Ik denk dat de koffiepauzes waarin ze kinderen misbruiken samen met de elite uit Den Haag in de kelder van een 5G pizzeria soms wat langer duren dan 15 minutenquote:Op woensdag 18 november 2020 14:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de producenten van het vaccin ook de ict ondersteuning van onze overheid onder beheer hadden.
Ik leer elke dag bij
“Ongeveer 1000” positieve tests meer dan gemeld stelt de nos.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:21 schreef Monolith het volgende:
Zijn er nou 1000 tests niet gemeld of 1000 positieve tests? Dat maakt nogal een verschil.
Denken dat Truus van de GGD zelf even de VPN onder handen neemt was ook erg leerzaam.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de producenten van het vaccin ook de ict ondersteuning van onze overheid onder beheer hadden.
Ik leer elke dag bij
quote:Op woensdag 18 november 2020 14:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk dat de koffiepauzes waarin ze kinderen misbruiken samen met de elite uit Den Haag in de kelder van een 5G pizzeria soms wat langer duren dan 15 minuten
Dan krijg je dit soort slechte performance
Deels bullshit omdat het om een experimenteel modelberekening gaat van ventilatie waarbij de aangenomen parameters (virusload/werking/besmettelijkheid), de uitkomst bepalen.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet het criterium om besmet te raken, dat is alleen de richtlijn die ze aanhouden bij signalering dmv de corona-app.
Spaanse krant El Pais heeft laatst een mooi (Engelstalig) artikel gemaakt met diverse animaties om te laten zien hoe transmissie kan plaatsvinden: https://english.elpais.co(...)through-the-air.html
Nou ja, Urk afsluiten van de buitenwereld lijkt me een offer waar we allemaal wel achter kunnen staan.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:24 schreef groenen het volgende:
Hoop niet dat die 1.000 uit Urk afkomstig zijn.
Eh, die duizend extra kan ook negatieve testresultaat zijn.quote:
Je zou die mensen allemaal in kaart moeten brengen en als je gaat daten of een sollicitant hebt kunnen matchen of het 'er zo eentje' is, zodat je die snel kunt skippenquote:Op woensdag 18 november 2020 14:24 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En je ook niet laten testen mensen
Daar wonen maar 21000 mensen he.quote:
Geloof niet dat iemand daar echt bezwaar tegen heeft.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, Urk afsluiten van de buitenwereld lijkt me een offer waar we allemaal wel achter kunnen staan.
Nee is positief gemelde testen die missen.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eh, die duizend extra kan ook negatieve testresultaat zijn.
De NOS heeft het over 1000 positieve testsquote:Op woensdag 18 november 2020 14:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eh, die duizend extra kan ook negatieve testresultaat zijn.
En zes families.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Daar wonen maar 21000 mensen he.
Connectie met RIVM gaat via GGD GHOR (CoronIT). Dus Truus van de centrale GGD GHOR, niet de teststraatquote:Op woensdag 18 november 2020 14:24 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Denken dat Truus van de GGD zelf even de VPN onder handen neemt was ook erg leerzaam.
Feit blijft, het stapelt zich op.
Het was kennelijk druk bij het schap met eiersnijders.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:27 schreef Noppie2000 het volgende:
Maar dan zijn er dus eigenlijk 1300 meldingen meer dan gister? Is dat niet een bizar hoge stijging?
En hoe goed is de schatting. Volgens demense kan de RIVM namelijk helemaal niet met de eigen cijfers omgaan, dus waarom zouden ze dit wel goed in kunnen schattenquote:Op woensdag 18 november 2020 14:21 schreef Monolith het volgende:
tests? Dat maakt nogal een verschil.
Het gaat erom, dat weet of boeit de gemiddelde mens niet.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Connectie met RIVM gaat via GGD GHOR (CoronIT). Dus Truus van de centrale GGD GHOR, niet de teststraat
Ja dat vroeg ik dus ook al.. lijkt me een enorme dag tot dag toename. Of het moet voortkomen uit een enorme achterstand in data..quote:Op woensdag 18 november 2020 14:27 schreef Noppie2000 het volgende:
Maar dan zijn er dus eigenlijk 1300 meldingen meer dan gister? Is dat niet een bizar hoge stijging?
Het RIVM niet.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:26 schreef Momo het volgende:
[..]
De NOS heeft het over 1000 positieve tests
Vandaag dus een debat en dat hebben we niet duidelijk. Gaat weer lekker.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:27 schreef Noppie2000 het volgende:
Ja maar wel allemaal één huishouden dus geen 1,5 m.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Daar wonen maar 21000 mensen he.
The plot thickens...quote:Op woensdag 18 november 2020 14:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik dus ook al.. lijkt me een enorme dag tot dag toename. Of het moet voortkomen uit een enorme achterstand in data..
Ik denk een hoop achterstallige data inderdaad. Afgelopen dagen natuurlijk weer aardige dalingen, ik denk dat de cijfers gewoon hoger liggen dan de afgelopen dagen, maar dat ze per 24 uur gewoon vrij ''stabiel'' zijn nu. Voor een echte daling zijn er denk ik extra maatregelen nodig op bepaalde plekken, anders blijven we een beetje hangen rond de 5k-5,5k denk ik.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik dus ook al.. lijkt me een enorme dag tot dag toename. Of het moet voortkomen uit een enorme achterstand in data..
Gezelligquote:Op woensdag 18 november 2020 14:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja maar wel allemaal één huishouden dus geen 1,5 m.
Er is gewoon een weekpatroon nu iedereen zich op zijn/haar gewenste moment kan laten testen.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk een hoop achterstallige data inderdaad. Afgelopen dagen natuurlijk weer aardige dalingen, ik denk dat de cijfers gewoon hoger liggen dan de afgelopen dagen, maar dat ze per 24 uur gewoon vrij ''stabiel'' zijn nu. Voor een echte daling zijn er denk ik extra maatregelen nodig op bepaalde plekken, anders blijven we een beetje hangen rond de 5k-5,5k denk ik.
Het RIVM spreekt gewoon van ontbrekende meldingen. Dit kan positief of negatief zijn. Ze zeggen zelfs dat de dagcijfers morgen MOGELIJK hoger zijn. Indien dit daadwerkelijk positieve tests bedroegen die ontbraken dan was het dagcijfer morgen gegarandeerd hoger.quote:
Die geven consequent de data niet door vlak voor persconferenties.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:33 schreef Mrmime het volgende:
Aan de cijfers te zien komen die achterstallige positieve meldingen weer uit Twente
quote:Op woensdag 18 november 2020 14:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het RIVM spreekt gewoon van ontbrekende meldingen. Dit kan positief of negatief zijn. Ze zeggen zelfs dat de dagcijfers morgen MOGELIJK hoger zijn. Indien dit daadwerkelijk positieve tests bedroegen die ontbraken dan was het dagcijfer morgen gegarandeerd hoger.
quote:Het RIVM meldt woensdag 4.628 positieve coronatests, maar dat aantal is niet compleet vanwege een ICT-storing bij de GGD's. Circa duizend positieve tests zijn daardoor niet doorgegeven, meldt de overkoepelende organisatie GGD GHOR Nederland, die de gevallen registreert en aanlevert aan het RIVM.
Ja. Maar het is nog steeds wel te zien dat de cijfers week op week hoogstens stabiliseren momenteel. Een daling naar bv 3000 per dag zie ik niet gebeuren met het huidige pakket.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er is gewoon een weekpatroon nu iedereen zich op zijn/haar gewenste moment kan laten testen.
Niet de eerste keer dat de NOS met een correctie moet komen door voorbarige conclusies. Moet zeggen dat 1000 positieve ontbrekende pcr testen de paniek wel wat aanwakkeren wat ze maar al te graag willen.quote:
Dat is geen verklaring voor storingen. Dan zou je een structureel probleem hebben bij registratie/verwerking/uitwisseling, niet incidenteelquote:Op woensdag 18 november 2020 14:31 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit ook niet een probleem zijn?
Dus ze hebben het OF fout, OF ze willen paniek aanwakkeren?quote:Op woensdag 18 november 2020 14:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat de NOS met een correctie moet komen door voorbarige conclusies. Moet zeggen dat 1000 positieve ontbrekende pcr testen de paniek wel wat aanwakkeren wat ze maar al te graag willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |