In welk gehucht zegt men dat?quote:
Wat boeit het nou wat ze in Frankrijk zeggen dan?quote:
dat niet kunnenquote:Op woensdag 18 november 2020 20:56 schreef Scuidward het volgende:
Jij kunt eten en afvallen tegelijk?
Ik schommel al jaren lang tussen zwaar obese en ietsje minder obese. Probleem is dat ik elke keer een super duper goed plan heb om af te vallen en dan kraken mensen dat weer helemaal af.... Tja en dan komt er zo weer een kilo of 10 bij.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:56 schreef Scuidward het volgende:
Jij kunt eten en afvallen tegelijk?
Ik heb daar in elk geval geen aanleg voor.quote:
Het kost weinig moeite in dit verhaal aanknopingspunten te vinden voor vernietigende feedback.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:47 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik schommel al jaren lang tussen zwaar obese en ietsje minder obese. Probleem is dat ik elke keer een super duper goed plan heb om af te vallen en dan kraken mensen dat weer helemaal af.... Tja en dan komt er zo weer een kilo of 10 bij.
Mja weetje, af en toe wat lekkers opsmikkelen kan geen kwaad tochWas van de zomer echt heel aardig bezig, paar daagjes beetje rustig aan gedaan met wat crackertjes en worst. Ja en toen was er een barbeque en naar mijn mening mag je dan best even lekker wat eten toch? Daarna is het langzaamaan steeds weer wat erger geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |