Je zult druppeltjes kunnen vinden in het monddoekje dus je zult gelijk hebben dat het een druppeltje zou kunnen tegenhouden.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jawel, mondkapje houdt wel degelijk druppeltjes tegen. Zo'n virusdeeltje zweeft niet "los" door de lucht.
VERRAAIER, DA BENDE! DIE HEBBIK NIE BIJ, DIE KRIJDE NIE!!!quote:Op donderdag 19 november 2020 13:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
DE GHÂKSTE!!
WA VEUR EEN FLIKKER BENDE GIJ DAN HEUH?!
Oh daar ligt het aan, aan de BOA die niet goed communiceertquote:Op donderdag 19 november 2020 13:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zodra BOA's werkzaamheden verrichten die irritaties kunnen opwekken, is het gros van de BOA's niet in staat om op fatsoenlijke manier te communiceren.
Heb je een bron voor die communicatie training want ik heb toch de indruk dat ze die missen?
Lol.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien dan eens niet zo geïrriteerd raken om niets.
Tip.
Ik heb je voorbeeld niet goed bekeken, het kan prima zijn dat ze netjes waren in dat filmpje.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Oh daar ligt het aan, aan de BOA die niet goed communiceert
Kom op zeg, dat soort mensen zoekt gewoon ruzie omdat het kan. Valt niet tegenop te lullen.
Ik weet dat het voor sommigen hier Noord-Korea is sinds het verplicht is een kapje te dragen in het OV (om verder van hot naar her te reizen in alle vrijheid), voor de meeste mensen is het een tijdelijk ongemak dat noodzakelijk is om uberhaupt nog bepaalde zaken normaal te kunnen blijven doen en we níet compleet in lockdown hoeven.quote:
Zo'n mondkapje is niet De Ultieme Oplossing, dat beweert niemand. Maar dat virusdeeltjes er ongehinderd doorheen vliegen is natuurlijk onzin, want die virusdeeltjes liften mee op kleinere en grotere druppeltjes.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je zult druppeltjes kunnen vinden in het monddoekje dus je zult gelijk hebben dat het een druppeltje zou kunnen tegenhouden.
Of dat vervolgens voldoende helpt om een besmetting tegen te houden daar is het OMT vrij duidelijk over, daar is geen overtuigend wetenschappelijk bewijs voor.
Overigens, als dat monddoekje heilig was, waarom gaat het dan zo slecht in Italie en Belgie?
Stond nog een artikel over in HP de Tijd van 17/11 over de mondvodden en dat het zelfs de gezondheid kan schaden volgens een immunoloog. Heb ik vanochtend nog gepost.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je zult druppeltjes kunnen vinden in het monddoekje dus je zult gelijk hebben dat het een druppeltje zou kunnen tegenhouden.
Of dat vervolgens voldoende helpt om een besmetting tegen te houden daar is het OMT vrij duidelijk over, daar is geen overtuigend wetenschappelijk bewijs voor.
Overigens, als dat monddoekje heilig was, waarom gaat het dan zo slecht in Italie en Belgie?
Mensen moeten zich eens bedenken hoe ontzettend bevoorrecht ze eigenlijk zijn wanneer ze zich zo ontzettend druk kunnen maken om het dragen van een lapje stof wanneer je gebruik wil maken van het OV.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor sommigen hier Noord-Korea is sinds het verplicht is een kapje te dragen in het OV (om verder van hot naar her te reizen in alle vrijheid), voor de meeste mensen is het een tijdelijk ongemak dat noodzakelijk is om uberhaupt nog bepaalde zaken normaal te kunnen blijven doen en we níet compleet in lockdown hoeven.
Ik hoop altijd maar dat ik in dit soort erudiete mensen bevestiging voor mijn standpunten vind. Dan weet ik dat ik aan de goede kant sta.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
VERRAAIER, DA BENDE! DIE HEBBIK NIE BIJ, DIE KRIJDE NIE!!!
Dan ga je er van uit dat een mondkapje werkt.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor sommigen hier Noord-Korea is sinds het verplicht is een kapje te dragen in het OV (om verder van hot naar her te reizen in alle vrijheid), voor de meeste mensen is het een tijdelijk ongemak dat noodzakelijk is om uberhaupt nog bepaalde zaken normaal te kunnen blijven doen en we níet compleet in lockdown hoeven.
Men wil graag slachtoffer zijn van iets, of rebelleren tegen iets... ook al bestaat dat iets niet; dan verzinnen ze dat iets wel.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mensen moeten zich eens bedenken hoe ontzettend bevoorrecht ze eigenlijk zijn wanneer ze zich zo ontzettend druk kunnen maken om het dragen van een lapje stof wanneer je gebruik wil maken van het OV.
FASCISME DICTATUUR DIT DAT... ze hebben geen idee.
Die gaan er echt dwars doorheen hoor. Is ook aangetoond door TU Delft bijv.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo'n mondkapje is niet De Ultieme Oplossing, dat beweert niemand. Maar dat virusdeeltjes er ongehinderd doorheen vliegen is natuurlijk onzin, want die virusdeeltjes liften mee op kleinere en grotere druppeltjes.
Het voelt een beetje als het volgende: verplicht worden een hoofddoekje te dragen.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mensen moeten zich eens bedenken hoe ontzettend bevoorrecht ze eigenlijk zijn wanneer ze zich zo ontzettend druk kunnen maken om het dragen van een lapje stof wanneer je gebruik wil maken van het OV.
Ook wel weer een goed teken eigenlijk. Waar men in China nog in kampen wordt gestopt, denken de tokkies hier dat een mondkapje onderdrukking is. Zo goed hebben we het dus.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Klopt, het zijn vaak niet de meest pientere mensen weet ik uit ervaring daarom blij dat ze nog dit baantje hebben kunnen krijgen. Vandaar dat ze zo makkelijk orders opvolgen.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik heb je voorbeeld niet goed bekeken, het kan prima zijn dat ze netjes waren in dat filmpje.
Mijn ervaring met BOA's is - verbaal zwak -
Over erudiete mensen gesproken... weten we nog dat filmpje met de Urkers? Het commentaar in dit topic was ongeveer: "Maatregelen zijn onzin. In Urk snappen ze het tenminste!".quote:Op donderdag 19 november 2020 13:55 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop altijd maar dat ik in dit soort erudiete mensen bevestiging voor mijn standpunten vind. Dan weet ik dat ik aan de goede kant sta.
Vervelend, niet, dat er in een samenleving regels zijn.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Klopt, het zijn vaak niet de meest pientere mensen weet ik uit ervaring daarom blij dat ze nog dit baantje hebben kunnen krijgen. Vandaar dat ze zo makkelijk orders opvolgen.
Ze hebben in elk geval een baanquote:Op donderdag 19 november 2020 13:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Klopt, het zijn vaak niet de meest pientere mensen weet ik uit ervaring daarom blij dat ze nog dit baantje hebben kunnen krijgen. Vandaar dat ze zo makkelijk orders opvolgen.
Wat doe jij voor de kost?quote:Op donderdag 19 november 2020 13:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2020 13:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over erudiete mensen gesproken... weten we nog dat filmpje met de Urkers? Het commentaar in dit topic was ongeveer: "Maatregelen zijn onzin. In Urk snappen ze het tenminste!".
Ondertussen in Urk:
[ afbeelding ]
Voor jou een vraag voor mij een weet, het zou je nog verbazen wil je vast heel graag weten maar het gaat je niks aanquote:Op donderdag 19 november 2020 14:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat doe jij voor de kost?
Zal ook vast wel iets normaals zijn. Het meest verontrustende is dat al die complotdenkers gewoon je buurman de timmerman of accountant kunnen zijn.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Voor jou een vraag voor mij een weet, het zou je nog verbazen wil je vast heel graag weten maar het gaat je niks aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |