Kan die Limburger dit soort zaken niet gewoon aan SaskiaGODIN overlaten.quote:
ja preciesquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet jij nog wat je op 11 September 2001 deed?
Limburg is al begonnen op TVquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik zie ook niks, op de rtl-stream
OH ok, dankjequote:Op vrijdag 20 november 2020 13:33 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-b-nicky-verstappen
Nog een streM, mochten de anderen het niet doen
[..]
De Heikop in plaats van hei...
Wauw, je was een hoofdstad? Cool!quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja precies
Toen was ik de hoofdstad van Kirgizië Bishkek in een flat
Ik liep stage, en had net pauze. Kan jullie ook precies vertellen wat ik at en dronk toen, en welk tafelkleed er op de tafel lag en wie er nog meer dienst had.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja precies
Toen was ik de hoofdstad van Kirgizië Bishkek in een flat
Laten we eerst een vaststellen dat zwijgen niet kan leiden of helpt aan een veroordeling. De rechtbank kan enkel en alleen bij een daadwerkelijke veroordeling beperkt rekening houden met excuses(hier niet gebeurt), berouw zwijgen en niet meewerken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je niet zwijgen? Weet jij nog wat je op 17 februari 2003 hebt gedaan?
Iedere opmerking die je daar over maakt en die niet waar blijkt te zijn zorgt ervoor dat je als 'onbetrouwbaar' weggezet kan worden.
Doe maar niet hoor. Dit is al oninteressant genoeg.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik liep stage, en had net pauze. Kan jullie ook precies vertellen wat ik at en dronk toen, en welk tafelkleed er op de tafel lag en wie er nog meer dienst had.
Hou je bek dicht.quote:
Ja dat ben ik wel meerquote:
quote:
Gelul dus dat mensen zich dingen niet meer exact kunnen herinneren.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe maar niet hoor. Dit is al oninteressant genoeg.
Niet waar, zwijgen mag onder omstandigheden meewegen in de rechtelijke overtuiging.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Laten we eerst een vaststellen dat zwijgen niet kan leiden of helpt aan een veroordeling. De rechtbank kan enkel en alleen bij een daadwerkelijke veroordeling beperkt rekening houden met excuses(hier niet gebeurt), berouw zwijgen en niet meewerken.
Bij een veroordeling.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet waar, zwijgen mag onder omstandigheden meewegen in de rechtelijke overtuiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |