Jan Silva:quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:49 schreef de_boswachter het volgende:
https://www.ad.nl/tennis/(...)w4LRVQfJe7KwDiZRC8OA
Heeft deze gast al een eigen topic?????
Hoe heette die hypespeler uit eind jaren '00 ook alweer die zijn eigen topic had. Silva of zoiets?
Mijn oom woont in Monaco, en het beleid daar is bijna volstrekt onafhankelijk van dat van Frankrijk. Er zijn volgens mij ook pas 50 besmettingen geweest in een jaar tijd daar, dus veilig gebied. Maar het gaat wel allemaal zonder publiek geloof ik.quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat RG op de tocht staat, Parijs-Roubaix verplaatst is maar het toernooi in MC volgende week wel gewoon doorgaat?
Aah, doen ze goed. Zal aan testcapaciteit e.d. natuurlijk weinig gebrek hebben gehad en is een redelijk gesloten community.. Plus nauwelijks toerisme..quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mijn oom woont in Monaco, en het beleid daar is bijna volstrekt onafhankelijk van dat van Frankrijk. Er zijn volgens mij ook pas 50 besmettingen geweest in een jaar tijd daar, dus veilig gebied. Maar het gaat wel allemaal zonder publiek geloof ik.
Klopt, hoewel die eerste toernooien na RG toch niet echt de gravelrukkers trokken. Maar voor Halle en Queens is dit slecht nieuws. De kans dat zij spelers krijgen die in de 2e week op RG spelen is zeer klein.quote:Op donderdag 8 april 2021 10:09 schreef Szura het volgende:
Kut Fransen denken weer alleen zichzelf hè, net als vorig jaar. Grastoernooien, wellicht krijgen jullie nog een zakje geld van ons, maar verder zoek het maar uit!
Nadal heeft ook onverwacht heel weinig problemen met Delbonis!quote:Op woensdag 14 april 2021 14:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Sensatie in Monte Carlo, waar Djokovic weet te stunten tegen Sinner
Hoorde dat Nadal ook onzeker was of hij wel mocht starten omdat hij met Medvedev had getraind. Onvoorstelbaar knap dat hij Delbonis dan zo ruim aan de kant zet. Vooral dus omdat hij een tijdje in onzekerheid heeft gezeten. Volgende ronde tegen Grigor ''baby-federer'' Dimitrov. Mooie clash om naar uit te kijken!quote:Op woensdag 14 april 2021 17:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De altijd sympathieke D. Medvedev is positief getest op het killervirus en doet om die reden niet mee.
Lijkt me dan dus alsnog een vroege exit voor Nadal. Zeker omdat Dimitrov in het verleden al eens van Nadal gewonnen heeft.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hoorde dat Nadal ook onzeker was of hij wel mocht starten omdat hij met Medvedev had getraind. Onvoorstelbaar knap dat hij Delbonis dan zo ruim aan de kant zet. Vooral dus omdat hij een tijdje in onzekerheid heeft gezeten. Volgende ronde tegen Grigor ''baby-federer'' Dimitrov. Mooie clash om naar uit te kijken!
Kan me dat eerlijk gezegd niet eens herinneren. Was vast niet op gravelquote:Op woensdag 14 april 2021 20:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Lijkt me dan dus alsnog een vroege exit voor Nadal. Zeker omdat Dimitrov in het verleden al eens van Nadal gewonnen heeft.
quote:Op woensdag 14 april 2021 20:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Lijkt me dan dus alsnog een vroege exit voor Nadal. Zeker omdat Dimitrov in het verleden al eens van Nadal gewonnen heeft.
Sinner bakte er ook niet zoveel van tegen Djokovic.quote:Op donderdag 15 april 2021 16:15 schreef Marcoss het volgende:
Sinner vrij makkelijk van de baan slaan om dan een dag later in 2 sets te verliezen van Daniel Evans..
Juist ja
LeBron James en Cristiano Ronaldo zijn 36, ik denk dat Nadal hun fysieke ontwikkeling ongeveer gaat volgen.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:55 schreef GwaiLow het volgende:
Nadal verloor in 2016 op het hardcourt in Peking met 2-0 van Dimi, zie ik. En voor de rest iets van 14 keer van hem gewonnen. Op Gravel pakt Dimitrov eigenlijk nooit een set. Maar goed, Nadal is ook al 34 inmiddels.
Op gravel zou hij misschien nog 3 jaartjes redelijk mee kunnen doen. Rest weet ik niet.quote:Op donderdag 15 april 2021 17:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
LeBron James en Cristiano Ronaldo zijn 36, ik denk dat Nadal hun fysieke ontwikkeling ongeveer gaat volgen.
Helaas staan er nog jongens als Rublev en Tsitsipas.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:26 schreef danusz1986 het volgende:
Helaas drama pot van hem. Nadal GSMC.
Je bedoelt jongens die op klei helemaal niets paraat maken tegen Nadal?quote:Op donderdag 15 april 2021 23:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Helaas staan er nog jongens als Rublev en Tsitsipas.
Goffin er ook af tegen Evans.quote:Op donderdag 15 april 2021 16:15 schreef Marcoss het volgende:
Sinner vrij makkelijk van de baan slaan om dan een dag later in 2 sets te verliezen van Daniel Evans..
Juist ja
quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:56 schreef GwaiLow het volgende:
Wauw Tsitsipas heeft het wel heel erg makkelijk tot aan de finale. Die zal echt volledig uitgerust aan die finale mogen beginnen. Nadal moet eerst nog af zien te rekenen met Rublev + Fognini. Dat zijn zware dobbers.
De uitputtende rebreak van Nadal, nu hij al 4 games gespeeld heeft en het pas 2-2 staat zie ik het somber in.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:50 schreef wimderon het volgende:
Meteen de break voor Rublev, zie je wel. Dit wordt een onmogelijke opgave.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |