Ik wil je werkgever wel ff bellen dat je direct weg moet vanwege een noodgeval.quote:
Jamaar, ik wil niet weg. Ik wil dat het 4 uur is zodat onze vrijmibo met Among us start.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil je werkgever wel ff bellen dat je direct weg moet vanwege een noodgeval.
Bambi is sus.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jamaar, ik wil niet weg. Ik wil dat het 4 uur is zodat onze vrijmibo met Among us start.
Gejammer om niks dus.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jamaar, ik wil niet weg. Ik wil dat het 4 uur is zodat onze vrijmibo met Among us start.
Flashbacks naar het maffiaspel.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eén collega vindt dat dus altijd, volledig onafhankelijk van wat ik doe.
Hahaha, echt he. Dat waren ook mooie tijden.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Flashbacks naar het maffiaspel.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hahaha, echt he. Dat waren ook mooie tijden.
Of van mensen die alles sus vinden als je dingen anders doet dan zijzelf zouden doenquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eén collega vindt dat dus altijd, volledig onafhankelijk van wat ik doe.
Er zit wel een 1 en 6 in je tijd en wanneer je die twee cijfers ertussen gewoon weghaald, houd je 16 over.quote:
Ik zou het eerst eens willen proberen eigenlijk voordat ik het aanschaf.quote:
op mobiel is het gratis geloof ik (althans zo las ik het op ESF)quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou het eerst eens willen proberen eigenlijk voordat ik het aanschaf.
Schijnt rond een uur of 4 ergens te kunnen i.c.m. een borrel.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op mobiel is het gratis geloof ik (althans zo las ik het op ESF)
App is gratis. Spel is ook maar 4 euro though, dus he.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja dat ook, zo irritant.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Of van mensen die alles sus vinden als je dingen anders doet dan zijzelf zouden doen
Oehhhhhh, goed punt wel.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zit wel een 1 en 6 in je tijd en wanneer je die twee cijfers ertussen gewoon weghaald, houd je 16 over.
App eerst maar eens proberen dan.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
App is gratis. Spel is ook maar 4 euro though, dus he.
quote:Oehhhhhh, goed punt wel.
Dagen twijfelen over een app van 4 euro. Beslissen over een TV kopen voor ¤ 1.000 euro in een half uurtje. Ik kan dat.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
App is gratis. Spel is ook maar 4 euro though, dus he.
Why though.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dagen twijfelen over een app van 4 euro. Beslissen over een TV kopen voor ¤ 1.000 euro in een half uurtje. Ik kan dat.
Goeie vraag. Geen goed antwoord.quote:
Vervang de TV door schoenen of nagellak en dan gaat het over jezelf.quote:
Ik mis die tijd.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vervang de TV door schoenen of nagellak en dan gaat het over jezelf.
Niet waar. Die app van 4 euro heb ik direct gekocht. Nagellak twijfel ik langer over maar dat is ook duurder, dus terecht.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vervang de TV door schoenen of nagellak en dan gaat het over jezelf.
Maar echt hč!quote:
Wat is er nu anders? Met 100% thuiswerken is er geen noodzaak meer om nieuwe schoenen te kopen?quote:
Ik krijg elk jaar ook weer facebook herinneringen van de logeerpartij bij SQ enzo. Dat was zo leuk!quote:
Wat ben jij voor een rare, rationele vrouw?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Niet waar. Die app van 4 euro heb ik direct gekocht. Nagellak twijfel ik langer over maar dat is ook duurder, dus terecht.
Geen SHJN SC meer.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er nu anders? Met 100% thuiswerken is er geen noodzaak meer om nieuwe schoenen te kopen?
Eng he.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een rare, rationele vrouw?
Het leven wordt er niet leuker op als je verstandig doet.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen SHJN SC meer.
En ook te verstandig om alles maar te kopen wat los en vast zit 'omdat het kan'.
Ja dit ook.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen SHJN SC meer.
En ook te verstandig om alles maar te kopen wat los en vast zit 'omdat het kan'.
Voor nu hou ik het op intrigerend.quote:
Het stemmetje "heb je het echt nodig?" overstemt de "GIEVVV".quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dit ook.Terwijl het nu eigenlijk makkelijker kan, maar nu ben ik volwassener enzo, ugh.
TV kopen doe je omdat die andere stuk is of aan vervanging toe is. Een app komt er extra bij.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dagen twijfelen over een app van 4 euro. Beslissen over een TV kopen voor ¤ 1.000 euro in een half uurtje. Ik kan dat.
Of als je jezelf aangepraat hebt dat die andere aan vervanging toe is.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
TV kopen doe je omdat die andere stuk is of aan vervanging toe is. Een app komt er extra bij.
Ja.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het stemmetje "heb je het echt nodig?" overstemt de "GIEVVV".
Plausibele verklaring.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:32 schreef gianni61 het volgende:
Of als je jezelf aangepraat hebt dat die andere aan vervanging toe is.
Ik heb de afgelopen paar maanden al zķ vaak Holo Taco open en dicht gehad, je wil het niet weten.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja.![]()
Soms ook niet though. Dan denk ik, 'fuck it, ik heb het verdiend' en bestel ik lekker wel 3 nagellakjes en 1 stamping plate voor meer dan 40 euro. Maar eigenlijk wilde ik er wel 8, dus ben ik toch nog een beetje verstandig geweest.
Voor de heb.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb de afgelopen paar maanden al zķ vaak Holo Taco open en dicht gehad, je wil het niet weten.Maar ik lak echt sporadisch nog, dus ik heb gewoon niets nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |