SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die komt vanzelf terug, die is daar veul te lomp voorquote:Op woensdag 18 november 2020 19:56 schreef kwiwi het volgende:
Met pijn in mijn hart moet ik jullie mededelen dat we Molo kwijtgeraakt zijn aan ... CUL
[..]
Altijd al een natte krant geweestquote:
O, ik zit naar The Crown te kijken. Gewoon echt een weekdierquote:Op woensdag 18 november 2020 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heppie gedaan of gezegd?
Ff doorposten danquote:Op woensdag 18 november 2020 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over 224 topics is hij ook leuk.
Flapdrolletje ja.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik zit naar The Crown te kijken. Gewoon echt een weekdier
quote:Op woensdag 18 november 2020 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
God, wat is die Charles een natte krant
Oké, geen dagblad dus maar het lokale suffertje dat elke donderdag op de mat ligt?quote:Op woensdag 18 november 2020 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat een interessante/goede serie?quote:Op woensdag 18 november 2020 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
en wat bij regen half tot pulp in de brievenbus is blijven hangen jaquote:Op woensdag 18 november 2020 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Oké, geen dagblad dus maar het lokale suffertje dat elke donderdag op de mat ligt?.
quote:Op woensdag 18 november 2020 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Gekke oli, hands-up otter, vreemde rat en blije koala
O ja, ik vind het reuze interessant. En volgens mij hebben ze een oneindig budget want de sets zijn echt geweldigquote:Op woensdag 18 november 2020 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat een interessante/goede serie?
Hoorde dat het een van de duurste series is die ooit gemaakt isquote:Op woensdag 18 november 2020 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, ik vind het reuze interessant. En volgens mij hebben ze een oneindig budget want de sets zijn echt geweldig
Gekke bal.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:02 schreef bitterbal het volgende:
Je bent zelf een vreemde rat @:Budapestenaar
bom d'r op..quote:Op woensdag 18 november 2020 20:56 schreef UitStraling het volgende:
Blije fant, zooooooooooooooo'n grote vis, handjes in de lucht en blije kwok
Ja, dat is wel te zien.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoorde dat het een van de duurste series is die ooit gemaakt is
Nou nou nou doe eens even normaal johquote:Op woensdag 18 november 2020 21:02 schreef bitterbal het volgende:
doe es niet zo kattig..quote:Op woensdag 18 november 2020 21:02 schreef bitterbal het volgende:
dit zijn appels van 2.5kg voor een euro ofzoquote:Op woensdag 18 november 2020 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb hier een hele schaal kanzi appels, die dingen eet ik aan de lopende band
Hoop niet dat je nu 2.5 kilo aan het wegwerken bentquote:Op woensdag 18 november 2020 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit zijn appels van 2.5kg voor een euro ofzo
Zeg het ‘r!quote:Op woensdag 18 november 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou nou doe eens even normaal joh
nee haha, van deel een klein potje appelmoes gemaakt. Ander deel zit als appelbol in de vriezer, klaar om afgebakken te worden. Heb er nu nog 1.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoop niet dat je nu 2.5 kilo aan het wegwerken bent
wat had je?quote:Op woensdag 18 november 2020 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Teveel gegeten vanavond.
*burp*
quote:Op woensdag 18 november 2020 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kipsatė, salade en net een halve reep chocola
quote:Op woensdag 18 november 2020 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks met een filmpje van Biden.
Ik weet het niet meer helemaal exact, maar ik ben inderdaad bang dat we inmiddels tien jaar verder zijnquote:Op woensdag 18 november 2020 14:58 schreef Koen66 het volgende:
Ahja @:rocknijntje is ook een van de oldbees hier, die was er al toen ik binnen kwam vallen. Volgens mij was ze toen 14 ofzo
quote:Op woensdag 18 november 2020 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer helemaal exact, maar ik ben inderdaad bang dat we inmiddels tien jaar verder zijn![]()
.
quote:Op woensdag 18 november 2020 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer helemaal exact, maar ik ben inderdaad bang dat we inmiddels tien jaar verder zijn![]()
.
Ja, want jij was hier al toen ik hier voor het eerst binnen kwam kijken, en dat is echt al 10 jaar geleden...quote:Op woensdag 18 november 2020 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
.
Goud manquote:
rustequote:Op woensdag 18 november 2020 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwens het is alweer geweldigekerelsbedtijd zienik. Doei
Zekerquote:
en 2quote:
hahhaha die had ik gisteren ookquote:Op woensdag 18 november 2020 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kreeg een melding dat ik te vaak een post wilde liken. Doe dan ook wat als ik erop klik.
moe. de hele dag [letterlijk] de klantenservice van online proberen uit te leggen dat de telefoon het niet doet.quote:
zal morgen wel anders zijnquote:Op woensdag 18 november 2020 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Het is warm buiten
Dure kamerplant staat nog steeds in het hoekje van het terras hiernaast
Ik heb net nieuw beddengoed op bed gegooidquote:Op woensdag 18 november 2020 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet eigenlijk de was nog vouwen maar vind ik ook wel weer genoeg geweest voor vandaag.
Als het zonnetje maar schijnt vind ik het allemaal best, maar dat zal wel niet.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zal morgen wel anders zijn![]()
Komen een paar koude dagen aan als jet het weerbericht mag geloven
quote:Op woensdag 18 november 2020 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het zonnetje maar schijnt vind ik het allemaal best, maar dat zal wel niet.
Ik heb het van vorige week eindelijk maar eens gewassenquote:Op woensdag 18 november 2020 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net nieuw beddengoed op bed gegooid![]()
Ik maakte de keuken en woonkamer schoon en ben nu een gelukkiger mens.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net nieuw beddengoed op bed gegooid![]()
Die wat er vandaag af is gekomen gaat waarschijnlijk pas van het weekend de wasmachine inquote:Op woensdag 18 november 2020 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het van vorige week eindelijk maar eens gewassen
Ik heb van de week allemaal schoonmaakmiddelen gekocht, maar nu moet ik ze nog gebruiken.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik maakte de keuken en woonkamer schoon en ben nu een gelukkiger mens.
Irritant dat het er nu weer zo lang over doet voor het droog is. Had vrijdag truien gewassen en die waren pas zondagavond droog.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die wat er vandaag af is gekomen gaat waarschijnlijk pas van het weekend de wasmachine in
Is altijd een kutwerk om aan te beginnen, maar als het eindelijk af is ben je toch weer iets gelukkiger idd.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik maakte de keuken en woonkamer schoon en ben nu een gelukkiger mens.
Erg herkenbaarquote:Op woensdag 18 november 2020 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb van de week allemaal schoonmaakmiddelen gekocht, maar nu moet ik ze nog gebruiken.
Klinkt fijnquote:Op woensdag 18 november 2020 22:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
moe. de hele dag [letterlijk] de klantenservice van online proberen uit te leggen dat de telefoon het niet doet.![]()
komen ze om 16:00 met de mededeling "we geven het door aan de technische dienst"
Wat voor een dan? Kan je 'm niet 'jatten'?quote:Op woensdag 18 november 2020 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Het is warm buiten
Ja maar een week later moet het eigenlijk weer. Daar gaat het mis bij mij.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is altijd een kutwerk om aan te beginnen, maar als het eindelijk af is ben je toch weer iets gelukkiger idd.
Ja dat had ik de afgelopen tijdquote:Op woensdag 18 november 2020 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Erg herkenbaar. Of juist de "oh nee, alle schoonmaakmiddelen zijn op, nu kunnen we absoluut niet schoonmaken tot we een keer nieuwe kopen over een maand of twee".
Ja, bijna elke avond. Maar het is nu donker als ik gaquote:Op woensdag 18 november 2020 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
D
[..]
oe jij je avondrondje nog wel eens?
Mis die foto’s wel
Volgens mij een philodendron scandens. Vind het niet zo netjes om hem te jatten. Hij staat wel in een hoekje weggestopt en hij ziet er zo op het eerste gezicht nog goed uit, dus ik twijfel of het wel een kamerplant is. Maar als het van de week een stuk kouder wordt, zal ie misschien wel instorten?quote:Op woensdag 18 november 2020 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat voor een dan? Kan je 'm niet 'jatten'?
quote:Op woensdag 18 november 2020 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat had ik de afgelopen tijdO nee ik heb geen allesreiniger! Oh noes! Alsof ik niet gewoon een sopje van dreft kon maken, maar goed. Is waarschijnlijk nog beter ook.
het begon wel snel en positiefquote:Op woensdag 18 november 2020 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Klikte per ongeluk dat spamlinkje hierboven aan. "Nog ¤ 15422 te gaan tot 1 januari 2021", hmm, dat gaat toch nooit lukken?
Dat koop ik ook en dan gebruik ik het nietquote:Op woensdag 18 november 2020 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk wat er beter is. Hier staat het kastje vol met schoonmaakmiddelen, omdat m'n vriend in marketingtrucjes trapt. Deze is speciaal voor het aanrecht! En deze voor de kookplaat! En deze voor de afzuigkap! En eentje voor rechthoekige houten tafels! Nou ja, ik moet niet klagen, hij maakt tenminste schoon.
Ja, hier blijft het ook te lang liggen als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar een week later moet het eigenlijk weer. Daar gaat het mis bij mij.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 18 november 2020 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk wat er beter is. Hier staat het kastje vol met schoonmaakmiddelen, omdat m'n vriend in marketingtrucjes trapt. Deze is speciaal voor het aanrecht! En deze voor de kookplaat! En deze voor de afzuigkap! En eentje voor rechthoekige houten tafels! Nou ja, ik moet niet klagen, hij maakt tenminste schoon.
Zo poogde ik al een maand om ál mijn was eens weg te werken. Eindelijk een lege mand. Tot vanavond dan, maar goed.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar een week later moet het eigenlijk weer. Daar gaat het mis bij mij.
Ja maar in de tijd dat ik zo'n bult heb weggewerkt is het ook weer aangevuld. snap niet hoe m'n moeder dat deed met drie kinderen.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo poogde ik al een maand om ál mijn was eens weg te werken. Eindelijk een lege mand. Tot vanavond dan, maar goed.
Ik heb nu een lading schone was om op te vouwen.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar in de tijd dat ik zo'n bult heb weggewerkt is het ook weer aangevuld. snap niet hoe m'n moeder dat deed met drie kinderen.
Ja die stapel was heb ik nu ook en ik heb het in de wasmand gemikt dus met een beetje mazzel kan ik het nog strijken ook.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nu een lading schone was om op te vouwen.
En mijn moeder had geen baan, dus die had daar meer tijd voor. In ieder geval toen we naar school gingen.
Ik bedacht het me toen ik naar het park liep voor de bootcamp. Het is gewoon midden November en ik loop gewoon buiten in een korte sportbroek...quote:Op woensdag 18 november 2020 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Het is warm buiten
Dat speelt hier ook mee, mijn moeder had ook geen vaste baan.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nu een lading schone was om op te vouwen.
En mijn moeder had geen baan, dus die had daar meer tijd voor. In ieder geval toen we naar school gingen.
Ik heb strategisch spul onderop gegooid dat niet gestreken hoeft.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die stapel was heb ik nu ook en ik heb het in de wasmand gemikt dus met een beetje mazzel kan ik het nog strijken ook.
quote:Op woensdag 18 november 2020 22:28 schreef mschol het volgende:
dit is @:Uitstraling of @:justin_case:
[ afbeelding ]
Jeetje wat een geile ambassadeursdame, daar zou ik wel raad mee weten in een luxe villa in Marbella.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:28 schreef mschol het volgende:
dit is @:Uitstraling of @:justin_case:
[ afbeelding ]
Of: nice.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jeetje wat een geile ambassadeursdame, daar zou ik wel raad mee weten in een luxe villa in Marbella.
Zo'n moordlustig monster dat er zo superschattig uitzietquote:
quote:Op woensdag 18 november 2020 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n moordlustig monster dat er zo superschattig uitziet
Ja duivels gebroed dat je er bentquote:
In ieder geval dan nog met heet water. Toen ik met twee collega's een weekendje in Berlijn was spoelden ze hun mondkapjes 5 seconden af onder een koude kraan, was wel goed genoeg volgens hen. De volgende dag waren de mondkapjes nog nat en moesten ze wegwerpmondkapjes van mij lenen. Solidequote:Op woensdag 18 november 2020 22:32 schreef CherryLips het volgende:
O ja ik wilde de mondkapjes wassen. Gewoon onder de hete kraan, zoals m'n ouders doen
niks. beetje gesmurfd.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja je bent terug!
Wat heb jij vanavond gedaan?
Jezus.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In ieder geval dan nog met heet water. Toen ik met twee collega's een weekendje in Berlijn was spoelden ze hun mondkapjes 5 seconden af onder een koude kraan, was wel goed genoeg volgens hen. De volgende dag waren de mondkapjes nog nat en moesten ze wegwerpmondkapjes van mij lenen. Solide.
Grewoon slipjes over je mond en neus dragen.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus.
Ik zet hier ook zo m'n vraagtekens bij, maar om nou steeds een aparte was voor een paar van die dingen aan te zetten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op woensdag 18 november 2020 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 november 2020 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Black AdderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Is Monty Python hoor ...quote:
ja das heel simpelquote:Op woensdag 18 november 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je me toch eens uitleggen hoe dat moet.
Jouw fietsenmaker zit 50 km verderop, daar ga je fietsend heen en hij gaat om 7 uur al open?quote:Op woensdag 18 november 2020 23:11 schreef mschol het volgende:
morgen heel vroeg de deur uit.. fiets verplicht beurtje laten geven..
half 9 open, minstens 3 kwartier fietsenquote:Op woensdag 18 november 2020 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jouw fietsenmaker zit 50 km verderop, daar ga je fietsend heen en hij gaat om 7 uur al open?
Even langs je dealerquote:Op woensdag 18 november 2020 23:23 schreef mschol het volgende:
[..]
half 9 open, minstens 3 kwartier fietsen
dus ja, dan moet ik er voor mijn doen heel vroeg uit..
betreft een dealer, iets met garantie enzo.. anders had ik wel een lokale fietsenboer bezocht..
hoe bevalt de pushquote:Op woensdag 18 november 2020 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Avondje muziek gemaakt. Was leuk om weer eens te doen.
Goed! Even met wat basisdingen begonnen en een DnB-beat gemaakt om in te komen. Dit weekend maar eens wat tutorials volgen.quote:
ik ben mijn mailbox uit aan het mestenquote:
Coma??!quote:Op donderdag 19 november 2020 08:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb in coma gelegen. Werd ook overdwars in bed wakker, helemaal weggekropen onder de dekens.
wat is hier aan de hand ?quote:
Ff door de zure appelquote:Op donderdag 19 november 2020 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Echt geen zin om te twerken vandaag
quote:Op donderdag 19 november 2020 08:35 schreef bitterbal het volgende:
Echt wat een gekneus bij die belastingdienst
quote:Op donderdag 19 november 2020 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee liter azijn erachteraan drinken en gaan [ link | afbeelding ]
Schijnt de schuld van MinSZW te zijnquote:Op donderdag 19 november 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt verschrikkelijk hoe ze daar met mensen zijn omgegaan
ja ze hebben zich zich blijkbaar wel als bloedhonden gedragenquote:Op donderdag 19 november 2020 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnt de schuld van MinSZW te zijn
Vandaar dat ze zo druk is met die huisjes iedere keerquote:In Den Haag ziet de gemeente vooral misstanden in wijken waar veel goedkope, particuliere woningen staan. "Daar verdwijnen beschikbare en betaalbare woningen", zegt wethouder Balster van Wonen.
Oopsquote:Op donderdag 19 november 2020 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zo druk is met die huisjes iedere keer#ontmaskerd
Heb je Gargamel al gesproken?quote:Op donderdag 19 november 2020 08:55 schreef kwiwi het volgende:
Was vanochtend al om 5:30 aan het werkStop er ook mooi mee om 14:30
En dan? Leuke dingen doen?quote:Op donderdag 19 november 2020 08:55 schreef kwiwi het volgende:
Was vanochtend al om 5:30 aan het werkStop er ook mooi mee om 14:30
Neequote:Op donderdag 19 november 2020 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je Gargamel al gesproken?
Denk dat ik een wandeling ga maken, ook al regent het vandaag.quote:Op donderdag 19 november 2020 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan? Leuke dingen doen?
Zij. "Yo, kun je weer normaal doen?"quote:Op donderdag 19 november 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm wie gaat als eerste appen?
Ja die arbeiders die uit oostblok landen hier heen komen voor werk wonen vaak echt heel slechtquote:Op donderdag 19 november 2020 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)n-spookwoningen.html
Ik niet. Ben verdorie altijd degene die veel te aardig is, moet even een punt maken deze keerquote:Op donderdag 19 november 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm wie gaat als eerste appen?
Lekkerquote:Op donderdag 19 november 2020 08:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ik een wandeling ga maken, ook al regent het vandaag.
quote:Op donderdag 19 november 2020 08:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik niet. Ben verdorie altijd degene die veel te aardig is, moet even een punt maken deze keer
O ja, dat is eigenlijk wel een goede als het me te lang duurtquote:Op donderdag 19 november 2020 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zij. "Yo, kun je weer normaal doen?"
Was er ruzie?quote:Op donderdag 19 november 2020 08:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik niet. Ben verdorie altijd degene die veel te aardig is, moet even een punt maken deze keer
Het was iig niks in z'n hoofd, aldus de scan. Dus ik hoef 'm nu ook niet zielig te vindenquote:Op donderdag 19 november 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het met de hoofdpijn?
Kun je de paracetamol weer verwijderen uit je recept voor pwompwoensoepquote:Op donderdag 19 november 2020 08:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was iig niks in z'n hoofd, aldus de scan. Dus ik hoef 'm nu ook niet zielig te vinden
Hij viel op me uit omdat ie gefrustreerd was na een telefoontje met z'n ouders. Hallo, niet mijn schuld dat je irritante ouders hebtquote:
quote:Op donderdag 19 november 2020 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je de paracetamol weer verwijderen uit je recept voor pwompwoensoep
Heb genoeg aan m'n hoofd op het moment, iemand die voor niks op me uitvalt kan ik wel even missen als kiespijn deze weekquote:Op donderdag 19 november 2020 09:00 schreef UitStraling het volgende:
Supertoppie al die kinderachtige negeerspelletjes als je volwassen bent
O, dat is niet leuk.quote:Op donderdag 19 november 2020 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij viel op me uit omdat ie gefrustreerd was na een telefoontje met z'n ouders. Hallo, niet mijn schuld dat je irritante ouders hebt
Snap ik, ik zou daar sowieso slecht tegen kunnen dat gedrag.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb genoeg aan m'n hoofd op het moment, iemand die voor niks op me uitvalt kan ik wel even missen als kiespijn deze week
Hoe los jij dit op?quote:Op donderdag 19 november 2020 09:00 schreef UitStraling het volgende:
Supertoppie al die kinderachtige negeerspelletjes als je volwassen bent
Over 20 jaar een keer, als hij volwassen isquote:
Normaal kan ik het wel hebben. Maar is deze week 2 jaar geleden dat m'n moeder op een nare manier is overleden, en dat is altijd een beetje een kutweek. Ben ik er liever voor m'n broer en zus die m'n telefoontjes wel waarderenquote:Op donderdag 19 november 2020 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap ik, ik zou daar sowieso slecht tegen kunnen dat gedrag.
ik heb er ook een schijthekel aan om als stressbal gebruikt te worden jaquote:Op donderdag 19 november 2020 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb genoeg aan m'n hoofd op het moment, iemand die voor niks op me uitvalt kan ik wel even missen als kiespijn deze week
Normaal negeer ik het gewoon en zeg ik: hallo doe even normaal tegen me. Klaarquote:
Aaawquote:Op donderdag 19 november 2020 09:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Normaal kan ik het wel hebben. Maar is deze week 2 jaar geleden dat m'n moeder op een nare manier is overleden, en dat is altijd een beetje een kutweek. Ben ik er liever voor m'n broer en zus die m'n telefoontjes wel waarderen
O ja, dat zou ik ook doen. Of zeggen: bel maar als je weer normaal kunt doen.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Normaal negeer ik het gewoon en zeg ik: hallo doe even normaal tegen me. KlaarMaar goed, je vroeg het US
Dan spat de salpicon in het rond als ze in jou knijpenquote:Op donderdag 19 november 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb er ook een schijthekel aan om als stressbal gebruikt te worden ja
Ik wacht nog een dag en dan ga ik bellen en uitleggen dat ik niet gediend ben van lam chagrijnig gedrag en dat er geen spelletjes met me gespeeld dienen te worden maar eigenlijk ben ik er dan al klaar mee, ik ben wat karaktertweaks en zwaktes niet zo heel erg vergevingsgezind vrees ik.quote:
jaquote:Op donderdag 19 november 2020 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan spat de salpicon in het rond als ze in jou knijpen
Aaawwwwquote:Op donderdag 19 november 2020 09:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Normaal kan ik het wel hebben. Maar is deze week 2 jaar geleden dat m'n moeder op een nare manier is overleden, en dat is altijd een beetje een kutweek. Ben ik er liever voor m'n broer en zus die m'n telefoontjes wel waarderen
Ik zocht me wezenloos.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
Blije minifant
https://www.ad.nl/den-haa(...)hYKRZcvVHHshk5Oxcj3c
Lol, moest even zoekenquote:Op donderdag 19 november 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
Blije minifant
https://www.ad.nl/den-haa(...)hYKRZcvVHHshk5Oxcj3c
Hm. Dat is inderdaad niet erg vergevingsgezind.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wacht nog een dag en dan ga ik bellen en uitleggen dat ik niet gediend ben van lam chagrijnig gedrag en dat er geen spelletjes met me gespeeld dienen te worden maar eigenlijk ben ik er dan al klaar mee, ik ben wat karaktertweaks en zwaktes niet zo heel erg vergevingsgezind vrees ik.
Kan zijn dat ik nog een tijdje mee hobbel om een of andere reden maar mijn derde oog is dan alweer aan het dwalen
Ik ga ervanuit dat volwassen mensen dat zelf ook wel kunnen bedenken.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm. Dat is inderdaad niet erg vergevingsgezind.
Ik zou er wat meer geduld mee hebben, maar wel proberen dat gedrag om te buigen. Kijken of iemand ook gewoon zijn hart kan luchten zonder de frustratie op mij te richten
Soms moet ook volwassen mensen even een spiegel worden voorgehoudenquote:Op donderdag 19 november 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat volwassen mensen dat zelf ook wel kunnen bedenken.
Nee, ik ook niet.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed, net alsof ikzelf zo makkelijk ben
Zeker spiegelen is juist een groot deel van waarom je bij elkaar bent maar dat doe ik dan liever niet over kinderachtig en ongewenst gedrag, dan ben ik de eerste 5 jaar bezig met opvoeden en bijschaven, ik leer liever dan dat ik onderwijs.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms moet ook volwassen mensen even een spiegel worden voorgehouden
met hoge snelheid, van heel dichtbij.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms moet ook volwassen mensen even een spiegel worden voorgehouden
Ik kan oprecht zeggen dat ik dit soort dagen nooit hebquote:Op donderdag 19 november 2020 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Dat je een programma moet opstarten dat je al een half jaar niet hebt gebruikt.
Dat je de melding krijgt dat de dongle niet in de pc zit.
Dat je die melding een half jaar geleden ook kreeg terwijl de dongle er gewoon in zat en toen met gods gratie een oplossing had gevonden.
Dat je een half uur bezig bent om die oplossing terug te vinden, want je dongle zit standaard in de pc, want waarom zou je hem eruit hebben gehaald, dan raak je hem alleen maar kwijt.
Dat je de oplossing toepast, maar hij werkt niet, en het wordt rood voor je ogen.
Dat je dan ziet dat de dongle gewoon voor je neus ligt en dus niet in de pc zit.
Dat je de dongle in de pc steekt en het programma het gewoon doet.
Zo'n dag.
quote:Op donderdag 19 november 2020 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Dat je een programma moet opstarten dat je al een half jaar niet hebt gebruikt.
Dat je de melding krijgt dat de dongle niet in de pc zit.
Dat je die melding een half jaar geleden ook kreeg terwijl de dongle er gewoon in zat en toen met gods gratie een oplossing had gevonden.
Dat je een half uur bezig bent om die oplossing terug te vinden, want je dongle zit standaard in de pc, want waarom zou je hem eruit hebben gehaald, dan raak je hem alleen maar kwijt.
Dat je de oplossing toepast, maar hij werkt niet, en het wordt rood voor je ogen.
Dat je dan ziet dat de dongle gewoon voor je neus ligt en dus niet in de pc zit.
Dat je de dongle in de pc steekt en het programma het gewoon doet.
Zo'n dag.
Dan ben je een gezegend mens.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan oprecht zeggen dat ik dit soort dagen nooit heb
Dankje.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ben je een gezegend mens.
Het is een beetje verouderd jaquote:Op donderdag 19 november 2020 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dankje.
Misschien ligt het ook er aan dat ik al 20 jaar geen programma heb gebruikt waar een dongle voor nodig is
komt nog vrij vaak voor hoorquote:Op donderdag 19 november 2020 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dankje.
Misschien ligt het ook er aan dat ik al 20 jaar geen programma heb gebruikt waar een dongle voor nodig is
Huehuequote:Op donderdag 19 november 2020 09:38 schreef kwiwi het volgende:
Wat voor programma's zijn dat dan? Ik heb uberhaupt geen dongle..
MACS3.NET en nog een wat bij een apparaat hoort.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:38 schreef kwiwi het volgende:
Duurde lang hoor, al die posts over dongles en nu pas ...quote:
ige waarbij ik het ooit had was AutoCad 3dquote:Op donderdag 19 november 2020 09:38 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ow, het bedrijf geeft iedereen een lang weekend
quote:Op donderdag 19 november 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Aankomend weekend?quote:Op donderdag 19 november 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Hebben ze een technische storing en geen zin in al die klagende mensen die thuis niet kunnen inloggen?quote:Op donderdag 19 november 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2020 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze een technische storing en geen zin in al die klagende mensen die thuis niet kunnen inloggen?
De reden maakt natuurlijk niks uit, vrij is vrijquote:Op donderdag 19 november 2020 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze een technische storing en geen zin in al die klagende mensen die thuis niet kunnen inloggen?
idd. zou de eerste zijn die uitlogtquote:Op donderdag 19 november 2020 09:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De reden maakt natuurlijk niks uit, vrij is vrij
Het Thanksgivingweekend. Vrijdag en maandag als bedankje dat iedereen de schouders er extra onder heeft gezet dit jaar.quote:
Oh lekker, 2 dagen gratis zelfsquote:Op donderdag 19 november 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het Thanksgivingweekend. Vrijdag en maandag als bedankje dat iedereen de schouders er extra onder heeft gezet dit jaar.
Netjes hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn de plannen?quote:Op donderdag 19 november 2020 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook lang weekend maar dat is zomaar, zin in jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh toing toing toing [ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2020 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh lekker, 2 dagen gratis zelfs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zie ik ze dus echt nooit doen he.. Mag al blij zijn als ik op m'n vrije dagen niet alsnog hoef te werkenquote:
zelfs voor me uit staren in de leegte is beter dan werkenquote:Op donderdag 19 november 2020 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Het is niet alsof ik iets beters te doen heb dan werken
Kunnen ze daarna gaan klagen dat je je dagen niet op hebt gemaaktquote:Op donderdag 19 november 2020 09:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zie ik ze dus echt nooit doen he.. Mag al blij zijn als ik op m'n vrije dagen niet alsnog hoef te werken
Of tv kijken, of gamen, of sporten, of zelfs schoonmakenquote:Op donderdag 19 november 2020 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zelfs voor me uit staren in de leegte is beter dan werken
Ik loop gewoon de hele dag rondjes.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Het is niet alsof ik iets beters te doen heb dan werken
Haha neequote:Op donderdag 19 november 2020 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of tv kijken, of gamen, of sporten, of zelfs schoonmaken
Rondje fietsen, even boodschappen doen, paar afleveringen netflixen en hup, de dag is weer voorbij.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of tv kijken, of games, of sporten, of zelfs schoonmaken
Paar maanden geleden kregen we ook al een dag cadeau. Netjes. Hoewel ze in mei natuurlijk iedereen flink op de kast hebben gekregen met dat korten van salarissenquote:Op donderdag 19 november 2020 09:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zie ik ze dus echt nooit doen he.. Mag al blij zijn als ik op m'n vrije dagen niet alsnog hoef te werken
Tuincentrumpje speuren, willen een compleet hysterische kerstboom optuigen, wandelingetje door een natuurgebied waar je eigenlijk niet mag komen maar gewoon gaan doen, ieder vijf verschillende gerechtjes/hapjes maken voor een spelletjesmiddag/avond, beetje aangeschoten kwebbelen en brabbelen met het idee dat we grote denkers en filosofen zijn en vooral heel vaak in en uit de pyjama.quote:
Ja ze hebben wel wat goed te maken inderdaad.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar maanden geleden kregen we ook al een dag cadeau. Netjes. Hoewel ze in mei natuurlijk iedereen flink op de kast hebben gekregen met dat korten van salarissen
ja, gewoon nog eens een halve dag besteden aan een goede pot stoofvleesquote:
Heb al sinds 6:30 rundvlees opstaan voor pulled beefquote:Op donderdag 19 november 2020 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, gewoon nog eens een halve dag besteden aan een goede pot stoofvlees
quote:Op donderdag 19 november 2020 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb al sinds 6:30 rundvlees opstaan voor pulled beef
*springt op de fietsquote:Op donderdag 19 november 2020 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb al sinds 6:30 rundvlees opstaan voor pulled beef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |