Gewoon weer 2 doelpunten vandaag.quote:Op zondag 22 november 2020 21:21 schreef Caland het volgende:
Niet dat die goal zo heel speciaal is, maar wat een beest
Hier gaat de meeting al tien minuten over de cojona.quote:Op maandag 23 november 2020 08:52 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen.![]()
Waardeloos geslapen. Dramaandag.
Heb je al gezegd dat je helemaal niet in corona gelooft en dat het een MEDIA VIRUS is?quote:Op maandag 23 november 2020 09:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier gaat de meeting al tien minuten over de cojona.
Ik ga uitloggen en in bed liggen.
Niet nodig, ze kunnen mijn Jensen t-shirt zienquote:Op maandag 23 november 2020 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je al gezegd dat je helemaal niet in corona gelooft en dat het een MEDIA VIRUS is?
Dat kan @Charrell je wel uitleggen.quote:Op maandag 23 november 2020 10:31 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb vandaag over allerlei reeds overleden mensen gedroomd. Mensen waar ik eigenlijk totaal geen band mee had en waar ik al jaren niet aan heb gedacht. #watbetekentdat
Goed punt. @Charrel doe eens uitleggen.quote:Op maandag 23 november 2020 10:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan @:charrell je wel uitleggen.
rollen met die knakenquote:Op maandag 23 november 2020 10:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Komend weekend hotelletje geboekt. Met diner en kroeg. Toch gewoon zuipen in de horeca.
Men vatte ze nie
@:caland
#nouriwordenquote:Op maandag 23 november 2020 10:31 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb vandaag over allerlei reeds overleden mensen gedroomd. Mensen waar ik eigenlijk totaal geen band mee had en waar ik al jaren niet aan heb gedacht. #watbetekentdat
Waar raar.quote:Op maandag 23 november 2020 10:31 schreef DonRaja het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |