SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
weet nog wel wat leegstaande vakantiewoningenquote:Op donderdag 19 november 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi even kijken of ik een weekendje weg kan in eigen land.
quote:Op donderdag 19 november 2020 09:59 schreef kwiwi het volgende:
Blije fant, onder schot gehouden bever, handjes in de lucht, rare kwok.
Ik denk dat ik na mijn rondje toch weer tot de conclusie kom dat ik Nederland niet spannend vindquote:Op donderdag 19 november 2020 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weet nog wel wat leegstaande vakantiewoningen
kwownquote:Op donderdag 19 november 2020 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Manische fant, onder schot gehouden bever, BUSTED, kwok met down
welke periode wil je dan? in je lange weekend?quote:Op donderdag 19 november 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na mijn rondje toch weer tot de conclusie kom dat ik Nederland niet spannend vind
quote:Op donderdag 19 november 2020 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
welke periode wil je dan? in je lange weekend?
Zelf knippen een optie? Deed ik ook met regelmaatquote:Op donderdag 19 november 2020 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben in januari voor het laatst naar de kapper geweest en ik zit nu de hele dag van die knoopjes eruit te plukken.
Ik heb fijn, dun haar. Alles wat ook maar iets scheef gaat, zie je meteenquote:Op donderdag 19 november 2020 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelf knippen een optie? Deed ik ook met regelmaat
O ja dat is niet handig.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb fijn, dun haar. Alles wat ook maar iets scheef gaat, zie je meteen
quote:
Kan ik me wat bij voorstellenquote:Misschien Limburg. Dat voelt nog als buitenland
Wacht even, je runt een bungalowpark?quote:Op donderdag 19 november 2020 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]![]()
Nja, wij zitten wonder boven wonder, aardig vol tot het eind van het jaar. Behalve een paar 'geblokt perioden' waar we onderhoud geplanned hebben. Maar dat duurt lang zolang niet als dat we geblokt hebben
25-30nov is winteronderhoudsperiode
[..]
Kan ik me wat bij voorstellen
Ja wat is dezequote:Op donderdag 19 november 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wacht even, je runt een bungalowpark?
Dit is een beetje als je hele slaapkamer met "verleidelijke" foto's van je schoonmoeder volhangen.quote:
Zwega is ambassadeursdochter ook denk ikquote:Op donderdag 19 november 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat Blond Amsterdam serviesquote:Op donderdag 19 november 2020 10:12 schreef CherryLips het volgende:
https://www.airbnb.nl/roo(...)wd%2FGq8dvi&guests=1
Leuk
Lekker om bij te komen van bestraling en chemoquote:Op donderdag 19 november 2020 10:12 schreef CherryLips het volgende:
https://www.airbnb.nl/roo(...)wd%2FGq8dvi&guests=1
Leuk
Nee, de familie van m'n vaders kant had een vrij grote boerderij met arbeiderswoningen. De arbeiderswoningen verhuren wij als vakantiewoningenquote:Op donderdag 19 november 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
mja zal wel een guerrilla vegan door die supermarkt gelopen hebben.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een beetje als je hele slaapkamer met "verleidelijke" foto's van je schoonmoeder volhangen.
Tofquote:Op donderdag 19 november 2020 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, de familie van m'n vaders kant had een vrij grote boerderij met arbeiderswoningen. De arbeiderswoningen verhuren wij als vakantiewoningen
De boerderij zelf is vrij recent verkocht (is al meer dan 25 jaar niet meer in de familie). Jammer wel, want echt een heel mooi plekje en de boerderij zelf is ook heel mooi. Als ik het geld had gehad, had ik 't blindelings gekocht. Ondanks dat het voor 1.5 miljoen te koop stond en je nog eens 5 ton er tegen moet smijten om 't 'naar deze tijd' te brengen qua isolatie en leidingwerk enzo.
Echt zo'n oude boerderij met een grote schuur, koetserij, aparte varkensstal enzo
Nieuwe eigenaren gaan er een bed en breakfast van maken.
Cool!quote:Op donderdag 19 november 2020 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, de familie van m'n vaders kant had een vrij grote boerderij met arbeiderswoningen. De arbeiderswoningen verhuren wij als vakantiewoningen
De boerderij zelf is vrij recent verkocht (is al meer dan 25 jaar niet meer in de familie). Jammer wel, want echt een heel mooi plekje en de boerderij zelf is ook heel mooi. Als ik het geld had gehad, had ik 't blindelings gekocht. Ondanks dat het voor 1.5 miljoen te koop stond en je nog eens 5 ton er tegen moet smijten om 't 'naar deze tijd' te brengen qua isolatie en leidingwerk enzo.
Echt zo'n oude boerderij met een grote schuur, koetserij, aparte varkensstal enzo
Nieuwe eigenaren gaan er een bed en breakfast van maken.
Dit ga ik morgen bij bloemkolen doen.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja zal wel een guerrilla vegan door die supermarkt gelopen hebben.
Doe.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit ga ik morgen bij bloemkolen doen.
“Ik ben met wortel en al uit de grond getrokken. Ik wilde leven. Eet u me toch op?”
Pic's or it didn't happen!quote:Op donderdag 19 november 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Ik ben met wortel en al uit de grond getrokken. Ik wilde leven. Eet u me toch op?”
Langs de Amsterdamse wallen stickertjes plakken "ik wilde eigenlijk geen hoer worden maar nu komt u toch de drempel over met uw winterpeen"quote:Op donderdag 19 november 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2020 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Langs de Amsterdamse wallen stickertjes plakken "ik wilde eigenlijk geen hoer worden maar nu komt u toch de drempel over met uw winterpeen"
quote:Op donderdag 19 november 2020 10:24 schreef FranticDJ het volgende:
https://9gag.com/gag/azm3OGK
Dit is gaaf
Op naar de sneeuwquote:Op donderdag 19 november 2020 10:39 schreef LTVDK het volgende:
Gisteren was het van dat goddelijke najaarsweer en vandaag is het weer hoerig sarsweer
correct.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:39 schreef LTVDK het volgende:
Gisteren was het van dat goddelijke najaarsweer en vandaag is het weer hoerig sarsweer
gaat lastig worden als het 9 graden is..quote:
Gewoon gelijk een meterquote:Op donderdag 19 november 2020 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die in between 'lafjes er tegen aan hang'/ontkennings fase mag wel overgeslagen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |