abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 22 november 2020 @ 01:23:54 #251
5428 crew  miss_sly
pi_196357577
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 01:18 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Eens! Veel te hoge verwachtingen. Beetje jammer. :{
Anderzijds heeft ze dan ook wel weer heel veel geduld. :Y
Na al die maanden nog steeds proberen om er wat nuance d'r in te gooien of zelfs rede in te brengen
. Waar is de 'petje af'-smiley? }:|
Wie weet staat iemand nog eens open voor een andere zienswijze. Het kan! Toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_196357583
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 01:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wie weet staat iemand nog eens open voor een andere zienswijze. Het kan! Toch?
Ik geniet ervan in ieder geval! O+ ^O^
pi_196357594
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 01:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Kan ik me iets bij voorstellen. Er waren anderen die vreselijk verontwaardigd waren dat men zoiets kon bedenken. Dat er ook een filmpje was waarin bijvoorbeeld een ongelofelijke vrijheid en mobiliteit is, willen ze niet weten. Beetje jammer 🙂
Tja dat is hetzelfde met dat gebeuren van de WHO. Ik geloof daar gewoon niet in. Als er genoeg immuniteit is of de ziekenhuizen blijven leeg dan gaat en kan men gewoon die maatregelen niet meer handhaven. Wat ook na elke pandemie gebeurt is dan schiet iedereen weer terug in zijn oude patroon. Op misschien een paar kleine dingentjes na maar dat is meer omdat het een gewoonte is geworden.
pi_196357608
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 22:16 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik vind het bizar dat je niet geschokt bent bij het constateren dat dit filmpje al in 2019 gemaakt is en het hele covid-verhaal dus nog niet speelde! ;) Het is maar een idee van hoe de toekomst eruit zou kunnen komen te zien he? Niet meer niet minder.
Ik vond 'Back to the future' spannender trouwens. :)
Black Mirror is een van de best bekeken en meest gewaardeerde series van de laatste jaren die bol staat van dit soort futuristische wereldbeelden. Mensen likken massaal hun vingers af bij de afleveringen.
Maar als het dan eens echt die kant op dreigt te gaan, roept men moord en brand en komt het allemaal te dicht bij. :D
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_196357612
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 01:31 schreef Salina het volgende:

[..]

Black Mirror is een van de best bekeken en meest gewaardeerde series van de laatste jaren die bol staat van dit soort futuristische wereldbeelden. Mensen likken massaal hun vingers af bij de afleveringen.
Maar als het dan eens echt die kant op dreigt te gaan, roept men moord en brand en komt het allemaal te dicht bij. :D
Nu snap ik waarom ik al die doom voorspellingen niet geloof. Ik kijk altijd series die over geschiedenis gaan.
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 november 2020 @ 01:34:12 #256
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196357615
Het is toch ook te gek voor woorden dat wij 8 maanden later nog steeds sommige dingen moeten uitleggen.

Nee, het is geen griepje.
Ja, sterftecijfer valt best mee.
Nee, het is geen hoax.
  Moderator zondag 22 november 2020 @ 01:36:15 #257
5428 crew  miss_sly
pi_196357617
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 01:27 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Tja dat is hetzelfde met dat gebeuren van de WHO. Ik geloof daar gewoon niet in. Als er genoeg immuniteit is of de ziekenhuizen blijven leeg dan gaat en kan men gewoon die maatregelen niet meer handhaven. Wat ook na elke pandemie gebeurt is dan schiet iedereen weer terug in zijn oude patroon. Op misschien een paar kleine dingentjes na maar dat is meer omdat het een gewoonte is geworden.
Eens. Mensen laten zich niet tegenhouden, maar overheden gaan dat ook niet willen. Ze hebben daar veel te weinig mee te winnen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_196357618
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 01:27 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Tja dat is hetzelfde met dat gebeuren van de WHO. Ik geloof daar gewoon niet in. Als er genoeg immuniteit is of de ziekenhuizen blijven leeg dan gaat en kan men gewoon die maatregelen niet meer handhaven. Wat ook na elke pandemie gebeurt is dan schiet iedereen weer terug in zijn oude patroon. Op misschien een paar kleine dingentjes na maar dat is meer omdat het een gewoonte is geworden.
Ik denk dat het er vanaf hangt hoe die vaccins werken of daar enige kern van waarheid in kan zitten. Beschermen ze ook tegen besmettelijkheid of maken ze je alleen minder ziek? Als dat laatste het geval is en we zouden terug gaan naar het oude, zullen er dus wel heel veel zieken tegelijk komen. Hoe ziek is dat en hoeveel belanden er daar dan toch nog van in het ziekenhuis? Hoe maatschappij-ontwrichtend is het als er wel heel veel mensen tegelijk een 'lichte' griep oplopen?
Ik maak me er echter geheel niet druk om. Denk er nu weer over na nu jij het schrijft. Ik leg dat soort dingen naast me neer totdat ik er meer media dan één man over hoor berichten. Werkt best relaxed, moet ik zeggen! ;)
pi_196357632
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 01:31 schreef Salina het volgende:

[..]

Black Mirror is een van de best bekeken en meest gewaardeerde series van de laatste jaren die bol staat van dit soort futuristische wereldbeelden. Mensen likken massaal hun vingers af bij de afleveringen.
Maar als het dan eens echt die kant op dreigt te gaan, roept men moord en brand en komt het allemaal te dicht bij. :D
Ja, dat is dan vaak toch weer net niet de bedoeling. :D
Hoewel.... :@
Ken Black Mirror dan weer niet. :@
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 november 2020 @ 01:42:34 #260
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196357643
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 01:40 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ja, dat is dan vaak toch weer net niet de bedoeling. :D
Hoewel.... :@
Ken Black Mirror dan weer niet. :@
Sommig afleveringen zijn echt leuk, maar sommigen zijn weer echt zaaddodend saai _O-
pi_196357647
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 01:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

Sommig afleveringen zijn echt leuk, maar sommigen zijn weer echt zaaddodend saai _O-
Dat moeten we niet hebben. :N
@Salina niet meer kijken hoor. :N
pi_196357648
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 01:36 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik denk dat het er vanaf hangt hoe die vaccins werken of daar enige kern van waarheid in kan zitten. Beschermen ze ook tegen besmettelijkheid of maken ze je alleen minder ziek? Als dat laatste het geval is en we zouden terug gaan naar het oude, zullen er dus wel heel veel zieken tegelijk komen. Hoe ziek is dat en hoeveel belanden er daar dan toch nog van in het ziekenhuis? Hoe maatschappij-ontwrichtend is het als er wel heel veel mensen tegelijk een 'lichte' griep oplopen?
Ik maak me er echter geheel niet druk om. Denk er nu weer over na nu jij het schrijft. Ik leg dat soort dingen naast me neer totdat ik er meer media dan één man over hoor berichten. Werkt best relaxed, moet ik zeggen! ;)
Er zijn steeds meer onderzoeken die gewoon blijvende immuniteit aantonen tegen dit virus. Het is de vraag nog of het later een normale verkoudheid wordt of echt definitief verdwijnt. Maar ook de komende jaren als het virus endemisch is zal je zo nu en dan nog wel is mensen in het ziekenhuis komen door dit virus. De Spaanse griep bijvoorbeeld die is pas ergens begin jaren 50 volledig uitgedoofd.
pi_196357668
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 01:43 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Er zijn steeds meer onderzoeken die gewoon blijvende immuniteit aantonen tegen dit virus. Het is de vraag nog of het later een normale verkoudheid wordt of echt definitief verdwijnt. Maar ook de komende jaren als het virus endemisch is zal je zo nu en dan nog wel is mensen in het ziekenhuis komen door dit virus. De Spaanse griep bijvoorbeeld die is pas ergens begin jaren 50 volledig uitgedoofd.
Vergeet vooral niet om dat soort onderzoeken te posten hier dan. Lees ze graag Beetje goed nieuws tussendoor kan geen kwaad van tijd tot tijd! ;)
We zullen inderdaad gewoon af moeten wachten. En een beetje hoop houden en de lichtpuntjes zien.
pi_196357670
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 01:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik wacht eigenlijk op een reactie op de andere Vlaamse filmpjes die ik heb gepost. Maar vreemd genoeg heeft niemand van degene die zo verontwaardigd waren over het eerste filmpje zin om nog te reageren :?
Bewust Lokaal. O+
Met de deelfiets en het lokaal voedsel produceren.

Eigenlijk gebeurd dat nu al. Die hele hype van de slow food-beweging is er al jaren. Niets nieuws en amper bijzonder, eigenlijk.

Zo, toch al een reactie op je filmpjes.

quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 01:22 schreef miss_sly het volgende:

Kan ik me iets bij voorstellen. Er waren anderen die vreselijk verontwaardigd waren dat men zoiets kon bedenken. Dat er ook een filmpje was waarin bijvoorbeeld een ongelofelijke vrijheid en mobiliteit is, willen ze niet weten. Beetje jammer 🙂
Ook dit is al aan de gang en weinig spannend en bijzonder, eigenlijk. Bij ons op het werk gaan we - na de pandemie - ook naar een situatie waarbij voornamelijk thuis gewerkt wordt, men op andere locaties kan werken (ook als dat niet je vaste standplaats is) en kantoor vooral een ontmoetingsplaats is voor vergaderingen, groepsbinding en brainstormsessies en dergelijke. Daar heb je je vrijheid en mobiliteit al. ;)

quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 01:33 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Nu snap ik waarom ik al die doom voorspellingen niet geloof. Ik kijk altijd series die over geschiedenis gaan.
Ik keek vroeger films en documentaires over Nostradamus en dan was ik de draad kwijt en wist niet meer of het nu over de huidige eeuw of over de toekomst of over de 16e eeuw ging.

quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 01:43 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Dat moeten we niet hebben. :N
@:Salina niet meer kijken hoor. :N
De meeste afleveringen zijn wel boeiend, sommige zijn wat minder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door Salina op 22-11-2020 02:13:06 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 november 2020 @ 01:50:15 #265
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196357672
Zit college football te kijken en ben best verbaasd dat stadion toch behoorlijk vol zit _O-

Denk toch wel 30-40% minstens. Kan nou niet echt zeggen dat het daar goed gaat om dit soort dingen uit te halen .....
pi_196357694
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 01:49 schreef Salina het volgende:

[..]

Bewust Lokaal. O+
Met de deelfiets en het lokaal voedsel produceren.

Eigenlijk gebeurd dat nu al. Die hele hype van de slow food-beweging is er al jaren. Niets nieuws en amper bijzonder, eigenlijk.

Zo, toch al een reactie op je filmpjes.
[..]

Ik keek vroeger films en documentaires over Nostradamus en dan was ik de draad kwijt en wist niet meer of het nu over de huidige eeuw of over de toekomst of over de 16e eeuw ging.
[..]

De meeste afleveringen zijn wel boeiend, sommige zijn wat minder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit... nu wl ik ook de andere filmpjes zien.... }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196357697
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 01:50 schreef Kyran het volgende:
Zit college football te kijken en ben best verbaasd dat stadion toch behoorlijk vol zit _O-

Denk toch wel 30-40% minstens. Kan nou niet echt zeggen dat het daar goed gaat om dit soort dingen uit te halen .....
Waar is dat dan? Hier in Nederland? :{
Dat dit KAN zo in 2020 :(
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 november 2020 @ 01:56:30 #268
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196357702
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 01:55 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Waar is dat dan? Hier in Nederland? :{
Dat dit KAN zo in 2020 :(
Oh sorry, VS (Oklahoma om precies te zijn, zitten 20.000 man zeggen ze net :D)
pi_196357709
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 01:56 schreef Kyran het volgende:

[..]

Oh sorry, VS (Oklahoma om precies te zijn, zitten 20.000 man zeggen ze net :D)
O, daar kan het wel. Want daar hebben ze Tr... o, wacht... -O-
Geef mij dan toch Knabbel en Babbel maar... :{
pi_196357728
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 01:49 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Vergeet vooral niet om dat soort onderzoeken te posten hier dan. Lees ze graag Beetje goed nieuws tussendoor kan geen kwaad van tijd tot tijd! ;)
We zullen inderdaad gewoon af moeten wachten. En een beetje hoop houden en de lichtpuntjes zien.
Stond laatst nog een heel artikel over in de NYT.
https://www.nytimes.com/2(...)avirus-immunity.html
Plus in de zomer had ik een onderzoek geplaats maar geen zin om terug te zoeken. Jan Kluytmans had die op zijn twitter geplaats maar die heeft zijn account offline gehaald omdat die gek werd van alle red team fans en viruswaanzin fans.
pi_196357746
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 02:01 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Stond laatst nog een heel artikel over in de NYT.
https://www.nytimes.com/2(...)avirus-immunity.html
Plus in de zomer had ik een onderzoek geplaats maar geen zin om terug te zoeken. Jan Kluytmans had die op zijn twitter geplaats maar die heeft zijn account offline gehaald omdat die gek werd van alle red team fans en viruswaanzin fans.
Top! ^O^
Kan me die ergernis erg goed voorstellen! :X
pi_196357762
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 02:07 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Top! ^O^
Kan me die ergernis erg goed voorstellen! :X
Klopt het is wel jammer want de mensen die in het OMT zitten willen nog wel is op twitter een onderzoek plaatsen wat in hun ogen belangrijk is. Altijd interessant om te lezen. Je hoeft het niet altijd met ze eens te zijn maar toch is het interessant om hun visie te weten.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 22 november 2020 @ 02:15:37 #273
408813 crew  trein2000
pi_196357784
https://nos.nl/artikel/23(...)e-coronacijfers.html
Tot zover het perspectief en daarmee iig bij mij het draagvlak.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_196357792
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 02:15 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)e-coronacijfers.html
Tot zover het perspectief en daarmee iig bij mij het draagvlak.

Had je wat anders verwacht? Ik blijf bij mijn voorspelling we blijven met veel van deze maatregelen zitten tot eind maart begin april. Dan word het weer beter dus mensen gaan elkaar meer buiten zien, plus misschien is er dan al een effect als de vaccinatie programma's gaan lopen.
  zondag 22 november 2020 @ 02:20:47 #275
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_196357795
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 02:15 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)e-coronacijfers.html
Tot zover het perspectief en daarmee iig bij mij het draagvlak.
Op zich was het al een tijdje duidelijk dat het nog wel even ging duren voordat het aantal besmettingen weer op een acceptabel niveau komt, toch?

De situatie is eigenlijk nog steeds hetzelfde als het het hele jaar al is: pas met een vaccin zijn er echte verbeteringen te verwachten. Het goede nieuws is dat het wel lijkt te lukken met dat vaccin, dus daar putten we dan maar hoop uit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')