Als hij ergens een kans heeft is het daar wel ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:34 schreef Leatherface het volgende:
Ik zie Pinturault op de Streif ook nog wel doodleuk de eerste 10-15 halen.
Verdomme, maandagquote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:26 schreef chufi het volgende:
2e afdaling Kitzbuhl uitgesteld naar zondag en de Super G naar maandag
Telemarken, mooi om te zien is dat.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:40 schreef heywoodu het volgende:
Ik zat even te bladeren, dit weekeinde was/is de World Cup telemark in Duitsland bezig. Daar won Amelie Wenger-Reymond bij de vrouwen, dus ik denk, eens kijken of dat een beetje grote naam is.
Allemachtig
Debuteerde in de World Cup in 2007 en staat inmiddels op 203 starts....met 193 (!) podiumplekken en 150 (!!) overwinningen
https://www.fis-ski.com/D(...)d=134270&type=career
Ik zie het heel af en toe wel eens langskomen bij Sportschau in een samenvatting, het is de klassieke manier van 'alpineskiėn' eigenlijk, zoals het ooit begon in de regio Telemarkquote:Op maandag 25 januari 2021 11:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Telemarken, mooi om te zien is dat.
Ken de regels niet maar op brede langlauflatten naar beneden slalommen met een knietje naar de sneeuw bij iedere poort? Ik wist niet eens dat daar World cups van waren.
Stamt volgens mij nog uit de tijd dat skiėrs eerst nog met de latten onder hun voeten omhoog moesten laufen alvorens naar beneden te skiėn. Dus nog voor de intrede van de skilift.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie het heel af en toe wel eens langskomen bij Sportschau in een samenvatting, het is de klassieke manier van 'alpineskiėn' eigenlijk, zoals het ooit begon in de regio Telemark(de landing bij het schansspringen komt daar ook vandaan)
Het is eigenlijk een mooie combinatie van inderdaad een soort slalom, maar dan ook nog een klein stukje langlaufen. Een echte allround skisport dus eigenlijk, en wat mij betreft ook wel een van de weinige potentiėle toevoegingen aan de Winterspelen die daadwerkelijk iets nieuws toe zouden voegen. Ook al hoeft het wat mij betreft niet olympisch te worden, maar dat terzijde.
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:48 schreef heywoodu het volgende:
Kristoffersen eindelijk weer eens lekker bezig, snelste tijd in run één.
We schuiven op naar morgen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:29 schreef heywoodu het volgende:
Na de training van gisteren kon ook de afdalingstraining van vandaag in Garmisch niet doorgaan. Daarom wordt de afdaling van morgen vervangen door een super-G, waar we er dus twee van krijgen (als die wél door kunnen gaan).
Wat, training gisteren dan? Zaterdag nog vierdequote:Op maandag 1 februari 2021 08:53 schreef Leatherface het volgende:
Goggia voor de rest van het seizoen uitgeschakeld door een gebroken knieschijf.
14:30 lees ik nuquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:46 schreef tja77 het volgende:
Start naar beneden verplaatsen en over 15 minuten starten.
quote:Wednesday 10 Feb: no races scheduled
Thursday 11 Feb: Women's Super G at 10.45 CET // Men's Super G at 13.00 CET
Friday 12 Feb: Women's Downhill Training 2 // Men's Downhill Training 1
Saturday 13 Feb: Women's Downhill // Men's Downhill Training 2
Sunday 14 Feb: Men's Downhill 11:00 CET
Monday 15 Feb: Women's Alpine Combined // Men's Alpine Combined, times TBA
Straks worden de combi's überhaupt niet gehouden (veel plek in het schema is er niet), hebben we wat combi betreft in principe alleen Beijing 2022 nogquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:58 schreef showtimer het volgende:
Combi van morgen gaat ook niet door.
[..]
Wel jammer dat ze tegenwoordig zo koeltjes reageert.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:22 schreef heywoodu het volgende:
Dertig World Cup-zeges, dan mag je nu ook eindelijk wel een eerste titel vieren, mooi
Het was geen spektakelstuk inderdaad...quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Ik weet niet of ik ooit zo'n verschrikkelijk saai parcours heb gezien voor een super-G, jezus. Het eerste stukje was wel leuk, maar na die sprong en die moeilijke bocht was het echt mensonterend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |