Ik ben daar nog nooit 'over begonnen', kwam er vanzelf wel van na een paar dates. Maar ik zou er niet op de 1e date mee beginnen in ieder gevalquote:Op woensdag 18 november 2020 18:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het moment om over seks te beginnen?
Volgens mij heb jij echt wel een beeld van wat je daarna wil doenquote:Op woensdag 18 november 2020 18:29 schreef Pietjepuk1234 het volgende:
Geen idee wat we daarna gaan doen. En hopen dat het geen catfish is.
Wat is een "catfish" überhaupt?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:50 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt wel een beeld van wat je daarna wil doen
Als je zeker wil zijn dat het geen catfish is, check haar instagram of voeg haar toe daar (eerst ff vragen natuurlijk).
Thanksquote:Op woensdag 18 november 2020 18:54 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Iemand die er in het echt niet uitziet (lees: erger) tov de foto's online.
Ze heeft wel facebook en linkedin maar dat zegt volgens mij niksquote:Op woensdag 18 november 2020 18:50 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt wel een beeld van wat je daarna wil doen
Als je zeker wil zijn dat het geen catfish is, check haar instagram of voeg haar toe daar (eerst ff vragen natuurlijk).
Ligt eraan, als je een beetje een goed beeld kan krijgen van hoe ze er uitziet dan wel.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:55 schreef Pietjepuk1234 het volgende:
[..]
Ze heeft wel facebook en linkedin maar dat zegt volgens mij niks
Als je serieus met haar wilt zijn, heb ik de beste tip voor jou. GEEN seks hebben. Als ze wel wilt, moet je haar afwijzen en een mooie reden er voor geven.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:29 schreef Pietjepuk1234 het volgende:
Hallo,
Ik ben 24 jarige jongen en heb een meisje op tinder leren kennen. Morgen hebben we de 1e date en voor mij de 1e date ooit. Aangezien we nergens geen kunnen en ik nog bij mijn ouders woon hebben we afgesproken bij haar thuis. We gaan koken en daarna eten. Geen idee wat we daarna gaan doen. En hopen dat het geen catfish is.
Iemand nog tips voor een 1e date? En dingen die je echt niet of juist wel moet doen?
Nee joh, hij moet een puntenlijst meenemen!quote:Op woensdag 18 november 2020 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit 'over begonnen', kwam er vanzelf wel van na een paar dates. Maar ik zou er niet op de 1e date mee beginnen in ieder geval
En als je dan al iets "aanroert"...quote:Op woensdag 18 november 2020 18:59 schreef Scheepskok het volgende:
Zorg dat je verzorgd bent, geschoren, lekker ruiken, nette kleren.
-jezelf zijn
-geen moeilijke onderwerpen aanroeren
-genieten
ja, en over hoe groot je lul wel niet isquote:Op woensdag 18 november 2020 20:48 schreef Jardis het volgende:
Begin over corona, politiek en de zwarte Pieten discussie.
Een 6e zintuig en 112 op je telefoon voor als het een criminele vent of psycho bitch is.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:29 schreef Pietjepuk1234 het volgende:
Hallo,
Ik ben 24 jarige jongen en heb een meisje op tinder leren kennen. Morgen hebben we de 1e date en voor mij de 1e date ooit. Aangezien we nergens geen kunnen en ik nog bij mijn ouders woon hebben we afgesproken bij haar thuis. We gaan koken en daarna eten. Geen idee wat we daarna gaan doen. En hopen dat het geen catfish is.
Iemand nog tips voor een 1e date? En dingen die je echt niet of juist wel moet doen?
Ik laat het sowieso iemand weten. Misschien zeg ik wel eerst kom even naar beneden dan kunnen we boodschappen doen. En als ze super vaag lijkt dan rijdt ik weer weg;)quote:Op donderdag 19 november 2020 00:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een 6e zintuig en 112 op je telefoon voor als het een criminele vent of psycho bitch is.
En iemand laten weten waar je bent.
Je bent de eerste niet die wordt opgelicht bij iemand "thuis".
Beter spreek je eerst in het openbaar af, of cam je vantevoren.
Zie dit artikel bijvoorbeeld:
https://charliemag.be/wereld/dating-danger/
En dit nieuwsbericht:
https://www.nu.nl/interne(...)op-internetdate.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |