quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slechte TT
Laatste tijd wel ok TS
Waardeloze OP
3,8/10
Allemaal onvoldoende.quote:Op donderdag 19 november 2020 18:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Rozijnen daar doorheen
Check deze man @:anneloos
Volgens onze rechtsgeleerde @napoleonfour is het onmogelijk dat Jos B. op basis van de gepresenteerde bewijzen veroordeeld kan worden. Bij een eventueel hoger beroep wordt ie sowieso vrijgesproken.quote:
ik heb het niet zo heel goed gevolgd maar de rechtsstaat is belangrijker dan die oude pedo veroordelen omdat het van Peter moetquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens onze rechtsgeleerde @:napoleonfour is het onmogelijk dat Jos B. op basis van de gepresenteerde bewijzen veroordeeld kan worden. Bij een eventueel hoger beroep wordt ie sowieso vrijgesproken.
Nu al zin in het verzuurde gezicht van Peter de Vries
Lijkt me ook sterk dat je in Nederland een straf kan krijgen als je slechts de kleren wat fatsoeneert van een lijk waar je geheel toevallig langs looptquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens onze rechtsgeleerde @:napoleonfour is het onmogelijk dat Jos B. op basis van de gepresenteerde bewijzen veroordeeld kan worden. Bij een eventueel hoger beroep wordt ie sowieso vrijgesproken.
Als hij er naast zit nemen we nap dus ook nooit meer serieus.quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Praat voor jezelf.quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als hij er naast zit nemen we nap dus ook nooit meer serieus.
Lol, en al die paupers maar wachten met kopen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:52 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-twee-jaar~adfd2700/
@:atypisch ( grote kans dat hij dit weekend gaat reageren @:El-stinho )
@:elan
Ik geef je op een briefje van wel.quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lui varken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, want ik ben te lui om even de stad in te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |