SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------------------------------------------------------
Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?
RonderotondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-------------------------------------------------------------
Belangrijke data
In het vorige topic uitgezwaaid:![]()
Wat balen Peacefulll.
En we blijven duimen voor Cygne!
Barreltje, wanneer gaan jullie voor de laatste terugplaatsing?.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder![]()
Wat spannend!!quote:Op donderdag 19 november 2020 16:56 schreef Cygne het volgende:
Ik had vanmiddag een licht-positieve test.![]()
Hopelijk loopt ie op.![]()
Een voorzichtige gefeliciteerd en ik duim heeel hard voor oplopende testen!![]()
![]()
Yayquote:Op donderdag 19 november 2020 16:56 schreef Cygne het volgende:
Ik had vanmiddag een licht-positieve test.![]()
Hopelijk loopt ie op.Duimen staan aan
![]()
![]()
![]()
![]()
!
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder![]()
spannend cygne!
Hoeveel dagen na tp is dat nu dan?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
8quote:Op donderdag 19 november 2020 19:19 schreef Barreltje het volgende:
spannend cygne!
Hoeveel dagen na tp is dat nu dan?![]()
Met hoeveel dagen na een eisprong kan je dat ook alweer vergelijken?Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
Dit was een blastocyst, dus ik denk 12/13 zoiets?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:35 schreef Lemijn het volgende:
Met hoeveel dagen na een eisprong kan je dat ook alweer vergelijken?![]()
Tof.
Hoe voelt het voor jou?
En op de zaken vooruitlopend, is er een plan voor hierna? De chromosomen zijn wat ze zijn natuurlijk, maar wanneer gaan ze een echo maken of iets anders doen?Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
Ik wacht nog even af tot woensdag, als de test dan nog positief is bel ik het ziekenhuis. Dan een vroege echo om te kijken of het op de goede plek zit. Als er met 9 a 10 weken nog hartactie is vlokkentest inplannen. Als de vlokkentest geen goede uitslag geeft, breken we de zwangerschap af.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:40 schreef Lemijn het volgende:
Tof.
Hoe voelt het voor jou?
En op de zaken vooruitlopend, is er een plan voor hierna? De chromosomen zijn wat ze zijn natuurlijk, maar wanneer gaan ze een echo maken of iets anders doen?
Onze arts zei wel dat embryo's die ongebalanceerd uit de test komen toch vaak wat achterstand al hebben. Dit embryo is 32 cellig de vriezer ingegaan, er hetzelfde uitgekomen en de volgende dag ontwikkeld naar blastocyst. Dat geeft geen garanties, maar is wel een voorzichtig goed teken.
Verder ben ik vooralsnog in de ontkenning. Stapje voor stapje.![]()
Snap ik! Ik haal even een oud motto van stal: vertrouwen of blijdschap is niet nodig voor een goede afloop. Doe het lekker op je eigen manier en intussen duimen we gewoon heel hard meequote:Op donderdag 19 november 2020 19:47 schreef Cygne het volgende:
Verder ben ik vooralsnog in de ontkenning. Stapje voor stapje..
Jaaaaa cygne! Plak plak plak want aapie wil graag een speelkameraadje erbij![]()
![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |