abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196625190
Barrel, wat enorm verdrietig en oneerlijk dat jullie, ondanks grote wens en grote offers, nu alsnog met lege handen staan.
Sterkte met alles en praat en knuffel goed met je lief :*
pi_196625273
Barrel, ik weet niet wat ik moet zeggen, maar ik denk aan jullie. Wat ongelooflijk verdrietig.. :* :*
pi_196631118
Oh Barrel, hier word ik koud van. Niemand zou dit door moeten maken. Met lege handen staan het einde van de rit... Heel, heel, heel veel sterkte :*
Dit, dat, alles.
pi_196631432
Lieve Barreltje, weet gewoon niet wat ik moet zeggen ;(
:*
pi_196646412
Barrel :* ik had het je zo gegund.
Sterkte, ook met het op één lijn komen met K.
  donderdag 10 december 2020 @ 17:13:29 #159
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_196657986
Ik durf het bijna niet te posten bang om te jinxen. Ik was daar waar barreltje was, einde oefening klaar en uit. Het was toen in die situatie heel definitief, vooruit kijken heb ik nooit gedaan. Je weet namelijk nooit. En ik kon het net als barrel niet overzien van wat dit dan precies inhoud voor de toekomst, nog steeds niet eigenlijk. Maar ik was echt kapot, weg droom, weg toekomst, geen idee hoe verder te moeten. Ik heb hier echt zitten janken toen ik haar berichtje las en wist niet goed wat te zeggen. Want de pijn, de wanhoop, het verdriet, het gevoel je verslagen voelen. Ik snap zo waar je dan zit met je gevoelens. Barreltje lieve vrouw, ik leef met je mee. Dikke knuffel voor jou en ik denk aan je :*

Daarna ging ik scheiden en ontmoette ik een hele leuke vent.
En die kinderwens is er nog steeds, er was al vaker uitgesproken dat hij best nog een kind zou willen (zijn eigen dochter is 11 O+ ) maar ik was door nog wat dingen terughoudend (waar ik hier niet op in gaan, voor degene die echt willen weten dm staat open) en gisteren het gesprek over onze toekomst en hoe verder en toch weer aangegeven dat die wens niet over is. Dus.... conclusie wij gaan dit nog een keer doen samen. We hebben nog geen duidelijke timeline, maar ik durf dit met hem aan, waar ik eerst eigenlijk altijd het gevoel had dit ga ik niet meer doen, ik ben namelijk door het missen van de eileiders aangewezen op ivf en gezien mijn ervaringen zag ik het eigenlijk niet meer zitten. Ik vond het hele ivf traject heftig en een aanslag op mijn lijf en psyche. Maar deze man is anders dan mijn ex, staat totaal anders in het leven en de manier waarop we er gisteren open over konden praten maakt dat ik dit dus wel aan durf.
Helaas zullen we het waarschijnlijk zelf moeten bekostigen omdat ik al 3 vergoede pogingen heb gehad. Enige reden voor nieuwe vergoede pogingen zou zijn als bij hem blijkt dat zijn zwemmer niet goed genoeg zijn. Maar daar ga ik voor nu even niet van uit.

Dus ja... dit dus.. spannend.
Be happy with the little things in life
  Manager PR/Moderator donderdag 10 december 2020 @ 17:20:09 #160
269689 crew  Viv
pi_196658097
@droomvrouwtje O+
Ik heb sinds je vertelde over de scheiding altijd wel gedacht dat je het weer zou gaan proberen. Ooit, als je er klaar voor zou zijn. Met of zonder nieuwe partner. Wat spannend dat 'ooit' dichterbij komt nu. Ik ga zo ontzettend hard voor jullie duimen! :*
  donderdag 10 december 2020 @ 17:29:33 #161
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_196658245
@Viv O+ Ja ik ben er klaar voor, ik heb zelf nog een tijdje gedacht ik ga dit als ik niet op tijd een nieuwe partner heb alleen doen, maar eerlijk na veel nadenken zag ik dit niet zitten.
Maar samen met hem durf ik dit aan, ik wil oprecht een kind met hem. Eerst was het voor mijn gevoel vooral het willen van een kind, met wie dat maakte niet zo uit :@
Maar als ik zie hoe hij met zijn dochter is O+ Dat wil ik voor mijn kind. Gelukkig hebben zijn dochter en ik een goede band, dus ik ben voor mijn gevoel al een soort van mama. Maar nog een kindje van ons samen. O+ Dat zie ik wel zitten
  donderdag 10 december 2020 @ 17:34:04 #162
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_196658330
Wat een mooi bericht @droomvrouwtje ! Heel veel succes :Y .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_196658347
@droomvrouwtje Wat een rollercoaster! Is het niet zo dat het gaat om het PAAR dat 3 vergoede pogingen heeft? En je bent nu een nieuw paar, dus teller staat op 0. En als dat toch noet zo is, er zijn verzekeringen niet een 4e of 5e poging vergoeden!
  donderdag 10 december 2020 @ 17:42:26 #164
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_196658456
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:35 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:droomvrouwtje Wat een rollercoaster! Is het niet zo dat het gaat om het PAAR dat 3 vergoede pogingen heeft? En je bent nu een nieuw paar, dus teller staat op 0. En als dat toch noet zo is, er zijn verzekeringen niet een 4e of 5e poging vergoeden!
Nee helaas, ik dacht dat ook maar alles is ook via mijn verzekering gegaan. Ik heb dat al uitgezocht.
Dat laatste zou nog een optie kunnen zijn, maar daar moet ik dan eens induiken. Ik weet niet aan welke voorwaarden je dan moet voldoen en of dat mogelijk is met een nieuwe partner.
pi_196659098
@droomvrouwtje O+

Wat dapper!
pi_196661619
@droomvrouwtje wauw, wat mega dapper van je zeg! Ik duim dat de combinatie tussen jou en jouw nieuwe lief een match made in heaven is O+
  donderdag 10 december 2020 @ 21:00:14 #168
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_196662106
Jullie zijn lief O+

@Peacefull dat hoop ik ook.

Ik moest wel lachen ik heb al jaren een short list met namen alleen jongens namen willen niet zo, maar ik heb al jaren een meisjes naam in mijn hoofd. Dus toen ik die riep, moest hij meteen lachen want de naam die ik graag voor een meisje zou willen is wat hij zijn dochter eigenlijk als 2e naam had willen geven maar niet gedaan heeft. Dus daar zijn we al over uit *zwijmel*
pi_196662275
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 21:00 schreef droomvrouwtje het volgende:
Jullie zijn lief O+

@:Peacefull dat hoop ik ook.

Ik moest wel lachen ik heb al jaren een short list met namen alleen jongens namen willen niet zo, maar ik heb al jaren een meisjes naam in mijn hoofd. Dus toen ik die riep, moest hij meteen lachen want de naam die ik graag voor een meisje zou willen is wat hij zijn dochter eigenlijk als 2e naam had willen geven maar niet gedaan heeft. Dus daar zijn we al over uit *zwijmel*
Da's wel heul tof!

Ik wilde eigenlijk geen vroege echo maar lag vandaag met uitdroging in het ziekenhuis en de gynaecoloog wilde toch even kijken met het primitieve echo-apparaat van de kraamafdeling. En: er klopt een hartje :o
pi_196662368
@Cygne met uitdroging in het ZH? Ben je zo ziek? :'(

En een hartje *O* O+
  donderdag 10 december 2020 @ 21:15:45 #171
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_196662465
@Cygne balen zat je zo ziek bent :* maar kloppend hartje O+ *O*
pi_196662484
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 21:11 schreef Peacefulll het volgende:
@:cygne met uitdroging in het ZH? Ben je zo ziek? :'(

En een hartje *O* O+
Ja hield al paar dagen niks meer binnen. Huisarts wilde me even zien en die stuurde me meteen door naar het ziekenhuis.

10 keer prikken want m'n vaten wilden niet maar heb inmiddels wat vocht binnen.
  donderdag 10 december 2020 @ 21:20:37 #173
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_196662574
Beterschap :*
pi_196663098
Wat leuk dv! Ik heb het al die jaren voor je gehoopt en het is je zo gegund :*

Cygne, een kloppend hartje O+
Hoeveel weken ben je nu en wanneer weet je meer over de gezondheid van het kindje?
  Manager PR/Moderator donderdag 10 december 2020 @ 21:39:09 #175
269689 crew  Viv
pi_196663131
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 21:00 schreef droomvrouwtje het volgende:
Wat bijzonder! :o Hoe klein is die kans zeg, met zo enorm veel namen om uit te kiezen. :D

@Cygne beterschap! :* En een hartje! O+
pi_196663436
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 21:38 schreef Arja het volgende:
Wat leuk dv! Ik heb het al die jaren voor je gehoopt en het is je zo gegund :*

Cygne, een kloppend hartje O+
Hoeveel weken ben je nu en wanneer weet je meer over de gezondheid van het kindje?
Morgen 7 weken. Als het goed blijft gaan ergens in januari vlokkentest.
pi_196663598
@droomvrouwtje wat enorm bijzonder van de meisjesnaam. Het voelt dan bijna alsof het zo heeft moeten zijn hè. Heel veel succes komende tijd met het uitzoeken van de mogelijkheden. Ik hoop zo voor jullie dat het lukt. O+
  donderdag 10 december 2020 @ 22:38:29 #178
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_196664414
@Cygne ik duim voor je :* dat de tijd maar vooruit mag vliegen

Ja bijzonder he O+ Voor mij geeft dat wel een bepaald vertrouwen. Sowieso, de manier waarop we hier over konden praten en ook mijn angsten die vooral liggen rondom punctie en reactie op hormonen maar ook de angst mezelf kwijt te raken net nu ik eindelijk het gevoel heb daar te zijn waar ik wil zijn, geestelijk en lichamelijk. Maar zijn vertrouwen in mij, zijn humor, zijn zorgzaamheid dat allemaal samen maakt dat ik dit durf en volmondig ja durf te zeggen en dit nog een keer aan durf ook wetende dat het nog steeds garanties geen geeft en ik nog altijd “kindloos” achter kan blijven.

Kindloos bewust tussen haakjes gezien zijn dochter waar ik echt dol op ben O+ De band die zij en ik hebben is best bijzonder

[ Bericht 0% gewijzigd door droomvrouwtje op 10-12-2020 22:48:43 ]
pi_196667409
Droomvrouwtje, wat een mooi en spannend bericht om te lezen. O+

Cygne, beterschap x
pi_196676230
Droomvrouwtje wat een mooie wending krijgt jouw verhaal! O+

En cygne beterschap! Ik hoop dat je je snel beter voelt! :*
  vrijdag 11 december 2020 @ 19:28:34 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_196677219
Droomvrouwtje, wat goed! *O* En wat spannend! *O*

Cygne, wat fijn een kloppend hartje!
pi_196698946
Ik probeer al een half jaar zwanger te worden na het stoppen van jarenlang de pil te slikken. Ik ben nu 27 en de komende tijd ga ik met jullie meeschrijven. Ik heb wel meteen een vraag. Is het overigens handig om na het klaarkomen om nog even te liggen na het vrijen of kan ik meteen uitplassen/douchen. Ik heb namelijk de gewoonte om meteen te gaan douchen en goed spoelen van onder.
pi_196699103
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 23:37 schreef Zwitzalfcremetje het volgende:
Ik probeer al een half jaar zwanger te worden na het stoppen van jarenlang de pil te slikken. Ik ben nu 27 en de komende tijd ga ik met jullie meeschrijven. Ik heb wel meteen een vraag. Is het overigens handig om na het klaarkomen om nog even te liggen na het vrijen of kan ik meteen uitplassen/douchen. Ik heb namelijk de gewoonte om meteen te gaan douchen en goed spoelen van onder.
Je kan denk ik beter in dit topic meeposten, daar zitten de dames zwanger proberen te worden zonder medische hulp. In dit topic zitten dames die hulp van het ziekenhuis krijgen door middel van bijvoorbeeld IVF.

Ik kreeg van de huisarts als advies om 20 minuten te blijven liggen met een kussen in je onderrug. Uiteindelijk heb ik ook hulp van het ziekenhuis gehad maar dat betekent niet dat t voor jou niet werkt. Ik duim voor je :s)
pi_196699564
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 23:46 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Je kan denk ik beter in dit topic meeposten, daar zitten de dames zwanger proberen te worden zonder medische hulp. In dit topic zitten dames die hulp van het ziekenhuis krijgen door middel van bijvoorbeeld IVF.

Ik kreeg van de huisarts als advies om 20 minuten te blijven liggen met een kussen in je onderrug. Uiteindelijk heb ik ook hulp van het ziekenhuis gehad maar dat betekent niet dat t voor jou niet werkt. Ik duim voor je :s)
Bedankt voor de tip. Ik zal wel mijn vraag ook in het andere topic posten :)
pi_196720358
Helaas, negatieve test vanochtend en alle tekenen van een naderende menstruatie :'(
Arme man en kind trouwens, ik ben echt de duivel himself :') Nu nog even wachten op bloed en dan komende week vol goede moed een nieuwe poging doen. Vind het wel fijn dat het dan in de Kerstvakantie valt, scheelt weer geregeld en gedoe op mijn werk.

Edit: gek genoeg heb ik het volste vertrouwen in de komende poging. Bij M was het de 3e IUI poging raak en nu valt deze 3e poging precies gelijk met die van 3 jaar geleden.
  maandag 14 december 2020 @ 11:50:05 #186
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_196721095
Peace :*
pi_196721473
Ik hoop zo dat je gevoel goed zit Peace, zou wel mooi symbolisch zijn ook zeg. Duimen draaien voor de volgende ronde :* :*
pi_196783842
Lief dames O+ Zou wel bijzonder zijn als de komende ronde dan tot een positieve test zou leiden.

Morgenochtend weer een startecho :)
#moederzielalleenhier :')
pi_196784444
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 13:49 schreef Peacefulll het volgende:
Lief dames O+ Zou wel bijzonder zijn als de komende ronde dan tot een positieve test zou leiden.

Morgenochtend weer een startecho :)
#moederzielalleenhier :')
pi_196784500
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:18 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij je snel weer een beetje beter gaat voelen :*
Wanneer weet/hoor je meer over dit kindje?
pi_196786663
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:20 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij je snel weer een beetje beter gaat voelen :*
Wanneer weet/hoor je meer over dit kindje?
We hebben volgende week woensdag weer een echo in het UMC. Verwacht ik geen bijzonderheden van. Begin januari termijnecho bij de verloskundige. Als die echo nog goed is, is de kans redelijk groot dat het kindje niet ziek is. Ergens daarna zal de vlokkentest wel gepland worden.
  donderdag 17 december 2020 @ 16:37:55 #192
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_196787435
Droomvrouwtje, wow, wat spannend, ik zou het je zooo gunnen! :*

Alle anderen hier uiteraard ook, veel succes en sterkte met het hele proces allemaal!
in de haak.
pi_196787497
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 15:59 schreef Cygne het volgende:

[..]

We hebben volgende week woensdag weer een echo in het UMC. Verwacht ik geen bijzonderheden van. Begin januari termijnecho bij de verloskundige. Als die echo nog goed is, is de kans redelijk groot dat het kindje niet ziek is. Ergens daarna zal de vlokkentest wel gepland worden.
Phoe, echt nog even spannend allemaal :*
Wat maakte nou precies dat ze deze toch nog terug durfden te plaatsen? (Als je het niet wil beantwoorden dan hoeft dat niet hoor)
pi_196788354
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 16:40 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Phoe, echt nog even spannend allemaal :*
Wat maakte nou precies dat ze deze toch nog terug durfden te plaatsen? (Als je het niet wil beantwoorden dan hoeft dat niet hoor)
Omdat er zoveel niet-conclusief waren en ze vrijwel zeker de procedure niet nog een keer zouden overleven. Ook omdat ik niet heel makkelijk zelf zwanger raak. We moesten ons heel uitdrukkelijk uitspreken vóór prenatale diagnostiek.

Het heeft wel heel wat werkgroep vergaderingen gekost in de ziekenhuizen. _O-
pi_196789772
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 17:21 schreef Cygne het volgende:

[..]

Omdat er zoveel niet-conclusief waren en ze vrijwel zeker de procedure niet nog een keer zouden overleven. Ook omdat ik niet heel makkelijk zelf zwanger raak. We moesten ons heel uitdrukkelijk uitspreken vóór prenatale diagnostiek.

Het heeft wel heel wat werkgroep vergaderingen gekost in de ziekenhuizen. _O-
Hehe jullie hebben de artsen mooi bezig gehouden ;) Hoe mooi zou het zijn als hier straks een prachtig kindje uit voortkomt O+
pi_196823283
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:13 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik durf het bijna niet te posten bang om te jinxen. Ik was daar waar barreltje was, einde oefening klaar en uit. Het was toen in die situatie heel definitief, vooruit kijken heb ik nooit gedaan. Je weet namelijk nooit. En ik kon het net als barrel niet overzien van wat dit dan precies inhoud voor de toekomst, nog steeds niet eigenlijk. Maar ik was echt kapot, weg droom, weg toekomst, geen idee hoe verder te moeten. Ik heb hier echt zitten janken toen ik haar berichtje las en wist niet goed wat te zeggen. Want de pijn, de wanhoop, het verdriet, het gevoel je verslagen voelen. Ik snap zo waar je dan zit met je gevoelens. Barreltje lieve vrouw, ik leef met je mee. Dikke knuffel voor jou en ik denk aan je :*

Daarna ging ik scheiden en ontmoette ik een hele leuke vent.
En die kinderwens is er nog steeds, er was al vaker uitgesproken dat hij best nog een kind zou willen (zijn eigen dochter is 11 O+ ) maar ik was door nog wat dingen terughoudend (waar ik hier niet op in gaan, voor degene die echt willen weten dm staat open) en gisteren het gesprek over onze toekomst en hoe verder en toch weer aangegeven dat die wens niet over is. Dus.... conclusie wij gaan dit nog een keer doen samen. We hebben nog geen duidelijke timeline, maar ik durf dit met hem aan, waar ik eerst eigenlijk altijd het gevoel had dit ga ik niet meer doen, ik ben namelijk door het missen van de eileiders aangewezen op ivf en gezien mijn ervaringen zag ik het eigenlijk niet meer zitten. Ik vond het hele ivf traject heftig en een aanslag op mijn lijf en psyche. Maar deze man is anders dan mijn ex, staat totaal anders in het leven en de manier waarop we er gisteren open over konden praten maakt dat ik dit dus wel aan durf.
Helaas zullen we het waarschijnlijk zelf moeten bekostigen omdat ik al 3 vergoede pogingen heb gehad. Enige reden voor nieuwe vergoede pogingen zou zijn als bij hem blijkt dat zijn zwemmer niet goed genoeg zijn. Maar daar ga ik voor nu even niet van uit.

Dus ja... dit dus.. spannend.
:* O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_196929199
Eén eitje dit keer helaas. Het spuiten heeft, behalve een kortere cyclus, niks extra's opgeleverd.
Ik reageer toch weer flink op de Gonal. Mocht deze ronde geen zwangerschap opleveren dan ga ik toch eens een ander middel uitproberen denk ik.

Tweede Kerstdag de inseminatie :) Wie weet levert dit ons een mooi kerstcadeautje op ;)
pi_196929221
Ik duim voor jullie ^O^ :*
pi_196929245
Wel een mooi moment O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Moderator vrijdag 25 december 2020 @ 00:49:36 #200
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196934999
Spannend peace! Ik ga duimen voor een kerstkindje O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator vrijdag 25 december 2020 @ 00:56:30 #201
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196935191
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 22:38 schreef droomvrouwtje het volgende:
@:cygne ik duim voor je :* dat de tijd maar vooruit mag vliegen

Ja bijzonder he O+ Voor mij geeft dat wel een bepaald vertrouwen. Sowieso, de manier waarop we hier over konden praten en ook mijn angsten die vooral liggen rondom punctie en reactie op hormonen maar ook de angst mezelf kwijt te raken net nu ik eindelijk het gevoel heb daar te zijn waar ik wil zijn, geestelijk en lichamelijk. Maar zijn vertrouwen in mij, zijn humor, zijn zorgzaamheid dat allemaal samen maakt dat ik dit durf en volmondig ja durf te zeggen en dit nog een keer aan durf ook wetende dat het nog steeds garanties geen geeft en ik nog altijd “kindloos” achter kan blijven.

Kindloos bewust tussen haakjes gezien zijn dochter waar ik echt dol op ben O+ De band die zij en ik hebben is best bijzonder
Lieverd ik heb deze update helemaal gemist, wat een fantastisch nieuws O+ Ik had al goede hoop dat je er ooit toch nog eens voor zou gaan en nu is het moment gewoon daar.

Qua angst rondom de punctie: waar zit dat hem in, de pijn? Want dan weet ik helemaal wat je bedoelt en kan ik je aanraden dit onder narcose te doen. Dat heb ik de laatste twee keer gedaan en dat was echt heel fijn. Het idee van ooit nog een punctie zonder narcose geeft me ook meteen hartkloppingen :X
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 25 december 2020 @ 01:32:01 #202
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_196935873
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 20:06 schreef Peacefulll het volgende:
Eén eitje dit keer helaas. Het spuiten heeft, behalve een kortere cyclus, niks extra's opgeleverd.
Ik reageer toch weer flink op de Gonal. Mocht deze ronde geen zwangerschap opleveren dan ga ik toch eens een ander middel uitproberen denk ik.

Tweede Kerstdag de inseminatie :) Wie weet levert dit ons een mooi kerstcadeautje op ;)
Spannend! Mijn duimen gaan voor je draaien :*
  vrijdag 25 december 2020 @ 01:38:38 #203
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_196935981
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 00:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Lieverd ik heb deze update helemaal gemist, wat een fantastisch nieuws O+ Ik had al goede hoop dat je er ooit toch nog eens voor zou gaan en nu is het moment gewoon daar.

Qua angst rondom de punctie: waar zit dat hem in, de pijn? Want dan weet ik helemaal wat je bedoelt en kan ik je aanraden dit onder narcose te doen. Dat heb ik de laatste twee keer gedaan en dat was echt heel fijn. Het idee van ooit nog een punctie zonder narcose geeft me ook meteen hartkloppingen :X
Mijn angst zit in pijn. Maar er zit ook nog wat onverwerkte dingen waar ik eigenlijk nog mee aan de slag moet. Door de punctie raak ik in paniek als ik bijv voor een uitstrijkje moet, want die eendenbek... complete paniek, niet kunnen ontspannen waardoor die dus zeer doet.
Ik heb ook een zwart gat van de eerste punctie, maar flashbacks op het moment dat het slecht gaat (weinig slaap, kort lontje en ik mezelf voorbij dender) met mij, dan schrik ik s’nachts echt wakker, ik kan nog steeds niet alles helder plaatsen, ik weet hoe die dag verlopen is, maar als ik erover praat is het alsof ik het niet over mezelf heb. De andere 2 puncties kan ik wel herinneren. De 2e ging redelijk maar bij de 3e weer paniek en zijn ze gestopt met aanprikken. Het moeilijke is dat ik niet steeds hetzelfde reageer op pijnstilling, de eerste keer was ik compleet van de wereld. De 2e keer geen pijn en erg fit en de 3e weer zelfde dosis en deed het zeer.
Maar ik durf het op zich wel aan met hem, hij weet mij altijd wel te kalmeren dus ik heb vertrouwen dat hij het in die situatie ook kan
  vrijdag 25 december 2020 @ 18:08:48 #204
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_196949314

weliswaar anders dan we 8 jaar lang hebben gehoopt... maar door de omstandigheden momenteel.. toch nog gelukt deze week!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')