abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196695965
Hier komt dinsdag ook een lk ibclc langs (Teddy Roorda). Z. hapt ook niet goed aan. En ik hoor graag nog tips omtrent tandemvoeden.
Gelukkig groeit ze wel heel goed, maar dat is enkel omdat ik veel melk heb. Ze krijgt - ondanks de slechte aanhap - gelukkig toch genoeg binnen.

Oja, we hebben ook spruw.. heel fijn.
Protège moi de mes désirs.
  zaterdag 12 december 2020 @ 21:29:19 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_196696158
Oh wat vervelend DUMAN :(

Goud heeft ook echt een belabberde aanhap maar dat zorgt hier verder gelukkig niet voor problemen. Doet alleen een beetje pijn soms. Zou ook niet weten hoe ik dat kan verbeteren :')
disclaimer
pi_196696339
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 21:19 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hier komt dinsdag ook een lk ibclc langs (Teddy Roorda). Z. hapt ook niet goed aan. En ik hoor graag nog tips omtrent tandemvoeden.
Gelukkig groeit ze wel heel goed, maar dat is enkel omdat ik veel melk heb. Ze krijgt - ondanks de slechte aanhap - gelukkig toch genoeg binnen.

Teddy O+
Ik heb haar filmpjes er vaak bijgepakt!

Wat vervelend van de spruw... Hebben beide kindjes daar dan last van?
pi_196696391
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 21:29 schreef SQ het volgende:
Zou ook niet weten hoe ik dat kan verbeteren :')
Daar is de lk voor. :D

Sinds gister pas ik dit toe, is toevallig in een bv-groep gepost door bovenstaande lk. En ik moet zeggen dat ik merk dat het aanhappen al veel beter gaat!
pi_196696392
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 21:19 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

Balen van de spruw! Bij Teddy ben ik ook geweest, fijne vrouw!
  zaterdag 12 december 2020 @ 21:40:40 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_196696407
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 21:39 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Daar is de lk voor. :D

Sinds gister pas ik dit toe, is toevallig in een bv-groep gepost door bovenstaande lk. En ik moet zeggen dat ik merk dat het aanhappen al veel beter gaat!
Ja dat snap ik, ik ken de trucjes ook, maar mijn baby heeft daar tamelijk schijt aan. Hij trekt z'n mond gewoon niet open. Ik denk dat hij in baby gedragstherapie moet.
disclaimer
pi_196696421
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 21:37 schreef tpopml het volgende:

[..]

Wat vervelend van de spruw... Hebben beide kindjes daar dan last van?
Nee, heel raar! Peuter heeft (voor zover ik kan beoordelen) nergens last van. :)
pi_196696452
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 21:40 schreef SQ het volgende:

[..]

Ja dat snap ik, ik ken de trucjes ook, maar mijn baby heeft daar tamelijk schijt aan. Hij trekt z'n mond gewoon niet open. Ik denk dat hij in baby gedragstherapie moet.
ik schrijf Z. ook in. ;)
Ze trekt haar mond vaak ook niet goed open. En wanneer ze de tepel los laat, zuigt ze op haar eigen onderlip en doet haar mond ook niet meer open. :')
pi_196696791
quote:

[..]

Daarom heb ik dus ook nog steeds geen lk ingeschakeld. Ik weet dat ze een slechte aanhap heeft en ik ken de trucjes ook, maar uiteindelijk moet de kleine het toch zelf doen.
DUMAN wat vervelend! Heb je zelf ook pijn of dat gelukkig niet?
pi_196696948
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 21:59 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Daarom heb ik dus ook nog steeds geen lk ingeschakeld. Ik weet dat ze een slechte aanhap heeft en ik ken de trucjes ook, maar uiteindelijk moet de kleine het toch zelf doen.
DUMAN wat vervelend! Heb je zelf ook pijn of dat gelukkig niet?
Maar als ze een te kort lipbandje heeft is het niet zo gek dat het haar niet lukt hè. ;)
  Manager PR/Moderator zaterdag 12 december 2020 @ 22:06:23 #61
269689 crew  Viv
pi_196696965
quote:

[..]

God wat had ik een hekel aan dat soort filmpjes en geschreven teksten over aanhappen, "als je zelf X doet, neemt je baby automatisch een grote hap!" Flikker toch op. :')
  zaterdag 12 december 2020 @ 22:13:41 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_196697135
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 22:06 schreef Viv het volgende:

[..]

God wat had ik een hekel aan dat soort filmpjes en geschreven teksten over aanhappen, "als je zelf X doet, neemt je baby automatisch een grote hap!" Flikker toch op. :')
:D nou ja, bij mijn oudste werkten de trucjes gelukkig wel, maar zo zie je maar weer, elke baby trekt zo z'n eigen plan :')
disclaimer
pi_196697238
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 22:06 schreef Viv het volgende:

[..]

Ja die van mij hebben dat ook nooit gedaan. :')
pi_196697364
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 22:05 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar als ze een te kort lipbandje heeft is het niet zo gek dat het haar niet lukt hè. ;)
Klopt. Hoewel de kinderarts hier zei dat ie een beetje kort was maar niet zorgwekkend. En ze is bijna 2,5 maand, het is een hele tijd wel goed gegaan :P. Anders had ik er waarschijnlijk al wel eerder werk van gemaakt. Maargoed ik mag natuurlijk niet klagen en er ondertussen niets aan doen, dus het wordt wel tijd om er in ieder geval even iemand naar te laten kijken :Y .
pi_196697464
Maargoed de kinderarts hier vond vitamine D druppels ook niet nodig en vond ook niet dat Bubbles spruw had omdat ze niet letterlijk alle symptomen had dus het is sowieso denk ik een goed idee om er nog even iemand anders naar te laten kijken.
pi_196697523
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 22:22 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Klopt. Hoewel de kinderarts hier zei dat ie een beetje kort was maar niet zorgwekkend. En ze is bijna 2,5 maand, het is een hele tijd wel goed gegaan :P. Anders had ik er waarschijnlijk al wel eerder werk van gemaakt. Maargoed ik mag natuurlijk niet klagen en er ondertussen niets aan doen, dus het wordt wel tijd om er in ieder geval even iemand naar te laten kijken :Y .
Had je ook met de kinderarts besproken dat ze niet goed aanhapt? ;)

Haar zuigkracht en kaken worden ook steeds sterker natuurlijk, dus het kan best zijn dat je er daardoor eerder geen last van had dat ze verkeerd aanhapte en nu wel.
pi_196697632
Kan heel goed inderdaad, met haar zuigkracht is zeker niets mis :D.
Dat aanhappen heb ik aangegeven ja, toen zei ze al dat het misschien handig was een lk in te schakelen mocht het erger worden. Zij hebben daar toch weer net iets meer verstand van. Dus ja. Moet er maar echt werk van maken maar ergens vind ik het jammer dat het zelf niet lukt en ik er iemand bij moet halen enzo :') .
pi_196698040
@Smart_ass zelf klieven is ook weer zowat, je kunt niet alles zelf. ;)
Een te kort lipbandje kan later geloof ik ook problemen geven met praten en zoenen dus ook als je borstprobleem overgaat zou ik er toch wat mee doen.

Poffertje mag ook naar gedragstherapie. Ze smokkelt vaak met een kleine hap, als ik haar dan losmaak hapt ze daarna meestal wel goed.
Het verschil met de oudste is groot, die deed volgens mij juist altijd zijn mond open. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_196709646
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 22:33 schreef Smart_ass het volgende:
Kan heel goed inderdaad, met haar zuigkracht is zeker niets mis :D.
Dat aanhappen heb ik aangegeven ja, toen zei ze al dat het misschien handig was een lk in te schakelen mocht het erger worden. Zij hebben daar toch weer net iets meer verstand van. Dus ja. Moet er maar echt werk van maken maar ergens vind ik het jammer dat het zelf niet lukt en ik er iemand bij moet halen enzo :') .
Daar is echt niks jammers aan hoor! Ik vond het zelf heel fijn dat er iemand mee kijkt want hoewel het simpel klinkt, bv geven is vaak zo simpel nog niet. En ik vind het fijn dat ik altijd even kan appen met vragen.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Manager PR/Moderator zondag 13 december 2020 @ 17:17:46 #70
269689 crew  Viv
pi_196709775
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 17:12 schreef Wolken het volgende:

[..]

Daar is echt niks jammers aan hoor! Ik vond het zelf heel fijn dat er iemand mee kijkt want hoewel het simpel klinkt, bv geven is vaak zo simpel nog niet. En ik vind het fijn dat ik altijd even kan appen met vragen.
Dit. @Smart_ass wees blij dat je in een land woont waar deze professionele hulp beschikbaar is (en dat je de middelen hebt om ze in te schakelen). :)
  zondag 13 december 2020 @ 17:28:10 #71
319308 Tink89
To live is to dance
pi_196709976
Dat laatste ook ja. Ik zei het bij prul nog tegen de kinderarts dat het eigenlijk bizar is dat de lk zo veel geld kost en niet vergoed wordt. Ze sturen je er wel naar door, maar vervolgens is de rekening voor een consult toch behoorlijk afschrikwekkend...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_196710341
Ik zat / zit behoorlijk met mijn handen in het haar door hele heftige darmkrampen s'avonds en s'nachts waardoor ik bijna niet meer slaap en Sam alleen nog slaapt bovenop mij tussen de krampen door. Hoe fijn is het dan dat ik om 11 uur s'avonds op een zaterdag de lk app en dan ook nog eens meteen antwoord krijg met tips en trucs O+ . Dat is mij echt het geld wel waard. Nu alleen nog die ellendige darmkrampen uitzitten de komende weken...
  zondag 13 december 2020 @ 17:51:02 #73
319308 Tink89
To live is to dance
pi_196710394
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 17:47 schreef Wolken het volgende:
Ik zat / zit behoorlijk met mijn handen in het haar door hele heftige darmkrampen s'avonds en s'nachts waardoor ik bijna niet meer slaap en Sam alleen nog slaapt bovenop mij tussen de krampen door. Hoe fijn is het dan dat ik om 11 uur s'avonds op een zaterdag de lk app en dan ook nog eens meteen antwoord krijg met tips en trucs O+ . Dat is mij echt het geld wel waard. Nu alleen nog die ellendige darmkrampen uitzitten de komende weken...
Het is het zeker waard hoor! Zo bedoelde ik het niet. Maar het is wel stom dat het voor mensen met een heel kleine portemonnee niet echt haalbaar is en ze daardoor over 'moeten' op kunstvoeding, wat ook niet bepaald goedkoop is. Het systeem is gewoon lang niet zo pro-bv als zou kunnen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_196710889
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 17:51 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Het is het zeker waard hoor! Zo bedoelde ik het niet. Maar het is wel stom dat het voor mensen met een heel kleine portemonnee niet echt haalbaar is en ze daardoor over 'moeten' op kunstvoeding, wat ook niet bepaald goedkoop is. Het systeem is gewoon lang niet zo pro-bv als zou kunnen.
EN dat terwijl je met kv uiteindelijk een stuk duurder uit bent dan met een consult van een lc.
pi_196711045
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 17:28 schreef Tink89 het volgende:
Dat laatste ook ja. Ik zei het bij prul nog tegen de kinderarts dat het eigenlijk bizar is dat de lk zo veel geld kost en niet vergoed wordt. Ze sturen je er wel naar door, maar vervolgens is de rekening voor een consult toch behoorlijk afschrikwekkend...
De meeste verzekeringen vergoeden consulten wel, voor zover ik weet. De mijne tot ¤200,- gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')