Ik denk niet dat die buiten de eigen fans de gunfactor hebben.quote:Op zaterdag 21 november 2020 16:56 schreef methodmich het volgende:
De covers van O'G3NE gaan vast ook wel lekker scoren.
Dat kan best nog eens meevallen. Of tegenvallen, afhankelijk van hoe je het ziet.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die buiten de eigen fans de gunfactor hebben.
Dat ligt eraan hoe je "gun" uitspreektquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die buiten de eigen fans de gunfactor hebben.
Ik luister nooit radio. Dat scheelt een stuk.quote:Op zaterdag 21 november 2020 16:01 schreef Cassa95 het volgende:
Verbaas me altijd onder een hoe grote steen mensen kunnen leven door in de afgelopen 12 maanden Blinding Lights niet gehoord te hebben
Ik wist hetquote:Op zaterdag 21 november 2020 16:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, zoals the Beatles, the Byrds, Led Zeppelin....
En jij kijkt ook geen televee?quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik luister nooit radio. Dat scheelt een stuk.
Ik heb het nummer even opgezocht, was wel een oh ja. Lijkt erg op een bepaald jaren 80 nummer met een getekende videoclip.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik luister nooit radio. Dat scheelt een stuk.
Echte Aha-erlebnis?quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb het nummer even opgezocht, was wel een oh ja. Lijkt erg op een bepaald jaren 80 nummer met een getekende videoclip.
Niet waar ze dit uitzenden blijkbaar. Zou ook niet weten waarom ze dat tijdens een voetbalwedstrijd of auto- dan wel motorrace zouden moeten draaien.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En jij kijkt ook geen televee?
Nouja in de rust is er reclame enzulks.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet waar ze dit uitzenden blijkbaar. Zou ook niet weten waarom ze dat tijdens een voetbalwedstrijd of auto- dan wel motorrace zouden moeten draaien.
Uit nieuwsgierigheid even opgezocht. En nee, ik kende het dus echt niet. Wel aardig, maar ik vind het origineel van A-ha stukken beter.
Denk dat Child in Time wel een flinke sprong gaat maken en ergens in de top 5 gaat komen. Vorige jaar waren er veel mensen pissed dat die buiten de top 10 was gekomen, dus denk dat het veel stemmen gaat krijgen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:49 schreef ok01 het volgende:
Rollercoaster gaat denk ik op plek 3 belanden. Het belangrijkste voor mij is dat Child In Time weer in de top 10 komt.
Ik denk het ook wel goedkomtquote:Op zaterdag 21 november 2020 22:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat Child in Time wel een flinke sprong gaat maken en ergens in de top 5 gaat komen. Vorige jaar waren er veel mensen pissed dat die buiten de top 10 was gekomen, dus denk dat het veel stemmen gaat krijgen.
Ik vrees dat dat wishfull thinking is, maar ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat Child in Time wel een flinke sprong gaat maken en ergens in de top 5 gaat komen. Vorige jaar waren er veel mensen pissed dat die buiten de top 10 was gekomen, dus denk dat het veel stemmen gaat krijgen.
Ik hoop mee, maar 7e/8e ofzo lijkt me reëler. En ik vrees dat over een jaar of 5 de Top 20 meer het maximaal haalbare is, dan dat dat het begin is van een langdurige stijging.quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Altijd triest. Die politieke issue-nummers.quote:Op zaterdag 21 november 2020 15:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik gok dat dat op het platteland wel meevalt.
En de sympathisanten die ze in steden hadden zullen echt niet op Keerl gestemd hebben vorig jaar.
Dus niet meer hé.quote:Op zondag 22 november 2020 09:06 schreef Cee het volgende:
Van Child in Time vraag ik me steeds af waarom het überhaupt in de top 10 staat.
Dat was in de "Top 100 Aller Tijden" zeer lange tijd nummer 1.quote:Op zondag 22 november 2020 09:06 schreef Cee het volgende:
Van Child in Time vraag ik me steeds af waarom het überhaupt in de top 10 staat.
Ik vind de intro alleen al geniaal.quote:Op zondag 22 november 2020 09:06 schreef Cee het volgende:
Het is zo lekker kitscherigquote:Op zondag 22 november 2020 09:06 schreef Cee het volgende:
Lijkt me niet dat China Crisis top 10 gaat staan dit jaarquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat wishfull thinking is, maar ik hoop dat je gelijk hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |