Lees het net ja ...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:35 schreef flipsen het volgende:
Lees Net hier dat er in Jakarta een 737 is neergestort? Geen tijd om NL of Engels nieuwsbericht te zoeken, moet rennen hehe
https://tn.com.ar/interna(...)-menos-de-un-minuto/
De tering, dat is weer echt Telegraaf he?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lees het net ja ...
https://www.telegraaf.nl/(...)opstijgen-in-jakarta
Een 737-500 van 26 jaar oud een "eerdere versie van de Max" noemenquote:Het gaat om een eerdere versie van de Boeing 737 Max. In oktober 2018 stortte een Max-toestel van Lion Air in dezelfde Javazee, ook ten noorden van Jakarta.
Snelheid zakt plotseling in, vliegtuig valt uit de lucht.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:11 schreef Adrie072 het volgende:
https://www.flightradar24.com/TRA4Y/268637d3
Vreemd
Ik zie een bochtje terug net boven La Rochelle en weer terug naar A`dam.....quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:10 schreef Fer het volgende:
[..]
Snelheid zakt plotseling in, vliegtuig valt uit de lucht.
In feite dat het een voorloper is klopt het, maar het heeft voor het artikel geen enkele toegevoegde waarde, omdat de generaties vliegtuigen nogal van elkaar verschillenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
De tering, dat is weer echt Telegraaf he?
[..]
Een 737-500 van 26 jaar oud een "eerdere versie van de Max" noemen
Als er voorloper van de 737 Max had gestaan was het prima geweest, maar dat staat er nietquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In feite dat het een voorloper is klopt het, maar het heeft voor het artikel geen enkele toegevoegde waarde, omdat de generaties vliegtuigen nogal van elkaar verschillen
Let wel; dit zijn dus niet 4 extra 747's.quote:Freighters to add additional capacity to meet growing e-commerce and express cargo demand
Order will complete production of the 747-8 in 2022
SEATTLE, Jan. 12, 2020 – Boeing [NYSE: BA] and Atlas Air Worldwide today announced an agreement to purchase four 747-8 Freighters. The order enables Atlas Air to leverage the operational advantages of the 747-8 Freighter to meet growing cargo demand around the globe.
(...)
The 747-8 airplanes in this agreement will be the final four aircraft to roll off the production line in Everett, Washington.
“The 747 will forever hold a special place in aviation history and we are honored by Atlas Air’s longstanding commitment to the airplane. Atlas Air began operations 28 years ago with a single 747 and it is fitting that they should receive the last 747 production airplanes, ensuring that the ‘Queen of the Skies’ plays a significant role in the global air cargo market for decades to come,” said Stan Deal, president and chief executive officer of Boeing Commercial Airplanes.
quote:DOHA - Qatar Airways heeft momenteel alle tien de Airbus A380’s aan de grond staan. Het gaat nog lang duren voor ze weer in dienst komen, en wanneer dat gebeurt keren er hoogstens vijf terug. Dat zei topman Akbar al Baker woensdag tijdens CAPA Live.
De maatschappij uit Doha richt zich voor de toekomst op kleinere, tweemotorige toestellen als de Airbus A350 en Boeing 787. Die zijn efficiënter en makkelijker te vullen.
Pre-corona werd de A380 ingezet naar Bangkok, Frankfurt, Guangzhou, Londen, Melbourne, Parijs, Perth en Sydney. Het zijn de enige toestellen in de Qatar Airways-vloot met een First Class aan boord.
De bovenste of onderste helft vraag ik me dan gelijk afquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:14 schreef Iemand91 het volgende:
QATAR AIRWAYS: HELFT VAN AIRBUS A380'S KEERT NIET MEER TERUG
[..]
Een ding is zeker, post corona zijn er een heleboel nieuwe kist vrij goedkoop te leasen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:17 schreef shiz het volgende:
Hum, die B787's zullen dan een nieuw baasje nodig hebben...
(De een z'n einde longhaul is de ander z'n verjongde vloot)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |