Doe dan gifjequote:
Elke mongool kan dat toch xDDDquote:Op donderdag 19 november 2020 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Fok-it technisch zo sterk is.
Heb je al die tantes toen alle hoeken van hun kamers laten zien?quote:Op donderdag 19 november 2020 00:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik maakte mezelf tantepopulair met de moonwalk in de brugklas
Ja maar ik weet niet of alle niet-mongolen het ook kunnen.quote:Op donderdag 19 november 2020 00:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Elke mongool kan dat toch xDDD
Speelde Nederland vandaag eigenlijk?quote:Op donderdag 19 november 2020 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je al die tantes toen alle hoeken van hun kamers laten zien?
(lol)quote:Op donderdag 19 november 2020 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet of alle niet-mongolen het ook kunnen.
Nee want deze dag is pas zo'n 40 minuten onderweg.quote:Op donderdag 19 november 2020 00:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Speelde Nederland vandaag eigenlijk?
Gvd!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 november 2020 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want deze dag is pas zo'n 40 minuten onderweg.
HOLY SHIT VRIENDquote:Op donderdag 19 november 2020 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, één keer.
Maakte het wel nog onnodig spannend tegen user @:Bluedisplay
10 of 11 ofzo.quote:Op donderdag 19 november 2020 00:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
HOLY SHIT VRIEND
Gefeliciteerd man. Hoeveel man namen deel?
Zo dan. Wist niet eens dat er een room was. Lekker gedaan.quote:
Huh maar je joinde.quote:Op donderdag 19 november 2020 00:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo dan. Wist niet eens dat er een room was. Lekker gedaan.
Consistent blijven is een lastige uitdaging, ik weet er ook alles van.quote:Op donderdag 19 november 2020 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als het draait ben ik een hele goede haxballer.
Alleen het draait vaak niet.
Dat was ik dan niet.quote:
Het is vooral concentratie ja.quote:Op donderdag 19 november 2020 00:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Consistent blijven is een lastige uitdaging, ik weet er ook alles van.
quote:
Patricia Paay kreeg snel weer een ban.quote:Op donderdag 19 november 2020 00:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat was ik dan niet.
Hoe lang speelde die faker dan?
Ik wil mijn toekomst helemaal nog niet zien.quote:Op donderdag 19 november 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben technisch zeker niet de sterkste
Al heb ik wel een mooi topic gemaakt, al zeg ik het zelf![]()
Bekijk en like!
Ben je daar bang voor?quote:Op donderdag 19 november 2020 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil mijn toekomst helemaal nog niet zien.
Ja echt leuk voor de feestdagen!!!!!quote:Op donderdag 19 november 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben technisch zeker niet de sterkste
Al heb ik wel een mooi topic gemaakt, al zeg ik het zelf![]()
Bekijk en like!
Wat treurig zeg. Is echt een supertof wijf.quote:Op donderdag 19 november 2020 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Patricia Paay kreeg snel weer een ban.
Ik zei niet leuk voor de feestdagenquote:Op donderdag 19 november 2020 00:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja echt leuk voor de feestdagen!!!!!![]()
Ken dat kanaal. Op een of andere manier krijg ik heel soms een video daarvan voorgeschoteld.
[..]
Wat treurig zeg. Is echt een supertof wijf.
Ik zie mezelf wel eerder zo eindigen dan ergens in een rijtjeshuis met een mevrouw, kinderen en hond ja.quote:
Aha. Ja weet niet, het is al donker weer om depressief van te worden, dan moet ik dat er niet nog bij hebben.quote:Op donderdag 19 november 2020 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei niet leuk voor de feestdagenIk zei goed om zo voor de feestdagen eens te zien
Hm, ik soms ook hoor. Zeker nu het even financieel wat kutter gaat. Ik heb mijn ouders wel die mij altijd van de straat af zouden houden, altijd. Maar ik denk dat ik het zelf niet zou kunnen om terug naar mijn ouders te gaanquote:Op donderdag 19 november 2020 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf wel eerder zo eindigen dan ergens in een rijtjeshuis met een mevrouw, kinderen en hond ja.
"xd"- Davyquote:Op donderdag 19 november 2020 00:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
* Patricia Paay has joined.
God wat blijft dit briljant.
Is ook zo vriendquote:Op donderdag 19 november 2020 00:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aha. Ja weet niet, het is al donker weer om depressief van te worden, dan moet ik dat er niet nog bij hebben.
Doe mij maar in de zomer.
Ik vind eerder donker juist wel wat hebben.quote:Op donderdag 19 november 2020 00:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aha. Ja weet niet, het is al donker weer om depressief van te worden, dan moet ik dat er niet nog bij hebben.
Doe mij maar in de zomer.
Ja maar ik had het meer over een toekomstbeeld als mijn ouders dood zijn.quote:Op donderdag 19 november 2020 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, ik soms ook hoor. Zeker nu het even financieel wat kutter gaat. Ik heb mijn ouders wel die mij altijd van de straat af zouden houden, altijd. Maar ik denk dat ik het zelf niet zou kunnen om terug naar mijn ouders te gaanDenk dat ik me dan zo in mijn waardigheid omlaag zou voelen gaan
Snap ik. Maar denk dat je dan wel hulp krijgt van je familie.quote:Op donderdag 19 november 2020 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind eerder donker juist wel wat hebben.
[..]
Ja maar ik had het meer over een toekomstbeeld als mijn ouders dood zijn.
Dachten ze dat ik het was?quote:Op donderdag 19 november 2020 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"xd"- Davy
"Niemand lacht" - GGMM
"Ja leuk" - JR
Maar eens vaker een wandelingetje (@DeBraat)quote:Op donderdag 19 november 2020 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook zo vriend
Ik slik sinds kort wel vitamine D overigens voor een mentale boost, maar kwam er laatst achter dat dat pas na paar maanden effect heeft gvd gvd
Ja mijn zus wellicht, maar dan zou ik dat gevoel van waardigheid verliezen hebben.quote:Op donderdag 19 november 2020 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap ik. Maar denk dat je dan wel hulp krijgt van je familie.
Nee het werd deze keer genegeerd.quote:Op donderdag 19 november 2020 00:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dachten ze dat ik het was?
Merk al jaren dat ook iemand anders het leuk vindt om te doen
Ik vind de lichtjes wel leuk. Maar doe mij toch liever maar 19 uur licht.quote:Op donderdag 19 november 2020 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind eerder donker juist wel wat hebben.
[..]
Ja maar ik had het meer over een toekomstbeeld als mijn ouders dood zijn.
@DeBraat zou eens moeten gaan hardlopen en dat filmen voor zijn vlog.quote:Op donderdag 19 november 2020 00:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar eens vaker een wandelingetje (@:DeBraat)
Helaas.quote:Op donderdag 19 november 2020 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee het werd deze keer genegeerd.
Ach dan klaagt men weer over de hittegolf en zweten in bed.quote:Op donderdag 19 november 2020 00:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind de lichtjes wel leuk. Maar doe mij toch liever maar 19 uur licht.
Hopen dat je ouders nog lang gezond blijven danquote:Op donderdag 19 november 2020 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja mijn zus wellicht, maar dan zou ik dat gevoel van waardigheid verliezen hebben.
Andere familie hoef ik niet op te rekenen denk ik.
Ja dat gaat met mijn vader al niet lukken.quote:Op donderdag 19 november 2020 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopen dat je ouders nog lang gezond blijven dan
Luguber jij zegquote:Op donderdag 19 november 2020 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:DeBraat zou eens moeten gaan hardlopen en dat filmen voor zijn vlog.
Of zweten tijdens een F1 racequote:Op donderdag 19 november 2020 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dan klaagt men weer over de hittegolf en zweten in bed.
Vanwege zijn voeding?quote:Op donderdag 19 november 2020 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat gaat met mijn vader al niet lukken.
En toen liep je de marathon?quote:Op donderdag 19 november 2020 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is mij ook gelukt met 0,0 (uiltje) conditie.
Waar heb ik het over een marathon?quote:Op donderdag 19 november 2020 01:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En toen liep je de marathon?
Nergens, gewoon een flauw opmerkinkje. Maar ff serieus, heb je nu een goede conditie?quote:Op donderdag 19 november 2020 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heb ik het over een marathon?
Nee je hebt gelijk ook, vergeef mijn nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 19 november 2020 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanwege diverse problemen die ik hier niet op een forum ga gooien.
Beter dan zo'n anderhalf jaar geleden.quote:Op donderdag 19 november 2020 01:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nergens, gewoon een flauw opmerkinkje. Maar ff serieus, heb je nu een goede conditie?
30-35 minuten, was een paar maanden geleden zo'n 50 minuten maar toen skipte ik het een aantal weken.quote:
Half uur achter elkaar hardlopen heb je toch wel prima conditie inmiddels jaquote:Op donderdag 19 november 2020 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
30-35 minuten, was een paar maanden geleden zo'n 50 minuten maar toen skipte ik het een aantal weken.
Zeker als ik voorheen al kapot was na vijf minuten voetballen met mijn neefje.quote:Op donderdag 19 november 2020 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Half uur achter elkaar hardlopen heb je toch wel prima conditie inmiddels ja
Maar die kleintjes hebben vaak dan ook energie voor 10quote:Op donderdag 19 november 2020 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker als ik voorheen al kapot was na vijf minuten voetballen met mijn neefje.
Valt opzich nog wel mee.quote:Op donderdag 19 november 2020 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die kleintjes hebben vaak dan ook energie voor 10
Dodetopicspel iets voor jou? HAHAHAHAHAquote:
Ik blijf niet bezig om dit topic een optetter te geven neequote:Op donderdag 19 november 2020 02:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dodetopicspel iets voor jou? HAHAHAHAHA
Hey joh nachtbrakerquote:Op donderdag 19 november 2020 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik blijf niet bezig om dit topic een optetter te geven nee
Niks mis meequote:
Haha gelukkig, dan zou je wel zo’n kneus zijnquote:Op donderdag 19 november 2020 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee
Straks weer even puntjes pakken op de downtime!!
Haha nee
Bolkbolkquote:Op donderdag 19 november 2020 02:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haha gelukkig, dan zou je wel zo’n kneus zijn
Ik ga hem morgen pakken.
Grab them by the bolkquote:Op donderdag 19 november 2020 02:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zin om een chick in haar kont te bolken
xDquote:
quote:Op donderdag 19 november 2020 08:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ochtend allen
Hierbij verklaar ik het topic voor GEOPEND
Veel plezier allemaal!
Van allebei een beetje wat okequote:Op donderdag 19 november 2020 10:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Doe er eens wat aan ipv mij de les te lezen
Zijn we nu opeens vijanden?quote:Op donderdag 19 november 2020 10:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Van allebei een beetje wat oke
quote:Op donderdag 19 november 2020 10:46 schreef scrupuleus het volgende:
ondertussen op de frontpage [ afbeelding ]
Klopt maar ik word om de meest sneue redenen gebanned telkens dus ja, ik heb het zelf ook niet helemaal in de hand.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zou je graag meer zien makker en dan rest de vraag of jij dat ook wil.
val je nog steeds vrouwen als @Elvi lastig?quote:Op donderdag 19 november 2020 10:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Klopt maar ik word om de meest sneue redenen gebanned telkens dus ja, ik heb het zelf ook niet helemaal in de hand.
Elvi is gewoon een vervelende Karenquote:Op donderdag 19 november 2020 10:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
val je nog steeds vrouwen als @:elvi lastig?
Helemaal top.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Elvi is gewoon een vervelende Karen
Ik ben altijd mezelf.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Helemaal top.
ik hoop dat je gewoon jezelf kunt zijn en daarbij niet geband hoeft te worden.
Sinds wanneer ben jij voorzitter??quote:Op donderdag 19 november 2020 09:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]nare act en ik opende al met mijn smiley!!
SODEJU!!!quote:Op donderdag 19 november 2020 10:46 schreef scrupuleus het volgende:
Ja watquote:
Ja was wel echt erg he dat gescheldquote:Op donderdag 19 november 2020 12:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je 12 ofzo dat je zo moet schelden
notewaardigquote:Op donderdag 19 november 2020 12:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja was wel echt erg he dat gescheld
Zal het ff melden bij de leidingquote:
Is hier leiding?quote:Op donderdag 19 november 2020 12:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal het ff melden bij de leiding
Gasleidinggrappen vallen hier slecht dus ik zal hem maar niet maken.quote:
(lol)quote:Op donderdag 19 november 2020 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo, en we gaan weer aan de slag.
Like.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:46 schreef scrupuleus het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2020 21:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb jij nog wat in de aanbieding maat?
Tuurlijk, half 11 is toch nog ruimschoots de avond.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:25 schreef Fok-it het volgende:
Nog even avondeten om half 11. Kan gewoon
Hard gewerkt vandaag?quote:Op donderdag 19 november 2020 22:25 schreef Fok-it het volgende:
Nog even avondeten om half 11. Kan gewoon
Ik heb mijn eerste 2 weekjes verlof van dit jaar.quote:
Stimuleer jij nou gewoon onchristelijke tijden?quote:Op donderdag 19 november 2020 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk, half 11 is toch nog ruimschoots de avond.
Het is je gegund.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste 2 weekjes verlof van dit jaar.
Heb zelf niet echt een vast leefritme, het 5 uur eten op tafel is voor kaneelquote:Op donderdag 19 november 2020 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stimuleer jij nou gewoon onchristelijke tijden?
Dat moet jij weten. Ik zou gewoon mezelf blijven als ik jou wasquote:
Laat ik dat maar doen idd.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moet jij weten. Ik zou gewoon mezelf blijven als ik jou was
quote:Op donderdag 19 november 2020 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb zelf niet echt een vast leefritme, het 5 uur eten op tafel is voor kaneel
Correct.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:37 schreef Fok-it het volgende:
Ohnee Kaneel kijkt geen NOS-journaal denk ik
SOW DANquote:Op donderdag 19 november 2020 21:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb jij nog wat in de aanbieding maat?
Beetje dikke kop.quote:
Dit gaat wel de verkeerde kant op Chevy.quote:
Als ik hem heb gehad kan ik weer door met mijn levenquote:Op donderdag 19 november 2020 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit gaat wel de verkeerde kant op Chevy.
Man man manquote:
Is het inmiddels al origineler dan de hond en de spoorboom?quote:Op donderdag 19 november 2020 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Correct.
Als ik leugens wil horen, vraag ik de leerlingen wel waarom ze hun huiswerk niet gemaakt hebben.
Altijd excuses over kapotte fietsen, of dat ze ziek waren. Dat boeken kwijt zijn, of in lockers liggen waar ze de pas van kwijt zijn, of dat ze hun telefoon niet bij zich hebben (lol) waardoor ze niet wisten in welk lokaal ze zaten.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het inmiddels al origineler dan de hond en de spoorboom?
quote:Op donderdag 19 november 2020 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd excuses over kapotte fietsen, of dat ze ziek waren. Dat boeken kwijt zijn, of in lockers liggen waar ze de pas van kwijt zijn, of dat ze hun telefoon niet bij zich hebben (lol) waardoor ze niet wisten in welk lokaal ze zaten.
Is ook lastig als je moeilijke kinderen hebt. Veel ouders werken, en kunnen daardoor hun kinderen niet naar school sturen. Of ouders spreken geen Nederlands en snappen de brief die ze krijgen van Jeugdzorg etc. niet.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Zal ook niet meehelpen dat veel ouders niet echt een helpende hand zullen zijn
Heb jij kinderen?quote:Op donderdag 19 november 2020 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Zal ook niet meehelpen dat veel ouders niet echt een helpende hand zullen zijn
Hehequote:Op donderdag 19 november 2020 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook lastig als je moeilijke kinderen hebt. Veel ouders werken, en kunnen daardoor hun kinderen niet naar school sturen. Of ouders spreken geen Nederlands en snappen de brief die ze krijgen van Jeugdzorg etc. niet.
Een ventje is al vaak te laat geweest, terwijl pa zegt dat hij ruim op tijd weg gaat, en niet snapt hoe hij te laat komt. Nou heb ik hem vandaag betrapt terwijl hij buiten stond te roken. Dus weer een mysterie opgelost.
Als ik kinderen had gehad was ik hopelijk niet zo vaak op FOK! te vindenquote:
Nee, maar probeer dat maar eens te controleren. Je weet niet wie er klaar is met zijn lessen en wie niet.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hehe
Mogen ze tijdens de pauzes enzo van terrein af? Want dat zal ook niet echt meehelpen. Weet niet hoe dat tegenwoordig zit. Was bij mij zo dat het alleen in de eerste 2 brugklas jaren ging en dat je in latere klassen gewoon de stad in mocht enzo. Of Maccie pakken
True. Kan je onmogelijk de hele dag in de gaten houden.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar probeer dat maar eens te controleren. Je weet niet wie er klaar is met zijn lessen en wie niet.
Maar morgen even het mannetje aan de tand voelen of ouders het weten. Hij moet toch nog terugkomen omdat hij stout was.
Met Bayern trouwens de nationale triple gewonnen. in 2024. Op naar een nieuwe uitdaging.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Kan je onmogelijk de hele dag in de gaten houden.
Met Bayern een baggerselectie? Met topclubs is het toch haast onmogelijk om daar niet een dodelijke selectie mee te makenquote:Op donderdag 19 november 2020 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met Bayern trouwens de nationale triple gewonnen. in 2024. Op naar een nieuwe uitdaging.
Wel echt een baggerselectie, behoudens het middenveld.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 19 november 2020 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met Bayern een baggerselectie? Met topclubs is het toch haast onmogelijk om daar niet een dodelijke selectie mee te maken
Alle talented voor een habbekrats verkocht, 2 spitsen die niet mee kunnen. Lewandowski heeft bijvoorbeeld 14 wedstrijden achter elkaar niet gescoord. Maar verdient wel miljoenen en moet spelen. Karius verdient miljoenen als reserve. Gnabry idem en altijd blessa. 1 AMC.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met Bayern een baggerselectie? Met topclubs is het toch haast onmogelijk om daar niet een dodelijke selectie mee te maken
Even je tactiek veranderen wil soms nog weleens helpenquote:Op donderdag 19 november 2020 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle talented voor een habbekrats verkocht, 2 spitsen die niet mee kunnen. Lewandowski heeft bijvoorbeeld 14 wedstrijden achter elkaar niet gescoord. Maar verdient wel miljoenen en moet spelen. Karius verdient miljoenen als reserve. Gnabry idem en altijd blessa. 1 AMC.
Veel 1-0 wedstrijden.
Welterusten he doeiquote:
Ik had goede mc en dmc, dus daar paste ik op aan. Alleen te weinig aanvallende kwaliteiten. Voor komend jaar al een AMC aan getrokken. Nu nog een targrtman.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even je tactiek veranderen wil soms nog weleens helpen
Koop Luuk de Jongquote:
Gewoon rustig het gaspedaal bedienen. Niet zo forcerenquote:
Zijn bijna geen target men te vinden. Kennelijk uit de mode.quote:
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 19 november 2020 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even je tactiek veranderen wil soms nog weleens helpen
Dat is je rempoot gekquote:Op donderdag 19 november 2020 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon rustig het gaspedaal bedienen. Niet zo forceren
Heb even geen zin in heibel in de tent.quote:
Ik heb geen rijbewijs gek.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is je rempoot gek
[..]
Heb even geen zin in heibel in de tent.
Misschien die Jip en Janneke boycotmevrouw
Ohquote:
Had ik het dus nog goed ook gvdquote:Op donderdag 19 november 2020 23:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh
In een handgeschakelde auto moet je trouwens wel remmen met rechts.
quote:
Dat lijkt mij ook wel chiller ja. Denk dat ik niet zou kunnen focussen en tegelijkertijd schakelen en tegelijkertijd nog zowel gas, rem en schakelpedaal met je voetjes bedienen.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Wou dat alle auto’s automaat waren. Veeeeel chiller man.
Het schakelen vind niet het kutste, zou het liever niet hoeven doen maar wat echt klote is is in drukke straten rijden of achter fietsers, koppeling steeds in drukken als je bijna stilstaatquote:Op donderdag 19 november 2020 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel chiller ja. Denk dat ik niet zou kunnen focussen en tegelijkertijd schakelen en tegelijkertijd nog zowel gas, rem en schakelpedaal met je voetjes bedienen.
en je biertje rustig opdrinken
Niet met 180 over de Autobahn fohnen en tegelijkertijd de downtime pakkenquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
En FOK! checken, niet te vergeten.
Zo doen de groten der aarde datquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet met 180 over de Autobahn fohnen en tegelijkertijd de downtime pakken
Nee met mijn oogjes achter het stuur is geen goed idee.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo doen de groten der aarde dat
Hoi maatquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo doen de groten der aarde dat
Met jouw oogjes?quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee met mijn oogjes achter het stuur is geen goed idee.
Denk dat er dan een hoop mede-bestuurders dan zo in de auto zitten
Hoiquote:
Heb jij automaat afgereden ja? Hoor je ook niet vaakquote:
Ja dat heb ikquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij automaat afgereden ja? Hoor je ook niet vaak
Waar heb jij het over?quote:
Is dat ook duurder dan schakel? Als je auto koopt danquote:
Alleen automaat? lolquote:
Heb auto van mijn ouders. Zou het dus niet wetenquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat ook duurder dan schakel? Als je auto koopt dan
Goed voor elkaarquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb auto van mijn ouders. Zou het dus niet weten
Huh lekken waar heb je het overquote:
Ja ik ook. Heerlijk karretje hebben ze.quote:
@monkyyy geloof jij ditquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:24 schreef Tjacka het volgende:
Oh ik heb hem gekregen bedoelde ik. Ga hem denk ik helemaal afrijden.
Kom binnenkort automeet doen met @BradgeTV en mij bij de MCdrive.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb auto van mijn ouders. Zou het dus niet weten
ben helemaal niet dikquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:40 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Kom binnenkort automeet doen met @:BradgeTV en mij bij de MCdrive.
Carmeet met Bradda ik ben sowieso downquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:40 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Kom binnenkort automeet doen met @:BradgeTV en mij bij de MCdrive.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Carmeet met Bradda ik ben sowieso down
Of Treinhoer die zijn duim opsteekt. Heb je hem al voor downie uitgemaakt voor je hem gaat meetenquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat is iemand met Down syndroom ja.
Je kan deze SC een beetje vergelijken met het Nederlands elftal komend EK. Alles en iedereen moet een beetje mee zitten en in vorm zijnquote:
Als ik maar niet de Hans Hateboer van het topic ben dan.quote:Op zaterdag 21 november 2020 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan deze SC een beetje vergelijken met het Nederlands elftal komend EK. Alles en iedereen moet een beetje mee zitten en in vorm zijn
Als analist zou je de perfecte Rene van der Gijp zijn, maar zulke figuren zitten niet in de selectie volgens mij neequote:Op zaterdag 21 november 2020 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik maar niet de Hans Hateboer van het topic ben dan.
Noem je mij nu ordinair?quote:Op zaterdag 21 november 2020 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als analist zou je de perfecte Rene van der Gijp zijn, maar zulke figuren zitten niet in de selectie volgens mij nee
Nee ik roem je tragi-komische relativeringsvermogenquote:
Dat is wel waar ja.quote:Op zaterdag 21 november 2020 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik roem je tragi-komische relativeringsvermogen
Vind het bij Johan erger. Die begint echt seniel te wordenquote:Op zaterdag 21 november 2020 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja.
Al slaat Gijp wel vrij veel onzin uit.
Ja, al had hij er nooit echt kijk op. Maar erg vermoeiend dan als je toch je sterke mening wil opdringen terwijl je niet eens die wedstrijden kijkt.quote:Op zaterdag 21 november 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het bij Johan erger. Die begint echt seniel te worden
Ja je moet wat zeggen in die anderhalf uur HAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 21 november 2020 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja.
Al slaat Gijp wel vrij veel onzin uit.
Zag op Youtube dat ze op 2 januari wel een speciale uitzending gaan presenteren die in het teken staat wat er allemaal staat te gebeuren in 2021, dat lijkt me wel vermakelijkquote:Op zaterdag 21 november 2020 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, al had hij er nooit echt kijk op. Maar erg vermoeiend dan als je toch je sterke mening wil opdringen terwijl je niet eens die wedstrijden kijkt.
Hij had daadwerkelijk moeten stoppen van de zomer.
Wat is het met die lachact?quote:Op zaterdag 21 november 2020 00:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja je moet wat zeggen in die anderhalf uur HAHAHAHAHAHA
Hebben ze een glazen bol dan?quote:Op zaterdag 21 november 2020 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag op Youtube dat ze op 2 januari wel een speciale uitzending gaan presenteren die in het teken staat wat er allemaal staat te gebeuren in 2021, dat lijkt me wel vermakelijk
Wie weet nodigen ze Dries Boussatta weer uit lolquote:Op zaterdag 21 november 2020 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze een glazen bol dan?
Als iets een grappige lading heeft maar niet echt een grap is typ ik altijd HAHAHAHAHAHAHAquote:
Hoiquote:
Ach ik ben toch wel klaar met dat programma.quote:Op zaterdag 21 november 2020 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie weet nodigen ze Dries Boussatta weer uit lol
Maar Genee zijn trollach is wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 21 november 2020 00:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als iets een grappige lading heeft maar niet echt een grap is typ ik altijd HAHAHAHAHAHAHA
Beetje een Genee dingetje
Ik kijk vooral voor het haxball in de rust eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 november 2020 00:56 schreef Tjacka het volgende:
Dat jullie nog kijken naar die muppetshow
Wel best, leuk dat je het vraagt. Wel kramp in m’n linkerpoot helaas. En met jou Emile?quote:
Ik vind het leuker als die een grapje maakt en dan keihard HAHAHAHAHAHAHA roept.quote:Op zaterdag 21 november 2020 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik ben toch wel klaar met dat programma.
[..]
Maar Genee zijn trollach is wel vermakelijk.
Ik kijk het helemaal niet maar ik zit wel altijd te wachten op de link in het topicquote:Op zaterdag 21 november 2020 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk vooral voor het haxball in de rust eigenlijk.
Paar fragmenten op Youtube is genoeg inderdaad. Lekker 2 uur tv kijken met 5 reclameblokken er tussendoorquote:Op zaterdag 21 november 2020 00:56 schreef Tjacka het volgende:
Dat jullie nog kijken naar die muppetshow
Kan je toch weer mooie blunders maken.quote:Op zaterdag 21 november 2020 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kijk het helemaal niet maar ik zit wel altijd te wachten op de link in het topic
Geconcentreerd ernaar kijken moet je dan ook niet doen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar fragmenten op Youtube is genoeg inderdaad. Lekker 2 uur tv kijken met 5 reclameblokken er tussendoor
Dat is ook voor gekkiesquote:Op zaterdag 21 november 2020 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk vooral voor het haxball in de rust eigenlijk.
Zit lekker aan een kamille theetje. Al bijna een maand zonder drank. Het gaat best makkelijk eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 november 2020 00:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel best, leuk dat je het vraagt. Wel kramp in m’n linkerpoot helaas. En met jou Emile?
Kijk het zelf ook weleens op YouTube idd. Anderhalf of twee uur een programmaatje kijken gaat wel verquote:Op zaterdag 21 november 2020 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar fragmenten op Youtube is genoeg inderdaad. Lekker 2 uur tv kijken met 5 reclameblokken er tussendoor
Sup?quote:
Lastige vraag voor iemand die veelvuldig dissociatie voelt met zijn eigen ik.quote:Op zaterdag 21 november 2020 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hoe gaat het met jou
Ik ook. En een hond eigenlijk ookquote:
Die zijn mij teveel aanwezig.quote:Op zaterdag 21 november 2020 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook. En een hond eigenlijk ook
Moeilijke woordenquote:Op zaterdag 21 november 2020 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lastige vraag voor iemand die veelvuldig dissociatie voelt met zijn eigen ik.
Maar ik denk wel oké. En met jou?
Zou je je kat hele dag naar buiten laten dan? Ik vind dat ook maar saaiquote:Op zaterdag 21 november 2020 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn mij teveel aanwezig.
Ik een kutquote:
Wat lief.quote:
Nee hoor, maar katten doen toch vaker hun eigen ding ook in huis zelf.quote:Op zaterdag 21 november 2020 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je je kat hele dag naar buiten laten dan? Ik vind dat ook maar saai
quote:Op zaterdag 21 november 2020 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar katten doen toch vaker hun eigen ding ook in huis zelf.
Als dieren veel aandacht vragen krijg ik het al benauwd.
Hij staat stil. Ik ben in between jobs nu.quote:Op zaterdag 21 november 2020 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat lief.
Hoe gaat het met je webshop?
Ja.quote:
Oei. Wat is het plan danquote:Op zaterdag 21 november 2020 01:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij staat stil. Ik ben in between jobs nu.
Nouja. Heb nu tozo. Dus alles wat ik verdien met webshop doe ik voor niks. Dus wacht tot dat mijn eerste maand bij nieuwe job er op zit.quote:
Wat is die tweede baan dan?quote:Op zaterdag 21 november 2020 01:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja. Heb nu tozo. Dus alles wat ik verdien met webshop doe ik voor niks. Dus wacht tot dat mijn eerste maand bij nieuwe job er op zit.
Aha dus jij zorgt steeds voor al die storingen, HAHAHAHAHAHAHAquote:
Oh nice. Kreeg je ook medische training zeker?quote:
Vandaag een kennel aangeschreven. Eindelijk genoeg gesetteld om aan een eigen viervoeter te beginnen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat is wel waar ja. Maar een hond die je begroet als je thuis komt is toch wel goud
Ja en communicatie training zit daar nu inquote:Op zaterdag 21 november 2020 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nice. Kreeg je ook medische training zeker?
Kun je mij aan negatieve corona testuitslag helpen?quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja en communicatie training zit daar nu in
alleen positievequote:Op zaterdag 21 november 2020 10:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je mij aan negatieve corona testuitslag helpen?
Ja maar van woensdagquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je mij aan negatieve corona testuitslag helpen?
Nice. Wat voor hond zou je graag willen?quote:Op zaterdag 21 november 2020 03:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vandaag een kennel aangeschreven. Eindelijk genoeg gesetteld om aan een eigen viervoeter te beginnen.
Hopen dat ze het ook zien zitten met mij.
Ik had ook zo kunnen juichen als je mijn prangende vraag niet harteloos genegeerd hadquote:Op zaterdag 21 november 2020 16:59 schreef Fugue het volgende:
Yes mijn boekenkast wordt over 3 weken al geleverd ipv begin januari
Wat was de vraag?quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had ook zo kunnen juichen als je mijn prangende vraag niet harteloos genegeerd had
Oh ja, nog niet echt aan toe gekomenquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
TTK / Wat lees je nu? #76 Outside of a dog, a book is a man's best friend
Aan een antwoord of aan de boekenquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oh ja, nog niet echt aan toe gekomen
De boeken en het antwoord blijkbaarquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan een antwoord of aan de boeken
quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan een antwoord of aan de boeken
Maar waarom post je dan dat je ze aan het lezen bent? Dat brengt verwarring met zich meequote:Op zaterdag 21 november 2020 17:43 schreef Fugue het volgende:
[..]
De boeken en het antwoord blijkbaar
Stalk jij mij?? ;squote:
Heb de proloog gelezen, sorryquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waarom post je dan dat je ze aan het lezen bent? Dat brengt verwarring met zich mee
Daar koopt niemand toch iets voor johquote:
Is toch allemaal een actquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waarom post je dan dat je ze aan het lezen bent? Dat brengt verwarring met zich mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |