quote:
Bier is voor vrijdagen en zaterdagen. Op zondagavond drink je eventueel een rood wijntje. Maar geen bier.quote:
Nee. Pak hem net. Wel de laatste voor vandaagquote:Op zondag 22 november 2020 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ooo - ik ben niet de enige...
Ik lekker wel. kan mij die etiketten schelenquote:Op zondag 22 november 2020 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bier is voor vrijdagen en zaterdagen. Op zondagavond drink je eventueel een rood wijntje. Maar geen bier.
quote:Op zondag 22 november 2020 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bier is voor vrijdagen en zaterdagen. Op zondagavond drink je eventueel een rood wijntje. Maar geen bier.
Beetje laat nuquote:Op zondag 22 november 2020 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt je puntjuhquote:Op zondag 22 november 2020 20:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik lekker wel. kan mij die etiketten schelen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Inderdaad zeg ... Het is hem alsnog gelukt... Nu kan ie afloggen en naar bed.quote:
Ik wou het net zeggen.quote:
Ik log nooit afquote:Op zondag 22 november 2020 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad zeg ... Het is hem alsnog gelukt... Nu kan ie afloggen en naar bed.
quote:Op zondag 22 november 2020 20:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Fijne avond Rob 🥰quote:
ik bin zu eilquote:
Jij ook.quote:
Gewoon nog een puntje proberen. Op 1 puntje kan je niet staanquote:Op zondag 22 november 2020 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad zeg ... Het is hem alsnog gelukt... Nu kan ie afloggen en naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |