Dank je! Delen is lief.quote:
Laatste loodjes voor mij. spannend dus. Ik kan niet wachten.quote:Op zondag 22 november 2020 07:16 schreef B.ertha het volgende:
![]()
Ja, da's een echte!!! Gefeliciteerd Cygne en nu duimen voor een gezonde
[..]
Hoe gaat het met jou dan?
Net op de echo een mooi leeglopend follikel gezien.. maandag dus de allerAllerALLER LAATSTE..quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:51 schreef Peacefulll het volgende:
Blijf wel redelijk eenzaam en alleen over hierAlleen maar mooi natuurlijk, weinig mensen in een medisch traject
Barrel hebben jullie al ideeën over de laatste terugplaatsing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We ( ik ) zijn ook heel erg op zoek naar zingeving.. wat is he functie nou nog op aarde als je je niet kan voortplanten.. lastig..quote:Op woensdag 25 november 2020 13:56 schreef Lemijn het volgende:
Da's een prachtige stijging Cygne.
Aanstaande maandag terugplaatsing Barreltje? Spannend weer. Ik snap het plannen maken voor daarna wel hoor. Je moet toch wat met je gedachtes.
Och....quote:Op woensdag 25 november 2020 14:07 schreef Barreltje het volgende:
We ( ik ) zijn ook heel erg op zoek naar zingeving.. wat is he functie nou nog op aarde als je je niet kan voortplanten.. lastig..
quote:Op woensdag 25 november 2020 13:50 schreef Cygne het volgende:
Ik duim weer mee Barrel.![]()
Vandaag officiële testdag.Dat zijn mooie streepjes hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu hopen dat het goed blijft gaan ! Op naar stap 2
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2020 14:38:53 ]
quote:Op woensdag 25 november 2020 14:38 schreef Leonos het volgende:
Af en toe een glaasje mag volgens mij wel als man. Zuipen zou ik niet gaan doen, zeker niet als je al in een medisch traject zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 25 november 2020 14:38 schreef Leonos het volgende:
Bij een vrouw wordt alcoholgebruik afgeraden, bij een man alcoholPIEKEN. Dat wil zeggen, niet meer dan 2. Daarbij wordt ook gezegd dat je dan ook niet elke dag 2 porties moet nemen. Oftewel, drink gewoon als stelregel niet maar als je eens met de mannen op stap gaat of je gaat lekker uiteten, neem er dan max 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alcohol kan zaadkwaliteit beïnvloeden. Dat kan niet zoveel kwaad als je meer dan genoeg hebt, maar kan wel degelijk uitmaken als het al niet fantastisch is. Niet elke man heeft dat laten testen en het kan ook "niet fantastisch" zijn op manieren die niet uit de gewone testen komen (motiliteit, beweeglijkheid en hoeveelheid).
Dus het kan wel degelijk het verschil maken.
En als je arts het aanraadt en in plaats van dat advies te volgen, ga je het hele internet afzoeken naar redenen waarom het heus wel mag, terwijl de vrouw ook niet mag drinken en daarnaast gigantische offers moet doen voor jullie kinderwens, dan vind ik dat je niet heel betrokken bent. Maar dat is mijn stokpaardje![]()
Ach Barreltje!quote:Op woensdag 25 november 2020 14:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
We ( ik ) zijn ook heel erg op zoek naar zingeving.. wat is he functie nou nog op aarde als je je niet kan voortplanten.. lastig..
Vandaag officiële testdag.Dat zijn hele mooie streepjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pfft Barrel, wat mega spannend! Als er iemand is waarbij het nu verdorie eens moet lukken, dan is het wel bij jou!quote:Op woensdag 25 november 2020 13:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Net op de echo een mooi leeglopend follikel gezien.. maandag dus de allerAllerALLER LAATSTE..![]()
Voorlopig is de score 0/9, we gaan voor 1/10
Ondertussen hebben we samen steeds intensievere gesprekken voor wat hierna.. we gaan er dus eigenlijk al vanuit dat ook deze niet gaat lukken..
We weten het nog niet.. het land waar ik nu tijdelijk woon heeft klinieken die tot 46 jaar gaan. Ergens willen we kijken of er toch niet nog iets kan (en eigenlijk vooral wat de verklaring is dat het jiet lukt) , aan de andere kant ben ik er klaar mee..
We hebben iig besloten om kerst gewoon fijn samen te vieren en dan weer eens 3 maanden pauze in te lassen waarin we er niet mee bezig gaan zijn..
Daarna gaan we eens op zoek naar (zoals mn vriend het benoemd) de perfect storm.. toch die 10 kilo afvallen, de rust en reinheid , vitaminen etc op peil , alle bijgeloven halen we er bij![]()
We gaan het zien. In January komt iig mn nichtje ter wereld, en daar kijk ik enorm naar uit..
Vandaag officiële testdag.Ziet er goed uit Cygne!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En?quote:Op woensdag 25 november 2020 18:06 schreef Peacefulll het volgende:
Ik heb morgen weer een echo om te checken hoe de eitjes rijpen. Vorige keer waren de eitjes al klaar om te springen, dus nu een dagje eerder terugkomen.
quote:
God ja, ik weet het ook nog wel, de ene cyclus gaat het te snel, de andere te traagquote:Op donderdag 26 november 2020 21:20 schreef Peacefulll het volgende:
[..]De eitjes hadden er nog geen zin in. Last van de donkere dagen of zo. Waar ze de vorige ronde na 7 dagen spuiten al klaar waren om te springen (18 en 20mm), waren ze nu na 6 dagen nog maar 10 en 12 mm. Nu hopen dat deze twee door blijven groeien
zondag terug.
Hoe ging 't vandaag?quote:Op donderdag 26 november 2020 21:20 schreef Peacefulll het volgende:
[..]De eitjes hadden er nog geen zin in. Last van de donkere dagen of zo. Waar ze de vorige ronde na 7 dagen spuiten al klaar waren om te springen (18 en 20mm), waren ze nu na 6 dagen nog maar 10 en 12 mm. Nu hopen dat deze twee door blijven groeien
zondag terug.
Goed! Goede echoquote:
Spannend!quote:Op zondag 29 november 2020 19:37 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Goed! Goede echoTwee mooie eitjes, vanavond de ovitrelle en dinsdag de inseminatie.
Hoe gaat het met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 30 november 2020 14:40 schreef Barreltje het volgende:
Nou.. deze lichtflits moet het dan maar worden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, groeien flits!
Spannend Barrel
![]()
Dit idd!quote:Op maandag 30 november 2020 16:50 schreef SQ het volgende:
Al mijn positieve energie richting barrel voor een kerstwonder
quote:
Ook overgeven zelfs? Bah, maar ook wel weer fijn ofzo, een soort bevestiging?quote:Op maandag 30 november 2020 19:22 schreef Cygne het volgende:
[..]![]()
Verder wel goed. Afgelopen maanden waren best heftig met steeds te verwachten telefoontjes met goed of slecht nieuws. Dat is nu even voorbij en dat geeft veel rust.
Donderdag, om te kijken of het op de goede plek zit. Ik vraag of ik daarna pas weer een echo mag met 10 weken. Als er dan een hartje is, is de kans veel groter dat dat zo blijft.quote:Op maandag 30 november 2020 20:38 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ook overgeven zelfs? Bah, maar ook wel weer fijn ofzo, een soort bevestiging?
Nu kun je ons traject niet vergelijken met dat van jullie, maar ik weet ook nog wel inderdaad het grote contrast tussen zwanger proberen te worden en zwanger zijn. Vooral de eerste weken en maanden van de zwangerschap waarin je weinig controles hebt.
Wanneer heb je weer een echo?
Ja precies. Ik moet een vroege echo vanwege hoger risico op bbz maar als ik dat risico niet had, had ik die ook geskipt.quote:Op maandag 30 november 2020 21:53 schreef Gogo83 het volgende:
Ik duim voor je Barrel!![]()
En @:Cygne: ik heb dit keer de hele vroege echo ook overgeslagen omdat dat vroege kloppende hartje geen waarde had na de vorige keer. Was soms lastig, maar toch was dat kloppende hartje bij bijna 9 weken een veel fijnere geruststelling dan als ik het twee weken daarvoor al had gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |