SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
shock treatmentquote:Op woensdag 18 november 2020 14:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jawellllllll kwartiertje in koud water en hoppa.....
Niks mis mee. Afgelopen weekend zo'n hele Pick naar binnen gewerktquote:Op woensdag 18 november 2020 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Herz. Maar dat is tegenwoordig van Pick
Que??quote:Op woensdag 18 november 2020 14:52 schreef FranticDJ het volgende:
wow. jij bent wat van plan bossie
dan krijgt haags een haags_microtje
Maar aan andere kant.. Ik vacuumeer alles in zakken en maak die zo plat en 'groot' mogelijk..quote:
Waar heb je die gekocht dan?quote:Op woensdag 18 november 2020 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Afgelopen weekend zo'n hele Pick naar binnen gewerkt
en nee vuillakjes, geen pik
die pik?quote:Op woensdag 18 november 2020 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht dan?
ook toen stond ik er niet opquote:Op woensdag 18 november 2020 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Boebiedoe's lijstje is al 10 jaar niet meer bijgewerkt.
de Hit. (supermarkt in Aachen)quote:Op woensdag 18 november 2020 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht dan?
Vandaar het schamele succes van USquote:Op woensdag 18 november 2020 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2020 14:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vandaar het schamele succes van USAlleen maar oude taarten en uitgerekte milfs
![]()
Pussy catquote:
volgens dat schema is half fok kutzwager van elkaar..quote:Op woensdag 18 november 2020 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2020 14:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vandaar het schamele succes van USAlleen maar oude taarten en uitgerekte milfs
![]()
Zijn wij thans niet allen broeders van elkander?quote:Op woensdag 18 november 2020 14:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
volgens dat schema is half fok kutzwager van elkaar..
Discipelen van de Smegma Smekkersquote:Op woensdag 18 november 2020 14:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zijn wij thans niet allen broeders van elkander?
Let us prayyyyy
Gedver.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Discipelen van de Smegma Smekkers![]()
daar gaat m'n trekquote:Op woensdag 18 november 2020 14:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nu nog toch?quote:Op woensdag 18 november 2020 14:58 schreef Koen66 het volgende:
Ahja @:rocknijntje is ook een van de oldbees hier, die was er al toen ik binnen kwam vallen. Volgens mij was ze toen 14 ofzo
Nijn blijft altijd wel een beetje ons ukkie, ondanks dat ze tegenwoordig ook gewoon volledig grown up isquote:Op woensdag 18 november 2020 14:58 schreef Koen66 het volgende:
Ahja @:rocknijntje is ook een van de oldbees hier, die was er al toen ik binnen kwam vallen. Volgens mij was ze toen 14 ofzo
Reverend Lovejoyquote:Op woensdag 18 november 2020 14:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
intussen zijn er toch al wel jonger hier? Of is de gemiddelde leeftijd gewoon omhoog gegaanquote:Op woensdag 18 november 2020 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nijn blijft altijd wel een beetje ons ukkie, ondanks dat ze tegenwoordig ook gewoon volledig grown up is
Ja die!quote:Op woensdag 18 november 2020 14:58 schreef UitStraling het volgende:
Blije fant, zooooooooooo'n grote vis , handjes in de lucht en blije kwok
quote:IC's in Zwitserland lopen vol
In Zwitserse ziekenhuizen liggen de IC-afdelingen zo goed als vol met coronapatiënten. Het land moet nu gebruik gaan maken van noodbedden die afgelopen tijd zijn ingericht. De autoriteiten melden vandaag 6114 nieuwe besmettingen. Het weekgemiddelde ligt ruim boven de 5000.
Zwitserland kent in de tweede coronagolf relatief lichte maatregelen. Zo zijn restaurants en cafés in de meeste kantons open. Wel geldt in publieke binnenruimtes de verplichting een mondkapje te dragen. In Zwitserland ligt veel verantwoordelijk bij de kantons voor de bestrijding van de corona-uitbraak.
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-49082039
In deze sc? zou hier niet zo snel een jonkie durven noemen..quote:Op woensdag 18 november 2020 15:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
intussen zijn er toch al wel jonger hier? Of is de gemiddelde leeftijd gewoon omhoog gegaan
Wie dan? Ik heb het idee dat iedereen toch wel 25+ isquote:Op woensdag 18 november 2020 15:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
intussen zijn er toch al wel jonger hier? Of is de gemiddelde leeftijd gewoon omhoog gegaan
Ama is misschien een grensgevalletjequote:Op woensdag 18 november 2020 15:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie dan? Ik heb het idee dat iedereen toch wel 25+ is
Sommigen mentaal nog nietquote:Op woensdag 18 november 2020 15:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie dan? Ik heb het idee dat iedereen toch wel 25+ is
Whehe... toevallig ook Timquote:Op woensdag 18 november 2020 15:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had een collega die lovejoy heet
inderdaad, komen er wel eens die jonger zijn maar die blijven nooit zo lang hangenquote:Op woensdag 18 november 2020 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In deze sc? zou hier niet zo snel een jonkie durven noemen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |