Ja, hoe dichter je bij NOD komt hoe zenuwachtiger je wordt natuurlijkquote:Op zondag 3 januari 2021 18:56 schreef Mrs.Peel het volgende:
Goed te horen dat je een fijne vakantie hebt gehad, en gelukkig dat je de tweede wachtweek moet werken, dan heb je denk ik de meeste afleiding nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:14 schreef MiNi1981 het volgende:
Balen toch weer Peace!
Blijft toch raar dat iedereen door gaat met proberen en voor mij het traject gewoon nog steeds stil ligt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat doet ook gewoon onmenselijk veel zeer.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:14 schreef MiNi1981 het volgende:
Balen toch weer Peace!
Blijft toch raar dat iedereen door gaat met proberen en voor mij het traject gewoon nog steeds stil ligt.Dat doet ook verschrikkelijk veel pijn Mini. Het is zo'n heftig traject, emotioneel en fysiek. De wens voor een kindje kan zo verschrikkelijk groot zijn. En als het dan tegenzit dan doet dat veel met je gemoedstoestand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, thnx. Ik heb me gisteren ellendig gevoeld, vandaag gaat het al weer een stuk beter. Werk biedt ook de nodige afleidingquote:Op maandag 11 januari 2021 17:41 schreef Lemijn het volgende:
Wat ellendig Peace! Alsof 1 kans per maand niet al frustrerend genoeg is... ik zou dat jaloerse gevoel maar gewoon toelaten als ik jou was. Je ertegen verzetten laat je alleen maar rotter voelen.
Eens.en dat laatste is waarom dit topic wer in myatt staat.. ik wil (weer) graag de steun zijn die ik hier altijd gevonden heb..quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:46 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik vergat dat soms echt, het is zo makkelijk om in die molen te stappen en mee te denderen op dat tempo zonder even eruit te stappen en een pauze te nemen. Maar soms moet je gewoon echt even een stapje terug doen, pas op de plaats nemen.
Hoe verdrietig dit topic ook vaak is, maar daar zijn we ook voor, elkaar te helpen en te steunen, degene die je voor gingen hebben ook de ervaringen en niet elk traject en ervaring is hetzelfde maar je kan wel er uit halen wat voor jou werkt of tips meenemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Helaas welkomquote:Op zondag 31 januari 2021 18:09 schreef PVS18 het volgende:
Nou ik kom meeschrijven. Ruim 3 jaar bezig, zitten inmiddels op 11 van 12 IUI, staan op wachtlijst voor IVF/ICSI. Ik zie vreselijk op tegen IVF/ICSI. Lijkt me zowel fysiek zwaar, hormonen kijk ik tegen op én dat je er dagelijks echt zo ontzettend mee bezig moet zijn. Ik hanteer momenteel toch graag standje struisvogel: als ik genoeg leuke dingen doe hoef ik er ook niet continue mee bezig te zijn. (Nee ik onderdruk niet al mijn gevoelens, ja partner en ik kunnen er goed over praten).
Zit bij ons nog een extra handicap in het ISCI traject, daar moet mijn man ook voor aan hele zware risicovolle medicatie (lang verhaal, DM staat open).
Ik merk dat ik vooral worstel met de vraag hoeveel is het waard? Kansen kansen kansen. Kansen op niets. Ik heb er eigenlijk geen vertrouwen meer in en voel me daar dan weer schuldig over. Ook omdat dit niet helpt bij het placebo-effect. Ik durf niet meer te hopen op een kind, het lukt allemaal toch nooit.
Zo lekker deprimerend, maar zo ervaar ik het momenteel.
Welkom.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:09 schreef PVS18 het volgende:
Nou ik kom meeschrijven. Ruim 3 jaar bezig, zitten inmiddels op 11 van 12 IUI, staan op wachtlijst voor IVF/ICSI. Ik zie vreselijk op tegen IVF/ICSI. Lijkt me zowel fysiek zwaar, hormonen kijk ik tegen op én dat je er dagelijks echt zo ontzettend mee bezig moet zijn. Ik hanteer momenteel toch graag standje struisvogel: als ik genoeg leuke dingen doe hoef ik er ook niet continue mee bezig te zijn. (Nee ik onderdruk niet al mijn gevoelens, ja partner en ik kunnen er goed over praten).
Zit bij ons nog een extra handicap in het ISCI traject, daar moet mijn man ook voor aan hele zware risicovolle medicatie (lang verhaal, DM staat open).
Ik merk dat ik vooral worstel met de vraag hoeveel is het waard? Kansen kansen kansen. Kansen op niets. Ik heb er eigenlijk geen vertrouwen meer in en voel me daar dan weer schuldig over. Ook omdat dit niet helpt bij het placebo-effect. Ik durf niet meer te hopen op een kind, het lukt allemaal toch nooit.
Zo lekker deprimerend, maar zo ervaar ik het momenteel.
Thanks, ja gelukkig fijne fertiliteitsarts. Die benoemd wel voornamelijk de feitelijkheden en laat de keuze bij ons. Wat ik ook snap. Ze weet dat ik echt mega op zie tegen de hormonen van ivf. Dat vind ik het engst. Die punctie lijkt me ook kut, maar dat is in max 20 min voorbij.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:06 schreef June. het volgende:
[..]
Helaas welkom![]()
Het is ook gewoon zwaar. Fijn dat je er met je partner in elk geval goed over kan praten. Heb je een fijne fertiliteitsarts waarmee je jouw bovenstaande overwegingen kan bespreken? Hoe staan zij erin?
Maar als er een kans is, dan is er een kans dat je ooit zwanger wordt. Zie @:Majo die nu een wolk van een baby heeft na 5 jaar teleurstellingen. Maarja, het kutte is dat niemand je kan vertellen of dat ooit gaat gebeuren. Dat vond ik nog het zwaarst van alles.
Dank!quote:Op zondag 31 januari 2021 19:32 schreef Cygne het volgende:
[..]
Welkom.![]()
Lastig hè, die kansen en geen zekerheden. En inderdaad, kijk naar @:MaJo ik kan je niks beloven maar het is nog niet verloren.
Ohja over ivf/icsi. Dat klinkt heel intimiderend. Lichamelijk vond ik het goed te doen. Mentaal wat pittiger maar ik vond het echt te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |