quote:Bovendien noemt hij het apart dat B.’s advocaat tijdens de strafzaak, Gerald Roethof, zelf ook heeft aangekondigd met een „tegendocumentaire” te komen in deze zaak.
Volgens Roethof moeten beide zaken los van elkaar gezien worden. Van Koningsveld meende dat „RTL4 best wel in de plaats hiervan een leuke kerstfilm kan opzetten.”
Roethoff en Jos B zijn genaaid door het OM in opdracht van de politiek die hier sturing aan gegeven heeftquote:
Doe eens met bronnen komen die deze langspeelplaat van je doet bevestigen.quote:Op zondag 29 november 2020 17:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Roethoff en Jos B zijn genaaid door het OM in opdracht van de politiek die hier sturing aan gegeven heeft
Publieke opinie was veel te belangrijk
Veroordeling Jos, de reportage mag uitgezonden worden van de rechter en het OM
Vrijspraak Jos de reportage mag niet worden uitgezonden van het OM
Ik durf de stelling aan dat bij vrijspraak Jos hij een kort geding zou eisen dat de reportage wel uitgezonden zou worden ook zou verliezen
Dit stinkt net zo erg als kindertoeslag affaire
is een sukkel die graag op TV is en naam wil maken met deze rat Jos om voortaan criminelen te verdedigenquote:
geen verheerlijking van geile Jos denk ikquote:Op zondag 29 november 2020 18:00 schreef BasEnAad het volgende:
Wat smakeloos en ongepast om nu die docu uit te zenden.
Het zal wel neerkomen op een schaamteloze verheerlijking van het politieapparaat.
Dat verwacht ik ook niet van een docu.quote:Op zondag 29 november 2020 18:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
geen verheerlijking van geile Jos denk ik
Geile Jos is ook veroordeeldquote:Op zondag 29 november 2020 18:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet van een docu.
Dat de docu alleen maar uitgezonden mocht worden als Jos B veroordeeld werd, zegt wel genoeg over de insteek van deze documentaire.
Privacy gewaarborgdquote:Zo zou de eerste aflevering en de helft van de tweede aflevering, echt alleen gaan over het politieonderzoek. Pas in de andere helft van de tweede aflevering, zou Jos B. onherkenbaar in beeld komen. Dit beaamt de rechter.
Dat doen zulke jongens echt wel als ze de kans krijgenquote:Op zondag 29 november 2020 18:47 schreef Ivy_Mike het volgende:
Ik weet niet welk gevangenis Jos B. zit, maar kan Henk Kuipers van No Surrender daar overgeplaatst worden?
Dan kan Henk misschien strafvermindering krijgen als hij Jos B. te grazen kan nemen
Loze kreet zonder onderbouwing, laat staan bewijs.quote:Op zondag 29 november 2020 17:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Roethoff en Jos B zijn genaaid door het OM in opdracht van de politiek die hier sturing aan gegeven heeft
quote:Op zondag 29 november 2020 17:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
is een sukkel die graag op TV is en naam wil maken met deze rat Jos om voortaan criminelen te verdedigen
Vind je? Ik zie dat nog niet zo in ieder geval.quote:Op zondag 29 november 2020 21:57 schreef Drekkoning het volgende:
De docu toont wel aan hoe enorm de tunnelvisie is
quote:Op zondag 29 november 2020 21:57 schreef Drekkoning het volgende:
met de spuug DNA van Jos in de onderbroek ??quote:Op zondag 29 november 2020 21:57 schreef Drekkoning het volgende:
misschien gaan plassen , weet jij veelquote:Op zondag 29 november 2020 22:11 schreef Spectator19 het volgende:
Volgens de tentgenoten was het niet te doen/onmogelijk om zonder schoenen de tent uit te lopen.
Wel apart.
Is hij dan de tent uitgetild ?
Of in de slaapzak naar buiten gedragen ?
Een DNA match, en voor iedereen in het onderzoek is het al lang en breed “duidelijk” dat ze de dader te pakken hebben. Zo wordt het ook al gevierd. Tja.quote:Op zondag 29 november 2020 22:00 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Vind je? Ik zie dat nog niet zo in ieder geval.
Niet gewoon een DNA matchquote:Op zondag 29 november 2020 23:47 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Een DNA match, en voor iedereen in het onderzoek is het al lang en breed “duidelijk” dat ze de dader te pakken hebben. Zo wordt het ook al gevierd. Tja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |