Ik vind dit ook leuk.quote:Op dinsdag 24 november 2020 09:35 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Dit vinden @:rellende_rotscholier en @:el-stinho leuk
Het begon leuk, daarna vroeg ik me vooral af waar dit over gaat.quote:Op dinsdag 24 november 2020 09:35 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Dit vinden @:rellende_rotscholier en @:el-stinho leuk
Wat is jouw top 5 van meest bekeken sporten?quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:07 schreef heywoodu het volgende:
Wat een muziek allemaal op Spotify
2020 wordt er met de dag leuker op!
Poeh, goede vraag.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat is jouw top 5 van meest bekeken sporten?
Heerlijk, Urben en Marcel zijn ook wel twee tegenpolen wat dat betreft.quote:Op dinsdag 24 november 2020 10:00 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik vind dit ook leuk.
Het hele sportforum is leuk.
Zijn positie als mod was anders onmogelijk geworden.quote:Op maandag 23 november 2020 23:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een uitstekende nummer 1, in ieder geval.
Allemaal even reageren hoor!quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Dubieus dat mensen gevraagd wordt hun vijf meest bekeken sporten te posten, om vervolgens maar één sport te benoemen.
Nu willen we jouw top-5 zien.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Dubieus dat mensen gevraagd wordt hun vijf meest bekeken sporten te posten, om vervolgens maar één sport te benoemen.
We zijn ook niet echt geinteresserd.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb niet de indruk dat ik überhaupt aan 5 kom.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:29 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.parool.nl/ned(...)democratie~b8c0b0df/
@:szura lasbrilclaxon
Zou je Els_rechts raken?quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We zijn ook niet echt geinteresserd.
Dat probleem heb ik ook een tijdje gehad. Nu is het weer over maar ik heb geen idee hoe dat kwamquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:58 schreef heywoodu het volgende:
Kut-Spotify, stopt het ineens om de haverklap met muziek afspelen als het scherm uit staat
Op mobiel?quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:58 schreef heywoodu het volgende:
Kut-Spotify, stopt het ineens om de haverklap met muziek afspelen als het scherm uit staat
Alle kiezers naar de PVVquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |