Lust je drop?quote:
Ik ga maar even laatste stukje serie kijken en dan nog wat pasta scoren op het station.quote:
100x beter dan de NS dus.quote:Op zondag 22 november 2020 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De toestemming moet er wel zijn, de gevallen dat het nodig zijn heeft meestal te maken met een ongeluk.
donderwolk.quote:
Een trein kan idd gemakkelijk omrijden.quote:Op zondag 22 november 2020 19:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
100x beter dan de NS dus.
'Ies profail is niet onze fout'
Jaaaaah, bedankt voor 't puntjequote:Op zondag 22 november 2020 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een trein kan idd gemakkelijk omrijden.
Alleen het banden wisselen duurt een beetjequote:Op zondag 22 november 2020 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
gaat ie lekker?quote:Op zondag 22 november 2020 19:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Dit is een kwestie van niet willen snappen. Zinloosquote:Op zondag 22 november 2020 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ik plaatste bbcode in een img tagquote:
je bolkt jezelf eikelquote:
Ga weg met dat soort plaatjes.quote:
Als ik zin heb, kan ik er ook wat van hoor,quote:
tIETENquote:Op zondag 22 november 2020 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga weg met dat soort plaatjes.
gvd het loopt niet meer storm hierquote:
Volgens mij begin ik het ook te leren 😛quote:Op zondag 22 november 2020 19:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik zin heb, kan ik er ook wat van hoor,
maar meestal ben ik bezig en loop ik gewoon door.
Neem eens een lange brug om over te lopen.quote:Op zondag 22 november 2020 19:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik zin heb, kan ik er ook wat van hoor,
maar meestal ben ik bezig en loop ik gewoon door.
Das nie lief niequote:Op zondag 22 november 2020 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem eens een lange brug om over te lopen.
quote:Op zondag 22 november 2020 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moest dat dan?quote:
Wie zeurt krijgt een beurt.quote:
Doe normaalquote:
* DJMO stikt in chipsquote:
quote:
In ieder geval een poging gedaan om over een angst heen te komen.quote:Op zondag 22 november 2020 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij bedoeld bolk maar even.quote:
Boeequote:Op zondag 22 november 2020 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij bedoeld bolk maar even.
Roestig. Roestig. Nie stikken niequote:
En nu zit ik weer te janken hier hequote:Op zondag 22 november 2020 19:49 schreef Rob het volgende:
[..]
In ieder geval een poging gedaan om over een angst heen te komen.
Sommige eendjes zijn daar te zwak voor
Niet van jou.quote:
Gelukkig heb ik wel wat te kiezenquote:Op zondag 22 november 2020 19:51 schreef Rob het volgende:
[..]
Soms heb je het niet voor het uitkiezen.
Dan moet je het nemen zoals je genomen wordt.
Even aanzien ...quote:Op zondag 22 november 2020 19:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gvd het loopt niet meer storm hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |