abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196318623
Overigens doet iedereen hier altijd zo negatief over BOA's maar bedenkt goed dat het juist een voorrecht is om een land te wonen waar niet op iedere hoek zwaarbewapende politieagenten staan.

BOA's zijn minimaal bewapend en getraind om het met hun mond af te kunnen, houden orde, sturen overlast gevende jongeren weg, houden winkeldieven aan, etc. Vroeger had je de veldwachter, in feite vergelijkbaar.
pi_196318648
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Treurige bende die boa's, zie vaker vacatures dat ze nog meer van die rotzakken zoeken.

Als je een longziekte hebt hoef je niet eens een vod te dragen, widde wel..
Serieus, je veroordeelt hier de Boa, niet die schreeuwende, scheldende tokkie?
  donderdag 19 november 2020 @ 13:22:00 #53
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196319066
Terecht dat ze van zich afbijt, dat jij meteen in het gareel springt en bibbert bij het zien van een uniformpje moet jezelf weten en dan mensen beschuldigen van tokkie als verweer laat alleen maar zien hoe bekrompen je bent.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196319088
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 13:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Terecht dat ze van zich afbijt, dat jij meteen in het gareel springt en bibbert bij het zien van een uniformpje moet jezelf weten en dan mensen beschuldigen van tokkie als verweer laat alleen maar zien hoe bekrompen je bent.
Dit maakt je geen verzetsheld of zo hoor; eerder een egocentrische tokkie met nul respect voor anderen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196319114
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 13:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Nee hoor, ik zou dat ook op een beleefde manier kunnen doen.
Ik mijn wereld is dit echt tokkiegedrag en ik kan niet geloven dat mensen dit goedkeuren.
  donderdag 19 november 2020 @ 13:35:49 #56
189978 controlaltdelete
pi_196319235
Jup in jouw wereld van het morele kompas spreek je nooit tegen, verhef je nooit je stem en volgt de regeltjes trouw van vadertje staat.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196319252
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 13:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Jup in jouw wereld van het morele kompas spreek je nooit tegen, verhef je nooit je stem en volgt de regeltjes trouw van vadertje staat.
In mijn wereld gedraag je je gewoon normaal, ben je beleefd, kun je jezelf verweren zonder schreeuwen en schelden (als een tokkie).
pi_196319257
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 13:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Jawel hoor.

Over zaken die er toe doen, of in ieder geval bestaan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196319275
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:11 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Niet.
Je mag alleen naar die demonstratie als je gevaccineerd bent. Lijkt me logisch.
Hahhaa, godverdomme.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196319280
Bleh, er is zo ontzettend veel mis in deze wereld als deze manier van ‘voor jezelf opkomen’ als normaal wordt gezien.
  donderdag 19 november 2020 @ 13:40:30 #61
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_196319281
Wat een dom wijf :')
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 19 november 2020 @ 13:40:56 #62
189978 controlaltdelete
pi_196319288
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2020 13:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hahhaa, godverdomme.
Poeh denk eraan dat is tokkie gedrag, schelden je gedraagt je nu niet normaal :+
  donderdag 19 november 2020 @ 13:41:05 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196319289
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:11 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Niet.
Je mag alleen naar die demonstratie als je gevaccineerd bent. Lijkt me logisch.
*PROEST*

_O-
Huilen dan.
pi_196319297
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als je een longziekte hebt doe je er juist goed aan om zo'n mondkapje goed te dragen aangezien je dan in de risicogroep zit.

Als mevrouw niet begrijpt hoe je een mondkapje hoort te dragen dan houdt het op natuurlijk.
Jeuw, kerel, dat mondkapje helpt zeker niet voor jezelf, en misschien ALS je niest en ALS je besmettelijk en ALS je in een slecht geventileerde ruimte bent dan anderen, maar je moet thuisblijven als je ziekte verschijnselen hebt he dat weet je? En niet in iemands gezicht hoesten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 19 november 2020 @ 13:42:28 #65
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196319300
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Treurige bende die boa's, zie vaker vacatures dat ze nog meer van die rotzakken zoeken.

Als je een longziekte hebt hoef je niet eens een vod te dragen, widde wel..
Busstation EINDHOVEUHHH _O_
Huilen dan.
  donderdag 19 november 2020 @ 13:43:36 #66
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196319312
Wat een ontzettend domme en eigenwijze kut zeg.
Huilen dan.
pi_196319324
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ze had gewoon zonder mondkapje moeten gaan (half dragen heeft geen nut)
Half dragen heeft net zoveel nut als volledig dragen. Dat lapje stof van jou houdt geen virusdeeltje - wat zit in adem - tegen hoor.
  donderdag 19 november 2020 @ 13:45:06 #68
pi_196319331
Je reist met het ov dus je volgt de regels van het ov. Als je te dom bent om te snappen hoe een mondkapje werkt (officieel heet dit een mondneusmasker) en je weigert de regels te volgen, dan houdt het op natuurlijk.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 19 november 2020 @ 13:45:18 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196319333
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 13:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Half dragen heeft net zoveel nut als volledig dragen. Dat lapje stof van jou houdt geen virusdeeltje - wat zit in adem - tegen hoor.
Jawel, mondkapje houdt wel degelijk druppeltjes tegen. Zo'n virusdeeltje zweeft niet "los" door de lucht.
Huilen dan.
pi_196319337
En ook kortzichtig.

Het gaat er ook om dat die chauffeur in de problemen kan komen wanneer men opmerkt dat hij zich niet aan de regels VAN ZIJN WERKGEVER houdt.

Maar dat is weer te ver gedacht voor onze egocentrische schreeuwerds met hun slachtofferrol.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196319349
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
Overigens doet iedereen hier altijd zo negatief over BOA's maar bedenkt goed dat het juist een voorrecht is om een land te wonen waar niet op iedere hoek zwaarbewapende politieagenten staan.

BOA's zijn minimaal bewapend en getraind om het met hun mond af te kunnen, houden orde, sturen overlast gevende jongeren weg, houden winkeldieven aan, etc. Vroeger had je de veldwachter, in feite vergelijkbaar.
Zodra BOA's werkzaamheden verrichten die irritaties kunnen opwekken, is het gros van de BOA's niet in staat om op fatsoenlijke manier te communiceren.

Heb je een bron voor die communicatie training want ik heb toch de indruk dat ze die missen?
pi_196319358
Bevestigt verder wel het beeld van het niveau van een complotdenker wat ik al had.

Korte lontjes, kortzichtigheid, schelden, geen enkele rekening houdend met anderen, sense of entitlement en onderdrukking.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196319368
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 13:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zodra BOA's werkzaamheden verrichten die irritaties kunnen opwekken, is het gros van de BOA's niet in staat om op fatsoenlijke manier te communiceren.

Heb je een bron voor die communicatie training want ik heb toch de indruk dat ze die missen?
Misschien dan eens niet zo geïrriteerd raken om niets.

Tip.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 19 november 2020 @ 13:48:30 #74
pi_196319375
quote:
9s.gif Op donderdag 19 november 2020 13:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Busstation EINDHOVEUHHH _O_
DE GHÂKSTE!!

WA VEUR EEN FLIKKER BENDE GIJ DAN HEUH?!
  donderdag 19 november 2020 @ 13:48:42 #75
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196319377
quote:
Wanneer je dit soort achterlijk gedrag goedpraat dan denk ik dat jouw morele kompas hoognodig toe is aan een kalibratie.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')