SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door AgnesGru op 27-06-2022 19:38:04 ]Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Is er iemand met een abo op de Limburger die dit kan lezen die we kunnen DM’en?quote:Op maandag 27 juni 2022 17:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hier is het artikel (denk ik), maar de Limburger = Telegraaf dus een harde paywall.
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20211217_93773063
quote:Op maandag 27 juni 2022 19:31 schreef AgnesGru het volgende:
En uiteraard komt er dirt naar buiten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijk
En uiteraard komt er dirt naar buiten:Maar als ze beide niet in hun eigen bed sliepen, waar sliepen ze dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En uiteraard komt er dirt naar buiten:Ach, Yvonne C.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder verbaast mij dit niks trouwens.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Kan Sanne haar eigen prive fysio meenemen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:05 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)oeg-in-de-achterhoek
Een eigen profploeg… Is er ook nog een controverse in de turnwereld de afgelopen 5 jaar waar de familie Wevers niet bij betrokken is.
Een eigen profploeg is an sich geen controverse natuurlijk. Maar de aanloop, tjaquote:Op donderdag 30 juni 2022 15:05 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)oeg-in-de-achterhoek
Een eigen profploeg… Is er ook nog een controverse in de turnwereld de afgelopen 5 jaar waar de familie Wevers niet bij betrokken is.
Uiteraard. Dit tuig je niet in een week op.quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:06 schreef TheVulture het volgende:
Aap uit de mouw, dit was natuurlijk al het plan vanaf het moment dat pa Wevers persona non grata werd bij de bond....
Wel belachelijk dat ze nog even een oud-ploeggenoot onder de bus gooit.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben normaal niet zo van de juice geloven, maar ik geloof hier wel dat de familie Wevers inderdaad een twijfelachtige rol speelt. Het verhaal van Sanne van vandeweek was al een beetje vreemd, maar alle puzzelstukjes vallen in elkaar nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |