Ik vind het wel een forse straf. Wat had jij dan gewild? Levenslang terwijl moord niet eens is bewezen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Omdat die 12 jaar gewoon tegenvalt.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:22 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Sure..
Valt me op hoe een pedoseksueel die verkrachting op zn geweten heeft hier dan wel weer wordt beschermd. Vind ik apart.
Inderdaad, heb me dat ook vaker afgevraagd. Uiteraard nooit zinnig antwoord gekregen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:24 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Ah, lijkt erop inderdaad! Dan is de vraag.. waarom lijken mannen zich hier met hem te identificeren? Of op de 1 of andere manier het ‘positieve’ in die man te zien?
Uhh ik denk dat je het niet helemaal snapt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zoals het in onze rechtsstaat altijd gaat, op basis van 100% wettig en overtuigend bewijs. En dat is verdomd moeilijk.
Daarmee ontlopen daders soms hun straf maar worden echte onschuldigen ook beschermd.
DNA was geen sperma of bloed.
Nee een afdeling voor mensen met een psychische of psychiatrische stoornis.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:28 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Klopt dat is een isoleercel.. of een een persoon cel.
Fijn voor je. Ze zullen het wel een beetje opdikken, hun verhalen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nee hoor ik spreek veel bewaarders en die zeggen dat zelf
Want je denkt dat, wanneer je hem niet direct wilt lynchen, men gelijk Jos B.fan is? Ik wil gewoon duidelijk bewijs en dat is er domweg niet.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:32 schreef blackmirror het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, heb me dat ook vaker afgevraagd. Uiteraard nooit zinnig antwoord gekregen.
De rechter vindt van wel.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Want je denkt dat, wanneer je hem niet direct wilt lynchen, men gelijk Jos B.fan is? Ik wil gewoon duidelijk bewijs en dat is er domweg niet.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:30 schreef Drekkoning het volgende:
https://l1.nl/live-l1-tv/
Peter en familie
Daar is hij dan ook niet voor veroordeeld.quote:
Ze zat apart toch??quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Berthie heeft de broek aan thuis.
Deze rechter wel ja, zonder feiten, dat is heel opmerkelijk en zeer bedenkelijk.quote:
Ik ook niet; maar sexueel misbruik en vrijheidsberoving 12 jaar. Voor de familie is dit trouwens een drama. Geen antwoorden en geen moord. Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:36 schreef manny het volgende:
Amai, dit had ik echt niet verwacht. Blijkbaar was er meer en directer bewijs dan ik dacht. De gevangenis in nu. Schiet de familie niets mee op, maar blijft ie in ieder geval van anderen af de komende tijd.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:37 schreef Landgeld het volgende:
Hulde aan de rechtstaat. 12.5 is niet veel maar hij wordt wel veroordeelt! TOP!
Ik had aanvullend TBS verwacht.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een forse straf. Wat had jij dan gewild? Levenslang terwijl moord niet eens is bewezen?
Dat is ook de mogelijk.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee een afdeling voor mensen met een psychische of psychiatrische stoornis.
Feit is dat zijn sperma op de broek zat. Punt. Les van vandaag: zorg dat je sperma niet op een broekje zit van een kind wat dood wordt gevonden.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Deze rechter wel ja, zonder feiten, dat is heel opmerkelijk en zeer bedenkelijk.
Deze rechter (de voorzitter) loopt al langer in het strafrecht rondt dan sommige users hier in het totaal op deze aardkloot, heeft talloze zware zaken gedaan en gooit dat allemaal zomaar overboord in zijn laatste zaak?quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Deze rechter wel ja, zonder feiten, dat is heel opmerkelijk en zeer bedenkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |