nooit van gehoordquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:28 schreef Remco het volgende:
Nothing but Thieves met Impossible, maakt ook wel een kans op hoogste nieuwe binnenkomer lijkt mij.
Doe mij maar Neverending Storyquote:Op zaterdag 21 november 2020 08:55 schreef PippenScottie het volgende:
Rollercoaster op 1 zou ironisch zijn.
2020 was geen rollercoaster, integendeel. 2020 was een jaar in de rij staan om in de achtbaan te mogen. En dan bij een bordje uitkomen ‘vanaf hier wachttijd 3 maanden’.
Ik ben voor Lemon Tree op 1 dit jaar.
Impossible wordt de hoogste binnenkomer.quote:Op zaterdag 21 november 2020 08:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik denk dat het nummer daarvoor iets te vroeg is uitgekomen en daardoor wat momentum verliest maar kan eigenlijk niet bedenken welk ander nummer uit dit jaar hoger zal scoren (en dus binnenkomen).
Heeft Rio van Maywood al eens in de top 2000 gestaan? Zo niet, dan schat ik de kansen daarvoor ook hoog in.
Ben nog steeds van gedachte dat Rollercoaster op 1 komt dit jaar.
Ik denk dat Impossible en Soldier On redelijk gelijk op gaanquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Impossible wordt de hoogste binnenkomer.
Soldier on en door de wind moeten zich daarachter schikken.
Dat was vorig jaar wel een ernstig gemis inderdaad.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:49 schreef ok01 het volgende:
Het belangrijkste voor mij is dat Child In Time weer in de top 10 komt.
Het werd nog pijnlijker doordat Normaal er nog boven stondquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar wel een ernstig gemis inderdaad.
In de 3FM lijst deed impossible het iets beter en iedereen op 2 ligt jankend in de vangrail van impossible.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:50 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Impossible en Soldier On redelijk gelijk op gaan
Child in Timequote:Op zaterdag 21 november 2020 10:49 schreef ok01 het volgende:
Rollercoaster gaat denk ik op plek 3 belanden. Het belangrijkste voor mij is dat Child In Time weer in de top 10 komt.
De single daarvoor van NBT was veel leuker: is everybody going crazy?quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:31 schreef Remco het volgende:
[..]
Extreem gehypet door Radio 2 een maandje terug. Daarnaast ook echt geen onaardig nummer.
Ja, en daarom zal die dus ook niet de hoogste binnenkomer worden.quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:59 schreef PippenScottie het volgende:
Bij die discussie over hoogste binnenkomer, is iedereen The Weeknd al vergeten?
Eensquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
De single daarvoor van NBT was veel leuker: is everybody going crazy?
Oh ja, die gaat ook wel hoog binnenkomenquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:59 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en daarom zal die dus ook niet de hoogste binnenkomer worden.
Time To Give twee jaar terug.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sowieso hebben Nederlandse artiesten een streepje voor op Radio 2. Want benaderbaar en dergelijke. Ze zullen niet snel een buitenlandse hit pushen als hoogste binnenkomer
Tot op heden vaker niet dan wel een Nederlandse hoogste binnenkomer. Voor Danny vorig jaar was de laatste Racoon in 2014.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sowieso hebben Nederlandse artiesten een streepje voor op Radio 2. Want benaderbaar en dergelijke. Ze zullen niet snel een buitenlandse hit pushen als hoogste binnenkomer
Deze werd wel sterk gepusht inderdaad, maar was toen zelfs geeneens de hoogste nieuwkomer.quote:
Het zou kunnen zijn dat het initiatief overwaait, maar kan inderdaad ook binnen de Q-bubble blijven, ben benieuwd. De aanleiding van het stemmen op het nummer buiten beschouwing gelaten vind ik het zelf echt een leuk liedje.quote:Op zaterdag 21 november 2020 08:59 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Rio stond zo hoog in de Q Top 1000 omdat ze ochtendshow-sidekick Fred van Leer wilden steunen. Radio 2 is as far as I'm concerned een Fred van Leer-vrije zender (of ik luister op de verkeerde momenten).
Een van de leukste initiatief nummers sinds Pokémon. Lekker vrolijk in de top 10.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zou kunnen zijn dat het initiatief overwaait, maar kan inderdaad ook binnen de Q-bubble blijven, ben benieuwd. De aanleiding van het stemmen op het nummer buiten beschouwing gelaten vind ik het zelf echt een leuk liedje.
Het zou me niet verbazen als radio 2 er een stokje voor steekt als dit weer dreigt te gebeuren. Vorig jaar hadden de boeren her en der nog wat sympathie maar met de stupide protesten en vergelijkingen met Jodenvervolging hebben ze denk ik best wel afgedaan.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat zou het definitieve failliet van de lijst zijn.
Uiteindelijk zijn de grootste Nederlandse hits vaak niet besteed aan top 2000 stemmers tegenwoordig. Veel hiphop.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Tot op heden vaker niet dan wel een Nederlandse hoogste binnenkomer. Voor Danny vorig jaar was de laatste Racoon in 2014.
[..]
Deze werd wel sterk gepusht inderdaad, maar was toen zelfs geeneens de hoogste nieuwkomer.
Ik wel.quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ja, best een leuk liedje. Maar er zijn zo'n 100.000 leuke liedjes. Die hoeven van mij niet allemaal in de top 2000...quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zou kunnen zijn dat het initiatief overwaait, maar kan inderdaad ook binnen de Q-bubble blijven, ben benieuwd. De aanleiding van het stemmen op het nummer buiten beschouwing gelaten vind ik het zelf echt een leuk liedje.
Ja, zo'n programma al "Beste zangers" komt de kwaliteit van de top 2000 niet ten goedequote:Op zaterdag 21 november 2020 12:35 schreef Cee het volgende:
Ik ben heel even Suzan en Freek vergeten en nu ook nog eens die nog zoutelozere kopie van Jaap Reesema en Pommelien, welke nu veel wordt gedraaid.
Dit jaar eerder beginnen met drinkenquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:37 schreef PippenScottie het volgende:
Vorig jaar was Child in Time echt veel te vroeg. Ik was nog heulemaal niet dronken toen ie werd gedraaid en dat klopte dus niet.
Geen zorgen, ik ben in maart al begonnenquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit jaar eerder beginnen met drinken
quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:37 schreef PippenScottie het volgende:
Vorig jaar was Child in Time echt veel te vroeg. Ik was nog heulemaal niet dronken toen ie werd gedraaid en dat klopte dus niet.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik ben in maart al begonnen
Pippen zit al acht maanden te nippenquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik ben in maart al begonnen
Dat was ook wat ik dachtquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit jaar eerder beginnen met drinken
Oh god inderdaad ja. Ik noem ze zelf de AH-huismerk-versie van Suzan en Freek.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:35 schreef Cee het volgende:
Ik ben heel even Suzan en Freek vergeten en nu ook nog eens die nog zoutelozere kopie van Jaap Reesema en Pommelien, welke nu veel wordt gedraaid.
Laten we het hopen 🤞quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als radio 2 er een stokje voor steekt als dit weer dreigt te gebeuren. Vorig jaar hadden de boeren her en der nog wat sympathie maar met de stupide protesten en vergelijkingen met Jodenvervolging hebben ze denk ik best wel afgedaan.
Tijd om Waldo De Los Rios terug in de lijst te stemmen!quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik ben weer van plan om een klassiek stuk in de lijst te zetten.
Wie houdt er nog meer van klassieke muziek?
Opera-muziek mag ook: Barcelona, en Phantom of the opera etc.
Waarom zo weinig klassiek. En ik heb nog een hele riedel Keltische en Russische nummers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |