SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs een konijn zou nog van mij winnen.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Soort van angstig roofdier dat te bang is om op jacht te gaan
Ik mis een collega nog steeds die meedeed aan BBQ wedstrijden over de hele wereld. Die had na ieder weekend wel wat lekkers gemaakt.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, die gebruiken geen bbq saus
Oh dat is coolquote:Op donderdag 19 november 2020 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mis een collega nog steeds die meedeed aan BBQ wedstrijden over de hele wereld. Die had na ieder weekend wel wat lekkers gemaakt.
quote:Op donderdag 19 november 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Soort van angstig roofdier dat te bang is om op jacht te gaan
Aahquote:Op donderdag 19 november 2020 15:10 schreef kwiwi het volgende:
R&P / Tips voor 1e date
Awww dit vind ik zo zielig hè. Heeft ie een allereerste date, zegt ze af met een kutsmoes. Als het al een zij was..
Spreek voor jezelf jahquote:Op donderdag 19 november 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee echt niet. die leeuw vreet alleen wat die nodig heeft en beperkt niet het leven van die antilope. Wij produceren en en vreten gewoon teveel. Daarom zijn we ook te dik en gooien we gigantisch veel voedsel weg
Ik ook.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik haat die onzekere periode echt.
Ja, die deed mee aan wedstrijden in de VS (Texas; New Orleans); maar ook in Zuid-Afrika of Zuid-Koreaquote:
Wat een bazenhobbyquote:Op donderdag 19 november 2020 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, die deed mee aan wedstrijden in de VS (Texas; New Orleans); maar ook in Zuid-Afrika of Zuid-Korea![]()
Of winter BBQ'en ergens op een berg. Echt bizar hoe lekker vlees die klaar kon maken.
De Kuthoer!quote:Op donderdag 19 november 2020 15:10 schreef kwiwi het volgende:
R&P / Tips voor 1e date
Awww dit vind ik zo zielig hè. Heeft ie een allereerste date, zegt ze af met een kutsmoes. Als het al een zij was..
Volgens mij betaalde ze dat zelf als team.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een bazenhobbyWerd de reis dan ook voor 'm betaalt enzo?
Vrouwenquote:Op donderdag 19 november 2020 15:10 schreef kwiwi het volgende:
R&P / Tips voor 1e date
Heh wat?quote:Op donderdag 19 november 2020 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb niet zoveel ervaring met daten omdat ik praktisch altijd vanuit een date in een relatie gerold ben
Ah zo. Maar serieus? Elke date?quote:Op donderdag 19 november 2020 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Date = leidde altijd tot een relatie
Ja, alleen niet met het deel 'afwijzing'quote:Op donderdag 19 november 2020 15:23 schreef Amarantha het volgende:
Maar dan heb je toch ook ervaring met daten of zeg ik iets geks?
Oooh nee ik ook nog niet eigenlijk.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, alleen niet met het deel 'afwijzing'
Ik een stuk of 15 eerste dates denk ik. Volgens mij valt dat ook wel mee op je 34equote:Op donderdag 19 november 2020 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Maar heb ook niet heel vaak dates gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |