Ik zou me daar echt geen zorgen om maken. Ik heb mijn oudste ruim 3 maanden bv gegeven en ze viel bijna altijd in slaap aan de borst. Na de bv periode heb ik nooit problemen gehad dat ze niet zelfstandig in slaap viel. En nu wieg ik mijn zoon vaak in slaap, vinden ze bij het CB ook wat van. Is hetzelfde principe. Gewoon naar je kind kijken, want dat is wat ze bij het CB gewoon niet doen. Alles volgens de boekjes en elk kind is gelijk wat dat betreft.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:38 schreef tpopml het volgende:
Ik ben op zoek naar meningen en ervaringen:
Zoontje van 5mnd valt overdag in slaap in de wagen. We proberen ook in zijn ledikant, maar dat lukt voor geen meter. 's Avonds (tussen 19-20 uur) geef ik hem borstvoeding in onze, donkere slaapkamer (na ritueeltje evt douchen - schone luier - pyama - slaapzak). Hij valt dan in slaap na het drinken, en dan leg ik hem weg in de wieg die bij ons op de kamer staat. Zelf ga ik naar beneden.
De arts van het cb ziet 'gevaar' in deze manier van in slaap laten vallen. Hij wordt afhankelijk van mij om in slaap te vallen etc. Ik heb het idee dat ik hem juist help in slaap te vallen, en zou niet weten hoe ik hem anders in slaap moet krijgen... Laten jullie je baby aan de borst in slaap vallen? Leerde de baby vanzelf ook zelfstandig in slaap vallen?
Ik zou het gewoon laten zoals het is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:38 schreef tpopml het volgende:
Ik ben op zoek naar meningen en ervaringen:
Zoontje van 5mnd valt overdag in slaap in de wagen. We proberen ook in zijn ledikant, maar dat lukt voor geen meter. 's Avonds (tussen 19-20 uur) geef ik hem borstvoeding in onze, donkere slaapkamer (na ritueeltje evt douchen - schone luier - pyama - slaapzak). Hij valt dan in slaap na het drinken, en dan leg ik hem weg in de wieg die bij ons op de kamer staat. Zelf ga ik naar beneden.
De arts van het cb ziet 'gevaar' in deze manier van in slaap laten vallen. Hij wordt afhankelijk van mij om in slaap te vallen etc. Ik heb het idee dat ik hem juist help in slaap te vallen, en zou niet weten hoe ik hem anders in slaap moet krijgen... Laten jullie je baby aan de borst in slaap vallen? Leerde de baby vanzelf ook zelfstandig in slaap vallen?
Begrijpelijk dat je er even afscheid van moet nemen. Twintig maanden, mooi hoor!quote:Op zondag 7 februari 2021 14:41 schreef BobbyMcGee het volgende:
Nieuwe post want dat verdiend het wel:
Het kind is gestopt met bij mij drinken. Hij weigerde blijmoedig drie ochtenden achter elkaar en toen heb ik niet meer aangeboden. Ik heb er gemengde gevoelens over, heb er wel een traan om moeten laten. Hij is 20 maanden, en het is opzich prima. Maar ik mis het een beetje.
Gelukkig is hij, sinds het stoppen, ineens erg aanhankelijk richting mij (dat terwijl het een papa's kindje is). Dat doet me wel goed
Dat het goed is maar je het ook mist: dat snap ik zo goed! Extra knuffelen is mooie compensatiequote:Op zondag 7 februari 2021 14:41 schreef BobbyMcGee het volgende:
Nieuwe post want dat verdiend het wel:
Het kind is gestopt met bij mij drinken. Hij weigerde blijmoedig drie ochtenden achter elkaar en toen heb ik niet meer aangeboden. Ik heb er gemengde gevoelens over, heb er wel een traan om moeten laten. Hij is 20 maanden, en het is opzich prima. Maar ik mis het een beetje.
Gelukkig is hij, sinds het stoppen, ineens erg aanhankelijk richting mij (dat terwijl het een papa's kindje is). Dat doet me wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |