Vandaag weer starten met de Gonal Fquote:Op zaterdag 21 november 2020 07:08 schreef Philomijn het volgende:
Wow Cygne wat een goed nieuws!!![]()
Peace, wat jammer dat de eerste poging niet raak wasWanneer mag je weer?
Die is mooiquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:15 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een echte streep hè?
Spannend!quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:44 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Vandaag weer starten met de Gonal F
quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:51 schreef Peacefulll het volgende:
Blijf wel redelijk eenzaam en alleen over hierAlleen maar mooi natuurlijk, weinig mensen in een medisch traject
Barrel hebben jullie al ideeën over de laatste terugplaatsing?
Och peace..quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:51 schreef Peacefulll het volgende:
Blijf wel redelijk eenzaam en alleen over hierAlleen maar mooi natuurlijk, weinig mensen in een medisch traject
En jij nog bedankt voor het idee.quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:19 schreef SQ het volgende:
Whoa Cygne, wat spannend! Sterkte met het doorkomen van de komende weken
Ooit hoop ik terug te komen. En ik hoop dat ooit niet heel lang duurtquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:51 schreef Peacefulll het volgende:
Super. Geweldig. Ik duim even verder voor je. Het is vast een stap in de goede richting. Ik stuur je veel moed en positiviteit toe. Niet allesquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:15 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]
Wowwww wat een superfijn nieuwsquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:15 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]
Stuur ook een hoop naar jou toe.quote:Op zaterdag 21 november 2020 16:06 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Super. Geweldig. Ik duim even verder voor je. Het is vast een stap in de goede richting. Ik stuur je veel moed en positiviteit toe. Niet alleswant ik heb zelf ook nog wat nodig.
Hoe gaat het met jou dan?quote:Op zaterdag 21 november 2020 16:06 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Super. Geweldig. Ik duim even verder voor je. Het is vast een stap in de goede richting. Ik stuur je veel moed en positiviteit toe. Niet alleswant ik heb zelf ook nog wat nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |