SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 november 2020 17:51 schreef bitterbal het volgende:
Toen ik bij dudok werkte hadden we vlakbij de ingang een taart vitrine staan en daar kwam bijna elke dag een jongeman een kijkje nemen naar de taartenhij wilde nooit wat kopen maar alleen ff kijken
Geloof dat we dat wel een keer hadden aangeboden maar we kregen niet echt contact met hem, hij was wat beperktquote:Op woensdag 18 november 2020 17:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nooit ff een stukje taart meegegeven dat over was?
Was dat in die passage?quote:Op woensdag 18 november 2020 17:51 schreef bitterbal het volgende:
Toen ik bij dudok werkte hadden we vlakbij de ingang een taart vitrine staan en daar kwam bijna elke dag een jongeman een kijkje nemen naar de taartenhij wilde nooit wat kopen maar alleen ff kijken
O dat is weer wat anders. Dacht dat we toen bij Dudok zaten, maar niet dusquote:Op woensdag 18 november 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
naast de passage in de stad ja. hofweg
Dikke kwok?quote:Op woensdag 18 november 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
hij was ook altijd heel vrolijk en blij
Bij de ingang van de hofweg? Daar zit sinds een paar jaar een chocolade zaak ook met zit gedeelte.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat is weer wat anders. Dacht dat we toen bij Dudok zaten, maar niet dus
Maar wel een kwokquote:Op woensdag 18 november 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]Nee niet eens dik. Ook niet zo oud nog dacht ik.
Genieten zulke slechte grappenquote:Op woensdag 18 november 2020 18:07 schreef Ygritte het volgende:
ohhh men.... zulke slechte woordgrappen is bijna kunst![]()
Toch bedanktquote:Op woensdag 18 november 2020 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
sorry mag niet, 1,5m afstand ditdat..
Wat een droefenisquote:Op woensdag 18 november 2020 18:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tokkies gonna tok
https://www.thebestsocial(...)ook-soap-is-geboren/
Nee dat niet. Roggebrood is best smerig.quote:
wt een domme mensen ookquote:Op woensdag 18 november 2020 18:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tokkies gonna tok
https://www.thebestsocial(...)ook-soap-is-geboren/
Kende je Evert Kwok nietquote:
Geen idee maar ik woon daar ook kennelijkquote:Op woensdag 18 november 2020 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kende je Evert Kwok nietin wat voor grot leef jij?
quote:Op woensdag 18 november 2020 18:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen idee maar ik woon daar ook kennelijk
Snel gechecked... stond gelukkig in z'n plaatje!quote:Op woensdag 18 november 2020 18:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel even Evert taggen hč?
@:Evertkwok
Jaaah daaaghquote:Op woensdag 18 november 2020 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
Hoorde net op 't journaal dat ze vanaf maart elke maand elke inwoners willen gaan testen
Lekker, maandelijks stok tegen je oogbal laten porrenquote:Op woensdag 18 november 2020 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
Hoorde net op 't journaal dat ze vanaf maart elke maand elke inwoners willen gaan testen
Zo, dan al.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
niet gek toch?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2020 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
Wat is daar mis mee?quote:
Nope...dusdanig opschalen dat elke Nederlander getest kán worden ook als ze geen klachten hebben.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
nee dat willen ze vanaf december.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nope...dusdanig opschalen dat elke Nederlander getest kán worden ook als ze geen klachten hebben.
Wat een leuk verjaardagscadeauquote:Op woensdag 18 november 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja elke maand zon staaf in je neus hoeft niet hoor
Het idee an sich is niet verkeerd. Ik vraag me alleen het nut af, want het is en blijft een moment opname. En wat bal zegt, ik hoef niet elke maand zo'n wattenstaafje m'n neus in.quote:
zag bij eenvandaag dat ze dacht ik slowakije iedereen hebben getest, als je niet wilde moest je 10 dagen in qarantaine. maar tegelijktijd lieten bv winkels je alleen nog naar binnen als je negatief getest wasquote:Op woensdag 18 november 2020 18:33 schreef FranticDJ het volgende:
En nu herhalen ze het weer als aankondiging voor het journaal van 19.30
Misschien hebben ze daar tegen die tijd ook wel een praktische oplossing voor, zoals zo'n ademtest.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het idee an sich is niet verkeerd. Ik vraag me alleen het nut af, want het is en blijft een moment opname. En wat bal zegt, ik hoef niet elke maand zo'n wattenstaafje m'n neus in.
Ach, elke maand zo'n prop in je kut wen je ook aan.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja elke maand zon staaf in je neus hoeft niet hoor
Dat went nooitquote:Op woensdag 18 november 2020 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, elke maand zo'n prop in je kut wen je ook aan.
quote:Op woensdag 18 november 2020 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, elke maand zo'n prop in je kut wen je ook aan.
Daar zou ik minder problemen mee hebben, blijft d rest nog staan. En hoe langer ik er over nadenk hoe meer 'issues' ik zie eigenlijk.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar tegen die tijd ook wel een praktische oplossing voor, zoals zo'n ademtest.
Ik denk dat het tijdelijk is. Er zullen in de zomer van '21 beter testen komen, meerdere vaccins, een medicijn... Het wordt beheersbaar. En dan zal die maandelijkse stavendrukkerij niet meer nodig zijnquote:Op woensdag 18 november 2020 18:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het idee an sich is niet verkeerd. Ik vraag me alleen het nut af, want het is en blijft een moment opname. En wat bal zegt, ik hoef niet elke maand zo'n wattenstaafje m'n neus in.
Ja dan krijg je dit soort situaties, maar goed, dan zit je ook nog met juridische haalbaarheid van het geheel.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag bij eenvandaag dat ze dacht ik slowakije iedereen hebben getest, als je niet wilde moest je 10 dagen in qarantaine. maar tegelijktijd lieten bv winkels je alleen nog naar binnen als je negatief getest was
Wie is “ze” dan eigenlijk in deze?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
Zo lees ik het op internet bronnen nu ook. Maar zo vertelden ze het niet op het TV journaal, dus ben benieuwd waar ze om 19.30 mee komen bij RTL nieuws.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nope...dusdanig opschalen dat elke Nederlander getest kán worden ook als ze geen klachten hebben.
Uit een ei.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
weer een mug, waar komen ze toch vandaan
De nazi's jeweettogquote:Op woensdag 18 november 2020 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie is “ze” dan eigenlijk in deze?
Ik lees hem andersquote:Op woensdag 18 november 2020 18:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee dat willen ze vanaf december.
ze willen vanaf maart elke bewoner elke maand gaan testen. zo werd het op het nieuws verteld.
De roverheid die 5G-chips wil planten in ons hoofd zodat we allemaal slaafs zullen gehoorzamenquote:
ja staat kan. Zal ook wel niet verlicht gemaakt wordenquote:Op woensdag 18 november 2020 18:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik lees hem anders
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-kabinet-coronavirus
kunnen testen... niet elke Nederlander moet zich maandelijks laten testen
De gaaigaaidaai en alle andere commerciële labs die stinkend rijk worden.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie is “ze” dan eigenlijk in deze?
quote:Op woensdag 18 november 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
ne
[..]
nee geef nog maar een augurkje
Dat kan ook niet wettechnisch gezien. Net als dat ze je niet kunnen verplichten om je te laten vaccineren.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja staat kan. Zal ook wel niet verlicht gemaakt worden
quote:Op woensdag 18 november 2020 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo krijg je de Facebook verhalen wel de wereld in.
Ze wille ons verplichte te teste. En heb ik niet eens tijd voor want ik mot nog met Beb de stad in op woensdag.
WORD WAKKER!quote:Op woensdag 18 november 2020 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze wille ons verplichte te teste. En heb ik niet eens tijd voor want ik mot nog met Beb de stad in op woensdag.
Eigenlijk nemen ze gewoon je dna af voor in de facebook databank. En dan verkopen ze dat. Aan de duivel... met big farmaquote:Op woensdag 18 november 2020 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 18 november 2020 18:48 schreef Ygritte het volgende:
En Mark Rutte heeft daar aandelen in dus die wordt dan ook rijk. En naast de bloeddrinkende elite heb je nu ook een snot likkende subelite en daar gaan al die staafjes dan heen
Wat?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:48 schreef Ygritte het volgende:
En Mark Rutte heeft daar aandelen in dus die wordt dan ook rijk. En naast de bloeddrinkende elite heb je nu ook een snot likkende subelite en daar gaan al die staafjes dan heen
Alles wat wij hier zeggen wordt ook gedocumenteerd en categoriseert, als straks de dag des oordeel komt dan weten ze wie door mogen en wie de ruimte in worden geschotenquote:Op woensdag 18 november 2020 18:48 schreef Ygritte het volgende:
Ja dat zal vast.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb namelijk onderzoek hiernaar gedaan
Ik ga me daar niet laten testen.quote:
Ach ja.... kan er ook nog wel bij. Tenslotte is de apocalyps ook ten volle gaande nu 4 horseman echt wel gearriveerd zijnquote:Op woensdag 18 november 2020 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alles wat wij hier zeggen wordt ook gedocumenteerd en categoriseert, als straks de dag des oordeel komt dan weten ze wie door mogen en wie de ruimte in worden geschoten
Zolang het met mijn liefje is maakt het me niet uit.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alles wat wij hier zeggen wordt ook gedocumenteerd en categoriseert, als straks de dag des oordeel komt dan weten ze wie door mogen en wie de ruimte in worden geschoten
quote:Op woensdag 18 november 2020 18:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ach ja.... kan er ook nog wel bij. Tenslotte is de apocalyps ook ten volle gaande nu 4 horseman echt wel gearriveerd zijn
Dat is dan wel echt voor eeuwig eeuwig eeuwig he.....quote:Op woensdag 18 november 2020 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zolang het met mijn liefje is maakt het me niet uit.
Godzijdankquote:Op woensdag 18 november 2020 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is dan wel echt voor eeuwig eeuwig eeuwig he.....
Dit wordt dan denk ik gespeeldquote:
Mag het hopenquote:
En dan de ruimte ingeschoten en weer opgaan in het heelalquote:
quote:Op woensdag 18 november 2020 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Etto is je vriendin happy met de ketting?
Hier draagt ze de ketting niet?quote:Op woensdag 18 november 2020 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zij was de rechtse:
[ afbeelding ]
ja.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier draagt ze de ketting niet?
Weet je zeker dat ze blij was??![]()
quote:Op woensdag 18 november 2020 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zij was de rechtse:
[ afbeelding ]
Nee flauw net als gisteren.quote:
quote:Op woensdag 18 november 2020 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee flauw net als gisteren.
Leuk voor je![]()
![]()
ik ookquote:Op woensdag 18 november 2020 18:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen idee maar ik woon daar ook kennelijk
Ik erger me de hele avond dood in dat topicquote:Op woensdag 18 november 2020 19:18 schreef Ygritte het volgende:
Wát een slappe zak
R&P / Twijfel over remigratie
Gewoon niet meer in kijken. Je weet bij het lezen van de eerste paar regels al hoe dat soort topics gaan lopenquote:Op woensdag 18 november 2020 19:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik erger me de hele avond dood in dat topic
Zo gaat het vast nog veeeeel sneller. En misschien wel minder stressvol voor die beestenquote:
Can't.. stop.. typing..quote:Op woensdag 18 november 2020 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon niet meer in kijken. Je weet bij het lezen van de eerste paar regels al hoe dat soort topics gaan lopen
ik vraag het mij af of het minder stressvol is... ziet er niet bepaald relaxt uit (en wtf voor chemisch goedje is dat, lijkt me ook niet gezond..quote:Op woensdag 18 november 2020 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo gaat het vast nog veeeeel sneller. En misschien wel minder stressvol voor die beesten
Ik lees het, damnquote:Op woensdag 18 november 2020 19:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik erger me de hele avond dood in dat topic
Moet vooral aan Rozevla denkenquote:Op woensdag 18 november 2020 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is m'n favo smiley, maar heb geen idee wat ermee bedoeld wordt
kuzuquote:Op woensdag 18 november 2020 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 18 november 2020 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die maat van LTVDK
[ afbeelding ]
Daar ging m'n drinken Losquote:Op woensdag 18 november 2020 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welke apenland is dat eigenlijk?
Bij die gast wou mijn vriendin eerst een keuken kopen. Ik zei never nooit niet.quote:
Soort Agent Orange denk ikquote:Op woensdag 18 november 2020 19:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vraag het mij af of het minder stressvol is... ziet er niet bepaald relaxt uit (en wtf voor chemisch goedje is dat, lijkt me ook niet gezond..
Serieus, deed ie dat eerst?quote:Op woensdag 18 november 2020 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij die gast wou mijn vriendin eerst een keuken kopen. Ik zei never nooit niet.
Zelfs Trump ziet er betrouwbaarder uitquote:Op woensdag 18 november 2020 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan toch best een goeie keuken zijn?quote:Op woensdag 18 november 2020 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
FB / Smileyquote:Op woensdag 18 november 2020 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet wat op de woensdagavond..quote:Op woensdag 18 november 2020 19:50 schreef Koen66 het volgende:
Lol zit iedereen in dat topic te lurken
neuhquote:Op woensdag 18 november 2020 19:50 schreef Koen66 het volgende:
Lol zit iedereen in dat topic te lurken
Ik ben deze week even overgestapt op "South Park: The stick of truth" voor de afwisselingquote:Op woensdag 18 november 2020 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
gevangenisje bouwen, stadje bouwen
meh, heb helemaal niks met south rampquote:Op woensdag 18 november 2020 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben deze week even overgestapt op "South Park: The stick of truth" voor de afwisselingLig helemaal in een deuk bij dat spel
quote:Op woensdag 18 november 2020 19:54 schreef Molo het volgende:
Marokkaans brood met geroosterde courgette en geroosterde soort van köfte van lamsgehakt (laatste pakje van @:sigme lammetjes) met ras el hanout
Compleet toevallig overigens, dacht net tijdens dit eten aan het topic
Ik keek het altijd met m'n broertje, goede herinneringenquote:Op woensdag 18 november 2020 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
meh, heb helemaal niks met south ramp
poortrn dicht, brug omhoog die komt er niet meer inquote:Op woensdag 18 november 2020 19:56 schreef kwiwi het volgende:
Met pijn in mijn hart moet ik jullie mededelen dat we Molo kwijtgeraakt zijn aan ... CUL
[..]
Ouch...quote:Op woensdag 18 november 2020 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
te weinig aandacht noemen ze dat ook wel
Daar post ze al een hele tijd vaker dan hierquote:Op woensdag 18 november 2020 19:56 schreef kwiwi het volgende:
Met pijn in mijn hart moet ik jullie mededelen dat we Molo kwijtgeraakt zijn aan ... CUL
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2020 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
poortrn dicht, brug omhoog die komt er niet meer in
Een notoire vreemdganger dus...quote:Op woensdag 18 november 2020 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar post ze al een hele tijd vaker dan hier
En daarom ben je ook onze betrouwbare brugbewakerquote:Op woensdag 18 november 2020 20:01 schreef Koen66 het volgende:
Maar in m'n pohi zie je dat KSC toch de hoofdmoot blijft
Zal vanavond extra oogje in het zeil houdenquote:Op woensdag 18 november 2020 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En daarom ben je ook onze betrouwbare brugbewaker
Ga je weer in je regenjas door de straten zwerven?quote:Op woensdag 18 november 2020 20:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zal vanavond extra oogje in het zeil houden
Dat is USquote:Op woensdag 18 november 2020 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je weer in je regenjas door de straten zwerven?
Koen kan toch ook best een regenjas aan hebben, ga er wel van uit dat hij er wél iets onder aan heeftquote:
een tweede regenjasquote:Op woensdag 18 november 2020 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koen kan toch ook best een regenjas aan hebben, ga er wel van uit dat hij er wél iets onder aan heeft
Jaja hier ben ik danquote:Op woensdag 18 november 2020 20:01 schreef Koen66 het volgende:
Nee, da's meer de politie, ik hou de poort in de gaten als brugwachterquote:Op woensdag 18 november 2020 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je weer in je regenjas door de straten zwerven?
Dat is bij mij tegenwoordig niet meer zoquote:Op woensdag 18 november 2020 20:01 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2020 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is bij mij tegenwoordig niet meer zo
"Nee geintje meisje, ik heb hier gewoon wat onder aan, kijk maar."quote:
quote:Op woensdag 18 november 2020 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Nee geintje meisje, ik heb hier gewoon wat onder aan, kijk maar."
*doet eerste regenjas open*
"MAAR HIER ONDER NIET! Hahaatjes!"
Hmmm kaasquote:Op woensdag 18 november 2020 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
KAASBAL @:Amarantha
@:Bitterbal
Ben beetje door nachtbraken door F'D up ritme beetje daar terecht gekomen en blijven plakkenquote:
Massage ding?quote:Op woensdag 18 november 2020 20:19 schreef kwiwi het volgende:
Waar is @:Budapestenaar eigenlijk? En @:bitterbal? En @:FranticDJ? En ... dare I say it ... @:UitStraling?
@:Dr_Flash zal wel weer met z'n pootjes in dat massageding zitten
Bezig met huishouden, mijn was is niet suicidaal.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:20 schreef Koen66 het volgende:
En waar zijn @:ijsdraakje en @:ygritte heen
Ik zie vooral dat je een slowchatofiel bentquote:Op woensdag 18 november 2020 20:01 schreef Koen66 het volgende:
Rocket leaguequote:Op woensdag 18 november 2020 20:19 schreef kwiwi het volgende:
Waar is @:Budapestenaar eigenlijk? En @:bitterbal? En @:FranticDJ? En ... dare I say it ... @:UitStraling?
quote:Op woensdag 18 november 2020 20:20 schreef Koen66 het volgende:
En waar zijn @:ijsdraakje en @:ygritte heen
Kloptquote:Op woensdag 18 november 2020 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat je een slowchatofiel bent.
Nee, ik opende serieus net het topic.quote:
Telepathiequote:Op woensdag 18 november 2020 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik opende serieus net het topic.
En?quote:Op woensdag 18 november 2020 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Zat net te denken of ik ff warzone ging doen.
Net klaar met lezen in dat "ga ik terug naar NL en laat ik de kinderen in de Roemeense stront zakken"-topic.quote:
Droeftoeter eerste klasquote:Op woensdag 18 november 2020 20:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net klaar met lezen in dat "ga ik terug naar NL en laat ik de kinderen in de Roemeense stront zakken"-topic.
Gereageerd ook?quote:Op woensdag 18 november 2020 20:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net klaar met lezen in dat "ga ik terug naar NL en laat ik de kinderen in de Roemeense stront zakken"-topic.
quote:Op woensdag 18 november 2020 20:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga nog eens wat spullen op marktplaats mikkenquote:Op woensdag 18 november 2020 20:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, pakje openscheuren en was ophangen.![]()
Het is een pakje met natte was?quote:Op woensdag 18 november 2020 20:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, pakje openscheuren en was ophangen.![]()
In Zwitserland??quote:Op woensdag 18 november 2020 20:31 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb zin in pepernoten. Maar ben te lui om helemaal naar de winkel te gaan waar ze ze hebben
Met dikke Thérčse er aan vast?quote:Op woensdag 18 november 2020 20:33 schreef UitStraling het volgende:
Toe aan koffie![]()
Maar superleuke middag gehad en ik kreeg een foto van de dildo van dikke Thérčse
Watskeburt?quote:Op woensdag 18 november 2020 20:22 schreef kwiwi het volgende:
En @:CherryLips?
Heeft er een apocolyps plaatsgevonden en zijn we de enige overgebleven?
geez, moet ik al m'n kloontjes weer van stal halen :/quote:Op woensdag 18 november 2020 20:19 schreef kwiwi het volgende:
Kopen kopen kopenquote:Op woensdag 18 november 2020 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Nu krijg ik allemaal reclames voor design stoelen
https://caveldesign.com/w(...)DEAEYASAFEgJyk_D_BwE
Wat is dit voor baarkruk joh.
Kun je een luie vrouw op beffen čn tegelijkertijd een stukje taart etenquote:Op woensdag 18 november 2020 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Oh Gaafquote:
Sorryquote:Op woensdag 18 november 2020 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
geez, moet ik al m'n kloontjes weer van stal halen :/
Niet je vorkje in de verkeerde soes prikken.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je een luie vrouw op beffen čn tegelijkertijd een stukje taart eten
Bh's en sloffen.quote:
We hebben hier heel veel Nederlandse ergo's en fysio's want daar is (nog steeds) een flink tekort aanquote:Op woensdag 18 november 2020 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh Gaaf
Ik heb trouwens een nicht(je) die jaren in Zwitserland heeft gewoond. Inmiddels woont ze een jaar of 20 in NL hoor. Maar ze is in Duitstalig Zwitserland Ergo/Fysio therapeut geweest...
Ik las caviadesign.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Sterktequote:Op woensdag 18 november 2020 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Nou, ik ga maar eens naar buiten.
Waai niet weg!quote:Op woensdag 18 november 2020 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Nou, ik ga maar eens naar buiten.
quote:Op woensdag 18 november 2020 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet je vorkje in de verkeerde soes prikken.
Niet mijn schuld! Geen Zeeuw en ook geen liefhebber.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu BLof in mijn hoofd![]()
![]()
Dat geldt voor mij dus ookquote:Op woensdag 18 november 2020 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet mijn schuld! Geen Zeeuw en ook geen liefhebber.
Hier aan de kustquote:Op woensdag 18 november 2020 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu BLof in mijn hoofd![]()
![]()
Hier worden soms zulke aparte dingen gepost dat ik nu zo denk: ... caviadesign ... hmm hmm ok kan, volgende post...quote:
Waarom moet ik na cavia's nu denken aan designer vagina'squote:Op woensdag 18 november 2020 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier worden soms zulke aparte dingen gepost dat ik nu zo denk: ... caviadesign ... hmm hmm ok kan, volgende post...
Designpoes = raskat?quote:Op woensdag 18 november 2020 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom moet ik na cavia's nu denken aan designer vagina's
Is soms erg hard nodigquote:Op woensdag 18 november 2020 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom moet ik na cavia's nu denken aan designer vagina's
Prins Charles?quote:Op woensdag 18 november 2020 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
God, wat is die Charles een natte krant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |