SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
weet nog wel wat leegstaande vakantiewoningenquote:Op donderdag 19 november 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi even kijken of ik een weekendje weg kan in eigen land.
quote:Op donderdag 19 november 2020 09:59 schreef kwiwi het volgende:
Blije fant, onder schot gehouden bever, handjes in de lucht, rare kwok.
Ik denk dat ik na mijn rondje toch weer tot de conclusie kom dat ik Nederland niet spannend vindquote:Op donderdag 19 november 2020 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weet nog wel wat leegstaande vakantiewoningen
kwownquote:Op donderdag 19 november 2020 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Manische fant, onder schot gehouden bever, BUSTED, kwok met down
welke periode wil je dan? in je lange weekend?quote:Op donderdag 19 november 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na mijn rondje toch weer tot de conclusie kom dat ik Nederland niet spannend vind
quote:Op donderdag 19 november 2020 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
welke periode wil je dan? in je lange weekend?
Zelf knippen een optie? Deed ik ook met regelmaatquote:Op donderdag 19 november 2020 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben in januari voor het laatst naar de kapper geweest en ik zit nu de hele dag van die knoopjes eruit te plukken.
Ik heb fijn, dun haar. Alles wat ook maar iets scheef gaat, zie je meteenquote:Op donderdag 19 november 2020 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelf knippen een optie? Deed ik ook met regelmaat
O ja dat is niet handig.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb fijn, dun haar. Alles wat ook maar iets scheef gaat, zie je meteen
quote:
Kan ik me wat bij voorstellenquote:Misschien Limburg. Dat voelt nog als buitenland
Wacht even, je runt een bungalowpark?quote:Op donderdag 19 november 2020 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]![]()
Nja, wij zitten wonder boven wonder, aardig vol tot het eind van het jaar. Behalve een paar 'geblokt perioden' waar we onderhoud geplanned hebben. Maar dat duurt lang zolang niet als dat we geblokt hebben
25-30nov is winteronderhoudsperiode
[..]
Kan ik me wat bij voorstellen
Ja wat is dezequote:Op donderdag 19 november 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wacht even, je runt een bungalowpark?
Dit is een beetje als je hele slaapkamer met "verleidelijke" foto's van je schoonmoeder volhangen.quote:
Zwega is ambassadeursdochter ook denk ikquote:Op donderdag 19 november 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat Blond Amsterdam serviesquote:Op donderdag 19 november 2020 10:12 schreef CherryLips het volgende:
https://www.airbnb.nl/roo(...)wd%2FGq8dvi&guests=1
Leuk
Lekker om bij te komen van bestraling en chemoquote:Op donderdag 19 november 2020 10:12 schreef CherryLips het volgende:
https://www.airbnb.nl/roo(...)wd%2FGq8dvi&guests=1
Leuk
Nee, de familie van m'n vaders kant had een vrij grote boerderij met arbeiderswoningen. De arbeiderswoningen verhuren wij als vakantiewoningenquote:Op donderdag 19 november 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
mja zal wel een guerrilla vegan door die supermarkt gelopen hebben.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een beetje als je hele slaapkamer met "verleidelijke" foto's van je schoonmoeder volhangen.
Tofquote:Op donderdag 19 november 2020 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, de familie van m'n vaders kant had een vrij grote boerderij met arbeiderswoningen. De arbeiderswoningen verhuren wij als vakantiewoningen
De boerderij zelf is vrij recent verkocht (is al meer dan 25 jaar niet meer in de familie). Jammer wel, want echt een heel mooi plekje en de boerderij zelf is ook heel mooi. Als ik het geld had gehad, had ik 't blindelings gekocht. Ondanks dat het voor 1.5 miljoen te koop stond en je nog eens 5 ton er tegen moet smijten om 't 'naar deze tijd' te brengen qua isolatie en leidingwerk enzo.
Echt zo'n oude boerderij met een grote schuur, koetserij, aparte varkensstal enzo
Nieuwe eigenaren gaan er een bed en breakfast van maken.
Cool!quote:Op donderdag 19 november 2020 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, de familie van m'n vaders kant had een vrij grote boerderij met arbeiderswoningen. De arbeiderswoningen verhuren wij als vakantiewoningen
De boerderij zelf is vrij recent verkocht (is al meer dan 25 jaar niet meer in de familie). Jammer wel, want echt een heel mooi plekje en de boerderij zelf is ook heel mooi. Als ik het geld had gehad, had ik 't blindelings gekocht. Ondanks dat het voor 1.5 miljoen te koop stond en je nog eens 5 ton er tegen moet smijten om 't 'naar deze tijd' te brengen qua isolatie en leidingwerk enzo.
Echt zo'n oude boerderij met een grote schuur, koetserij, aparte varkensstal enzo
Nieuwe eigenaren gaan er een bed en breakfast van maken.
Dit ga ik morgen bij bloemkolen doen.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja zal wel een guerrilla vegan door die supermarkt gelopen hebben.
Doe.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit ga ik morgen bij bloemkolen doen.
“Ik ben met wortel en al uit de grond getrokken. Ik wilde leven. Eet u me toch op?”
Pic's or it didn't happen!quote:Op donderdag 19 november 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Ik ben met wortel en al uit de grond getrokken. Ik wilde leven. Eet u me toch op?”
Langs de Amsterdamse wallen stickertjes plakken "ik wilde eigenlijk geen hoer worden maar nu komt u toch de drempel over met uw winterpeen"quote:Op donderdag 19 november 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2020 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Langs de Amsterdamse wallen stickertjes plakken "ik wilde eigenlijk geen hoer worden maar nu komt u toch de drempel over met uw winterpeen"
quote:Op donderdag 19 november 2020 10:24 schreef FranticDJ het volgende:
https://9gag.com/gag/azm3OGK
Dit is gaaf
Op naar de sneeuwquote:Op donderdag 19 november 2020 10:39 schreef LTVDK het volgende:
Gisteren was het van dat goddelijke najaarsweer en vandaag is het weer hoerig sarsweer
correct.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:39 schreef LTVDK het volgende:
Gisteren was het van dat goddelijke najaarsweer en vandaag is het weer hoerig sarsweer
gaat lastig worden als het 9 graden is..quote:
Gewoon gelijk een meterquote:Op donderdag 19 november 2020 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die in between 'lafjes er tegen aan hang'/ontkennings fase mag wel overgeslagen worden
Ja eens.. maar wat doe je eraanquote:Op donderdag 19 november 2020 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die in between 'lafjes er tegen aan hang'/ontkennings fase mag wel overgeslagen worden
Ik heb kaarsjes aan en de open haard dus niemand die me iets maaktquote:Op donderdag 19 november 2020 10:39 schreef LTVDK het volgende:
Jij hebt wel echt een enerverend levenquote:
We vierden vroeger inderdaad feestjes onder begeleiding van de wijkagentquote:Voorzitter Veiligheidsberaad: Feestjes voor jongeren nodig voor veilige jaarwisseling
Hubert Bruls, voorzitter van het Veiligheidsberaad, zegt vandaag in het AD dat het goed zou zijn als er de komende jaarwisseling kleinschalige activiteiten voor jongeren worden georganiseerd. Anders wordt het volgens hem "een hele forse uitdaging" om de veiligheid te garanderen.
"Als er toch iets gebeurt, dan liever geregisseerd en onder begeleiding van een jongerenwerker, de wijkagent of iemand van de gemeente", aldus Bruls. "Als mensen bingo buiten willen doen of wat willen zingen, dan laat ik dat aan hen over. Maar het moet kleinschalig zijn."
Ik heb al flashbacks van die groepjes jongeren met shandy in een hoekje van de schooldisco.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We vierden vroeger inderdaad feestjes onder begeleiding van de wijkagent
quote:Op donderdag 19 november 2020 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We vierden vroeger inderdaad feestjes onder begeleiding van de wijkagent
Wanneer is dit ooit voorgekomen???quote:Als mensen bingo buiten willen doen of wat willen zingen, dan laat ik dat aan hen over
Je kent de Bruls BuitenBingo niet?quote:Op donderdag 19 november 2020 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Wanneer is dit ooit voorgekomen???
Ik ken wel mensen die Bruls heten, maar heb ze nog nooit aan een bingorad zien draaienquote:Op donderdag 19 november 2020 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kent de Bruls BuitenBingo niet?
Hooguit bingo met lawinepijlen, maar dat mag nu ook al niet meerquote:Op donderdag 19 november 2020 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Wanneer is dit ooit voorgekomen???
Kunnen wel nummers op voetballen schrijven en die dan gaan gebruiken met carbid schieten..quote:Op donderdag 19 november 2020 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hooguit bingo met lawinepijlen, maar dat mag nu ook al niet meer
Gerrie bevredigen. Huehuehuequote:Op donderdag 19 november 2020 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Dat was weer een bevredigende Gerrie. Ik ben trots dat mijn naam eraan is verbonden.
quote:Op donderdag 19 november 2020 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Dat was weer een bevredigende Gerrie. Ik ben trots dat mijn naam eraan is verbonden.
mmmmquote:STRAWBERRY STAR BUBBLE TEA
Aardbeien, limoen, groene thee en appel popping boba
Baas boven baasquote:Op donderdag 19 november 2020 10:53 schreef DaMart het volgende:
TT klopt niet: ik bouw blokkentorens die zoonlief weer kan omgooien in plaats van werken.
Ik zou stiekem een paar blokjes aan elkaar lijmenquote:Op donderdag 19 november 2020 10:53 schreef DaMart het volgende:
TT klopt niet: ik bouw blokkentorens die zoonlief weer kan omgooien in plaats van werken.
Dank voor de tipquote:Op donderdag 19 november 2020 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou stiekem een paar blokjes aan elkaar lijmen
quote:Op donderdag 19 november 2020 10:54 schreef CherryLips het volgende:
over een half uur pasquote:
quote:Op donderdag 19 november 2020 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Zegt een vrouwelijke collega met grote borsten tegen me "nou US maak je borst maar nat"
quote:Op donderdag 19 november 2020 11:19 schreef Karzai het volgende:
Ben even aan het opdrogen bij de kachel
Karzai heeft zijn borst al flink nat gemaakt.quote:
je werkt voor Oprah?quote:Op donderdag 19 november 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
O, we krijgen een cadeautje omdat het grote project zo goed loopt
Cadeautjes dag daar of nietquote:Op donderdag 19 november 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
O, we krijgen een cadeautje omdat het grote project zo goed loopt
Een dikke vrouw?quote:Op donderdag 19 november 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, mijn manager is wel dik
een roomtaartquote:Op donderdag 19 november 2020 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daar krijg je een cadeautje van?
Ze heeft veel om te geven.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 19 november 2020 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet voor jou! En voor jou! Vet voor iedereen!quote:Op donderdag 19 november 2020 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft veel om te geven.
Roomboter, dikke naaktslakken, buil zware shag, pleelucht deodorant, frikadellentaart, een foto van haar hamlappen en drilpudding.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft veel om te geven.
Ik lees dit terwijl ik een zak chips aan het eten ben.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roomboter, dikke naaktslakken, buil zware shag, pleelucht deodorant, frikadellentaart, een foto van haar hamlappen en drilpudding.
Smekkelijkquote:Op donderdag 19 november 2020 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik lees dit terwijl ik een zak chips aan het eten ben.
Ik ben vooral trots dat ik gisteren niet de hele zak opgegeten heb. Want minder trots dat ik nu de rest op aan het eten benquote:
Vrolijke vruchtquote:Op donderdag 19 november 2020 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Kwiwi is uitgelaten en hyper de laatste tijd![]()
Kwiwiwiwiwiwiwieeeeeeeeejeeeeh [ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2020 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben vooral trots dat ik gisteren niet de hele zak opgegeten heb. Want minder trots dat ik nu de rest op aan het eten ben
De plaatjes van het volgende topic?quote:Op donderdag 19 november 2020 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roomboter, dikke naaktslakken, buil zware shag, pleelucht deodorant, frikadellentaart, een foto van haar hamlappen en drilpudding.
quote:Op donderdag 19 november 2020 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De plaatjes van het volgende topic?
quote:Op donderdag 19 november 2020 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Kwiwi is uitgelaten en hyper de laatste tijd![]()
Kwiwiwiwiwiwiwieeeeeeeeejeeeeh [ link | afbeelding ]
Hoe staat het met de pulled beef?quote:
Die moet nog een uurtje, dan klaar voor de lunchquote:Op donderdag 19 november 2020 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe staat het met de pulled beef?
Ik moet morgenvroeg wel nog naar de uni voor college en daarna nog een paar uurtjes aan school werkenquote:
lijkt me een gezellige avond.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:03 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.bndestem.nl/r(...)-bij-zegge~aacd8ecf/
wtf
Mijn soepje is bijna klaarquote:Op donderdag 19 november 2020 12:03 schreef Karzai het volgende:
Ook wel trek in een kom snert om een beetje warm te worden
Datquote:Op donderdag 19 november 2020 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik mag 20 euro besteden. Denk dat ik er een mooie ovenschaal van koop
zou er een portie kibbeling van kopenquote:Op donderdag 19 november 2020 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is een soort webshop. Kibbeling verkopen ze nietquote:Op donderdag 19 november 2020 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou er een portie kibbeling van kopen
Ik ben nu al aan het nadenken over kerst voerquote:Op donderdag 19 november 2020 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt op wat voer, maar dat zit niet in het assortiment
O ja, ik doe altijd ruim vóór kerst mijn boodschappenquote:Op donderdag 19 november 2020 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben nu al aan het nadenken over kerst voer
vooral omdat ik dan gewoon niet naar de winkel wil
ik denk dat ik bij een lokale boerderijwinkel vlees bestel. beetje bavette en ossenhaas is nooit verkeerdquote:Op donderdag 19 november 2020 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, ik doe altijd ruim vóór kerst mijn boodschappen
oh is 't zo'n 'veer in je reet' bon?quote:Op donderdag 19 november 2020 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2020 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh is 't zo'n 'veer in je reet' bon?
k ben die ene die tegen de muur op rentquote:Op donderdag 19 november 2020 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het begin die omhoog springt met dat piepje![]()
Jup, die website.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pluim ofzo heten die dingen toch?
quote:Op donderdag 19 november 2020 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k ben die ene die tegen de muur op rent
Sad.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, die website.
Jammer dat ik er niet gewoon wat chocoladerepen van kan kopen
ik had het ook niet moeten zeggenquote:
@van_Lamehuizen is trots op jequote:Op donderdag 19 november 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb nog steeds zin in een kaassouflé.
quote:Op donderdag 19 november 2020 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Half pondje paling
zou er een portie kibbeling van kopen
Ik kom straks even naar een winkelcentrum, misschien is de afhaalfrietboer open.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:van_lamehuizen is trots op je
Doodgaan ist verbotenquote:Australische deelstaat Zuid-Australië vanaf donderdag in lockdown
Vanaf vandaag gaat de Australische deelstaat Zuid-Australië in een strenge lockdown. Horeca is gesloten, eten afhalen is niet toegestaan. Daarnaast zijn alle samenkomsten, ook begrafenissen en huwelijken, verboden. De deelstaat met 1,8 miljoen inwoners ziet 23 besmettingsgevallen in de huidige cluster en donderdag zag het geen toename van gevallen. 3.200 nauwe contacten van de bevestigd besmette personen zitten al in quarantaine.
Toch gaat de deelstaat zes dagen lang in lockdown om de uitbraak in te dammen. De deelstaat Victoria, die maandenlang in lockdown zat, heeft donderdag voor de twintigste dag op rij geen nieuwe besmettingen geteld.
Ik mis een zaak nog steeds; dat was wel ultiem lekker altijdquote:Op donderdag 19 november 2020 12:38 schreef gianni61 het volgende:
een goede döner kebab, daar heb ik zin in
Zo hoort het welquote:Op donderdag 19 november 2020 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doodgaan ist verboten
Bij 23 gevallen op 1,8 miljoen mensen. Is toch niet te doen dit.
O het is maar voor zes dagen, daar slaap je zo doorheen.
Of weer eens een storing in je systeem. Dit soort aantallen kun je op een telraam doen namelijkquote:Op donderdag 19 november 2020 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
en heb je niet zoals in Nederland nog iedere dag 4000-5000 gevallen.
Het zijn helaas 7 systemen die gebruikt worden.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of weer eens een storing in je systeem. Dit soort aantallen kun je op een telraam doen namelijk
Was dat het leukste dat ze hadden?quote:
Wat ben je toch een positivoquote:Op donderdag 19 november 2020 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was dat het leukste dat ze hadden?
Niet de vis?quote:Op donderdag 19 november 2020 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ben je toch een positivo
quote:Op donderdag 19 november 2020 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet de vis?
[ afbeelding ]
Wat een aids
Heb ik overwogenquote:Op donderdag 19 november 2020 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.pluimen.nl/les-twerken-bij-sportief-paaldansen
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan achterin gaan staan zeker?quote:
Nee, prominent vooraan natuurlijkquote:Op donderdag 19 november 2020 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan achterin gaan staan zeker?
Noh.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:18 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben zijn huis gestolen
Een kleine uil is deze week gered uit de kerstboom die bedoeld is voor het Rockefeller Center in New York. Het dier was per ongeluk en onvrijwillig meegereisd, zo ontdekten medewerkers van het transportbedrijf toen de boom na een lange reis al in de staat New York was aangekomen.
Een kleine uil is deze week gered uit de kerstboom die bedoeld is voor het Rockefeller Center in New York. Het dier was per ongeluk en onvrijwillig meegereisd, zo ontdekten medewerkers van het transportbedrijf toen de boom na een lange reis al in de staat New York was aangekomen.
How much is the fish?quote:Op donderdag 19 november 2020 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet de vis?
[ afbeelding ]
Wat een aids
Shake that bootyquote:Op donderdag 19 november 2020 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, prominent vooraan natuurlijk
Word je ineens wakker in hartje New York. Dat zal schrikken zijn geweestquote:Op donderdag 19 november 2020 13:18 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben zijn huis gestolen
https://www.nu.nl/dieren/(...)319l56vp861YsU_WVTTU
Ik vroeg me gewoon af wat ze nog meer te bieden haddenquote:Op donderdag 19 november 2020 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ben je toch een positivo
quote:Op donderdag 19 november 2020 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.pluimen.nl/les-twerken-bij-sportief-paaldansen
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je nou straks getrouwd bent en Bitterbal komt thuis met een leuk flamingojurkje, zou ik die vraag toch anders stellenquote:Op donderdag 19 november 2020 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af wat ze nog meer te bieden hadden
Eerst half uurtje tegen de gangmuur aan kapot neuken als een wild beest en dan vragen of ze dat jurkje ook in het lila hebben en of er kaas in huis isquote:Op donderdag 19 november 2020 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je nou straks getrouwd bent en Bitterbal komt thuis met een leuk flamingojurkje, zou ik die vraag toch anders stellen
Hoe ging die zin ook alweer?quote:Op donderdag 19 november 2020 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst half uurtje tegen de gangmuur aan kapot neuken als een wild beest en dan vragen of ze dat jurkje ook in het lila hebben en of er kaas in huis is
'Ik respecteer je keuze, heb je de alternatieven ook in overweging genomen'quote:Op donderdag 19 november 2020 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je nou straks getrouwd bent en Bitterbal komt thuis met een leuk flamingojurkje, zou ik die vraag toch anders stellen
Iets tussen dit en de suggestie van US inquote:Op donderdag 19 november 2020 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ik respecteer je keuze, heb je de alternatieven ook in overweging genomen'
Zoiets?
"je hebt jezelf wel overtroffen met je vreselijke wansmaak vandaag, chapeau dametje"quote:Op donderdag 19 november 2020 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ik respecteer je keuze, heb je de alternatieven ook in overweging genomen'
Zoiets?
'Als jij er maar gelukkig van wordt'quote:Op donderdag 19 november 2020 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets tussen dit en de suggestie van US in
Ik ben niet suïcidaal he ...quote:Op donderdag 19 november 2020 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"je hebt jezelf wel overtroffen met je vreselijke wansmaak vandaag, chapeau dametje"
quote:Op donderdag 19 november 2020 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik eens even mijn dongel in jouw capsule...^^
Hebben jullie Burger King in Drenthe?quote:Op donderdag 19 november 2020 14:04 schreef Amarantha het volgende:
Omg Burger King doet nu bezorgen hier. Of naja weer, deden ze ooit al.
quote:Op donderdag 19 november 2020 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jullie Burger King in Drenthe?
Double whopper bacon kaas graagquote:Op donderdag 19 november 2020 14:04 schreef Amarantha het volgende:
Omg Burger King doet nu bezorgen hier. Of naja weer, deden ze ooit al.
Klinkt goed, heb al jaren niet meer daar gegeten haha.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Double whopper bacon kaas graag
Ik ook! Vaak zat in Enschede op het station een trein laten lopen voor chilli cheese nuggetsquote:Op donderdag 19 november 2020 14:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik kocht altijd chili cheese nuggets. Hebben ze die nog?
Zelfs koud zijn die dingen nog lekker haha.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook! Vaak zat in Enschede op het station een trein laten lopen voor chilli cheese nuggets
geen idee, ben er ook al een jaar niet meer geweest denk ik.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik kocht altijd chili cheese nuggets. Hebben ze die nog?
Lekker gezond weerquote:Op donderdag 19 november 2020 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook! Vaak zat in Enschede op het station een trein laten lopen voor chilli cheese nuggets
Die dingen zouden gewoon in de supermarkt moeten liggen in het diepvriesvak of zoquote:Op donderdag 19 november 2020 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zelfs koud zijn die dingen nog lekker haha.
Jumbo heeft zoiets volgens mij voor oven/airfryer. Moet ik morgen ofzo even kopen als ik bij mijn vriend ben want die heeft een airfryer en dan smaken ze vast beter.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die dingen zouden gewoon in de supermarkt moeten liggen in het diepvriesvak of zo
Ik ook niet echt.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt niet te genieten vandaag.
Oh daar kom ik nooitquote:Op donderdag 19 november 2020 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jumbo heeft zoiets volgens mij voor oven/airfryer. Moet ik morgen ofzo even kopen als ik bij mijn vriend ben want die heeft een airfryer en dan smaken ze vast beter.
hmm, misschien maar weer eens naar de jumboquote:Op donderdag 19 november 2020 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jumbo heeft zoiets volgens mij voor oven/airfryer. Moet ik morgen ofzo even kopen als ik bij mijn vriend ben want die heeft een airfryer en dan smaken ze vast beter.
Hoezo wel? Ik kom alleen bij een Plus. Ofjah, een Plus komt steeds bij mijquote:Op donderdag 19 november 2020 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo kom je nooit bij een Jumbo?
quote:Op donderdag 19 november 2020 14:18 schreef kwiwi het volgende:
Pulled beef is bijna klaar, nom nomdan eindelijk lunchen
*navigatie geeft nog een half uurtje fietsen aan.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:18 schreef kwiwi het volgende:
En dan ga je haar even uit elkaar trekken?quote:Op donderdag 19 november 2020 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*navigatie geeft nog een half uurtje fietsen aan.
Ik ga zaterdag even kopen.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, misschien maar weer eens naar de jumbo
quote:Op donderdag 19 november 2020 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan ga je haar even uit elkaar trekken?
Nee hij gaat de koe uit elkaar pullenquote:Op donderdag 19 november 2020 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan ga je haar even uit elkaar trekken?
quote:
De koe inderdaad.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee hij gaat de koe uit elkaar pullen
quote:Op donderdag 19 november 2020 14:27 schreef UitStraling het volgende:
Twee vorken in de kwiwi en uit elkaar trekken maar tot roze flarden
Nu heb ik ook trek.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:27 schreef UitStraling het volgende:
Twee vorken in de kwiwi en uit elkaar trekken maar tot roze flarden
pics van je beefpullquote:Op donderdag 19 november 2020 14:18 schreef kwiwi het volgende:
Poah, das mien merkquote:
mmmmquote:Op donderdag 19 november 2020 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met bbq saus. Heb natuurlijk al een deel opgevroten inmiddels![]()
[ afbeelding ]
Wat voor vlees gebruik je daar precies voor; zelf ook maar eens maken dan.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je staat er van te kijken wat ze allemaal weg krijgen.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:40 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen die hompen vlees baas kunnen
Gooi maar op een broodjequote:Op donderdag 19 november 2020 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik gebruik entrecote, maar eigenlijk is het juist een methode om goedkoop vlees toch lekker mals te krijgen.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor vlees gebruik je daar precies voor; zelf ook maar eens maken dan.
Was in een ver verleden eens bij een of andere donerzaak wat eten met een vriend voor we naar de film gingen. Hij was daar vaste klant en nam er vaker mensen mee naartoe. Zo'n enorm apparaat met vlees huehue.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je staat er van te kijken wat ze allemaal weg krijgen.
Mijn zusje kan ook zoveel vlees eten, niet normaalquote:Op donderdag 19 november 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was in een ver verleden eens bij een of andere donerzaak wat eten met een vriend voor we naar de film gingen. Hij was daar vaste klant en nam er vaker mensen mee naartoe. Zo'n enorm apparaat met vlees huehue.
Ik was de eerste vrouw die hij ooit had meegenomen die dat ding helemaal op kon![]()
Ik schaamde me
Daar ken ik nog een rijmpje overquote:Op donderdag 19 november 2020 14:49 schreef kwiwi het volgende:
En dan hebben we @:bitterbal ook nog, ons vleesmonster.
Ja die eet haar biefstukjes het liefst per kuddequote:Op donderdag 19 november 2020 14:49 schreef kwiwi het volgende:
En dan hebben we @:bitterbal ook nog, ons vleesmonster.
Snijd jij even een stukje kaas afquote:Op donderdag 19 november 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe ging die zin ook alweer?
"Maak jij even wat hapjes terwijl ik voetbal kijk."
Vega bitterballen zijn ook best prima te doen hoor.quote:
Ja die van de Lidl vielen me nog reuze mee.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vega bitterballen zijn ook best prima te doen hoor.Gr een vleesliefhebber.
Wist niet eens dat dat bestond.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
oh, ik heb ook niks tegen vega dingen, maar het haalt het niet bij een stuk dode koe.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ik heb een tijdje vega kipcorns van de Plus gehad. Waren ook prima. Maar die hebben ze niet meer blijkbaar.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2020 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die eet haar biefstukjes het liefst per kudde
Cora van Mora komt op tv wel eens met een schaaltje langsquote:
quote:Op donderdag 19 november 2020 14:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh kijk, ze hoorde vlees en kwam gelijk aanrennen
De AH zou vega rookworst hebben, maar die van mij weer nietquote:Op donderdag 19 november 2020 14:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tegenwoordig is overal een bega variant van
dar hoor ik dan weer wisselende verhalen over.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De AH zou vega rookworst hebben, maar die van mij weer niet
ja eens. ik zou ook minder vlees moeten etenquote:Op donderdag 19 november 2020 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind vlees heel lekker, maar het is zo jammer dat het van dood beest is gemaakt
Net zo kut als dat je dik wordt van chocola.
heb er geen moeite mee zolang 't beestje maar een goed leven heeft gehad en helemaal opgebruikt wordt.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind vlees heel lekker, maar het is zo jammer dat het van dood beest is gemaakt
Zou helemaal erg zijn als chocolade van lieve konijntjes of rode panda's gemaakt zou wordenquote:Op donderdag 19 november 2020 14:57 schreef CherryLips het volgende:
wat maak je van de botten en zo dan?quote:Op donderdag 19 november 2020 14:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb er geen moeite mee zolang 't beestje maar een goed leven heeft gehad en helemaal opgebruikt wordt.
kunnen ze meteen de lege wijnflessen opruimenquote:Op donderdag 19 november 2020 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou helemaal erg zijn als chocolade van lieve konijntjes of rode panda's gemaakt zou worden![]()
Dan storten er heel wat vrouwen zichzelf van vijf hoog in een glasbak
Bouillon/fond/demi glacequote:Op donderdag 19 november 2020 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat maak je van de botten en zo dan?
quote:Op donderdag 19 november 2020 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou helemaal erg zijn als chocolade van lieve konijntjes of rode panda's gemaakt zou worden![]()
Dan storten er heel wat vrouwen zichzelf van vijf hoog in een glasbak
Nee, blijft zielig.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb er geen moeite mee zolang 't beestje maar een goed leven heeft gehad en helemaal opgebruikt wordt.
En een leeuw die een antilope opeet?quote:Op donderdag 19 november 2020 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, blijft zielig.
Maar zuivel vreet ik dan weer wel bij de vleet
ja jeetjequote:Op donderdag 19 november 2020 15:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En een leeuw die een antilope opeet?
quote:Op donderdag 19 november 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
ik zie ger al gaan over de nederlandse vlaktes achter een schaap aan
Ja dat is de natuur.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En een leeuw die een antilope opeet?
Dan is de Ger binnen twee weken uitgestorven.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
ik zie ger al gaan over de nederlandse vlaktes achter een schaap aan
Inderdaad, die gebruiken geen bbq sausquote:Op donderdag 19 november 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
onze vleescompsumptie is echt op geen enkele manier te vergelijken met dieren
eigen conscumptie in het algemeen
of paneermeelquote:Op donderdag 19 november 2020 15:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, die gebruiken geen bbq saus
die snappen ook niet hoe het fornuis aan moetquote:Op donderdag 19 november 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
onze vleescompsumptie is echt op geen enkele manier te vergelijken met dieren
eigenlijk conscumptie in het algemeen
Nee echt niet. die leeuw vreet alleen wat die nodig heeft en beperkt niet het leven van die antilope. Wij produceren en en vreten gewoon teveel. Daarom zijn we ook te dik en gooien we gigantisch veel voedsel wegquote:Op donderdag 19 november 2020 15:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar is in feite hetzelfde toch.. zo is natuurrrr enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |