SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die komt vanzelf terug, die is daar veul te lomp voorquote:Op woensdag 18 november 2020 19:56 schreef kwiwi het volgende:
Met pijn in mijn hart moet ik jullie mededelen dat we Molo kwijtgeraakt zijn aan ... CUL
[..]
Altijd al een natte krant geweestquote:
O, ik zit naar The Crown te kijken. Gewoon echt een weekdierquote:Op woensdag 18 november 2020 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heppie gedaan of gezegd?
Ff doorposten danquote:Op woensdag 18 november 2020 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over 224 topics is hij ook leuk.
Flapdrolletje ja.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik zit naar The Crown te kijken. Gewoon echt een weekdier
quote:Op woensdag 18 november 2020 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
God, wat is die Charles een natte krant
Oké, geen dagblad dus maar het lokale suffertje dat elke donderdag op de mat ligt?quote:Op woensdag 18 november 2020 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat een interessante/goede serie?quote:Op woensdag 18 november 2020 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
en wat bij regen half tot pulp in de brievenbus is blijven hangen jaquote:Op woensdag 18 november 2020 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Oké, geen dagblad dus maar het lokale suffertje dat elke donderdag op de mat ligt?.
quote:Op woensdag 18 november 2020 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Gekke oli, hands-up otter, vreemde rat en blije koala
O ja, ik vind het reuze interessant. En volgens mij hebben ze een oneindig budget want de sets zijn echt geweldigquote:Op woensdag 18 november 2020 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat een interessante/goede serie?
Hoorde dat het een van de duurste series is die ooit gemaakt isquote:Op woensdag 18 november 2020 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, ik vind het reuze interessant. En volgens mij hebben ze een oneindig budget want de sets zijn echt geweldig
Gekke bal.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:02 schreef bitterbal het volgende:
Je bent zelf een vreemde rat @:Budapestenaar
bom d'r op..quote:Op woensdag 18 november 2020 20:56 schreef UitStraling het volgende:
Blije fant, zooooooooooooooo'n grote vis, handjes in de lucht en blije kwok
Ja, dat is wel te zien.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoorde dat het een van de duurste series is die ooit gemaakt is
Nou nou nou doe eens even normaal johquote:Op woensdag 18 november 2020 21:02 schreef bitterbal het volgende:
doe es niet zo kattig..quote:Op woensdag 18 november 2020 21:02 schreef bitterbal het volgende:
dit zijn appels van 2.5kg voor een euro ofzoquote:Op woensdag 18 november 2020 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb hier een hele schaal kanzi appels, die dingen eet ik aan de lopende band
Hoop niet dat je nu 2.5 kilo aan het wegwerken bentquote:Op woensdag 18 november 2020 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit zijn appels van 2.5kg voor een euro ofzo
Zeg het ‘r!quote:Op woensdag 18 november 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou nou doe eens even normaal joh
nee haha, van deel een klein potje appelmoes gemaakt. Ander deel zit als appelbol in de vriezer, klaar om afgebakken te worden. Heb er nu nog 1.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoop niet dat je nu 2.5 kilo aan het wegwerken bent
wat had je?quote:Op woensdag 18 november 2020 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Teveel gegeten vanavond.
*burp*
quote:Op woensdag 18 november 2020 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kipsatė, salade en net een halve reep chocola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |