Rio stond zo hoog in de Q Top 1000 omdat ze ochtendshow-sidekick Fred van Leer wilden steunen. Radio 2 is as far as I'm concerned een Fred van Leer-vrije zender (of ik luister op de verkeerde momenten).quote:Op zaterdag 21 november 2020 08:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik denk dat het nummer daarvoor iets te vroeg is uitgekomen en daardoor wat momentum verliest maar kan eigenlijk niet bedenken welk ander nummer uit dit jaar hoger zal scoren (en dus binnenkomen).
Heeft Rio van Maywood al eens in de top 2000 gestaan? Zo niet, dan schat ik de kansen daarvoor ook hoog in.
Ben nog steeds van gedachte dat Rollercoaster op 1 komt dit jaar.
Dat zou het definitieve failliet van de lijst zijn.quote:
Tja,zo denken er meer over.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:31 schreef RedFever007 het volgende:
Er is voor mij maar één nummer 1 en dat Bohemian Rapsody![]()
Persoonlijk de afsluiting van een jaar met die gong aan het einde. En daarna gelijk ABBA met Happy New Year
The end of the year van other lives zou prima passen qua titel als nummer 1.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:37 schreef cafca het volgende:
8
[..]
Tja,zo denken er meer over.
Persoonlijk zou ik ook niet weten wel nummer beter op die plek zou passen.
Precies.quote:Op zaterdag 21 november 2020 08:55 schreef PippenScottie het volgende:
2020 was geen rollercoaster, integendeel. 2020 was een jaar in de rij staan om in de achtbaan te mogen. En dan bij een bordje uitkomen ‘vanaf hier wachttijd 3 maanden’
Ja, persoonlijk zou van mij I know the end is here van Phoebe Bridgers wel op 1 mogen. Maar die mag niet, want die is van dit jaarquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
The end of the year van other lives zou prima passen qua titel als nummer 1.
Van radio 2 mag dat wel..quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, persoonlijk zou van mij I know the end is here van Phoebe Bridgers wel op 1 mogen. Maar die mag niet, want die is van dit jaar
nooit van gehoordquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:28 schreef Remco het volgende:
Nothing but Thieves met Impossible, maakt ook wel een kans op hoogste nieuwe binnenkomer lijkt mij.
Doe mij maar Neverending Storyquote:Op zaterdag 21 november 2020 08:55 schreef PippenScottie het volgende:
Rollercoaster op 1 zou ironisch zijn.
2020 was geen rollercoaster, integendeel. 2020 was een jaar in de rij staan om in de achtbaan te mogen. En dan bij een bordje uitkomen ‘vanaf hier wachttijd 3 maanden’.
Ik ben voor Lemon Tree op 1 dit jaar.
Impossible wordt de hoogste binnenkomer.quote:Op zaterdag 21 november 2020 08:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik denk dat het nummer daarvoor iets te vroeg is uitgekomen en daardoor wat momentum verliest maar kan eigenlijk niet bedenken welk ander nummer uit dit jaar hoger zal scoren (en dus binnenkomen).
Heeft Rio van Maywood al eens in de top 2000 gestaan? Zo niet, dan schat ik de kansen daarvoor ook hoog in.
Ben nog steeds van gedachte dat Rollercoaster op 1 komt dit jaar.
Ik denk dat Impossible en Soldier On redelijk gelijk op gaanquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Impossible wordt de hoogste binnenkomer.
Soldier on en door de wind moeten zich daarachter schikken.
Dat was vorig jaar wel een ernstig gemis inderdaad.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:49 schreef ok01 het volgende:
Het belangrijkste voor mij is dat Child In Time weer in de top 10 komt.
Het werd nog pijnlijker doordat Normaal er nog boven stondquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar wel een ernstig gemis inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |