Echt met veel plezier de topics in POL en NWS gelezen.quote:
Even lang op app drukken naar app-info zelf of via instellingen daarheen gaan. Daar zit ergens een instelling dat het door blijft werken als scherm uit is.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gecringed om Poepzor in NWS, lekker preken voor je eigen parochie en op alles 180 graden draai maken
quote:
Gemiste kans voor Sluisy McSluisFace.quote:
Wilde net dezelfde posten.quote:
Wiebes is inderdaad een stripfiguur.quote:
Neehoor, Rob Roosquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Haga noemt Jan Roos als eventuele optie als lijsttrekker van FVD..
Nee joh, Robbie. Jan Roos zit tegenwoordig helemaal op de bodem. Alhoewel hij wat dat betreft er prima tussen past dus.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kende hem ook niet voor vandaagquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
O
[..]
Oh excuses. Meende Jan Roos te horen. Moest hard lachen.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moest trouwens in mijn broek piesen van Weird Duck die in zijn column vol verbazing vaststelde dat heel veel mensen teveel in hun bubbeltje zitten.
Die hele reactie van Van Haga was overigens lachwekkend, zelden zulke kontkruiperij gezienquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moest trouwens in mijn broek piesen van Weird Duck die in zijn column vol verbazing vaststelde dat heel veel mensen teveel in hun bubbeltje zitten.
quote:
Genotquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
Uit principe geen bel nemen. Nee, dat zijn wel de betere principes inderdaad.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:24 schreef heywoodu het volgende:
Vast al gepost, maar Thijs maakte zich weer belachelijk vandaag.
https://www.ad.nl/wielren(...)groomtaart~aa928299/
Als je door was gegaan lees je aan het eind dat ie overweegt toch maar een bel te nemen. Hij had onze tijd ook kunnen besparen en deze gedachtegang lekker in z'n hoofd kunnen houden.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Uit principe geen bel nemen. Nee, dat zijn wel de betere principes inderdaad.
Daarna toch maar snel gestopt met lezen.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:24 schreef heywoodu het volgende:
Vast al gepost, maar Thijs maakte zich weer belachelijk vandaag.
https://www.ad.nl/wielren(...)groomtaart~aa928299/
Hier gestopt met lezen. Alsof Truus en Henk nu een andere naam hebbenquote:Tachtig procent kans dat ze Truus en Henk heetten.
Het snelheidsverschil is op het fietspad ook te groot eigenlijk, levert heel vaak frustratie opquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een bel werkt driekwart van de tijd prima. Je houdt inderdaad af en toe nog de oudjes die het niet horen en dan moet je ook op twee meter afstand nog een keer bellen en een deel daarvan wordt dan vervolgens alsnog boos, dat is een vervelende groep.
Meer chips vretenquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het snelheidsverschil is op het fietspad ook te groot eigenlijk, levert heel vaak frustratie op
#reddebamboobikequote:Op dinsdag 24 november 2020 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Steef heeft het zwaar.
#Danny #Fokquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Steef heeft het zwaar.
Ze zouden een praatclubje kunnen beginnen ja. Misschien ook iets voor Danny, zo'n camper.quote:
#FOKontour langs ieder treurig winkelcentrum in die PVV/FvD dorpenquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze zouden een praatclubje kunnen beginnen ja. Misschien ook iets voor Danny, zo'n camper.
Hebben we nog SP-fans en 50Plus-fans voor duiding aldaar?quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:18 schreef Slobeend het volgende:
@:koffieplanter is opvallend stil vandaag.
Waar wil je dat ik over post?quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:18 schreef Slobeend het volgende:
@:koffieplanter is opvallend stil vandaag.
Ik mis in ieder geval de duiding van @VoMy, moeten toch glorieuze dagen voor hem zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hebben we nog SP-fans en 50Plus-fans voor duiding aldaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |