bIackmirror & chufi doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Alles magWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er werd hier volgens mij ook veel gestolen. Regelmatig stond er een politiewagen voor de ingang.quote:Op zondag 22 november 2020 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier hebben ze alleen jonge grietjes en jonge gastjes in de winkel, geen bewakers of zo.
Die hadden we tijdens de eerste golf wel bij de bouwmarkt staan. Lekker mensen afblaffen die 1,20 meter bij elkaar in de buurt liepen, of als blijkt dat je toevallig iemand kent die daar ook rondloopt, dan moest je minstens VIER meter uit elkaar blijven!Maar stel je een vraag aan hen op grote afstand, dan lopen ze naar je toe en antwoorden ze met hun giechel op 30 cm van je bakkes vandaan!
![]()
Veel spieren, weinig hersens!En MACHTIG dat ze zich in dat uniformpje voelen!
Ik vond het dus ook niet onlogisch. Gewoon rustig blijven en meewerken.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:Op zondag 22 november 2020 16:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er werd hier volgens mij ook veel gestolen. Regelmatig stond er een politiewagen voor de ingang.
Ik vond het dus ook niet onlogisch. Gewoon rustig blijven en meewerken.Hier stond een keer een politiewagen op de invalidenparkeerplaats. Werden meteen foto's van gemaakt: "Als wij het niet mogen, mogen zij het ook niet!"
![]()
![]()
Op vrijdagquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
In welke ghetto wonen jullie dan als je een beveiliger of überhaupt een man in de supermarkt staat dan?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Mooie haagse ttThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ken sommige politie agenten die door hun 'mentale kwaliteiten' in aanmerking zouden komen voor een invalide plekquote:Op zondag 22 november 2020 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]Hier stond een keer een politiewagen op de invalidenparkeerplaats. Werden meteen foto's van gemaakt: "Als wij het niet mogen, mogen zij het ook niet!"
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
FB wappies? De politie heeft ontheffing om waar dan ook te parkeren.quote:Op zondag 22 november 2020 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]Hier stond een keer een politiewagen op de invalidenparkeerplaats. Werden meteen foto's van gemaakt: "Als wij het niet mogen, mogen zij het ook niet!"
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ik ken politie agenten alleen in auto's die dan heel snel naar de snelweg rijden omdat daar een ongeluk is gebeurd.Trotste mama van Ambar
![]()
Er gebeurt hier helemaal niets. Zelfs de Tokkies hier gedragen zichTrotste mama van Ambar
Ja lekker. Waar kan ik aanschuiven?quote:Trotste mama van Ambar
Heb ie nou op je muilThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was het maar zo feest het dat dat weer kon.quote:Op zondag 22 november 2020 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja lekker. Waar kan ik aanschuiven?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op jouw muil zit zo mijn vuist als je niet oppast.quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 22 november 2020 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op jouw muil zit zo mijn vuist als je niet oppast.![]()
![]()
Zo zoquote:Op zondag 22 november 2020 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op jouw muil zit zo mijn vuist als je niet oppast.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met kerst. Rutte bezwijkt wel.quote:Op zondag 22 november 2020 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het maar zo feest het dat dat weer kon.Trotste mama van Ambar
Nou zeg.quote:Op zondag 22 november 2020 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op jouw muil zit zo mijn vuist als je niet oppast.
Does lief naar Mikeyquote:Op zondag 22 november 2020 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op jouw muil zit zo mijn vuist als je niet oppast.
Agressief opeens hequote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja vandaag dalingen, dus we gaan goed ( tot dinsdag de cijfers er van het weekend bijgeteld zijn)quote:Op zondag 22 november 2020 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met kerst. Rutte bezwijkt wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tis toch wat met die muizen hequote:
Wel een beetje over het randje.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nee ik ook niet zo een twee driequote:Op zondag 22 november 2020 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan geen grapje verzinnen over randjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wel maar dat boeit niet.quote:Op zondag 22 november 2020 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan geen grapje verzinnen over randjes.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Bijna.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Grapjes zijn toch altijd leuk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja tijd vliegt. Lukt het een beetje het werk?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schijnt ook afhankelijk te zijn van IQquote:Trotste mama van Ambar
Voor iedereen zijn er grapjes, van laag tot hoog IQquote:Op zondag 22 november 2020 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schijnt ook afhankelijk te zijn van IQWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat voor de één een grapje is is niet altijd voor een ander zo.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
In regio woon jijquote:Op zondag 22 november 2020 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Er gebeurt hier helemaal niets. Zelfs de Tokkies hier gedragen zich![]()
![]()
Wel een bericht op teletekst dat KOZP hun betoging heeft afgeblazen.quote:It was a dark and stormy night.![]()
Denk het niet als de cijfers zo blijvenquote:Op zondag 22 november 2020 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met kerst. Rutte bezwijkt wel.![]()
In een dorp zuid Veluwe. Niet zwarte kousen.quote:
Er gebeurt hier gewoon niets.Trotste mama van Ambar
Is al oud nieuws GGquote:Op zondag 22 november 2020 16:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel een bericht op teletekst dat KOZP hun betoging heeft afgeblazen.had ik vannacht al gepost, ga zo weer update doen maar het is redelijk rustig gebleven, wel 1 pegidademonstrant vanmiddag gearresteerd en van morgen al 2 man wegens opruiing op social media.
![]()
Het stoplicht staat op rood en dan op groen. Verder is er niets te doen.quote:Op zondag 22 november 2020 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In een dorp zuid Veluwe. Niet zwarte kousen.
Er gebeurt hier gewoon niets.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat is ook weer waar.quote:Op zondag 22 november 2020 16:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat voor de één een grapje is is niet altijd voor een ander zo.
Maar je kan ook grapjes maken die niet over personen gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel mooi lijkt mijquote:Op zondag 22 november 2020 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In een dorp zuid Veluwe. Niet zwarte kousen.
Er gebeurt hier gewoon niets.
Op zich wonen wij hier ook vrij rustig aan de rand van Zaanstad waar op zich wel veel narigheid gebeurt met messentrekkende jeugd.![]()
Is dat niet gewoon een liedje van Richard Groenendijk?quote:Op zondag 22 november 2020 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op jouw muil zit zo mijn vuist als je niet oppast.![]()
We hebben in de bebouwde kom niet eens een stoplicht.quote:Op zondag 22 november 2020 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het stoplicht staat op rood en dan op groen. Verder is er niets te doen.Trotste mama van Ambar
Ik ben hier ook altijd wel voorzichtig voordat ik een mop plaats of een geintje maak.quote:Op zondag 22 november 2020 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
Maar je kan ook grapjes maken die niet over personen gaan.
quote:Op zondag 22 november 2020 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben hier ook altijd wel voorzichtig voordat ik een mop plaats of een geintje maak.
Niet dan?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:
De heren begrijpen elkaar weer goed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat leuk, zie dat je vandaag pas lid geworden bentquote:
Leuk dat je dan de weg naar hier al gevonden hebt.
En ook al gelijk voor de winst wilde gaan volgende maand. Good luck en welkom
quote:Op zondag 22 november 2020 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat leuk, zie dat je vandaag pas lid geworden bent
Leuk dat je dan de weg naar hier al gevonden hebt.
En ook al gelijk voor de winst wilde gaan volgende maand. Good luck en welkom![]()
![]()
Altijd leuk toch nieuwe gezichtenquote:
Bitches. Vallen er nog wat puntjes te maken?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kachel kaduuk?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
witte puntejsquote:Op zondag 22 november 2020 17:18 schreef DJMO het volgende:
Bitches. Vallen er nog wat puntjes te maken?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Met rauw gehaktquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Go PSVTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Of filet americain met gekookt eitjeIk heb er één en ik ben er trots op
0-1quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Tartaar is rund toch? Ik heb liever half omquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Hey DJMO, je weet toch dat ik niemand ruimte laat voor punten, waarom vraag je dan nogquote:Op zondag 22 november 2020 17:18 schreef DJMO het volgende:
Bitches. Vallen er nog wat puntjes te maken?
Hi lieverdquote:Op zondag 22 november 2020 17:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]blij je te zien! Hoe is het?
![]()
Met mij gaat het goed schat. Met jou ook ?quote:Op zondag 22 november 2020 17:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi lieverdblij je te zien! Hoe is het?
![]()
Jawel, beetje donderwolk bui maar die trekt al weg.quote:Op zondag 22 november 2020 17:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed schat. Met jou ook ?![]()
Ik zie hier helemaal geen wolken zo donker is het alquote:Op zondag 22 november 2020 17:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jawel, beetje donderwolk bui maar die trekt al weg.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: