Wat kunnen we nou met die cijfersquote:
Die 1000 niet getelden, waren testen, niet per se besmettingen.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat kunnen we nou met die cijfersZelden zo'n incompetent zooitje bij elkaar gezien. Zowel Mark en Hugo als het ICT gebeuren. En iedereen die iets met die routekaart te maken heeft. Mijn hemel
Quarantainecoach/buddy voor als ik vlak voor Oud en Nieuw in contact ben geweest met een besmet persoon?quote:Op woensdag 18 november 2020 16:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gelukkig gaat Bruls voor de jongeren feestjes onder begeleiding organiseren.
Oh, dus eerder 150 erbij. Percentage ligt rond de 15 procent toch?quote:Op woensdag 18 november 2020 16:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Die 1000 niet getelden, waren testen, niet per se besmettingen.
Ja en ca. 15% is besmet toch? Dus moeten we er ongeveer 150 bij optellen.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Onjuist, zijn positieve besmettingen.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Valt dus zat mee.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:05 schreef leolinedance het volgende:
Ja en ca. 15% is besmet toch? Dus moeten we er ongeveer 150 bij optellen.
4628 + 150 = 4778
quote:Op woensdag 18 november 2020 16:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja en ca. 15% is besmet toch? Dus moeten we er ongeveer 150 bij optellen.
4628 + 150 = 4778
quote:Op woensdag 18 november 2020 16:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dus eerder 150 erbij. Percentage ligt rond de 15 procent toch?
quote:Op woensdag 18 november 2020 16:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoe vaak komt dit weer terug, dit was net ook een hele discussiequote:Het aantal positieve tests is vandaag opnieuw vertekend door een storing in de GGD-systemen. Het is de derde keer in een maand tijd dat een storing daarvoor zorgt. Het RIVM meldt 4628 nieuwe positieve tests, maar het zijn er waarschijnlijk ongeveer duizend meer.
Het is aannemelijker dat de NOS er verkeerd over heeft bericht, anders zou de stijging ineens heel flink zijn. Zoals @_serial_ ook liet zien is de delta met eerdere dagen helemaal niet zo groot.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Onjuist, zijn positieve besmettingen.
Dat er af en toe een handjevol gekken zijn, betekent niet dat er gelijk grootschalige rellen gaan uitbreken. Ik ben ervan overtuigd dat de overgrote meerderheid van de mensen hartstikke redelijk en welwillend is.quote:
En al die maanden liepen de ziekenhuizen niet over, geen maatregelen, was er niks aan de hand. Maar toch moeten we iedereen bang houden.quote:
De andere nieuwsbronnen nemen het ook over over 1000 positieve testen. Maar ben met je eens dat dat een behoorlijk groot aantal zou zijn.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het is aannemelijker dat de NOS er verkeerd over heeft bericht, anders zou de stijging ineens heel flink zijn. Zoals @:_serial_ ook liet zien is de delta met eerdere dagen helemaal niet zo groot.
Je hebt weet van de demonstraties in de landen om ons heen?quote:Op woensdag 18 november 2020 16:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat er af en toe een handjevol gekken zijn, betekent niet dat er gelijk grootschalige rellen gaan uitbreken. Ik ben ervan overtuigd dat de overgrote meerderheid van de mensen hartstikke redelijk en welwillend is.
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 18 november 2020 16:08 schreef mir1986 het volgende:
[..]
En al die maanden liepen de ziekenhuizen niet over, geen maatregelen, was er niks aan de hand. Maar toch moeten we iedereen bang houden.
Dat is wel heel gek ja. Maar ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:08 schreef Questular het volgende:
Dus ze weten dan er ongeveer 1000 positieve testen missen, maar ze kunnen die niet verwerken in de cijfers? Snap ik hier iets niet?
Wat hebben wij daar mee te maken?quote:Op woensdag 18 november 2020 16:09 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Je hebt weet van de demonstraties in de landen om ons heen?
Wat ik zeg, een handjevol leipo's. Niks dat de politie niet aankan.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:09 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Je hebt weet van de demonstraties in de landen om ons heen?
Ja die kopieren allemaal zonder zelf onderzoek te doen.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:09 schreef Momo het volgende:
[..]
De andere nieuwsbronnen nemen het ook over over 1000 positieve testen. Maar ben met je eens dat dat een behoorlijk groot aantal zou zijn.
Want al die mensen in het ziekenhuis daarna stelden zich aan?quote:Op woensdag 18 november 2020 16:08 schreef mir1986 het volgende:
[..]
En al die maanden liepen de ziekenhuizen niet over, geen maatregelen, was er niks aan de hand. Maar toch moeten we iedereen bang houden.
Kijk even naar post 186 van het vorige topic. Serial heeft het over 1000 niet gemelde testsquote:Op woensdag 18 november 2020 16:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Onjuist, zijn positieve besmettingen.
De maanden oktober tot en met februari in Italië. Het was al veel eerder in ons land dan wordt gezegd.quote:
Als je wilt insinueren dat covid en wat er in de ziekenhuizen gebeurd nep is, kun je denk ik beter posten in BNW.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:08 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Die heb ik gelezen en gezien serial's bijdrages mbt de cijfers ben ik dan ook zeer benieuwd naar de cijfers de komende dagen.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Kijk even naar post 186 van het vorige topic. Serial heeft het over 1000 niet gemelde tests
Leven wij tegenwoordig ook al in Italië?quote:Op woensdag 18 november 2020 16:11 schreef mir1986 het volgende:
[..]
De maanden oktober tot en met februari in Italië. Het was al veel eerder in ons land dan wordt gezegd.
Ja die vermoedens zijn er al langer idd.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:11 schreef mir1986 het volgende:
[..]
De maanden oktober tot en met februari in Italië. Het was al veel eerder in ons land dan wordt gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |