Ok. Ik weet dat ik altijd pyro was in dark soulsquote:Op zaterdag 21 november 2020 16:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Eerder een royal (de alleronderste)
kan je met die blauwe spell alles van een afstand doodmaken en safe souls grinden tot het nodig
En anders een templer (de een na onderste) maar royal beviel mij beter, want afstand, killen, dit dat
dan zal die royal je oo kwel bevallenquote:Op zaterdag 21 november 2020 16:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ok. Ik weet dat ik altijd pyro was in dark souls
Dat is een PS5 feature.quote:Op zaterdag 21 november 2020 16:37 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vet , je krijgt nu op PSN profiles ook te zien hoe ver je met een trophy bent. Zoals dit ^
Topquote:Op zaterdag 21 november 2020 16:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan zal die royal je oo kwel bevallen
Netjes gedaan. Ik moet echt ff all features gaan doorspitten. Zo ook dat het een filmpje maakt rondom je achievements.quote:Op zaterdag 21 november 2020 16:37 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vet , je krijgt nu op PSN profiles ook te zien hoe ver je met een trophy bent. Zoals dit ^
quote:Op zaterdag 21 november 2020 16:47 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik het mij goed kan herinneren kon je ergens in dat gebied de Claymore kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.."We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
offgamers, al zo'n jaar of 10. prijs is goed, service prima en vaak binnen 2min in de mailbox.quote:Op zaterdag 21 november 2020 16:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar koop jij jouw psn usa tegoedkaarten?
quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:05 schreef Friday12 het volgende:
Zit sie uchiha katana( ja weet dat het niet de naam is) in demon souls?
das van nioh toch?quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:05 schreef Friday12 het volgende:
Zit sie uchiha katana( ja weet dat het niet de naam is) in demon souls?
Geniaal ja. Zelf had ik de Pantheon afgerond net voor de PS5 launch, dus zodra ik uitgevogeld heb hoe ik mijn data overzet naar daar ga ik hem even platten. Ik hoop dat we snel meer nieuws krijgen over Silksong en een eventuele release voor PS5.quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:28 schreef dud0r het volgende:
M'n duimpjes doen zeer van hollow knight![]()
Game is wel echt heel gaaf. Zit nu bij de soul master
zie ik het goed dat ze geen service fee rekenen? Goeie prijzen inderdaad!quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
offgamers, al zo'n jaar of 10. prijs is goed, service prima en vaak binnen 2min in de mailbox.
ook veel keuze zoals kaarten van 60 ipv dat je 50+10 koopt
Silksong is mijn most wanted game momenteel. Had die eigenlijk nu wel verwacht, maar blijkbaar toch wat te vroeg aangekondigd...quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geniaal ja. Zelf had ik de Pantheon afgerond net voor de PS5 launch, dus zodra ik uitgevogeld heb hoe ik mijn data overzet naar daar ga ik hem even platten. Ik hoop dat we snel meer nieuws krijgen over Silksong en een eventuele release voor PS5.
Settings -> System -> Data Transfer en daar kun je selecteren welke game data je over wil zetten.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:51 schreef Koffieplanter het volgende:
dus zodra ik uitgevogeld heb hoe ik mijn data overzet
In Dark Souls 1 zat ie sowieso. Volgens mij als je die Merchant in Undead Burg doodt dan dropt hij die.quote:
Yup. Maar blijkbaar ook ik demon souls alquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In Dark Souls 1 zat ie sowieso. Volgens mij als je die Merchant in Undead Burg doodt dan dropt hij die.
Mijn favoriet was altijd de Claymore en de Great Machete.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Yup. Maar blijkbaar ook ik demon souls al. Is mijn go to wapen.
regel even een assemblagelijn danquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:07 schreef DKUp het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat SOONY voor een betere hoeveelheid zou moeten zorgen van PS5’s.
Scalpers dwarsbomen, meer dan 1 PS5 niet mogelijk om te kopen/bestellen.
Dat is geen bekende bug toevallig?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Iemand die weet hoe het kan dat mijn usb poorten niet opladen in de rustmodus van mijn ps5? Heb deze optie ook al aangezet
Eurotje betaalkostenquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zie ik het goed dat ze geen service fee rekenen? Goeie prijzen inderdaad!
Na 2u gaan ze uitquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Iemand die weet hoe het kan dat mijn usb poorten niet opladen in de rustmodus van mijn ps5? Heb deze optie ook al aangezet
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 21 november 2020 20:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is geen bekende bug toevallig?
Mwah je weet dat 40 of 60% teruggeroepen is bij productie he... dat is al een flinke hap.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:07 schreef DKUp het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat SOONY voor een betere hoeveelheid zou moeten zorgen van PS5’s.
Scalpers dwarsbomen, meer dan 1 PS5 niet mogelijk om te kopen/bestellen.
Hoe is de sfeer in Valhalla? Hoe is de game überhaupt? Volgens mij bevalt het je wel.quote:Op zaterdag 21 november 2020 16:45 schreef DKUp het volgende:
De muziek in Valhalla![]()
De achtergrondmuziek natuurlijk op frequent gezet.....
Waarom? Omdat ze het niet deden? Dat is wel erg hoog he, zitten er zoveel instabiele componenten in??quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mwah je weet dat 40 of 60% teruggeroepen is bij productie he... dat is al een flinke hap.
Bedrijven die dachten er even 1000 te krijgen kregen er lauter 200
Vind 't ook echt een aanrader. Zeker met deze donkere dagen zonder Cyberpunk of iets anders kom ik de dagen heerlijk door.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe is de sfeer in Valhalla? Hoe is de game überhaupt? Volgens mij bevalt het je wel.
Sneeuw nu alleen maar, dat trek ik buiten Skyrim nauwelijks in gamesquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe is de sfeer in Valhalla? Hoe is de game überhaupt? Volgens mij bevalt het je wel.
Ook de DLC gedaan?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:49 schreef over_hedge het volgende:
Net klaar met de remaster van spidermanHad in 2018 hem nooit uitgespeeld. Nu dus wel. Maar toch wel vet
Vind het verhaal ook nog wel prima. En het ziet er wel echt heel nice uit in 4k met 60 fps
Enige is dat het wel echt veel en veel te makkelijk is. Zelfs op "moeilijk". Als je in 1x de eindbaas kan verslaan op de moeilijkste stand dan klopt er toch iets niet
Morgen maar eens aan miles beginnen
Nee dat niet. Eerst Miles uitspelen. Daarna eens aan de dlc beginnen als ik dan ondertussen nog niet spiderman moe ben.quote:
Volgens mij wel wat er toen werd gezegd.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee dat niet. Eerst Miles uitspelen. Daarna eens aan de dlc beginnen als ik dan ondertussen nog niet spiderman moe ben.
Maar is de dlc wat moeilijker?
Oh beter. Want vind het wel echt tofquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens mij wel wat er toen werd gezegd.
Een beetje.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee dat niet. Eerst Miles uitspelen. Daarna eens aan de dlc beginnen als ik dan ondertussen nog niet spiderman moe ben.
Maar is de dlc wat moeilijker?
Probleem met de chip, dus beter terughalen en maken dan zo uitsturenquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:38 schreef Colonia het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze het niet deden? Dat is wel erg hoog he, zitten er zoveel instabiele componenten in??
Ga naar islands, eerste 6 mobs, heb je zo 6k, deed daar iets van 2k per minuutquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:59 schreef StateOfMind het volgende:
Godverre godverre, was aan het farmen voor de Claymore, onder de brug.
Eindelijk genoeg souls, ga ik door een stomme fout dood bij die honden, bij dat gat in de muur.
Wéér farmen, ga ik weer dood
Zelfde plek. Zelfde fout
Moet jij geen godfall spelen? Zodat je aan mij kan laten weten of t wat isquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:49 schreef over_hedge het volgende:
Net klaar met de remaster van spidermanHad in 2018 hem nooit uitgespeeld. Nu dus wel. Maar toch wel vet
Vind het verhaal ook nog wel prima. En het ziet er wel echt heel nice uit in 4k met 60 fps
Enige is dat het wel echt veel en veel te makkelijk is. Zelfs op "moeilijk". Als je in 1x de eindbaas kan verslaan op de moeilijkste stand dan klopt er toch iets niet
Morgen maar eens aan miles beginnen
Die game zit binnenkort in de PS Plus, gaat geen hit worden en goed verkopen nope.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Moet jij geen godfall spelen? Zodat je aan mij kan laten weten of t wat is
Nah. Ik wilde hem kopen. Maar een paar twitch streams zitten kijken en besloten dat ik het maar meh vindquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Moet jij geen godfall spelen? Zodat je aan mij kan laten weten of t wat is
Waar is dat?quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ga naar islands, eerste 6 mobs, heb je zo 6k, deed daar iets van 2k per minuut
Maar de ps5 ondersteund helemaal geen 1440pquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:14 schreef DKUp het volgende:
Demon's Souls is in 60fps wel een stuk beter dan in 30fps, 1440P is ook geen verkeerde resolutie.
Wat raar dat ze die resolutie wel upscalen naar 4K.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar de ps5 ondersteund helemaal geen 1440p
Netjes!quote:
https://www.playstation.com/nl-nl/support/?smcid=gwoquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:45 schreef Jimmy00 het volgende:
Hey,
Ik heb een vraag en kreeg de tip dat ik hem hier ook even in moest stellen.
Ik heb gisteren (zoals al vele keren) via de Playstation Store een Playstation Plus abonnement aangeschaft voor 3 maanden. Nu is het probleem dat het niet werkt. Bij abonnementen staat dat het gewoon actief is en mijn geld is ook afgeschreven. Echter, probeer ik online te gamen of de november gratis games aan te schaffen, dan wordt ik doorverwezen om Playstation Plus aan te schaffen. Het plus-symbool staat ook nergens. Het lijkt wel alsof hij hem niet “pakt”.
Ik heb al vele malen opnieuw ingelogd, maar niks werkt. Ook ben in ingelogd op mijn hoofdaccount én heeft het niet te maken met dat ik minderjarig ben. Er staat ook gewoon dat het abonnement gister is ingegaan. Het gaat dus wel van mijn dagen af én in kan de free games van november niet downloaden als dit zo blijft...
Ik ben ook gewoon verbonden met internet, iemand die weet wat dit kan zijn?
Maybe partially true IGN sourcesquote:The fallout from a massive data breach at Capcom continues as more games in development leak online. A purported screenshot from the leaks shows a Capcom development schedule for the next four years, and IGN believes at least portions of that list to be legitimate, including listings for Dragon's Dogma 2 and Street Fighter 6.
Here is a list of the biggest names listed in the purported schedule:
Resident Evil Outbreak - Q4 FY21
Dragon’s Dogma 2 - Q2 FY22
Street Fighter 6 - Q3 FY22
Rockman [Mega Man in North America] Match - Q3 FY22
Resident Evil 4 Remake - Q4 FY22
Monster Hunter 6 - Q2 FY23
Biohazard Apocalypse - Q3 FY23
“SSF6” - Q4 FY23
Final Fight Remake - Q2 FY24
Power Stone Remake - Q3 FY24
Ultra SF6 - Q4 FY24
Resident Evil Hank [likely, “Hunk”] - Q4 FY24
PowerStone remake zou wel leuk zijn. De rest is weer zo ontzettend Capcom dat ze niet aangekondigd hoeven worden. Iedereen weet dat er nieuwe Resi's en Street Fighters komenquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:58 schreef KennyPowers het volgende:
Massive Capcom Leaks Reveal Dragon's Dogma 2, Street Fighter 6, and Potentially More
https://www.ign.com/artic(...)a-2-street-fighter-6
[..]
Maybe partially true IGN sources
Dragons Dogma 2quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:58 schreef KennyPowers het volgende:
Massive Capcom Leaks Reveal Dragon's Dogma 2, Street Fighter 6, and Potentially More
https://www.ign.com/artic(...)a-2-street-fighter-6
[..]
Maybe partially true IGN sources
Mwoa, ik vind ze mooier zoals ze nu zijnquote:
Disc of digitaal?quote:Op zondag 22 november 2020 09:25 schreef Tyr80 het volgende:
Toch crasht DeS best geregeld...of start niet op....
Disc, gekopieerd wel (geen idee wat dat doet/deed).quote:
Binnenkant, bijna niet te lezen, in de lengte van de zak gedrukt.quote:Op zondag 22 november 2020 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar staat die Doritos code voor een PS5? Heb een zak leeg maar kan de code niet vinden
Aan de achterzijde (binnenkant) van de naad. De bovenste 10 cmquote:Op zondag 22 november 2020 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar staat die Doritos code voor een PS5? Heb een zak leeg maar kan de code niet vinden
Okee, ik heb zelf de digitale versie, ondanks dat ik de PS5 Disc Edition heb.quote:Op zondag 22 november 2020 09:51 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Disc, gekopieerd wel (geen idee wat dat doet/deed).
Eerste keer nexus, loop richting de smit, kresj.
Toen startte het spel heel niet op.
Las net trouwens dat de patch iig niet de Luck glitch oplost. Hoop wel dat ze het ook retroactief aan kunnen passen, die lui horen niet zo te moeten kunnen pvp’en iig. Luck cap? Andere scaling functie voor dat zwaard?
Dan heb ik pech wellicht, loop anders eens direct naar de blacksmith in de Nexus dalijk, dat lijkt voor meer mensen de trigger te zijn.quote:Op zondag 22 november 2020 10:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Okee, ik heb zelf de digitale versie, ondanks dat ik de PS5 Disc Edition heb.
Verder geen problemen nog gehad. Maar ik heb er pas iets van 3,5 uur in zitten.
Maar ik had nog redelijk at geld op mijn account staan, vandaar.
Die heb ik gisteravond afgemaakt. Dan zijn we even ver.quote:Op zondag 22 november 2020 10:08 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Dan heb ik pech wellicht, loop anders eens direct naar de blacksmith in de Nexus dalijk, dat lijkt voor meer mensen de trigger te zijn.
Wat een vrije tijd joh, #jaloers, heb net Phalanx ff gauw af kunnen maken pas.
Ik ga voor deze game denk ik toch een uitzondering maken wat betreft 'ik speel nooit een fps weer op console'.quote:
Serieus? Da’s wel bijzonder hee...quote:Op zondag 22 november 2020 10:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die heb ik gisteravond afgemaakt. Dan zijn we even ver.
Die blacksmith in de Nexus (naast Stockpile Thomas) al meerdere keren benaderd, maar geen problemen ondervonden.
Naar het schijnt als je met eens disc niet op 'Copy' drukt, maar het automtisch laat gebeuren, dan heb je geen last.
rechterkant van de trap en dan uit mn hoofd de 2e portal ding (in de nexus)quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waar is dat?
Ik zit nou in dat stuk na Phalanx.
Ah thanks. Zal zo eens kijken.quote:Op zondag 22 november 2020 12:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rechterkant van de trap en dan uit mn hoofd de 2e portal ding (in de nexus)
Terwijl jouw PS5 ligt te verstoffen heeft een kind geen PS5 voor kerstquote:Op zondag 22 november 2020 12:14 schreef Jimbo het volgende:
Hoop dat er in Januari toch wel meer toffe games uit zijn, heb nu amper tijd om te spelen (op wat DS na, maarja het is zondag en ben volop aan 't werk)
Toch chill om dan gewoo neen week, of twee niets anders te doen dan als een 12 jarige kwijlend te gaan zitten gamen
Ik ben wat dat betreft errug benieuwd naar HZD Forbidden Westquote:Op zondag 22 november 2020 12:14 schreef Jimbo het volgende:
Hoop dat er in Januari toch wel meer toffe games uit zijn, heb nu amper tijd om te spelen (op wat DS na, maarja het is zondag en ben volop aan 't werk)
Toch chill om dan gewoo neen week, of twee niets anders te doen dan als een 12 jarige kwijlend te gaan zitten gamen
Hogwarts Legacyquote:Op zondag 22 november 2020 12:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft errug benieuwd naar HZD Forbidden Westen God of War Ragnarok
![]()
En The Elden Ring
Oh ja dat zag er ook welquote:
Dead or alive 7quote:Op zondag 22 november 2020 12:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft errug benieuwd naar HZD Forbidden Westen God of War Ragnarok
![]()
En The Elden Ring
je zat zeker ineens van wtf watsdezen waar is m'n raytracing allesquote:Op zondag 22 november 2020 12:51 schreef Friday12 het volgende:
Spiderman Miles Morales was ineens de PS4 versie? wtf
Nee. Ik heb de PS4 versie niet dus die deed het nietquote:Op zondag 22 november 2020 13:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
je zat zeker ineens van wtf watsdezen waar is m'n raytracing alles
Hoezo die wel dan?quote:Op zondag 22 november 2020 13:58 schreef DKUp het volgende:
Buiten Cyberpunk 2077 ga ik geen fysieke PS4-games kopen. Geen behoefte om te kutten dat je de verkeerde versie speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |