Verre nichten volgens mij, ik weet niet in hoeverre je dat echt familie zou noemen, dat verschilt denk ik per familiequote:Op donderdag 25 februari 2021 12:41 schreef Felagund het volgende:
Zijn de tweelingzusjes Weng ook nog familie van Heidi Weng?
Misschien meer een wanhoopspoging?quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:14 schreef heywoodu het volgende:
Klaebo
Svensson was iets te enthousiast, op dit parcours gaat het zonder kickwax toch echt niet
Beetje alles of niks denk ik ja, zag waarschijnlijk dat het met klassieke ski's sowieso niet zou lukken. In de Tour de Ski leverde dat een heel mooi resultaat op in de eerste lange klassieke etappe (daarna kon het niet meer, want toen zat er een 'techniekzone' in en dan moet je gewoon kickwax hebben), nu helaas net even niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien meer een wanhoopspoging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas was meer tijd op sneeuw door omstandigheden (een pandemie helpt niet) gewoon nauwelijks tot niet haalbaar. Hopelijk kan dat dit jaar wel, er zijn in elk geval plannen voor 1-2 maanden in Argentinië, als dat allemaal mogelijk is in de huidige situatie. En aan het eind van het jaar wedstrijden, op sneeuw, in Noord-Amerika. Dat zal ook moeten, het is de enige manier om de 'concurrente' in de strijd om het olympisch startbewijs te verslaan en je mag aannemen dat de bond naar onderlinge resultaten gaat kijken.
Enfin, vandaag om 11.45 uur de skiatlon, met de genoemde concurrente namens Brazilië. Hopelijk doet ze het goed, elk puntje is hard nodig om héél misschien een tweede startbewijs voor Brazilië binnen te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |