Wat zijn leuters met ongeremde celdeling?quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben gestopt omdat k geen zin meer had om oppasje te spelen voor een paar kkleuters
Komt omdat je manager bentquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
godsamme man
ik heb vorige week ingestemd om geïnterviewd te worden op het werk
3 vragen krijg ik
ik dacht mooi, kort interview, komt zeker ergens in een nieuwsblad rechtsonderin, dikke prima
nu heb ik wat aanvullende info gekregen en afspraak is gepland en ze hebben voor dertig minuten ingepland en er wordt een filmpje van gemaakt!!
dit is niet oke
Oei, mn k bleef hangen. Zwaar irritantquote:Op dinsdag 1 december 2020 13:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat zijn leuters met ongeremde celdeling?
Geen discipline om te wachten tot na werktijd?quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:38 schreef Solotovski het volgende:
Thuiswerken vond k maar niks, was een aanslag op mn wietvoorraad
K had er om 12:00 al 3 opquote:Op dinsdag 1 december 2020 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen discipline om te wachten tot na werktijd?
Jezusquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik geloof de officiële lezing van Solotovski en ben het eens met zijn mening over een bepaalde mod.
Hier paar van die kkleuters @Solotovskiquote:
Daarom werk ik liever op kantoorquote:
Over GOAT gesproken.quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:31 schreef Dimachaerus het volgende:
wat is thuiswerken toch GOAT
heb net ff wat mensen aan het werk gezet
pindakaas met cracker gegeten
een oliebol opgesmikkeld
nu ff wat afleveringen NARUTO UZUMAKI kijken onder het genot van pittig gekruide borrelnootjes en een glas thee
zoek eens een nieuwe act saaie racehoerquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over GOAT gesproken.
Dat wordt een interessant raceweekend.
Zal ik het voortaan hebben over toneelstukjes op Netflix? (lol)quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:05 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zoek eens een nieuwe act saaie racehoer
liever welquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal ik het voortaan hebben over toneelstukjes op Netflix? (lol)
Idd, optyfen chevyquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:05 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zoek eens een nieuwe act saaie racehoer
Klopt. Om ze te redden!quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:33 schreef Solotovski het volgende:
Als vbl in de sloot springt, doe jij t zeker ook
Atilla de Hunquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:36 schreef CharlesKinbote het volgende:
AD.nl - GroenLinks: Geef marineschepen namen van 'stoere vrouwen'____
Wel etnische diversiteit in acht nemen dan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:36 schreef CharlesKinbote het volgende:
AD.nl - GroenLinks: Geef marineschepen namen van 'stoere vrouwen'____
Niet gekliktquote:
Ik ga er niet op klikken, maar hoeveel reclame heb je gehad Vla? Gewoon nieuwsgierig.quote:
hahahhah wat is dit nou weer johquote:
Rozevla = Braadlulquote:
Ja je moederquote:Op dinsdag 1 december 2020 23:42 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Rozevla = Braadlul
Mind is blown
Maatquote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 14:15 schreef Solotovski het volgende:
Haags en chevy en de sc is weer dood
Verrassend
quote:Op woensdag 2 december 2020 14:15 schreef Solotovski het volgende:
Verrassend
Heb je dit op f5 ofzoquote:
Waaromquote:Op woensdag 2 december 2020 14:39 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij heeft constant de SC open
Ik ben er ook weer maat.quote:Op woensdag 2 december 2020 14:15 schreef Solotovski het volgende:
Verrassend
Waar was jequote:Op woensdag 2 december 2020 14:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je weet van blijdschap gewoon even niets meer te zeggen. Snap ik wel.
Alleen op het zusje van @VarkensHartquote:Op woensdag 2 december 2020 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jullie nog korting gescoord?
DIG / Black Friday en Cyber Monday
In een dood topic reclame maken voor je subforumquote:Op woensdag 2 december 2020 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jullie nog korting gescoord?
DIG / Black Friday en Cyber Monday
Kan je nog wel zitten zonder pijn?quote:Op woensdag 2 december 2020 16:36 schreef Catkiller het volgende:
Hermie heeft een PS5 voor mij gekocht en Hansie een Xbox Series X.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |