abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196306613
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:05 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Ja natúúrlijk komt er geen directe vaccinatieplicht. Maar zal het kabinet in zijn wijsheid besluiten dat, gezien de enorme vraag hierom vanuit 'de samenleving', private bedrijven wel onbegrensd dienstverlening mogen weigeren aan niet-gevaccineerden. Dit ook omdat de discussie over een vaccinatieplicht afleidt van het feit dat we samen corona 'er onder moeten krijgen'. Anders feesten we elkaar straks in de festivaltent een 6e golf aan.
Alles gaat om geld , niks meer en niks minder
pi_196306614
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:09 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Wij van OMT eend.
Het staat je vrij de data na te rekenen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  woensdag 18 november 2020 @ 18:30:07 #153
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196306644
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:56 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Toch niet zo symbolisch dus?
Toch voelt dit wel optimistisch geschat aan. Ook wel weer belangrijk naar welke broncijfers ze kijken, die van de GGD of die van NICE (die liggen hoger) bij het bepalen van die 10 ZKH / 3 IC.
Als iemand die best veel naar die waardes kijkt met ziekenhuisopnames, zie ik dat echt niet gebeuren rond 10 december, een afname tot 10 ZKH per dag. Wellicht met die GGD-cijfers, maar onder de 50 bij NICE lijkt me al best moeilijk met hoe het zich nu ontwikkeld.

Het kan natuurlijk ook zijn dat Van Dissel, zoals eigenlijk heel vaak, gewoon verkeerd geciteerd wordt hier.
Antifa
pi_196306646
Vandaag dus waarschijnlijk rond de 5628 nieuwe besmettingen als ik het goed begrijp? Heel teleurstellend :{ .
pi_196306671
quote:

[..]

Ja natúúrlijk komt er geen directe vaccinatieplicht. Maar zal het kabinet in zijn wijsheid besluiten dat, gezien de enorme vraag hierom vanuit 'de samenleving', private bedrijven wel onbegrensd dienstverlening mogen weigeren aan niet-gevaccineerden. Dit ook omdat de discussie over een vaccinatieplicht afleidt van het feit dat we samen corona 'er onder moeten krijgen'. Anders feesten we elkaar straks in de festivaltent een 6e golf aan.
Alles gaat om geld , niks meer en niks minder
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:18 schreef galantis het volgende:

[..]

Wat ontzettend triest van zo'n gast op zo'n manier je ongenoegen te uiten over mensen die twijfels hebben bij vaccinatie, want dat is het overduidelijk.
Het hele doel is groepsimmuniteit, niet om het virus buiten één fucking gebouw te houden ofzo. Zet dáár dan op in, op voorlichting bijvoorbeeld. Of wacht het eerst gewoon af, wellicht zijn er meer dan genoeg die een prikje willen.
Dit werkt averechts, hoezo verplicht anders mag je dit of dat niet meer
Dan deel je de de samenleving
Onaanvaardbaar dit
Het riekt aan alle kanten dit
pi_196306674
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:30 schreef Breekfast het volgende:
Vandaag dus waarschijnlijk rond de 5628 nieuwe besmettingenmeldingen als ik het goed begrijp? Heel teleurstellend :{ .
En er zit sowieso vertraging tussen besmetting en melding, dus die een of twee dagen (extra) vertraging maken niets uit.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_196306689
quote:
Vandaag dus waarschijnlijk rond de 5628 nieuwe besmettingen als ik het goed begrijp? Heel teleurstellend :{ .
Jah, maar niet heel verrassend toch als je kijkt hoe tokkies en boomers erbij lopen. :')
pi_196306695
quote:
1 grote puinbak is het , hoezo steeds storingen???
Mensen laat je niet gekmaken door cijfers
Er klopt geen moer van
  woensdag 18 november 2020 @ 18:35:23 #159
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196306736
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:33 schreef Freecky28 het volgende:

[..]

Er klopt geen moer van
Bedankt voor de tip. Laat je niet gek maken he!
Antifa
pi_196306762
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:35 schreef VoMy het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip. Laat je niet gek maken he!
Ben ik al
  woensdag 18 november 2020 @ 18:38:15 #161
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196306789
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:33 schreef Freecky28 het volgende:

[..]

Er klopt geen moer van
pi_196306791
Verwachten jullie trouwens dat het Oxford vaccin gaat overbieden met zijn effectiviteit? :P

De genoemde percentages van Pfizer en Moderna zijn al absurd hoog voor vaccins dacht ik toch?
pi_196306819
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:38 schreef Breekfast het volgende:
Verwachten jullie trouwens dat het Oxford vaccin gaat overbieden met zijn effectiviteit? :P

De genoemde percentages van Pfizer en Moderna zijn al absurd hoog voor vaccins dacht ik toch?
Denk het niet, het is ook een heel ander type vaccin (toch?) en veel hoger dan 90-95% kan je bijna niet.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196306826
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:38 schreef Breekfast het volgende:

2 spuitjes voor de prijs van 1, om zo de concurrentie voor te blijven.
pi_196306828
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:18 schreef galantis het volgende:

[..]

Wat ontzettend triest van zo'n gast op zo'n manier je ongenoegen te uiten over mensen die twijfels hebben bij vaccinatie, want dat is het overduidelijk.
Het hele doel is groepsimmuniteit, niet om het virus buiten één fucking gebouw te houden ofzo. Zet dáár dan op in, op voorlichting bijvoorbeeld. Of wacht het eerst gewoon af, wellicht zijn er meer dan genoeg die een prikje willen.
Het idee is dat als je nog geen groepsimmuniteit hebt, bv. omdat 5g complot tokkies het niet nemen, dat iedereen die het wel gewoon neemt dan iig alvast weer gewoon naar een festival enzo mag en gewoon mag leven.

Mooi toch? Kunnen wij eerder weer alles, ervanuitaande dat jij het ook gewoon neemt :D
#WeesGeenWhales
  woensdag 18 november 2020 @ 18:40:51 #166
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_196306834
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:27 schreef Tijn het volgende:

[..]

Het invoeren en handhaven van maatregelen is een heel ander verhaal, maar de verspreiding van een virus kan achteraf natuurlijk ontzettend goed in een model gevangen worden.
Natuurlijk niet. Dan moeten de cijfers onomstotelijk zijn, en er een zeker lineair gedrag in het virus zitten. En bij een biologisch object is dat niet zo.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_196306854
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:30 schreef VoMy het volgende:
Het kan natuurlijk ook zijn dat Van Dissel, zoals eigenlijk heel vaak, gewoon verkeerd geciteerd wordt hier.
Van Dissel sprak in ieder geval over een mogelijk herfstvakantie-effect. _O_
pi_196306865
quote:

[..]

We willen toch straks gewoon weer normaal gezellig in de festivaltent kunnen feesten met elkaar?

Zonder een 6de golf?

Dat kan met groepsimmuniteit als genoeg het gewoon nemen, en anders met alleen gevaccineerde bezoekers...
#WeesGeenWhales
pi_196306891
Ik snap die principiële weerstand tegen een vorm van vaccinatieplicht, maar als die plicht het verschil zou maken tussen voldoende dekking en alles loslaten en onvoldoende dekking en nog steeds met die kutmaatregelen zitten mogen ze van mij zo'n soort indirecte plicht wel invoeren.
pi_196306906
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:40 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Denk het niet, het is ook een heel ander type vaccin (toch?) en veel hoger dan 90-95% kan je bijna niet.
Kans is klein denk ik ja. Ik vraag mij wel af wat het kabinet doet als de effectiviteit van het Oxford vaccin bijvoorbeeld 75% is. Dat is nog steeds een acceptabel percentage, maar dan zijn Pfizer en Moderna dus stukken beter.

Ga je dan wachten tot je meer kunt inkopen van Pfizer en Moderna, of ga je toch gebruik maken van verschillende vaccins die niet allemaal even effectief zijn?
  woensdag 18 november 2020 @ 18:45:07 #171
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_196306921
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:43 schreef Cynicio het volgende:
Ik snap die principiële weerstand tegen een vorm van vaccinatieplicht, maar als die plicht het verschil zou maken tussen voldoende dekking en alles loslaten en onvoldoende dekking en nog steeds met die kutmaatregelen zitten mogen ze van mij zo'n soort indirecte plicht wel invoeren.
Mooi lullen als je toch al voornemens bent het te nemen.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_196306938
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:45 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Mooi lullen als je toch al voornemens bent het te nemen.
Klopt.
pi_196306951
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:42 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

We willen toch straks gewoon weer normaal gezellig in de festivaltent kunnen feesten met elkaar?

Zonder een 6de golf?

Dat kan met groepsimmuniteit als genoeg het gewoon nemen, en anders met alleen gevaccineerde bezoekers...
we snuiven duizenden kilo's coke per jaar wat word gemaakt en gemengd met de meest achterlijke dingen
We slikken miljoenen ongeteste xtc tabletten.

maar we gaan wel zeiken over een maandenlang getest vaccin op 30.000/40.000 personen dat het te snel is ..... _O- _O-
pi_196306971
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:40 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Het idee is dat als je nog geen groepsimmuniteit hebt, bv. omdat 5g complot tokkies het niet nemen, dat iedereen die het wel gewoon neemt dan iig alvast weer gewoon naar een festival enzo mag en gewoon mag leven.

Mooi toch? Kunnen wij eerder weer alles, ervanuitaande dat jij het ook gewoon neemt :D
Ik heb totaal geen aversie tegen het vaccin. Ik had in een gewaagde bui zelfs wel mee willen doen met een trial.
Waar ik wel een aversie tegen heb is mensen die bij voorbaat al met dit soort dingen gaan dreigen. En dan krijg ik meteen ook een onbehaaglijk gevoel bij de vaccinatie zelf.

Ik wil corona niet groter maken dan het is. En het vaccin ook niet. Het is er voor groepsimmuniteit. En groepsimmuniteit is er ter preventie van overbelasting van de zorg. Zodra dat voor elkaar is kan het virus gewoon bij het reeds lange lijstje van andere besmettelijke ziektes.
I'll give you something to do
pi_196307006
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:46 schreef Predator40 het volgende:

[..]

we snuiven duizenden kilo's coke per jaar wat word gemaakt en gemengd met de meest achterlijke dingen

maar we gaan wel zeiken over een maandenlang getest vaccin op 30.000/40.000 personen dat het te snel is ..... _O- _O-
Ik weet niet of de "we" die het vaccin niet willen nemen ook de "we" zijn die coke en XTC gebruiken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 18 november 2020 @ 18:48:49 #176
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196307009
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:09 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Definieer dan ergens, het maakt nogal verschil of je over zorg, de supermarkt, je werk of over de Melkweg praat...
Dit ja, voor de zorg vind ik wel begrijpelijk. Voor de supermarkt niet :)
pi_196307017
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:20 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Dus een soort indirecte vacanatieplicht, had niks anders verwacht.
Straks gaat de zorg overspoelen met mensen die gevaccineerd zijn en ernstige bijwerkingen ontwikkelen als gevolg van een gevaarlijk niet goed getest vaccin _O-
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 18 november 2020 @ 18:49:31 #178
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_196307024
quote:

[..]

Ja, niemand dwingt jou toch ongeteste xtc te nemen?
pi_196307038
quote:

[..]

En die festivallen staan ook oogluikend toe dat bovenstaande middelen in groten getale mee naar binnen worden gesmokkeld. Die zie ik nou ook niet zo snel de deugers uithangen met zelf opgestelde vaccinatievereisten.
pi_196307057
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:48 schreef Momo het volgende:

[..]

Dit ja, voor de zorg vind ik wel begrijpelijk. Voor de supermarkt niet :)
Ik vind beide onaanvaardbaar.

De evenementen snap ik nog wel ergens.
zie email 27 oktober
pi_196307130
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Straks gaat de zorg overspoelen met mensen die gevaccineerd zijn en ernstige bijwerkingen ontwikkelen als gevolg van een gevaarlijk niet goed getest vaccin _O-
van de 35.000 man ( in de veronderstelling dat de helft een placebo kreeg ) zijn er 0 opgenomen in het ziekenhuis.

ik ken zelf iemand die aan de trial van Moderna heeft meegedaan en die had na het 2de shot wat lichte koorts/hoofdpijn/spierpijn, niks wat een paracetamol niet kon oplossen, dat waren trouwens al wat oudere mensen rond de 65.
  woensdag 18 november 2020 @ 18:54:11 #182
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196307144
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:51 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik vind beide onaanvaardbaar.

De evenementen snap ik nog wel ergens.
Als iemand die werkt met mensen die een zwakke gezondheid hebben vind ik het nog wel wat. Stel er een goed werkend vaccin zonder significante bijwerkingen en dan overlijdt je oma alsnog door een corona besmetting door die persoon. Niet dat ik zeg dat ze het verplicht moeten stellen, maar ik begrijp het wel.
  woensdag 18 november 2020 @ 18:54:41 #183
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196307150
Net zoals we nu regels hebben die gelden voor iedereen - ook zij die amper door dit virus worden geraakt - moeten we die regels straks ook gewoon weer afschaffen voor iedereen - ook zij die niet (direct) een prikje krijgen.

Samen uit, samen thuis.
pi_196307178
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Net zoals we nu regels hebben die gelden voor iedereen - ook zij die amper door dit virus worden geraakt - moeten we die regels straks ook gewoon weer afschaffen voor iedereen - ook zij die niet (direct) een prikje krijgen.

Samen uit, samen thuis.
dat zal heus wel gebeuren.......maar niet gelijk
eerst zullen de regels versoepeld gaan worden voor de gevaccineerden
  woensdag 18 november 2020 @ 18:56:27 #185
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196307201
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:55 schreef Predator40 het volgende:

[..]

dat zal heus wel gebeuren.......maar niet gelijk
eerst zullen de regels versoepeld gaan worden voor de gevaccineerden
Dat laatste kan op veel plekken niet eens.
  woensdag 18 november 2020 @ 18:56:58 #186
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196307212
twitter
pi_196307218
quote:

[..]

Een vaccinatieplicht is gewoon een brug te ver. Dat kunnen ze nu heel mooi brengen, maar waarom wel voor deze ziekte en niet voor alle andere besmettelijke ziekten die er zijn? Door nu in allerijl een vaccinatieplicht in te voeren voed je juist de complotdenkers, want blijkbaar denken mensen dat het niet veilig genoeg is, anders hadden ze ‘t wel genomen.

Ik loop meer risico van de vaccinatie dan van het virus zelf, dan mag ik toch twijfels hebben? Ik zal ‘m wel gaan halen, maar me effectief dwingen werkt juist averechts. Kan me goed voorstellen dat dat voor anderen ook zo is.
  woensdag 18 november 2020 @ 18:57:47 #188
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_196307231
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:53 schreef Predator40 het volgende:

[..]

van de 35.000 man ( in de veronderstelling dat de helft een placebo kreeg ) zijn er 0 opgenomen in het ziekenhuis.

ik ken zelf iemand die aan de trial van Moderna heeft meegedaan en die had na het 2de shot wat lichte koorts/hoofdpijn/spierpijn, niks wat een paracetamol niet kon oplossen, dat waren trouwens al wat oudere mensen rond de 65.
Lekker overtuigend ook als alle placebo's hetzelfde effect hebben gehad :')
pi_196307253
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:57 schreef chratnox het volgende:

[..]

Een vaccinatieplicht is gewoon een brug te ver. Dat kunnen ze nu heel mooi brengen, maar waarom wel voor deze ziekte en niet voor alle andere besmettelijke ziekten die er zijn? Door nu in allerijl een vaccinatieplicht in te voeren voed je juist de complotdenkers, want blijkbaar denken mensen dat het niet veilig genoeg is, anders hadden ze ‘t wel genomen.

Ik loop meer risico van de vaccinatie dan van het virus zelf, dan mag ik toch twijfels hebben? Ik zal ‘m wel gaan halen, maar me effectief dwingen werkt juist averechts. Kan me goed voorstellen dat dat voor anderen ook zo is.
Waarom zou je meer risico lopen van de vaccinatie? Risico op wat? Je zal misschien een dagje koorts hebben maar dat is het ook.
pi_196307256
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:30 schreef VoMy het volgende:

[..]

Toch voelt dit wel optimistisch geschat aan. Ook wel weer belangrijk naar welke broncijfers ze kijken, die van de GGD of die van NICE (die liggen hoger) bij het bepalen van die 10 ZKH / 3 IC.
Als iemand die best veel naar die waardes kijkt met ziekenhuisopnames, zie ik dat echt niet gebeuren rond 10 december, een afname tot 10 ZKH per dag. Wellicht met die GGD-cijfers, maar onder de 50 bij NICE lijkt me al best moeilijk met hoe het zich nu ontwikkeld.

Zit nu terug te kijken en inderdaad wel enigszins verkeerd geciteerd, het verwachte effect is nog steeds ~7 dagen eerder door de ic-grenswaarde heen.
  woensdag 18 november 2020 @ 18:58:44 #191
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196307261
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik ben er altijd tegen. Maar overheidsgebouwen zou ik onaanvaardbaar vinden, daar moet je immers zijn. Dan wordt het een de facto plicht.

Evenementen zou je nog wat van kunnen vinden.
Het is beide onaanvaardbaar. Het vaccin is voor 95% effectief, dan heb je defacto geen groepsimmuniteit nodig als de kwetsbaren maar zichzelf vaccineren.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_196307267
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:57 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Lekker overtuigend ook als alle placebo's hetzelfde effect hebben gehad :')
nee dat hadden ze niet........
  woensdag 18 november 2020 @ 19:00:21 #193
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_196307302
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:58 schreef Predator40 het volgende:

[..]

nee dat hadden ze niet........
Zelfde "druk op de zorg"
  woensdag 18 november 2020 @ 19:00:22 #194
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196307303
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:58 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Waarom zou je meer risico lopen van de vaccinatie? Risico op wat? Je zal misschien een dagje koorts hebben maar dat is het ook.
Het gaat niet om een lichamelijke bijwerking van een vaccin, maar om de hele gedachte achter verplichte vaccinatie gekoppeld aan mensen toegang en/of rechten ontnemen en dus eerste- en tweederangs burgers in het leven roepen voor een virus waar 99 procent niet eens hinder van ondervindt.
pi_196307304
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:58 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Omdat lange termijneffecten niet bekend zijn.
pi_196307311
quote:
7s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Het is beide onaanvaardbaar. Het vaccin is voor 95% effectief, dan heb je defacto geen groepsimmuniteit nodig als de kwetsbaren maar zichzelf vaccineren.
Ook zeker een argument.
zie email 27 oktober
pi_196307325
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:54 schreef WheeledWarrior het volgende:

Samen uit, samen thuis.
Als we dan tóch een tweedeling willen dan stel ik voor de maatregelen wat langer aan te houden voor hen die continu zeiken dat alle regels te slap zijn en riepen dat het vaccin nog jaaaaren op zich zou gaan laten wachten. Gaan we regelen hoor :Y :P
  woensdag 18 november 2020 @ 19:01:41 #198
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196307333
quote:
10s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:20 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Zei ie vrolijk.
Nouja, we hebben tegenwoordig wetten die van kracht zijn die de jure delen van de grondwet buiten spel zetten.
In 9 maanden tijd is de gehele rechtstaat in elkaar gezegen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_196307335
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 19:00 schreef chratnox het volgende:

[..]

Omdat lange termijneffecten niet bekend zijn.
Wat is jouw criterium hierin? Hoe lang wil je wachten tot je hebt bepaald dat het veilig is? Of wil je het spuitje überhaupt nooit nemen?
pi_196307398
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 19:00 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Het gaat niet om een lichamelijke bijwerking van een vaccin, maar om de hele gedachte achter verplichte vaccinatie gekoppeld aan mensen toegang en/of rechten ontnemen en dus eerste- en tweederangs burgers in het leven roepen voor een virus waar 99 procent niet eens hinder van ondervindt.
Ja dat is eigenlijk wel lachwekkend dan, dat je voor veel ernstige ziektes niet gevaccineerd hoeft te worden, maar voor Corrie straks wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')