SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs een konijn zou nog van mij winnen.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Soort van angstig roofdier dat te bang is om op jacht te gaan
Ik mis een collega nog steeds die meedeed aan BBQ wedstrijden over de hele wereld. Die had na ieder weekend wel wat lekkers gemaakt.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, die gebruiken geen bbq saus
Oh dat is coolquote:Op donderdag 19 november 2020 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mis een collega nog steeds die meedeed aan BBQ wedstrijden over de hele wereld. Die had na ieder weekend wel wat lekkers gemaakt.
quote:Op donderdag 19 november 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Soort van angstig roofdier dat te bang is om op jacht te gaan
Aahquote:Op donderdag 19 november 2020 15:10 schreef kwiwi het volgende:
R&P / Tips voor 1e date
Awww dit vind ik zo zielig hè. Heeft ie een allereerste date, zegt ze af met een kutsmoes. Als het al een zij was..
Spreek voor jezelf jahquote:Op donderdag 19 november 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee echt niet. die leeuw vreet alleen wat die nodig heeft en beperkt niet het leven van die antilope. Wij produceren en en vreten gewoon teveel. Daarom zijn we ook te dik en gooien we gigantisch veel voedsel weg
Ik ook.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik haat die onzekere periode echt.
Ja, die deed mee aan wedstrijden in de VS (Texas; New Orleans); maar ook in Zuid-Afrika of Zuid-Koreaquote:
Wat een bazenhobbyquote:Op donderdag 19 november 2020 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, die deed mee aan wedstrijden in de VS (Texas; New Orleans); maar ook in Zuid-Afrika of Zuid-Korea![]()
Of winter BBQ'en ergens op een berg. Echt bizar hoe lekker vlees die klaar kon maken.
De Kuthoer!quote:Op donderdag 19 november 2020 15:10 schreef kwiwi het volgende:
R&P / Tips voor 1e date
Awww dit vind ik zo zielig hè. Heeft ie een allereerste date, zegt ze af met een kutsmoes. Als het al een zij was..
Volgens mij betaalde ze dat zelf als team.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een bazenhobbyWerd de reis dan ook voor 'm betaalt enzo?
Vrouwenquote:Op donderdag 19 november 2020 15:10 schreef kwiwi het volgende:
R&P / Tips voor 1e date
Heh wat?quote:Op donderdag 19 november 2020 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb niet zoveel ervaring met daten omdat ik praktisch altijd vanuit een date in een relatie gerold ben
Ah zo. Maar serieus? Elke date?quote:Op donderdag 19 november 2020 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Date = leidde altijd tot een relatie
Ja, alleen niet met het deel 'afwijzing'quote:Op donderdag 19 november 2020 15:23 schreef Amarantha het volgende:
Maar dan heb je toch ook ervaring met daten of zeg ik iets geks?
Oooh nee ik ook nog niet eigenlijk.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, alleen niet met het deel 'afwijzing'
Ik een stuk of 15 eerste dates denk ik. Volgens mij valt dat ook wel mee op je 34equote:Op donderdag 19 november 2020 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Maar heb ook niet heel vaak dates gehad.
Was vorig jaar vechten joh.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Dus iedere vrouw die CE date wil gelijk de volgende dag een relatie?
Wat een charmeurquote:Op donderdag 19 november 2020 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
4 dates; 3 relaties. Waarbij een van de "dates" niet eens een date was.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:23 schreef Amarantha het volgende:
Maar dan heb je toch ook ervaring met daten of zeg ik iets geks?
Ik heb ook wel mijn portie "afwijzing" gehadquote:Op donderdag 19 november 2020 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, alleen niet met het deel 'afwijzing'
Oh ik echt een paar lol.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik een stuk of 15 eerste dates denk ik. Volgens mij valt dat ook wel mee op je 34e
Of ik ben heel wanhopig en wil meteen een relatie. Dat sluit ik ook niet uit.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:
Dat is bij mij ook het verhaal.quote:
@bitterbalquote:Op donderdag 19 november 2020 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook het verhaal.
Een vriend van mij heeft echt tig dates gehad; zou dat ook best wel moedeloos van kunnen worden.
Dat zeg je alleen maar omdat niemand ooit nog iemand van die mannen gehoord heeft na de datesquote:Op donderdag 19 november 2020 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen tig dates gehad hoor ;P
Dat zegt niks over het aantalquote:Op donderdag 19 november 2020 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat niemand ooit nog iemand van die mannen gehoord heeft na de dates
Je was lekker op dreef in de zomerquote:Op donderdag 19 november 2020 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen tig dates gehad hoor ;P
ja maar das nog geen tigquote:Op donderdag 19 november 2020 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je was lekker op dreef in de zomer
De wandelaar = Dries toch?quote:Op donderdag 19 november 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das nog geen tig![]()
Maar we hadden Klaus en Dries Roelvink toch? Verder ben ik het ff kwijt
Vergeleken met de rest van de SCquote:Op donderdag 19 november 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das nog geen tig![]()
Maar we hadden Klaus en Dries Roelvink toch? Verder ben ik het ff kwijt
ja das een match. als we die zouden meetellenquote:Op donderdag 19 november 2020 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De wandelaar = Dries toch?
En die potloodventer. Maar dat was geen date
ja maar das niet zo moeilijk :pquote:Op donderdag 19 november 2020 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest van de SC
Aangekeken worden door een man/vrouw is in FOK!-valuta ongeveer gelijk aan een date voor normale mensen.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das een match. als we die zouden meetellen![]()
maar dries was de wandelaar ja
Was er ook geen Italiaan of Griek met een lieve moeder?quote:Op donderdag 19 november 2020 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das een match. als we die zouden meetellen![]()
maar dries was de wandelaar ja
quote:Op donderdag 19 november 2020 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aahsowieso is daten altijd kut.
Ja italiaan. dat was mijn eerste tinderdate ooit. Ging goed totdat die mama op bezoek kwam en niet meer weg leek te gaanquote:Op donderdag 19 november 2020 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was er ook geen Italiaan of Griek met een lieve moeder?
Wat?quote:Op donderdag 19 november 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja italiaan. dat was mijn eerste tinderdate ooit. Ging goed totdat die mama op bezoek kwam en niet meer weg leek te gaan
was serieus wel een goeie jongen denk ik. En die date was net 1 maandag nadat mijn vader was overleden ook en hij was bijna een kopie ook van mijn vader achteraf gezien. Was wat bizar eigenlijk :p
maar leuke jongen was het
Van al je relaties?quote:Op donderdag 19 november 2020 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet een powerpoint maken, maar ik heb geen zin. Dus loop ik worst te vreten
Ja hij werd ziek ( en was hier voor werk als expat) Maar hij kreeg iets aan zijn schildklier dus werd ziek en di mama kwam en toen ineens werd die andersquote:
Moederkindje?quote:Op donderdag 19 november 2020 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hij werd ziek ( en was hier voor werk als expat) Maar hij kreeg iets aan zijn schildklier dus werd ziek en di mama kwam en toen ineens werd die anders
het is midden in de nachtquote:
Ciao bella!quote:Op donderdag 19 november 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar goed hij kon wel pasta koken en itlaliaans praten
Bij een vrouw zou ik daar al erg tevreden mee zijnquote:Op donderdag 19 november 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar goed hij kon wel pasta koken en itlaliaans praten
ja ik ook hoor bij een manquote:Op donderdag 19 november 2020 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij een vrouw zou ik daar al erg tevreden mee zijn
Oeh, dan heb ik meer dan 1 date gehad.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aangekeken worden door een man/vrouw is in FOK!-valuta ongeveer gelijk aan een date voor normale mensen.
Zover kom ik niet eens. Had gehoopt beter te scoren met een mondkapje op, maar helaas.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aangekeken worden door een man/vrouw is in FOK!-valuta ongeveer gelijk aan een date voor normale mensen.
quote:Op donderdag 19 november 2020 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zover kom ik niet eens. Had gehoopt beter te scoren met een mondkapje op, maar helaas.
quote:Op donderdag 19 november 2020 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zover kom ik niet eens. Had gehoopt beter te scoren met een mondkapje op, maar helaas.
Ik word minder aangesproken met mondkapje. Doet me vermoeden dat ik het (mede) van m'n lippen en neus moet hebbenquote:Op donderdag 19 november 2020 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2020 16:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik word minder aangesproken met mondkapje. Doet me vermoeden dat ik het (mede) van m'n lippen en neus moet hebben![]()
Ik had vorige week een date met iemand die ik min of meer ken door animal crossingquote:Op donderdag 19 november 2020 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, dan heb ik meer dan 1 date gehad.
Iets voor jou? In Vught heb je een AH en dat noemen ze de vrijgezellensupermarkt, daar kijken mensen bij elkaar in het karretje wat ze kopen en niet zelden gaan ze dan samen iets klaarmaken.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh johquote:Op donderdag 19 november 2020 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had vorige week een date met iemand die ik min of meer ken door animal crossing
Watquote:Op donderdag 19 november 2020 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had vorige week een date met iemand die ik min of meer ken door animal crossing
Wat grappig.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is ook weer zo, je verstaat de ander amperquote:Op donderdag 19 november 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
een mondkapje nodigt toch ook niet uit tt flirten
Ja of je moet andere een bek vol rotte tanden hebben en dan ineens zien ze je wel staanquote:Op donderdag 19 november 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
een mondkapje nodigt toch ook niet uit tt flirten
Hoeweyyyo pwoottjeeewe vwingeelen vwanaaaavot?quote:Op donderdag 19 november 2020 16:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is ook weer zo, je verstaat de ander amper
En dan beledigt zijn als ze de natte was gaan staan uitwringen 's avonds.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeweyyyo pwoottjeeewe vwingeelen vwanaaaavot?
Was leukquote:
Oh leukquote:Op donderdag 19 november 2020 16:26 schreef engine het volgende:
[..]
Was leuk
Paar uur gewandeld in het bos.
Ja en toen en toen en toen en toen en wat toen, zitten we hier met smart op het verhaal te wachtenquote:Op donderdag 19 november 2020 16:26 schreef engine het volgende:
[..]
Was leuk
Paar uur gewandeld in het bos.
Ja gaan dit weekend weer afspreken. Moet ik nog wat voor bedenken.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh leukKomt er nog een 2e date?
Was het gezellig met Liesje?quote:Op donderdag 19 november 2020 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2020 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was het gezellig met Liesje?
Hahaquote:Op donderdag 19 november 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en toen en toen en toen en toen en wat toen, zitten we hier met smart op het verhaal te wachten [ link | afbeelding ]
Kamp Vughtquote:Op donderdag 19 november 2020 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets voor jou? In Vught heb je een AH en dat noemen ze de vrijgezellensupermarkt, daar kijken mensen bij elkaar in het karretje wat ze kopen en niet zelden gaan ze dan samen iets klaarmaken.
quote:Op donderdag 19 november 2020 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
oh wat leukquote:Op donderdag 19 november 2020 16:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja gaan dit weekend weer afspreken. Moet ik nog wat voor bedenken.
'Boeda's spreekbeurt. Geschreven door Boeda.'quote:Op donderdag 19 november 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, ik heb een voorblad voor mijn presentatie. Nu de rest nog
quote:Op donderdag 19 november 2020 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Boeda's spreekbeurt. Geschreven door Boeda.'
Ik ga pas juichen als mijn favoriete landen weer op geel staan.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
RTL pushbericht, mogelijk alle restaurants open vanaf half december
"dinosaurussen waren heeeel groot en gevaarlijk en dood, ok doeiiii"quote:Op donderdag 19 november 2020 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Boeda's spreekbeurt. Geschreven door Boeda.'
Ho ho, eerst nog de: "Ik ben Boeda en mijn spreekbeurt gaat over dinosaurussen".quote:Op donderdag 19 november 2020 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"dinosaurussen waren heeeel groot en gevaarlijk en dood, ok doeiiii"
Ik heb in groep acht ofzo serieus een werkstuk geschreven over dino'squote:Op donderdag 19 november 2020 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"dinosaurussen waren heeeel groot en gevaarlijk en dood, ok doeiiii"
Ah pushbericht Snacknews, half december mogelijk alle landen op geelquote:Op donderdag 19 november 2020 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga pas juichen als mijn favoriete landen weer op geel staan.
Japanquote:Op donderdag 19 november 2020 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga pas juichen als mijn favoriete landen weer op geel staan.
Hoaxquote:Op donderdag 19 november 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah pushbericht Snacknews, half december mogelijk alle landen op geel
Ik ook, kreeg serieus een tien ervoor en de lerares had een traantje van trots in haar ooghoek, kan me dat euforische gevoel nog herinneren en meteen het besef dat ik ergens goed in was ook al was ik zo zenuwachtig als een potlood.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb in groep acht ofzo serieus een werkstuk geschreven over dino'sWas natuurlijk na Jurassic Park dus dat was echt de bom. In WordPerfect of dat programma dat we ervoor hadden, geprint op dat papier met gaatjes aan de zijkanten. Had echt een vet hoog cijfer.
En op 1 januari weer dichtquote:Op donderdag 19 november 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
RTL pushbericht, mogelijk alle restaurants open vanaf half december
Echt?quote:Op donderdag 19 november 2020 16:49 schreef kwiwi het volgende:
Weten jullie nog dat ik im 14:39 zou stoppen met werken omdat ik om 5:30 al begonnen was? Mijn baas zei: "Hahaatjes dat dacht je toch zelf niet, hier heb je mijn rotzooi van vandaag om op te ruimen tot 8u vanavond. Dikke doei!"
Wat een slavendrijver!quote:Op donderdag 19 november 2020 16:49 schreef kwiwi het volgende:
Weten jullie nog dat ik im 14:30 zou stoppen met werken omdat ik om 5:30 al begonnen was? Mijn baas zei: "Hahaatjes dat dacht je toch zelf niet, hier heb je mijn rotzooi van vandaag om op te ruimen tot 8u vanavond. Dikke doei!"
Gewoon uitloggen?quote:Op donderdag 19 november 2020 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja hij zei het niet zo maar daar kwam het wel op neer.
Ja dan zit ik morgen met het probleemquote:
Dikke vinger geven.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:49 schreef kwiwi het volgende:
Weten jullie nog dat ik im 14:30 zou stoppen met werken omdat ik om 5:30 al begonnen was? Mijn baas zei: "Hahaatjes dat dacht je toch zelf niet, hier heb je mijn rotzooi van vandaag om op te ruimen tot 8u vanavond. Dikke doei!"
ah zeetong ook een goeie ja.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om te eten de zeetong maar als zwemmende vis de arapaima
Die is in Animal Crossing fancy, arapaima.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om te eten de zeetong maar als zwemmende vis de arapaima
Ik was het niet, heb enigine alleen virtueel "gedate" wel een keer vrij lang gebeld terwijl we over het eiland huppelden.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat gezelligquote:Op donderdag 19 november 2020 16:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was het niet, heb enigine alleen virtueel "gedate" wel een keer vrij lang gebeld terwijl we over het eiland huppelden.
oh ik dacht om te etenquote:Op donderdag 19 november 2020 16:55 schreef UitStraling het volgende:
Is geen echte schoonheid maar lijkt net alsof ze van binnen van lava zijn als de zon erop schijnt.
Luiwammesenquote:Op donderdag 19 november 2020 16:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja was ook maar dat was vooral omdat we anders steeds moesten typen tussendoor.
Ja naja dit ging soepeler dus klopt wel. Maar was ook wel een beetje eng dus ik noem ons dan liever helden.quote:
Dat chatten in AC is wel echt irritant.quote:
Verbrand je hele slokdarmquote:Op donderdag 19 november 2020 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk smaken ze naar lava
O lekkerquote:Op donderdag 19 november 2020 17:04 schreef bitterbal het volgende:
k ben benieuwd naar de oester straks![]()
https://www.plus.nl/produ(...)stuk-350-gram-295075
maar net iets te zacht blijken te zijn als ze op je rug gelegd worden?quote:Op donderdag 19 november 2020 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die stenen die bij massages worden gebruikt.
Van je rug glijden en zo op de vloer kwakken.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar net iets te zacht blijken te zijn als ze op je rug gelegd worden?
maar dat het Aromat therapie blijkt te zijnquote:Op donderdag 19 november 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo'n Thai die eerst op je rug gaat zitten poepen.
"Aromatherapie"
Lekker is datquote:Op donderdag 19 november 2020 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die stenen die bij massages worden gebruikt.
@EttovanBelgiequote:Op donderdag 19 november 2020 17:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar dat het Aromat therapie blijkt te zijn
Heb een keer een Thaise gehad die tijdens de massage constant stinkende scheten en boeren aan het laten was, erg rustgevend.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
"Aromatherapie"
quote:Op donderdag 19 november 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
"Aromatherapie"
Boerde ze wel een beetje melodieus?quote:Op donderdag 19 november 2020 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb een keer een Thaise gehad die tijdens de massage constant stinkende scheten en boeren aan het laten was, erg rustgevend.
quote:Op donderdag 19 november 2020 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boerde ze wel een beetje melodieus?
Anders vrat ik elke dag friet en Chinees en wraps.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
op jezelf wonen en dan iets moeten eten wat je niet lekker vindt
ja je lust toch wel meer?quote:Op donderdag 19 november 2020 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders vrat ik elke dag friet en Chinees en wraps.
Ja ik heb het ook wel eens moet ik zeggen, dat iets op moet waar ik die dag net geen zin in hebquote:Op donderdag 19 november 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
Ja maar qua groente ben ik best hopeloos, dus ik moet mezelf dwingen om groente te eten.quote:
Ja die vat ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 19 november 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
Snijboontjes?quote:Op donderdag 19 november 2020 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar qua groente ben ik best hopeloos, dus ik moet mezelf dwingen om groente te eten.
Onmogelijk.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die vat ik ook niet helemaal![]()
"godverdomme weer spruitjes" en dan uren erover doen en er maar een paar eten en dan jezelf voor straf naar bed sturen.
quote:Op donderdag 19 november 2020 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"godverdomme weer spruitjes" en dan uren erover doen en er maar een paar eten en dan jezelf voor straf naar bed sturen.
quote:Op donderdag 19 november 2020 17:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook wel eens moet ik zeggen, dat iets op moet waar ik die dag net geen zin in heb
Ik flikker bijna overal paprika doorheen, dan lijkt het nog ergens op.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Snijboontjes?![]()
heb ik ook met groenten
eerst jezelf slaan met zo'n kat met 9 staartenquote:Op donderdag 19 november 2020 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh snijboontjes, die heb ik nog. Morgen makenquote:Op donderdag 19 november 2020 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Snijboontjes?![]()
heb ik ook met groenten
quote:Op donderdag 19 november 2020 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Met zo'n rare muts op een uurtje in de hoek gaan staan voor straf.
quote:Op donderdag 19 november 2020 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow, de werkdag zit erop. Pootjes in het anal beads ding.
van die ezelsoren jaquote:Op donderdag 19 november 2020 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Met zo'n rare muts op een uurtje in de hoek gaan staan voor straf.
Groente verstoppen in de wraps en ik zie geen probleem.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders vrat ik elke dag friet en Chinees en wraps.
Hoe is dat straf?quote:Op donderdag 19 november 2020 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
al is schijnbaar op de grond zitten de nieuwe straf methode
Mijn juf zette een vervelend kereltje ondersteboven in de vuilnisbak. Zou nu niet meer mogenquote:Op donderdag 19 november 2020 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
al is schijnbaar op de grond zitten de nieuwe straf methode
Ja zo gaat het meestalquote:Op donderdag 19 november 2020 17:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Groente verstoppen in de wraps en ik zie geen probleem.
ja weet ik niet. Vrienden waren hier pas met hun kind van 3 ofzo? die werd stront vervelend dus moest als straf op de grond gaan zitten.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2020 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn juf zette een vervelend kereltje ondersteboven in de vuilnisbak. Zou nu niet meer mogen
Ik heb nog nooit in m'n leven huisarrest gehad. Ik rotte sowieso nooit op.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja weet ik niet. Vrienden waren hier pas met hun kind van 3 ofzo? die werd stront vervelend dus moest als straf op de grond gaan zitten.
Als ik op de grond ging zitten kwamen er van alle kanten honden. Geniaal. Ik zat meer op de grond dan op de bank
Ik zit nog regelmatig op de grondquote:Op donderdag 19 november 2020 17:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja weet ik niet. Vrienden waren hier pas met hun kind van 3 ofzo? die werd stront vervelend dus moest als straf op de grond gaan zitten.
Als ik op de grond ging zitten kwamen er van alle kanten honden. Geniaal. Ik zat meer op de grond dan op de bank
quote:Op donderdag 19 november 2020 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in m'n leven huisarrest gehad. Ik rotte sowieso nooit op.
Heilig Boontjequote:Op donderdag 19 november 2020 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in m'n leven huisarrest gehad. Ik rotte sowieso nooit op.
'Had ik huisarrest joh.'quote:Op donderdag 19 november 2020 17:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Huisarrest? Ok, boeie, ik had toch geen plannen.
Ja ik ookquote:Op donderdag 19 november 2020 17:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit nog regelmatig op de grond![]()
Oh well. Als het werkt voor ze.
combinatie vanquote:Op donderdag 19 november 2020 17:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ook nooit echt straf gehad trouwens, ik mocht vooral zelf met de gevolgen dealen.
koop danquote:Op donderdag 19 november 2020 17:21 schreef CherryLips het volgende:
https://www.lekkerensimpel.com/wraps-met-kip-en-spinazie/
Kijk zoiets, heb alleen geen kaas in huis.
Welk ding?quote:Op donderdag 19 november 2020 17:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Haaa, de kachel doet eindelijk wat.Hij moet eigenlijk ontlucht, maar ik weet niet waar dat ding ligt.
Ik had weinig regels waar ik het nut niet van inzag, dus ergens tegen ingaan had vooral een averechts effect.quote:
Sleuteltje voor de radiatoren.quote:
oh ja dat had ik ookquote:Op donderdag 19 november 2020 17:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had weinig regels waar ik het nut niet van inzag, dus ergens tegen ingaan had vooral een averechts effect.
Eet die kabels?quote:Op donderdag 19 november 2020 17:25 schreef FranticDJ het volgende:
https://next.ibood.com/nl(...)wifi-robotstofzuiger
Kan 'm warm aanbevelen, heb 'm zelf ook
ah! ja dat zijn van die dingen die heel gauw verdwijnenquote:Op donderdag 19 november 2020 17:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sleuteltje voor de radiatoren.
hmmquote:Op donderdag 19 november 2020 17:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, maar ik heb ook praktisch geen kabels op de grond liggen.
Same.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ja dat had ik ook
al mocht ik sowieso al meer dan m'n zus
Het zit sowieso ergens tussen Joop zijn zooi, daar waag ik me niet aan.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah! ja dat zijn van die dingen die heel gauw verdwijnen
quote:Op donderdag 19 november 2020 17:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same.![]()
Scheelde ook dat ik op mijn 18e foetsie was en daarvoor weinig boeiends deed.
Same.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zo was mijn zus min of meer
Ik ben op m'n 18e een half jaar op kamers geweest. Daarna dik 3 jaar op kamers. toen thuis blijven wonen tot een jaar of 2-3 geleden.
quote:Op donderdag 19 november 2020 17:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zit sowieso ergens tussen Joop zijn zooi, daar waag ik me niet aan.
ja precies.. en tja, ik ben om financiële redenen vrij lang thuis gebleven. Maar ja het is geen hotel he.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:29 schreef IJsdraakje het volgende:
En in die tijd deed ik wel dingen, maar dat was meer "joh, doe wat je niet laten kan, maar hou een beetje rekening met ons". Logisch ook.
Exact dat.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja precies.. en tja, ik ben om financiële redenen vrij lang thuis gebleven. Maar ja het is geen hotel he.
Nja de enige die er hier aan wil zitten is m'n pa haha. maar die ruimt het niet terug op op de plek waar het vandaan komt.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zal het wel mogen, maar het is sneller als ik om iets specifieks vraag.
Dan krijg ik namelijk de vraag waarvoor en is de klus gedaan voor ik 'm kan doen.
Dat is wel echt irritant ja.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja de enige die er hier aan wil zitten is m'n pa haha. maar die ruimt het niet terug op op de plek waar het vandaan komt.
DAAR MOET EEN VARKENSOESTER IN!quote:
Gaat zeker die hele bak in 1 keer in he.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2020 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat zeker die hele bak in 1 keer in he.
In jouw geval wel jaquote:
Lekker! zelf gemaakt?quote:Op donderdag 19 november 2020 18:22 schreef Koen66 het volgende:
zit te wachten op de oven, zit ovenschotel prei-gehakt-roomkaas in
zelf gesneden, gebakken, knoflook en kruiden erbij en in de oven een half uurtjequote:
en hoeveel is dat dan? gemiddeld?quote:Op donderdag 19 november 2020 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ltvdk zegt altijd dat ik teveel vlees eet voor 1 persoon
lekker hoorquote:Op donderdag 19 november 2020 18:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelf gesneden, gebakken, knoflook en kruiden erbij en in de oven een half uurtje
yupquote:Op donderdag 19 november 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker hoorEet je met mevrouw Koens?
nou makkelijk 2 vinken. had gisteren 2 vinken. had nog wel een vinkje bij gekund. En die gehaktballen ie je omschrijft zijn vrij klein dus dan 5 stuks denk ikquote:Op donderdag 19 november 2020 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en hoeveel is dat dan? gemiddeld?
Stel je het 2 normale saucijzen. eet je ze allebei op, of eet je er vandaag een en morgen de ander? Zelfde met gehaktballen, ter grootte van een bol ijs.
okquote:Op donderdag 19 november 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou makkelijk 2 vinken. had gisteren 2 vinken. had nog wel een vinkje bij gekund. En die gehaktballen ie je omschrijft zijn vrij klein dus dan 5 stuks denk ik
Die bak vlees die ze nu heeft zal ook wel 4 ons zijn ofzo en die gaat ook gewoon opquote:Op donderdag 19 november 2020 18:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
okGehaktballen zijn standaard voorgedraaide van de supermarkt/slager. Zelf bakken en jus bij maken.
denk dat ik het wel met @:LTVDK eens ben
350 gramquote:Op donderdag 19 november 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die bak vlees die ze nu heeft zal ook wel 4 ons zijn ofzo en die gaat ook gewoon op
ja 4 ons vlees, of vlees en saus?quote:Op donderdag 19 november 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die bak vlees die ze nu heeft zal ook wel 4 ons zijn ofzo en die gaat ook gewoon op
Oh, dan valt het mee.quote:
nog eens terug naar de Plus dusquote:Op donderdag 19 november 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Netjes toch
had er dus 2 moeten halen
quote:Op donderdag 19 november 2020 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog eens terug naar de Plus dus
Oh ja ik kan ook wel veel vlees op hoor, zeker met uit eten of barbecueënquote:Op donderdag 19 november 2020 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja 4 ons vlees, of vlees en saus?
Naja ik kan het ook wel wegharken hoor. Als ik steak ga eten bij een kameraad in z'n restaurant, dan pleurt ie als ik niet op let ook een ribeye of tomahawk of cote a los van 700 gram op m'n bord als ik niet op let. En ja dat gaat dan ook op
Niet @bitterbal en Tollie G shippen.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je nou straks getrouwd bent en Bitterbal komt thuis met een leuk flamingojurkje, zou ik die vraag toch anders stellen
mja ik ben veel dingen al vrij snel beu eigenlijk. Dus eet ook liever 2 verschillende kleinere porties als avond eten. dan 1 hele grote portie.quote:Op donderdag 19 november 2020 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ja ik kan ook wel veel vlees op hoor, zeker met uit eten of barbecueënMaar meestal probeer ik het onder de 200 gram te houden voor doordeweekse dagen
Hey kaasschimmelquote:Op donderdag 19 november 2020 18:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet bitterbal en Tollie G shippen.
Ik heb meestal gewoon iets van 200 gram vlees en 3/400 gram groenten en dan ben ik tevreequote:Op donderdag 19 november 2020 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik ben veel dingen al vrij snel beu eigenlijk. Dus eet ook liever 2 verschillende kleinere porties als avond eten. dan 1 hele grote portie.
Daarom dat ook alles per stuk verpakt in de vriezer zit enzo.
The terminatorquote:Op donderdag 19 november 2020 18:36 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wat gaat jouw matchende lichaamsdeel gebaseerde nickname worden dan?
uh nietquote:Op donderdag 19 november 2020 18:36 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wat gaat jouw matchende lichaamsdeel gebaseerde nickname worden dan?
ja ik ook al weeg ik t niet echt hoorquote:Op donderdag 19 november 2020 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb meestal gewoon iets van 200 gram vlees en 3/400 gram groenten en dan ben ik tevree
Ohnee wegen doe ik ook niet echt, groenten koop ik of voorgesneden en dan staat het gewicht er al op net als vlees. Al moet ik zo gewoon zelf de groenten snijden, maar een halve courgette, flinke puntpaprika en een grote rode ui is wel iets van 350 gram bij elkaar.quote:Op donderdag 19 november 2020 18:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik ook al weeg ik t niet echt hoor
maar bv AVG'tje met 2 groentes of een salade erbij
Ik ga gewoon verstandig hier geen grappige opmerking op proberen te makenquote:
quote:Op donderdag 19 november 2020 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga gewoon verstandig hier geen grappige opmerking op proberen te maken
quote:
ja maar het is het begin van meer natuurlijkquote:Op donderdag 19 november 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach zo lang je ze nog kunt tellen valt het wel mee toch
Vriendin van me heeft al jaren maar een paar grijze haren, dus het kan ook tergend langzaam gaanquote:Op donderdag 19 november 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het is het begin van meer natuurlijk
wat doet ze er mee?quote:Op donderdag 19 november 2020 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft al jaren maar een paar grijze haren, dus het kan ook tergend langzaam gaan
weet ik daarom baal ik er ook vanquote:Op donderdag 19 november 2020 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is echt de meest aantrekkelijke kleur haar voor een man vind ik
Watquote:Op donderdag 19 november 2020 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
Heb al dik 10 jaar een paar grijze haren
Sinds 5 jaar een paar meer door een chemicaliën akkefietje maarja
Ik achterop mijn hoofd een paar al sinds mijn geboortequote:Op donderdag 19 november 2020 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
Heb al dik 10 jaar een paar grijze haren
Sinds 5 jaar een paar meer door een chemicaliën akkefietje maarja
Heb een zuur over m'n kop gekregen door onoplettendheid van een ander persoon. Sindsdien eigenlijk niks anders dan problemen met m'n hoofdhuid. En een paar grijze haren erbij..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |