SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik herinner me nog goed dat hij een gewone hamburger kreeg te eten bij expiditie Robinson en dat ding niet weg kreegquote:Op woensdag 18 november 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij is er niks raars met remy?
ik heb niks met negroide mannenquote:Op woensdag 18 november 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou badr heeft gewoon 'iets' maar Remy is gewoon echt een mooie man
Nou zie je nou dat ik ook op niet bad boy's valquote:Op woensdag 18 november 2020 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik herinner me nog goed dat hij een gewone hamburger kreeg te eten bij expiditie Robinson en dat ding niet weg kreeg![]()
Maar dat is geen "bad-boy" inderdaad.
ah die kerel is wegquote:Op woensdag 18 november 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Blije fant, zooooooooooooo'n grote vis, handjes in de lucht en blije kwok
Auto al sinds vorige week niet gebruikt, jas al gekeken, tas gekekenquote:
Was hier toch al het plan.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:14 schreef Justin_Case het volgende:
We mogen straks kerst met max 6 man vieren
Advies OMT. @:LENNY_LEONARD
oh ja ik heb geen voorkeur voor kleur ofzo, wat ik mooi vind vind ik mooiquote:Op woensdag 18 november 2020 09:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb niks met negroide mannensowieso met mannen
(voordat iemand de racistisch homofobe kaart trekt
)
Spuit 11quote:Op woensdag 18 november 2020 09:16 schreef UitStraling het volgende:
telaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:Op woensdag 18 november 2020 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Als het maar mooie krullen heeftquote:Op woensdag 18 november 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja ik heb geen voorkeur voor kleur ofzo, wat ik mooi vind vind ik mooihaarkleur en zo maakt ook niet uit.
Dat ..... maar badr.... toe.... wát heeft die man dan dat aantrekt?quote:Op woensdag 18 november 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja ik heb geen voorkeur voor kleur ofzo, wat ik mooi vind vind ik mooihaarkleur en zo maakt ook niet uit.
Racistquote:Op woensdag 18 november 2020 09:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb niks met negroide mannensowieso met mannen
(voordat iemand de racistisch homofobe kaart trekt
)
ja bepaalde blik ofzo. Het is ook geen super mooie man maar het is een bepaalde blik ofzo. Los van zijn karakter he,daar heb ik het niet overquote:Op woensdag 18 november 2020 09:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat ..... maar badr.... toe.... wát heeft die man dan dat aantrekt?
Dat begrijp ik ook nietquote:Op woensdag 18 november 2020 09:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat ..... maar badr.... toe.... wát heeft die man dan dat aantrekt?
*splash!*quote:Op woensdag 18 november 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*neemt een aanloopje en spring sierlijk erbij met twee koffiemokken.
Ja maar wat als ik zeg dat Anders Breivik wel een goede kop heeft, hoe zou je daar dan op reageren?quote:Op woensdag 18 november 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
maar jullie linken het gelijk aan karakter ook. Ik vind badr gewoon aantrekkelijk zonde dat ik zijn karakter ook aantrekkelijk vind :p
wow that escalated fastquote:Op woensdag 18 november 2020 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar wat als ik zeg dat Anders Breivik wel een goede kop heeft, hoe zou je daar dan op reageren?
Ik kan een erg mooie vrouw met een rotkarakter echt niet aantrekkelijk vinden, zonde van mijn skills en potentie ookquote:Op woensdag 18 november 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
maar jullie linken het gelijk aan karakter ook. Ik vind badr gewoon aantrekkelijk zonde dat ik zijn karakter ook aantrekkelijk vind :p
O ja dat kan ik dus al niet, ik kijk naar de combi uiterlijk en innerlijk. Niet dat ik hem nou uiterlijk aantrekkelijk vindt, maar goedquote:Op woensdag 18 november 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
ja maar dat is wle van een andere orde toch?:P je kan toch gewoon een aantrekkelijk of mooi hoofd hebben ongeacht je karakter? Dat je verder niks met die persoon wil is duidelijk.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar wat als ik zeg dat Anders Breivik wel een goede kop heeft, hoe zou je daar dan op reageren?
Ja nee..... krijg negatieve jeuk van hemquote:Op woensdag 18 november 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bepaalde blik ofzo. Het is ook geen super mooie man maar het is een bepaalde blik ofzo. Los van zijn karakter he,daar heb ik het niet overHij heeft 'iets'
Kijk!!!quote:Op woensdag 18 november 2020 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou meer dat ik de daden heel moeilijk los kan zien van de persoon. Ik kan niet naar die kop kijken zonder aan z'n daden te denken.quote:
Samequote:Op woensdag 18 november 2020 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou meer dat ik de daden heel moeilijk los kan zien van de persoon. Ik kan niet naar die kop kijken zonder aan z'n daden te denken.
Thnxquote:Op woensdag 18 november 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*neemt een aanloopje en spring sierlijk erbij met twee koffiemokken.
Ted Bundyquote:Op woensdag 18 november 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
ik ken ff geen voorbeeld van een knappe misdadiger
Ted scheen erg charmant te zijnquote:Op woensdag 18 november 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Veel ouders die hun dochter dit aan proberen te leren maar falen en dan volgt een tragisch en ongelukkig leven van puimruimen voor ze terwijl de dochter het toch nooit zal snappen.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou meer dat ik de daden heel moeilijk los kan zien van de persoon. Ik kan niet naar die kop kijken zonder aan z'n daden te denken.
Geen Joran vd Sloot voor jou?quote:Op woensdag 18 november 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel ouders die hun dochter dit aan proberen te leren maar falen en dan volgt een tragisch en ongelukkig leven van puimruimen voor ze terwijl de dochter het toch nooit zal snappen.
Het aantal liefdesbrieven dat die man kreeg is bizar.. blijkbaar zijn er vrouwen die echt puur en alleen naar uiterlijk kunnen kijken en de rest gemakshalve maar vergeten.quote:
Heb je die netflix docufilm gekeken? die staat nog op mn lijstjequote:Op woensdag 18 november 2020 09:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het aantal liefdesbrieven dat die man kreeg is bizar.. blijkbaar zijn er vrouwen die echt puur en alleen naar uiterlijk kunnen kijken en de rest gemakshalve maar vergeten.
Oh dat sowieso, bij badr zegt mijn radar direct uh uuuh... nope... geen ok persoon.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
nou goed in het geval van mensen die ik nooit zal ontmoeten. bn-ers ofzo denk ik dat je ze prima aantrekkelijk kan vinden zonder er iets van of mee te willen
nee maar zeg ook meerdere malen dat zijn persoon er dus los van staatquote:Op woensdag 18 november 2020 09:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dat sowieso, bij badr zegt mijn radar direct uh uuuh... nope... geen ok persoon.
Nee boeken gelezen, film staat ook nog op m'n lijstje.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je die netflix docufilm gekeken? die staat nog op mn lijstje
of die crimineeltjes juist 'spannend' vindenquote:Op woensdag 18 november 2020 09:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het aantal liefdesbrieven dat die man kreeg is bizar.. blijkbaar zijn er vrouwen die echt puur en alleen naar uiterlijk kunnen kijken en de rest gemakshalve maar vergeten.
Ja weet niet, gaat soort van instant als ik in de ogen kijk. Kan je geometrisch nog perfect zijn maar (voor mij) onaantrekkelijk (ook al weet ik verder niks van de persoon)quote:Op woensdag 18 november 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar zeg ook meerdere malen dat zijn persoon er dus los van staat
Nog een groupie aan de haak geslagen en er een kind bij verwektquote:Op woensdag 18 november 2020 09:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
die is wel vaker een tijdje offline geweest toch?quote:Op woensdag 18 november 2020 09:31 schreef Koen66 het volgende:
nog steeds niks van @:goldfinger1963 meer gehoord met de dagscores?
meestal wel aardig trouw sinds ik hier landde 10 jaar terugquote:Op woensdag 18 november 2020 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die is wel vaker een tijdje offline geweest toch?
Jij had Helter Skelter ook gelezen toch? Of was het iemand anders?quote:Op woensdag 18 november 2020 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Charles Manson was nog bijna getrouwd aan het eind van z'n leven.
Dawasikquote:Op woensdag 18 november 2020 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij had Helter Skelter ook gelezen toch? Of was het iemand anders?
Nee.. gewoon neequote:Op woensdag 18 november 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.amazon.nl/ZSD(...)rfeZkWv2WgOQdnZhGvJo
quote:Op woensdag 18 november 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik las het. Villa noemen ze hetquote:Op woensdag 18 november 2020 09:16 schreef TaMieke het volgende:
@:Budapestenaar Je huisje staat op het AD
https://www.ad.nl/wonen/w(...)0-000-euro~ae9a6f5f/
Amazon.nl alleen al houdt me tegen iets daar te bestellenquote:Op woensdag 18 november 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou wel heel mooi kunnen uitpakken dat huisjequote:Op woensdag 18 november 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Villa noemen ze het
Ja, je kan er zeker iets leuks van maken. Maar aangezien het een rijksmonument is, mag je alleen de binnenkant veranderen. Dus een villa zal het nooit wordenquote:Op woensdag 18 november 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het zou wel heel mooi kunnen uitpakken dat huisje
ja het kan heel leuk worden als je miljonair bentquote:Op woensdag 18 november 2020 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je kan er zeker iets leuks van maken. Maar aangezien het een rijksmonument is, mag je alleen de binnenkant veranderen. Dus een villa zal het nooit worden
En die erfpacht
Denk dat dit huisje uiteindelijk voor een paar ton weg gaat. Locatie is wel echt briljantquote:Op woensdag 18 november 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het kan heel leuk worden als je miljonair bent
Alsof die daar in een kippenhok gaan wonen.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het kan heel leuk worden als je miljonair bent
Daarom gewoon alles zelf doenquote:Op woensdag 18 november 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega's maken er een potje van. En komen dan aan mij vragen of ik een oplossing weet
Ja mooie tuin erbijquote:Op woensdag 18 november 2020 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat dit huisje uiteindelijk voor een paar ton weg gaat. Locatie is wel echt briljant
voor er bijquote:Op woensdag 18 november 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof die daar in een kippenhok gaan wonen.
Ja ik dus ookquote:Op woensdag 18 november 2020 09:43 schreef kwiwi het volgende:
Nu snap ik pas wat er met kontmapje bedoeld wordt
Flamingo badjas aan en handjes en beentjes de lucht inquote:Op woensdag 18 november 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k zie mezelf daar wel smurfen hoor
Ondergrondse Spa aanleggen. Niks mis meequote:Op woensdag 18 november 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof die daar in een kippenhok gaan wonen.
BUDAAAAAquote:Op woensdag 18 november 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ondergrondse Spa aanleggen. Niks mis mee
Je krijgt er ook nog een eames bijquote:Op woensdag 18 november 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k zie mezelf daar wel smurfen hoor
deze?quote:Op woensdag 18 november 2020 10:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je krijgt er ook nog een eames bij
jezus, wat is ditquote:
Een stoel?quote:
ja, maar lelijkquote:
Ik zag hem net ook op facebook.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:11 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/CHsMp97F7Tl/
Ik schrijf een extra zetel voor de PVV op tijdens de aankomende verkiezingen.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Jeps.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Gezien de grammatica kan ik me wel een beeld vormen bij die reacties.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Had wel verwacht dat je die thuis had staan.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
Dat is denk ik wel de lelijkste stoel die ik ooit heb gezien
Tering die taalfoutenquote:Op woensdag 18 november 2020 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Vreemd dat je dit vindt. De orginele zijn namelijk vrij duurquote:Op woensdag 18 november 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
Dat is denk ik wel de lelijkste stoel die ik ooit heb gezien
Dit is een clusterfuck aan taalfoutenquote:
Ik ben te vlot en te hip en te ijdel en te joie de vivre voor een luie stoelquote:Op woensdag 18 november 2020 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat je die thuis had staan.
Wel dapper dat ze hun eigen naam gebruiken. Als je werkgever dit zietquote:Op woensdag 18 november 2020 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezien de grammatica kan ik me wel een beeld vormen bij die reacties.
Skippybal dan?quote:Op woensdag 18 november 2020 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben te vlot en te hip en te ijdel en te joie de vivre voor een luie stoel
*kijkt nog een keertje.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vreemd dat je dit vindt. De orginele zijn namelijk vrij duur
Ditquote:Op woensdag 18 november 2020 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat je die thuis had staan.
Dit is eigenlijk best een goed idee, beetje hupsen door het huis, goed voor de bloeddoorstroming ook.quote:
Ik heb ook nepperts van Eames. Bij mijn eettafel.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
Oh ik wil die stoel wel hoor![]()
Mijn ouders hadden nepperts. zitten echt lekker
Ja van het bestaan van die werkgever zou ik op de een of andere manier niet al te hard uitgaan.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel dapper dat ze hun eigen naam gebruiken. Als je werkgever dit ziet
Bij mij staat die ook nog wel op het lijstjequote:Op woensdag 18 november 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
Oh ik wil die stoel wel hoor![]()
Mijn ouders hadden nepperts. zitten echt lekker
quote:Op woensdag 18 november 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja van het bestaan van die werkgever zou ik op de een of andere manier niet al te hard uitgaan.
wat kost het?quote:Op woensdag 18 november 2020 10:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij staat die ook nog wel op het lijstjeWel een ekte dan
Gewoon aangeven inderdaad.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het mag ook allemaal stemmenquote:Op woensdag 18 november 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja van het bestaan van die werkgever zou ik op de een of andere manier niet al te hard uitgaan.
Rond de 8-10.000 dacht ik?quote:
de link doet het nietquote:Op woensdag 18 november 2020 10:17 schreef CherryLips het volgende:
https://www.fundesign.nl/(...)Jtf2krIaAk4FEALw_wcB
Deze vind ik dan nog wel mooi, maar hij is duurder dan m'n hele inboedel bij elkaar.
Vind ze echt oubolligquote:Op woensdag 18 november 2020 10:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij staat die ook nog wel op het lijstjeWel een ekte dan
Maar ivm AVG en dergelijke hadden die namen in dit geval natuurlijk weg gehaald moeten worden.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja anders haalt het FvD niet genoeg stemmen voor een zetel.quote:
maar deze heeft niet de voetensteunquote:Op woensdag 18 november 2020 10:19 schreef CherryLips het volgende:
https://caveldesign.com/e(...)YetcIvwaAglMEALw_wcB
Deze wel?
Als het een chesterfield is ..quote:Op woensdag 18 november 2020 10:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee een rode leren bank is sexy......
Replicaquote:Op woensdag 18 november 2020 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Deze wel?
Krijg wel een beetje jaren 80 'in huis bij een Bondgirl' idee.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Deze wel?
Lekker hip behangetje er bij.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg wel een beetje jaren 80 'in huis bij een Bondgirl' idee.
Misschien beetje flower power om door de generaties te breken.quote:
ik ben wel nog naar iets op zoek in die stijl.quote:
Boks... ik heb er 2. Vooral erg fan van harcourt.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn interieur passen ze ook niet.
Ik heb een Artifort stoel staan.
Ik heb een paarse F585quote:Op woensdag 18 november 2020 10:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Boks... ik heb er 2. Vooral erg fan van harcourt.
Ik vrees dat ik daar niet meer uit kom.quote:
Lievelingsstoel van mijn hond.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik daar niet meer uit kom.
Heb veel van dat oude spul in huis.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
Jaren 70 smaak allemaal jongens en meisjes, niets mis mee maar wel jaren 70.
quote:Op woensdag 18 november 2020 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Dat was een goeie Gerrie. Moet er even van bijkomen.
UitStraling wil graag weten of er ook beeldmateriaal van is.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Dat was een goeie Gerrie. Moet er even van bijkomen.
Mijn katten hebben de stoffen gemolesteerdquote:Op woensdag 18 november 2020 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lievelingsstoel van mijn hond.
Nee hier moest ik even zonder telefoon van genieten, 100% erop focussen.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
UitStraling wil graag weten of er ook beeldmateriaal van is.
Beste periode omtrent designquote:Op woensdag 18 november 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
Jaren 70 smaak allemaal jongens en meisjes, niets mis mee maar wel jaren 70.
quote:Op woensdag 18 november 2020 10:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn katten hebben de stoffen gemolesteerdbeide willen ze er altijd in. Bezoek claimt hem overigens ook altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zit 'ie
quote:Op woensdag 18 november 2020 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]HontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zit 'ie
Tap tap tap
Mijn ouders hadden vooral veel meuk en weinig iconischquote:Op woensdag 18 november 2020 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toch zag ons huis er niet uit. Wel pure nostalgie
Mijn grootouders waren van de design. Tenminste, toen waren dat doodgewone meubels, maar al die dingen die nu helemaal hip zijn, daar hadden ze de woonkamer mee vol staan. En die hebben ze dus bijna 60 jaar gehadquote:Op woensdag 18 november 2020 10:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden vooral veel meuk en weinig iconisch
Ik heb vooral een afkeer van de smaak van mijn moederquote:Op woensdag 18 november 2020 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb mijn smaak ook niet van mijn eigen ouders gekregen.
Open deur dit.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb vooral een afkeer van de smaak van mijn moeder
Mijn moeder was een action-freubel-gerdaquote:
quote:Op woensdag 18 november 2020 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]leuke stoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zit 'ie
Waren die eerder niet groen? of ben ik in de war nu.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De stoelen bij de eetkamertafel zijn rood/roze.
Die waren vroeger mint-groen inderdaad.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waren die eerder niet groen? of ben ik in de war nu.
Doe eens een foto
Fotos om dat te beoordelenquote:Op woensdag 18 november 2020 10:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een knalrode bank en dat staat NIET ordinair, echt niet.
Toch goed onthouden. Volgens mij had je het er toen idd over dat je andere stoelen wilde.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die waren vroeger mint-groen inderdaad.
Of Gerda's verven het overquote:Op woensdag 18 november 2020 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tegenwoordig is vintage design kopen echt niet meer leuk. Iedereen meent dat ze de hoofdprijs kunnen vragen
Mijn huis ook.. scandinavisch design; hardhout, strak, paar witte dingen en paar met pastelkleurtjes.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Toch goed onthouden. Volgens mij had je het er toen idd over dat je andere stoelen wilde.
Geen idee meer hoelang dat dat geleden is
Dan is mn kamer vast heel saai en doorsnee
Ook in het bezit van excellente smaak dusquote:Op woensdag 18 november 2020 10:50 schreef TaMieke het volgende:
Knalrood is altijd ordinair. Mn moeder had een rood/zwarte bank. Ik vroeg of ze een hoerentent ging beginnen. Werd niet in dank afgenomen.
En dr slaapkamer wilde ze paars met zilver maken.
Jezus wat zijn dat voor kleurenquote:Op woensdag 18 november 2020 10:50 schreef TaMieke het volgende:
Knalrood is altijd ordinair. Mn moeder had een rood/zwarte bank. Ik vroeg of ze een hoerentent ging beginnen. Werd niet in dank afgenomen.
quote:Op woensdag 18 november 2020 10:53 schreef kwiwi het volgende:
Mijn moeder en haar man hielden van dat hele moderne design. Als je daar binnenliep was het alsof je in een showroom zat ipv gezellig huis
Een van die van mij is ook mint groen. Maar goed gemolesteerd dus... eigenlijk moet die herbeleef worden maar doet nu dienst als kattenmand op de werkkamer.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die waren vroeger mint-groen inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ziet mijn woonkamer eruitheel bewust voor wit op alle muren gekozen. En sinds ik er woon ook niet echt verder aan decoratie en aanschaf van nieuwe meubels meer gedaan, met het zicht op komend jaar
![]()
Ik had vroeger een vriendinnetje waar ze alleen maar van die ingewikkelde Scandinavische zit-schommelstoelen en krukken hadden. Moest je eerst nadenken hoe je daar überhaupt op moest zitten voordat je lichtgetrokken spinaziethee met een spelt koekje kreeg. En nee spelt was toen lang nog niet hip....quote:Op woensdag 18 november 2020 10:53 schreef kwiwi het volgende:
Mijn moeder en haar man hielden van dat hele moderne design. Als je daar binnenliep was het alsof je in een showroom zat ipv gezellig huis
Mijn slaapkamer bij m'n ouders is een tijd paars met rood geweest. Was het na een week al zatquote:Op woensdag 18 november 2020 10:50 schreef TaMieke het volgende:
Wauw.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:50 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb wel kleur. Groene muren, blauw kleed... maar niet heel spannend.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn huis ook.. scandinavisch design; hardhout, strak, paar witte dingen en paar met pastelkleurtjes.
Krijg je erbij als je in Helmond gaat wonen volgens mijquote:
Oh ja, dat soort huishoudens.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had vroeger een vriendinnetje waar ze alleen maar van die ingewikkelde Scandinavische zit-schommelstoelen en krukken hadden. Moest je eerst nadenken hoe je daar überhaupt op moest zitten voordat je lichtgetrokken spinaziethee met een spelt koekje kreeg. En nee spelt was toen lang nog niet hip....
Ik had knaloranje op alle muren met een donkerblauwe vloerquote:Op woensdag 18 november 2020 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer bij m'n ouders is een tijd paars met rood geweest. Was het na een week al zat
op zo'n uitgeharde barbapapa jaquote:Op woensdag 18 november 2020 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, dat soort huishoudens.
Ja, ga maar zitten.
Waar dan?
Nou, daar.
Is dat een stoel?
En dan ga je ergens zitten:quote:Op woensdag 18 november 2020 10:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op zo'n uitgeharde barbapapa ja
ja idd..quote:Op woensdag 18 november 2020 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dan ga je ergens zitten:
Nee, dat is geen stoel, dat is kunst!
Ik ben echt heel lang op zoek geweest naar een tv meubel. Heb nu een variant op het audio-meubel dat ik al heb en daar ben ik voorlopig wel blij mee.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
Heb wel nog een heel gaaf idee voor een tv meubel gebeuren. Maarja dat moet wachten
mijn huis ook heel donker paars en zwart idd. Vorige bewoners: ja we willen weg want het is zo donker in huis en het wordt te klein voor ons.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb een donkerblauwe muur; een okergele; en een "living coral" wat daarna ook de pantone kleur van het jaar werd.
Toen ik hier kwam wonen waren er gewoon zwarte muren
quote:Op woensdag 18 november 2020 10:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had vroeger een vriendinnetje waar ze alleen maar van die ingewikkelde Scandinavische zit-schommelstoelen en krukken hadden. Moest je eerst nadenken hoe je daar überhaupt op moest zitten voordat je lichtgetrokken spinaziethee met een spelt koekje kreeg. En nee spelt was toen lang nog niet hip....
Ja ik kan ook steeds net niet vinden wat ik wil. Daarom zelf makenquote:Op woensdag 18 november 2020 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben echt heel lang op zoek geweest naar een tv meubel. Heb nu een variant op het audio-meubel dat ik al heb en daar ben ik voorlopig wel blij mee.
Geen 50 tinten ygrittequote:Op woensdag 18 november 2020 11:04 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb 50 tinten wit zwart beige antraciet nude en hout. Kortom amper kleur momenteel.
Goed verhaalquote:Op woensdag 18 november 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die kan ik wel vertellen maar er zitten me hier iets teveel jaloerse mensen
Vorige bewoners hier waren echt kleurenblind. Soort oranje marmoleum op de vloer, muren geel, badkamer soort gelig, keuken soort magnoliakleur en aanrecht en achterwand soort roze gemarmerd. Houten vloer in de woonkamer die helemaal oranje was verkleurd, en donkergroene leren bank en donkereiken grove meubels.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn huis ook heel donker paars en zwart idd. Vorige bewoners: ja we willen weg want het is zo donker in huis en het wordt te klein voor ons.
Naja. Ik heb tuindeuren laten zetten en 140L RAL9010 losgelaten. Alleen dat laatste had al iets aan het gevoel van licht gedaan
quote:Op woensdag 18 november 2020 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige bewoners hier waren echt kleurenblind. Soort oranje marmoleum op de vloer, muren geel, badkamer soort gelig, keuken soort magnoliakleur en aanrecht en achterwand soort roze gemarmerd. Houten vloer in de woonkamer die helemaal oranje was verkleurd, en donkergroene leren bank en donkereiken grove meubels.
Goddomme wat een trieste bedoening. En in de werkkamer en slaapkamer wat van dat fijne 90s hout.
k wil net zoveel betalen als jij uitstralingquote:Op woensdag 18 november 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt zo veel zonnepanelen dat je terug krijgt?quote:Op woensdag 18 november 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
nicequote:Op woensdag 18 november 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn muren zijn wit. Al die kleurtjes vind ik echt helemaal niks.
Mijn broer heeft één muur van tien meter lang donkergrijs gemaakt. Alsof je in de batcave woont.
Ja, zo'n fotobehang is wel tof op een muur. Dat zou ik ook nog wel willen als ik weer een koophuis bezit.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nice
ja hier ook alles wit, behalve het bos op de slaapkamer
De crematorium-look.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn broer heeft één muur van tien meter lang donkergrijs gemaakt. Alsof je in de batcave woont.
quote:Op woensdag 18 november 2020 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo'n fotobehang is wel tof op een muur. Dat zou ik ook nog wel willen als ik weer een koophuis bezit.
dat zou wel echt vet zijnquote:Op woensdag 18 november 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah het Flexa Kleurenwaaier huisquote:Op woensdag 18 november 2020 11:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb een heel systeem qua kleuren, alle muren waar ramen in zitten zijn wit (en de overloop), verder in elke kamer wel kleuren op de muren.
Alsof je bij een kitscherig Grieks restaurantje zitquote:
Ik heb een groot tweepersoon bedquote:Op woensdag 18 november 2020 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k wil net zoveel betalen als jij uitstraling
quote:Op woensdag 18 november 2020 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hmm.. nee.
Vind ik weer te heftig.
Ja, maar dat is die kerk waar mijn UI vandaan komtquote:Op woensdag 18 november 2020 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof je bij een kitscherig Grieks restaurantje zit
Beneden linen 2000 en boven ‘pagina’ en iets wat op urban taupe lijkt en daarboven tandarts witquote:Op woensdag 18 november 2020 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nice
ja hier ook alles wit, behalve het bos op de slaapkamer
Aha, naja ik vind 'm nogal heftig in de setting van dat plaatjequote:Op woensdag 18 november 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar dat is die kerk waar mijn UI vandaan komt
Even denken, ik heb okergeel, azuurblauw, volrood, donkergrijs en twee tinten zandbruinquote:Op woensdag 18 november 2020 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah het Flexa Kleurenwaaier huis
Ik ken vier beginnende stelletjes zonder al teveel geld en smaak met exact dezelfde murenquote:Op woensdag 18 november 2020 11:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beneden linen 2000 en boven ‘pagina’ en iets wat op urban taupe lijkt en daarboven tandarts wit
Ik krijg vooral shock and awe reactiesquote:Op woensdag 18 november 2020 11:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even denken, ik heb okergeel, azuurblauw, volrood, donkergrijs en twee tinten zandbruinEn ik krijg altijd te horen dat mijn huis zo'n rust uitstraalt ...
Rustgevendquote:Op woensdag 18 november 2020 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aha, naja ik vind 'm nogal heftig in de setting van dat plaatje
[ afbeelding ]
Heb deze op de slaapkamer
Is het toch stiekem je schoonmoeder die al jaren je net iets te lang aankijkt op verjaardagen.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
RustgevendDan verwacht je dat je 's morgens wakker word met een hertje dat aan je oor staat te sabbelen
No worries. Beginnende stelletjes kunnen mijn smaak toch niet betalenquote:Op woensdag 18 november 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken vier beginnende stelletjes zonder al teveel geld en smaak met exact dezelfde muren![]()
#truestory.
quote:Op woensdag 18 november 2020 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het toch stiekem je schoonmoeder die al jaren je net iets te lang aankijkt op verjaardagen.
Alleen maar stinkend rijke mensen in deze scquote:Op woensdag 18 november 2020 11:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
No worries. Beginnende stelletjes kunnen mijn smaak toch niet betalen
Eigen werk?quote:Op woensdag 18 november 2020 11:19 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb dit in groot formaat boven mijn bed hangen
[ afbeelding ]
quote:
Budaddyquote:Op woensdag 18 november 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik scheelde minder met mijn vorige schoonmoeder dan met mijn vriendin.
Geen idee. Vanaf welk inkomen / vermogen val je in de categorie ‘stinkend rijk’.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen maar stinkend rijke mensen in deze sc
Mijn record is dezelfde leeftijd als mijn schoonvader, nou ja scheelde 8 maanden, totaal awkward en vies voelde ik me maar ja ze was nogal prachtig dus ik deed het er maar mee ondanks zijn blik "īk snap jou en ik mag je echt heel erg graag maar heeeyy het is wel mijn dochter teringleier"quote:Op woensdag 18 november 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik scheelde minder met mijn vorige schoonmoeder dan met mijn vriendin.
Fraaiquote:Op woensdag 18 november 2020 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]Bonneville op een zeldzaam moment dat er water lag
geen idee, ik hoop ooit ongemerkt deze grens te passerenquote:Op woensdag 18 november 2020 11:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen idee. Vanaf welk inkomen / vermogen val je in de categorie ‘stinkend rijk’.
O, zo erg was het bij mij niet. Mijn schoonmoeder was negen jaar ouder dan ik. En mijn vriendin tien jaar jongerquote:Op woensdag 18 november 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn record is dezelfde leeftijd als mijn schoonvader, nou ja scheelde 8 maanden, totaal awkward en vies voelde ik me maar ja ze was nogal prachtig dus ik deed het er maar mee ondanks zijn blik "īk snap jou en ik mag je echt heel erg graag maar heeeyy het is wel mijn dochter teringleier"
Goeie slogan voor een uitvaartbedrijf.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze kunnen je nu ook oplossen hč?
Toen ik me op FOK! registreerde moest ik mijn laatste loonstrook meesturen.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen maar stinkend rijke mensen in deze sc
en een kopie van je bankpasjequote:Op woensdag 18 november 2020 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik me op FOK! registreerde moest ik mijn laatste loonstrook meesturen.
Niet prettig ook al zaten er een paar voor de hand liggende voordelen aanquote:Op woensdag 18 november 2020 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, zo erg was het bij mij niet. Mijn schoonmoeder was negen jaar ouder dan ik. En mijn vriendin tien jaar jonger
Heb je dat in de gevangenis geleerd?quote:Op woensdag 18 november 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet prettig ook al zaten er een paar voor de hand liggende voordelen aan![]()
Als je het dopje van je tandenpasta in de badkamer laat vallen en je bukt beiden om het op te pakken maar zij is sneller omdat zij van nature voorover buigt om het op te pakken terwijl jij meteen gaat hurken
quote:Op woensdag 18 november 2020 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:FranticDJ ik ga vanavond deze ophalen: https://www.ableton.com/en/push/
Daarna moet ik wel echt aan de slag gaan met wat muziek maken
Dat wordt awkwardquote:Op woensdag 18 november 2020 11:27 schreef UitStraling het volgende:
Of, schat hoe was het op school?
Ja prima, hoe was jouw prostaatonderzoek?
Ben benieuwd. Zit wel alle op wat ik nu nodig denk te hebben. Dan moet ik mijn bureau ook even opnieuw in gaan richten. Eigenlijk eens een verhoging maken om mijn schermen op te zetten en waarbij de audio meuk ondergeschoven kan worden als ik aan het werk ben.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als die net zo lekker werkt als een Akai MPC/MPD dan
quote:Op woensdag 18 november 2020 11:33 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Copainquote:Op woensdag 18 november 2020 11:33 schreef Justin_Case het volgende:
Lekker bezig maat.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Copain
ben net klaar. nu weer aan de bak
eitjes zwemmenquote:Op woensdag 18 november 2020 11:33 schreef Justin_Case het volgende:
Oeh, lekkah.quote:
Goed idee welquote:Op woensdag 18 november 2020 11:53 schreef UitStraling het volgende:
Wat een prachtig weer, zullen we met zijn allen vrij pakken vanmiddag?
Vandaag even niet.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:53 schreef UitStraling het volgende:
Geen tijd voor helaas. Ik kom al amper aan FOK toe.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:53 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2020 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen tijd voor helaas. Ik kom al amper aan FOK toe.
Nee blijf IJsquote:Op woensdag 18 november 2020 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen tijd voor helaas. Ik kom al amper aan FOK toe.
Och, wel lekker aan het puzzelen, dus da's positief.quote:
Ik ben vrij want moet uren opmaken.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:53 schreef UitStraling het volgende:
Lekker, geniet ervanquote:Op woensdag 18 november 2020 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben vrij want moet uren opmaken.
Zoals?quote:Op woensdag 18 november 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
ik was bij de plus. Daar hebben ze dus allemaal lekkere dingen
Lekkah.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben vrij want moet uren opmaken.
Oeh lekker, shit nu heb ik daar ook gruwelijk zin in.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
h
[..]
heb voor morgen bv varkensoester met een pepersaus... En zo voor lunch gegrilde groentes
niks mis meequote:Op woensdag 18 november 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
h
[..]
heb voor morgen bv varkensoester met een pepersaus... En zo voor lunch gegrilde groentes
Ugh, doet me denken aan een verhaal van toen ik op de middelbare zat, maakte een leraar bij een barbecue dezelfde fout en stond er een leerling te dichtbij.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
https://www.mirror.co.uk/(...)rns-familys-23028102
Je kent varkensoesters niet?quote:
Jezusquote:Op woensdag 18 november 2020 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ugh, doet me denken aan een verhaal van toen ik op de middelbare zat, maakte een leraar bij een barbecue dezelfde fout en stond er een leerling te dichtbij.
Oh nee, details waren iets anders. Maar is alweer even geleden.https://www.trouw.nl/nieu(...)pvuurdrama~b7e8dcdf/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |