Volgens mij is OLED vanaf 48" te koop.quote:Op dinsdag 24 november 2020 09:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik kan maar geen 120 hz HDR10 OLED-tv vinden van 43 inch.
Ik zit er maar 1,5 meter vanaf en heb nu 32 inch. 55 is gewoon te groot.
Serieuze vraag, of misschien lees ik niet goed terug, wat is er daar te koop wat het aanbidwaardig maakt?quote:
de tv's van philips met ambilight, je hebt de 75'' versie (of 70?) voor like 1250 eur en das het model van vorig jaar. Flinke tv met prima specs voor weinig geld.quote:Op dinsdag 24 november 2020 09:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Serieuze vraag, of misschien lees ik niet goed terug, wat is er daar te koop wat het aanbidwaardig maakt?
ik baal hier van, wil die game al heel lang maar vond hem altijd te duur.quote:Op dinsdag 24 november 2020 09:42 schreef Drankster het volgende:
Bloodstained: Ritual of the Night fysiek ¤9,95 en digitaal ¤15,99
Ubisoft games zag ik er niet meer bij staan.quote:Op dinsdag 24 november 2020 10:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de tv's van philips met ambilight, je hebt de 75'' versie (of 70?) voor like 1250 eur en das het model van vorig jaar. Flinke tv met prima specs voor weinig geld.
Verder alle ubi games met korting, al weet ik niet of ze dat dit jaar ook weer d oen
DIe box en gradient light zijn zeker een aanrader . Heb het hier achter de tv hangen en op grond nog 2 play light bars. met gewoon tv zet ik het niet aan maar met films of met gamen is het echt super.quote:Op dinsdag 24 november 2020 09:19 schreef StateOfMind het volgende:
zo'n 55" Hue Gradient Light Strip (18
Respectquote:
Die game is nooit in de aanbieding he?quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:19 schreef Ang3l het volgende:
Zag gisteren dat Beatsaber er ineens helemaal anders uit zietTotaal andere menu structuur.
Zal wel voor de PS5 zijn, maar merk dat ie nu voor de PS4 niet helemaal helder is.
Levels zijn wel nog hetzelfde.
Dat was het een half jaar geleden alquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tijd om Silksong te releasen.
Netjes netjesquote:
mooi dan zorg ik dat ik niet updatequote:Op dinsdag 24 november 2020 12:47 schreef StateOfMind het volgende:
Patch 1.003.000 voor Zielen van de Demon is uit.
Kan echter geen patchnotes vinden nog, dus blijkbaar is die patch nét uit.
Zonder update kan je alleen in de offline modus spelen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mooi dan zorg ik dat ik niet update
Nee, daar komt alleen maar meer bij ook. Is weer een nieuwe cd uit.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die game is nooit in de aanbieding he?
Straks eens even kijken.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:57 schreef DKUp het volgende:
Zal wel iets vergelijkbaars zijn op de C9.
Yes straks even nalopen inderdaad, toen ook een lijstje nagelopenquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Straks eens even kijken.
Zal idd ook wel gelden voor de C9.
RTings gebruikte destijds ook de C8 settings voor de C9, die waren nagenoeg gelijk.
Net even globaal gekeken, en het komt er op neer dat je het beste alles gewoon op Automatic kan laten staan.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Yes straks even nalopen inderdaad, toen ook een lijstje nagelopen
Oh oké, ik verwacht dat ik weinig zal moeten aanpassen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Net even globaal gekeken, en het komt er op neer dat je het beste alles gewoon op Automatic kan laten staan.
Lijkt me een vermakelijke game, dus ik zou hem gewoon kopen. Helemaal als je bonnen hebt.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Watch dogs halen voor 43 euro ( en cadeaubonnen, dus 0) of laten liggen voor die nog goedkoper is?
Ik lees her en der dat die buggy is. Ik zou hem denk ook later gaan soelen denk ik, of miss bewaren voor de ps5 zelfsquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lijkt me een vermakelijke game, dus ik zou hem gewoon kopen. Helemaal als je bonnen hebt.
De voorgaande delen vond ik erg tof.
Wachten dus.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik lees her en der dat die buggy is. Ik zou hem denk ook later gaan soelen denk ik, of miss bewaren voor de ps5 zelfs
Paar weken terug kwam er bij Nedgame plek voor de 2e levering van 'begin 2021'.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:39 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Net even wat winkels gebeld met de vraag wanneer ze verwachten PS5's te hebben voor de vrije verkoop. Het antwoord was overal hetzelfde. Niet voor Maart, tot dan zit het zeker vol met pre orders. Het hangt er dan ook nog vanaf hoeveel er telkens bijgeleverd worden, het zou zelfs nog langer kunnen duren.
Zolang wil ik helemaal niet wachten verdomme.
Ik had een pre order staan tot die eind augustus plots werd geannuleerd door de winkel.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Paar weken terug kwam er bij Nedgame plek voor de 2e levering van 'begin 2021'.
Toen ik hen belde met de vraag of ze wisten wat 'begin 2021' inhield zeiden ze ook maar/april.
En als er tussentijds wat beschikbaar komt, dan is het ook binnen no time weer uitverkocht.
Wat dat betreft ben ik ontzettende blij dat Jimbo er nog een heeft weten te regelen voor mij op het laatste moment
Pure black gaat ie ook open als het goed isquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:58 schreef StateOfMind het volgende:
Ik was vergeten hoe dat ook alweer zat met Pure White Tendency, en ik ben 1 keer dood gegaan in Human form in wereld 1.
Heb wel Phalanx, de Tower Knight en de Red Dragon gedood en sta nu denk ik op White +2.
Maar om die poort aan het allerreerste begin, links van de trap, open te krijgen moet je Pure White Tendency hebben.
Aangezien je pas later in de game toegang krijgt tot wereld 1-3 en 1-4, krijg je daarna nog een kans om in Wereld 1 Pure White te halen of niet?
Zuurquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:51 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ik had een pre order staan tot die eind augustus plots werd geannuleerd door de winkel.
Die ring is voor de Item Discovery. Die heb ik gekozen, aangezien de rest van de Starting Gifts allemaal Consumebles waren.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:51 schreef Dagger87 het volgende:
Kennelijk heb je voor demon's souls remake alle ringen nodig voor platinum trophy. Als starting gift moedt ik een ring kiezen wat ik niet deed. Heb nu 10 uur erin zitten en zit eraan te denken om gewoon opnieuw te spelen. 1 baas verslagen maar wel weapon en shield +6. Lol
Pure Black maakt alles ook een stuk moeilijker, dus dat is meer iets voor NG+quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:03 schreef theclansman het volgende:
[..]
Pure black gaat ie ook open als het goed is
Dan heb je hem toch direct in NG+?quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:51 schreef Dagger87 het volgende:
Kennelijk heb je voor demon's souls remake alle ringen nodig voor platinum trophy. Als starting gift moedt ik een ring kiezen wat ik niet deed. Heb nu 10 uur erin zitten en zit eraan te denken om gewoon opnieuw te spelen. 1 baas verslagen maar wel weapon en shield +6. Lol
Veel plezier op Marktplaats danquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:39 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Net even wat winkels gebeld met de vraag wanneer ze verwachten PS5's te hebben voor de vrije verkoop. Het antwoord was overal hetzelfde. Niet voor Maart, tot dan zit het zeker vol met pre orders. Het hangt er dan ook nog vanaf hoeveel er telkens bijgeleverd worden, het zou zelfs nog langer kunnen duren.
Zolang wil ik helemaal niet wachten verdomme.
Oh dat is wel gaar.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:51 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ik had een pre order staan tot die eind augustus plots werd geannuleerd door de winkel.
Ja ik keek niet echt naar de items. Ben maar opnieuw begonnen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die ring is voor de Item Discovery. Die heb ik gekozen, aangezien de rest van de Starting Gifts allemaal Consumebles waren.
Als ik augustus type bedoel ik niet september of oktober...quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh dat is wel gaar.
Maar
Die presale was toch 17 september? Bedoel je eind september/oktober?
die ring voor MP? Kan je ook bij de crow halenquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:51 schreef Dagger87 het volgende:
Rustig maar, rustaaagh.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:42 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Als ik augustus type bedoel ik niet september of oktober...
Lekker laten liggen voor next gen, goedkoper en veel meer patches gehad als je het in 2021 koopt.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik lees her en der dat die buggy is. Ik zou hem denk ook later gaan soelen denk ik, of miss bewaren voor de ps5 zelfs
Op de PC geen enkele bug gezien hehalve een zelfrijdende motorquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
das geen bug maar een featurequote:Op dinsdag 24 november 2020 17:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Op de PC geen enkele bug gezien hehalve een zelfrijdende motor
Nee de ring voor item discovery. https://demonssouls.wiki.fextralife.com/Providential+Ringquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die ring voor MP? Kan je ook bij de crow halen
Bluepoint is misschien goed in dingen een beetje oppoetsen maar ze zijn echt walgelijk slecht in een beetje goede en leuke trophies maken.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:35 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Nee de ring voor item discovery. https://demonssouls.wiki.fextralife.com/Providential+Ring
Godfail was al in gebruik schijnbaar.quote:
RE2 natuurlijkquote:Op maandag 23 november 2020 22:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ace Combat 7, Resident Evil 2 of Wreckfest?
Jouw linkje werkt niet.quote:Op dinsdag 24 november 2020 08:36 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ik ben ook op zoek naar een game tv en heb behoorlijk veel research gedaan. De oled LG C9 komt als beste uit de test van game tv's van vorig jaar. De CX (C tien dus) is de opvolger en is bijna identiek, met wat kleine aanpassingen tov C9. De tv wordt door veel mensen aangeraden, google maar eens.
Voordelen:
-Diepe zwartwaarden want OLED
-4 HDMI 2.1 aansluitingen
-4K en 120fps wanneer games dat ondersteunen.
-HDR en Dolby Vision
-Inputlag van ongeveer 13ms, zeer laag voor een tv. Bij 4K en 120fps zelfs 6ms.
-Snelle vloeiende beelden, geen "ghosting" "staart achter de bal"
Die van 55 inch heb je voor 1299 en 65 inch voor 1900.
Dat is de BX, uit de B serie.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jouw linkje werkt niet.
Bedoel je deze van 55 inch:
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_lg-oled55bx6lb-1673339.html
Ah, deze:quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is de BX, uit de B serie.
Die zit net onder de C serie.
Na een hoop discussie is besloten om de PS4 en PS5 topics te mergen, dus hier kan je ook voor PS4 terecht.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:06 schreef Soury het volgende:
Is dit een topic ook voor PS4 ? Die is dicht
Lees de 1e regel van de OP eensquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:06 schreef Soury het volgende:
Is dit een topic ook voor PS4 ? Die is dicht
Mooiquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ah, deze:
https://www.coolblue.nl/product/858461/lg-oled55cx6la-2020.html
Wat is het verschil tussen beide?
[..]
Na een hoop discussie is besloten om de PS4 en PS5 topics te mergen, dus hier kan je ook voor PS4 terecht.
Ja te gehaastquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lees de 1e regel van de OP eens
Verschil tussen de B en de C serie is met name de gebruikte processor.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ah, deze:
https://www.coolblue.nl/product/858461/lg-oled55cx6la-2020.html
Wat is het verschil tussen beide?
[..]
Na een hoop discussie is besloten om de PS4 en PS5 topics te mergen, dus hier kan je ook voor PS4 terecht.
Game onquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Verschil tussen de B en de C serie is met name de gebruikte processor.
Leuke gratis PS+ game is dat ja. Ik heb 1x de game uitgespeeld en de meeste slaven gered. Daarna had ik niet meer de behoefte om nog een ronde te spelen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:09 schreef Soury het volgende:
Ik heb net Abe oddworld ontdekt op ps4. Ik ben blij dat speelde ik 20 jaar geleden al. Hij liet wel scheten toen
De ps bestond nog niet eens. Ik heb de cd denk ik nog ergensquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Leuke gratis PS+ game is dat ja. Ik heb 1x de game uitgespeeld en de meeste slaven gered. Daarna had ik niet meer de behoefte om nog een ronde te spelen.
Wel mooie nostalgiefactor. Volgens mij heb ik die op de PS1 gespeeld.
Ah, de pc. Mooie tijd.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
De ps bestond nog niet eens. Ik heb de cd denk ik nog ergens
Als ik het vind plaats ik een fotoquote:
Er komt ook een nieuw deel op de PS5, ooit.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:09 schreef Soury het volgende:
Ik heb net Abe oddworld ontdekt op ps4. Ik ben blij dat speelde ik 20 jaar geleden al. Hij liet wel scheten toen
Verschil tussen beide is 200 Euro. Denk toch dat ik maar voor de beste variant ga.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Verschil tussen de B en de C serie is met name de gebruikte processor.
Tijd is geld hequote:Op dinsdag 24 november 2020 18:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Verschil tussen beide is 200 Euro. Denk toch dat ik maar voor de beste variant ga.
Installeren van de tv kost trouwens 50Euro. Stelletje zuigers. Dan ga ik zelf wel een paar uur ploeteren.
Voor die 200 euro verschil kun je idd beter voor de beste, C, gaan.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Verschil tussen beide is 200 Euro. Denk toch dat ik maar voor de beste variant ga.
Installeren van de tv kost trouwens 50Euro. Stelletje zuigers. Dan ga ik zelf wel een paar uur ploeteren.
Een keer mensen van Coolblue over de vloer gehad. Daar was ik best tevreden mee.Vorige maand heb ik wel iets in een filiaal van Coolblue opgehaald. Dat was een bizar vreemde situatie. Niet echt positief of negatief, maar gewoon een heel vreemde ervaring..quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Tijd is geld he
Maar ik wil vreemde mensen wel zo snel mogelijk uit mijn huis
De c is de goedkoopste versie. Bedoel je dat?quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor die 200 euro verschil kun je idd beter voor de beste, C, gaan.
Anders krijg je daar achteraf spijt van.
Zou ik tenminste hebben.
De C is normaliter duurder dan de B.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De c is de goedkoopste versie. Bedoel je dat?
Oh sorry, ja. Ik dacht al dat je dat bedoelde. Ik denk dat ik ook voor de c ga. Morgen ga ik mijn keuze maken.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De C is normaliter duurder dan de B.
Normaal gesproken dan, aangezien de C beter is dan de B.
LG C Squadquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oh sorry, ja. Ik dacht al dat je dat bedoelde. Ik denk dat ik ook voor de c ga. Morgen ga ik mijn keuze maken.
De UI vond ik de eerste dag enorm wennen, maar eenmaal gewend is iequote:Op dinsdag 24 november 2020 18:44 schreef E-Dubble het volgende:
Ben echt super tevreden met de games en vooral de controller maar jezus christus de UI is wel echt dramatisch slecht
Waarschijnlijk wen ik er ook wel aan maar het zit zo slecht in elkaar, op het hoofdmenu alles super klein en dan de trophies in een keer horizontaal heel groot, de cards die compleet nutteloos zijn en de store is ook zeker niet best inderdaadquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De UI vond ik de eerste dag enorm wennen, maar eenmaal gewend is ie
Ik vind alleen de Store onduidelijk.
Op de PS4 had je onder het kopje 'Deals' links meteen een overzicht van alle lopende Sales.
Nu zie ik helemaal geen Sales.
Je hebt nu al een te grote backlogquote:
Waar hoop je op?quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:09 schreef Tyr80 het volgende:
En weer een update zonder info voor DeS!
Edit: Ah, ‘stability issues’.
Kloptquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:03 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je hebt nu al een te grote backlog
175 uurquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:31 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zie op YouTube diverse filmpjes al voorbij komen dat Cyberpunk 2077 175+ uren zal gaan vergen.
Gebaseerd op enkele CDPR devs.
Tja, dat is als je alle vraagtekens moet doen van je ocd. @Ang3lquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:31 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zie op YouTube diverse filmpjes al voorbij komen dat Cyberpunk 2077 175+ uren zal gaan vergen.
Gebaseerd op enkele CDPR devs.
The Witcher 3 destijds ruim 220 uur ingestoken destijds en van elke minuut genoten.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:58 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Gemakkelijk 300 uren dus. Heel die wereld tot het kleinste hoekje verkennen en daar rustig alle tijd voor nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |