Ik doelde ook niet op die post hoor maar op eerdere posts.quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij wil dat er nieuwe mods bijkomen, ik zeg dat iedereen zich aan kan melden. (niet alleen jij)
Ik overweeg het alleen als ik gevraagd wordquote:Op zaterdag 21 november 2020 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij wil dat er nieuwe mods bijkomen, ik zeg dat iedereen zich aan kan melden. (niet alleen jij)
Uhm.. nee laat maar zitten.quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik overweeg het alleen als ik gevraagd word
Oh uh.. ander keertje misschienquote:Op zaterdag 21 november 2020 13:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk die afgunst om je geweldige looks in het @Karina gifje.quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom help je me dan niet?quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je verjaardag topic loopt nog niet echt storm hé.
Hier roddelen we niet.quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gooi Skysherrif er gewoon vast uit.
Geef die plek aan @:erasmus ofzo.
Doe even normaal Lennyquote:Op zaterdag 21 november 2020 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja want met een tag leest hij het wel!quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet.
@:Skysherrif
quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ik vind jou wel goed.quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:40 schreef onlogisch het volgende:
De enige goede voetbalmod die VBL gekend heeft, is @:El-Stinho geweest.
Wat vond je van @KingRoland als modquote:Op zaterdag 21 november 2020 13:40 schreef onlogisch het volgende:
Even biechten.quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vond je van @:kingroland als mod
Dus jij vindt eigenlijk dat je er geen reet van kan maar hebt het toch 2 x gedaan? En nu blijf je zitten uit een soort ijdelheid ofzo?quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:40 schreef onlogisch het volgende:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus jij vindt eigenlijk dat je er geen reet van kan maar hebt het toch 2 x gedaan?
Nee, zodat ik beter kan trollen.quote:En nu blijf je zitten uit een soort ijdelheid ofzo?
wtf wie dan??????????quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Note meegepakt in VBL.
De mods nemen hun werk eindelijk serieus
quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Nee, zodat ik beter kan trollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |