abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 november 2020 @ 10:26:30 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196331461
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 09:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik mag het graag aanschouwen.

Hoop dat ze het dan aankondigen bij Four Seasons Landscaping.

Make America Rake Again!
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 09:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik mag het graag aanschouwen.

Hoop dat ze het dan aankondigen bij Four Seasons Landscaping.

Make America Rake Again!
Inauguratie toespraak emperor Trump.

Citizens of the civilized US, on this day we mark a transition. For a thousand years, the Republic stood as the crowning achievement of civilized beings. But there were those who would set us against one another, and we took up arms to defend our way of life against the Democrats. In so doing, we never suspected that the greatest threat came from within.
The democrats, and some within our own Senate, had conspired to create the shadow of Separatism using one of their own as the enemy's leader. They had hoped to grind the Republic into ruin. But the hatred in their hearts could not be hidden forever. At last, there came a day when our enemies showed their true natures.
The democrats hoped to unleash their destructive power against the Republic by assassinating the head of government and usurping control of the US army. But the aims of would-be tyrants were valiantly opposed by those without elitist, dangerous powers. Our loyal marines contained the insurrection within Biden’s headquarters and quelled uprisings on 50 states.
The remaining democrats will be hunted down and defeated! Any collaborators will suffer the same fate. These have been trying times, but we have passed the test. The attempt on my life has left me scarred and deformed, but I assure you my resolve has never been stronger. The war is over. The democrats have been defeated, and Biden’s rebellion has been foiled. We stand on the threshold of a new beginning. In order to ensure our security and continuing stability, the Republic will be reorganized into the first United States Empire, for a safe and secure society, which I assure you will last for ten thousand years. An Empire that will continue to be ruled by this august body and a sovereign ruler chosen for life. An Empire ruled by the majority, ruled by a new constitution!
By bringing the entire galaxy under one law, one language, and the enlightened guidance of one individual, the corruption that plagued the Republic in its later years will never take root. Regional governors will eliminate the bureaucracy that allowed the democrats movement to grow unchecked. A strong and growing military will ensure the rule of law.
Under the Empire's New Order, our most cherished beliefs will be safeguarded. We will defend our ideals by force of arms. We will give no ground to our enemies and will stand together against attacks from within or without. Let the enemies of the Empire take heed: those who challenge Imperial resolve will be crushed.
We have taken on a task that will be difficult, but the people of the Empire are ready for the challenge. Because of our efforts, the US has traded war for peace and anarchy for stability. Billions of beings now look forward to a secure future. The Empire will grow as more country’s feel the call, from the Rim to the wilds of unknown lands.
Imperial citizens must do their part. Join our grand Army. Become the eyes of the Empire by reporting suspected insurrectionists. Travel to the corners of the World to spread the principles of the New Order to barbarians. Build monuments and technical wonders that will speak of our glory for generations to come.
The marines, now proudly wearing the name of Imperial marines, have tackled the dangerous work of fighting our enemies on the front lines. Many have died in their devotion to the Empire. Imperial citizens would do well to remember their example.
The New Order of peace has triumphed over the shadowy secrecy of shameful magicians. The direction of our course is clear. I will lead the Empire to glories beyond imagining.
We have been tested, but we have emerged stronger. We move forward as one people: the Imperial citizens of the first US Empire. We will prevail. Ten thousand years of peace begins today.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196331488
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat klinkt allemaal superinteressant, maar een dergelijk systeem wat een Trompie voor 0.75 telt en een Biden voor 1.25 gaat natuurlijk nooit doorgang vinden.

Als je enig verstand hebt van programmatuur, kun je eventueel begrijpen dat dit langs zo ontieglijk veel mensen moet gaan, een stuk of 1000 alpha en beta versies lang, die talloze keren gecommit worden op een github of svn-achtig systeem, dat het voordat zoiets getest wordt al praktisch onmogelijk is om een dergelijke "feature" in de doofpot te stoppen.

Daarna heb je nog talloze controles, die moeten dan ook allemaal omgekocht zijn. Allemaal met een heel ingewikkelde procedure ergens in de code verstopt, die niet simpelweg (Trump*0.75) doet, maar met een omweggetje. Hééél goed verstopt.

Nee, dit is werkelijk onmogeljik, en ieder die verstand heeft van development of enigszins van code, kan dit beamen.

Vervolgens heeft dat programma'tje, die ALLE controles is ontglipt, gewoon doorgang, met de Chavez-feature er nog in.

Geloof je het zelf? :D

Dan kan de paus hoogstpersoonlijk een sworn testimony afleggen, maar uiteindelijk ga je toch echt bewijs nodig hebben - en als het echt zo is dat het systeem werkt zoals jij beweert, dan is dat enorme envoudig te verifiëren. Kinderlijk eenvoudig zelfs, dat zou je letterlijk binnen een uurtje wel duidelijk hebben.

Dat is het mooie aan techniek, je kan nog zo veel slap lullen, het werkt zoals het werkt, en daar breng je niks tegen in.
Maar dat is ook een kenmerk van complottheorieën: ze zijn erg onwaarschijnlijk en vereisen een enorme fijnafstelling tussen allerlei organisaties en mensen.

Je kunt ook een potlood op z'n punt rechtop zetten. Maar als je vervolgens stelt dat het potlood ook na loslaten overeind blijft staan, dan wordt het onwaarschijnlijk. Niet onmogelijk, maar wel onwaarschijnlijk.

Dus de vraag: wat acht je waarschijnlijker: dat iemand onder ede liegt, of dat een programma waar heel veel mensen overheen gaan een dergelijke makkelijk waar te nemen bias bevat?
-
pi_196331531
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat klinkt allemaal superinteressant, maar een dergelijk systeem wat een Trompie voor 0.75 telt en een Biden voor 1.25 gaat natuurlijk nooit doorgang vinden.

Als je enig verstand hebt van programmatuur, kun je eventueel begrijpen dat dit langs zo ontieglijk veel mensen moet gaan, een stuk of 1000 alpha en beta versies lang, die talloze keren gecommit worden op een github of svn-achtig systeem, dat het voordat zoiets getest wordt al praktisch onmogelijk is om een dergelijke "feature" in de doofpot te stoppen.

Daarna heb je nog talloze controles, die moeten dan ook allemaal omgekocht zijn. Allemaal met een heel ingewikkelde procedure ergens in de code verstopt, die niet simpelweg (Trump*0.75) doet, maar met een omweggetje. Hééél goed verstopt.

Nee, dit is werkelijk onmogeljik, en ieder die verstand heeft van development of enigszins van code, kan dit beamen.

Vervolgens heeft dat programma'tje, die ALLE controles is ontglipt, gewoon doorgang, met de Chavez-feature er nog in.

Geloof je het zelf? :D

Dan kan de paus hoogstpersoonlijk een sworn testimony afleggen, maar uiteindelijk ga je toch echt bewijs nodig hebben - en als het echt zo is dat het systeem werkt zoals jij beweert, dan is dat enorme envoudig te verifiëren. Kinderlijk eenvoudig zelfs, dat zou je letterlijk binnen een uurtje wel duidelijk hebben.

Dat is het mooie aan techniek, je kan nog zo veel slap lullen, het werkt zoals het werkt, en daar breng je niks tegen in.
Illusions, je vroeg me om samen te vatten wat het meest noemenswaardig is aan de persconferentie. Niet wat ik persoonlijk geloof. Ik heb er niet genoeg kennis van om dat te beoordelen. Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat die mensen hun reputatie en alles volledig de deur uitgooien door dingen te beweren die absoluut niet mogelijk kunnen zijn. Ik houd de mogelijkheid dus open dat het wel mogelijk kan zijn. Ik zou niet weten waarom jouw woorden geloofwaardiger zouden zijn. Je weet net zo weinig van dat systeem als ik wat mij betreft. Deze mensen zijn met een uitgebreid onderzoek bezig.
pi_196331552
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:28 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Maar dat is ook een kenmerk van complottheorieën: ze zijn erg onwaarschijnlijk en vereisen een enorme fijnafstelling tussen allerlei organisaties en mensen.

Je kunt ook een potlood op z'n punt rechtop zetten. Maar als je vervolgens stelt dat het potlood ook na loslaten overeind blijft staan, dan wordt het onwaarschijnlijk. Niet onmogelijk, maar wel onwaarschijnlijk.

Dus de vraag: wat acht je waarschijnlijker: dat iemand onder ede liegt, of dat een programma waar heel veel mensen overheen gaan een dergelijke makkelijk waar te nemen bias bevat?
Het probleem is dat het blijkbaar al meerdere keren is gedaan. Het is niet alsof dit systeem voor de VS is uitgevonden ofzo.

Ik trek dus geen voorbarige conclusies.
  vrijdag 20 november 2020 @ 10:41:39 #130
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196331657
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:28 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Maar dat is ook een kenmerk van complottheorieën: ze zijn erg onwaarschijnlijk en vereisen een enorme fijnafstelling tussen allerlei organisaties en mensen.

Je kunt ook een potlood op z'n punt rechtop zetten. Maar als je vervolgens stelt dat het potlood ook na loslaten overeind blijft staan, dan wordt het onwaarschijnlijk. Niet onmogelijk, maar wel onwaarschijnlijk.

Dus de vraag: wat acht je waarschijnlijker: dat iemand onder ede liegt, of dat een programma waar heel veel mensen overheen gaan een dergelijke makkelijk waar te nemen bias bevat?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 20 november 2020 @ 10:52:55 #131
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196331804
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Volgens het legal team wel ja. In totaal 80 miljoen of meer zeiden ze geloof ik.
[..]

Als die informatie klopt, zou het erop wijzen dat de meerderheid van de stemmende kiesgerechtigden idd voor Trump is.
Maar waarom is dit dan alleen gebeurt met de keuze voor Trump of Biden en niet de Congress races of de Senaats races die op hetzelfde formulier staan?
Of is een organisatie die zo slim is dat ze een miljoenen stemmen kunnen stelen zonder enig bewijs achter te laten ineens te dom om te begrijpen dat zonder Congress en Senaat Biden niet ver komt?

Kijk, allemaal leuk hoor om voor de microfoon allerlei beweringen te doen maar voor de rechter blijft er allemaal niets van over en dat is toch wel heel opvallend, vind je niet?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196331806
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Illusions, je vroeg me om samen te vatten wat het meest noemenswaardig is aan de persconferentie. Niet wat ik persoonlijk geloof. Ik heb er niet genoeg kennis van om dat te beoordelen. Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat die mensen hun reputatie en alles volledig de deur uitgooien door dingen te beweren die absoluut niet mogelijk kunnen zijn. Ik houd de mogelijkheid dus open dat het wel mogelijk kan zijn. Ik zou niet weten waarom jouw woorden geloofwaardiger zouden zijn. Je weet net zo weinig van dat systeem als ik wat mij betreft. Deze mensen zijn met een uitgebreid onderzoek bezig.
Ok, en ik geef mijn oordeel over die hypothese. Of mensen hun reputatie erop zetten of niet, doet verder weinig af aan feiten. Ik weet hoe code werkt, en ik snap best dat jij enkel verkondigt wat het probleem zou zijn (0.75x stemmen enzo), maar dat is simpelweg onmogelijk, of je je hele carriere op het spel zet en het The Kraken noemt, of niet.
pi_196331834
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:28 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Maar dat is ook een kenmerk van complottheorieën: ze zijn erg onwaarschijnlijk en vereisen een enorme fijnafstelling tussen allerlei organisaties en mensen.

Je kunt ook een potlood op z'n punt rechtop zetten. Maar als je vervolgens stelt dat het potlood ook na loslaten overeind blijft staan, dan wordt het onwaarschijnlijk. Niet onmogelijk, maar wel onwaarschijnlijk.

Dus de vraag: wat acht je waarschijnlijker: dat iemand onder ede liegt, of dat een programma waar heel veel mensen overheen gaan een dergelijke makkelijk waar te nemen bias bevat?
Het is vooral plausibel dat één of andere server in Frankfurt een kopie van dat systeem heeft, maar niet alleen dat, dat die ook is gesynchronized met de US election data, en dat wanneer het Amerikaanse leger Duitsland binnenvalt (*proest*) om deze server in beslag te nemen, vervolgens deze data openbaart aan uitgerekend OANN (One America News Network) - niet aan een officiële instantie ofzo, ben je gek? - en dat daaruit dan blijkt dat zelfs Californië een republikeins stemmende staat is geworden.

Snap niet dat iemand hier nog aan twijfelt.

_O-
pi_196332029
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Ok, en ik geef mijn oordeel over die hypothese. Of mensen hun reputatie erop zetten of niet, doet verder weinig af aan feiten. Ik weet hoe code werkt, en ik snap best dat jij enkel verkondigt wat het probleem zou zijn (0.75x stemmen enzo), maar dat is simpelweg onmogelijk, of je je hele carriere op het spel zet en het The Kraken noemt, of niet.
Tja, wie ben jij? Ik wacht de uiteindelijke resultaten nog even af.
pi_196332142
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar waarom is dit dan alleen gebeurt met de keuze voor Trump of Biden en niet de Congress races of de Senaats races die op hetzelfde formulier staan?
Of is een organisatie die zo slim is dat ze een miljoenen stemmen kunnen stelen zonder enig bewijs achter te laten ineens te dom om te begrijpen dat zonder Congress en Senaat Biden niet ver komt?

Kijk, allemaal leuk hoor om voor de microfoon allerlei beweringen te doen maar voor de rechter blijft er allemaal niets van over en dat is toch wel heel opvallend, vind je niet?
De hypothese is als volgt: er zijn een heleboel (honderdduizenden) biljetten met alleen "Biden". Geen enkele andere kandidaat.

Waarom? Omdat er zovee extra biljetten moesten worden geproduceerd om de achterstand in te halen, dat er simpelweg geen tijd was om alle zes de vakje in te vullen. De telling werd stopgezet toen bleek dat de voorsprong van Trump te groot was, en er werden massaal biljetten geproduceerd.

Dus om tijd te winnen, werd alleen 'Biden' ingevuld. Die biljetten werden midden in de nacht via busjes geleverd. En de volgende dag verloor Trump ineens overal zijn voorsprong voor presidentskandidaat.

Dat is dus de hypothese van het legal team, niet mijn persoonlijke standpunt want ik weet er net zo veel van als jij.
pi_196332193
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Tja, wie ben jij? Ik wacht de uiteindelijke resultaten nog even af.
Een klein kind wat vroeger 1 regel in QBasic heeft geprogrammeerd snapt nog dat het zo niet werkt. :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

De hypothese is als volgt: er zijn een heleboel (honderdduizenden) biljetten met alleen "Biden". Geen enkele andere kandidaat.

Waarom? Omdat er zoveel biljetten moesten worden bijgeprint, dat er simpelweg geen tijd was om alle zes de vakje in te vullen. De telling werd stopgezet toen bleek dat de voorsprong van Trump te groot was, en er werden massaal biljetten geproduceerd.

Dus om tijd te winnen, werd alleen 'Biden' ingevuld. Die biljetten werden midden in de nacht via busjes geleverd. En de volgende dag verloor Trump ineens overal zijn voorsprong voor presidentskandidaat.

Dat is dus de hypothese van het legal team, niet mijn persoonlijke standpunt want ik weet er net zo veel van als jij.
Oh, nou gaat het weer over verkeerd ingevulde biljetten? Zijn we het 0.75x-factor-Chavez-systeem alweer vergeten? Of is het een soort samenwerking?

Mensen die dit geloven. :')

Respecteer jezelf, en kom met iets geloofwaardigs.
  Moderator vrijdag 20 november 2020 @ 11:15:35 #137
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196332223
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

De hypothese is als volgt: er zijn een heleboel (honderdduizenden) biljetten met alleen "Biden". Geen enkele andere kandidaat.

Waarom? Omdat er zoveel biljetten moesten worden bijgeprint, dat er simpelweg geen tijd was om alle zes de vakje in te vullen. De telling werd stopgezet toen bleek dat de voorsprong van Trump te groot was, en er werden massaal biljetten geproduceerd.

Dus om tijd te winnen, werd alleen 'Biden' ingevuld. Die biljetten werden midden in de nacht via busjes geleverd. En de volgende dag verloor Trump ineens overal zijn voorsprong voor presidentskandidaat.

Dat is dus de hypothese van het legal team, niet mijn persoonlijke standpunt want ik weet er net zo veel van als jij.
Ok, en dat alles is gebeurt zonder dat er zelfs maar een schijn van bewijs voor is? Heel knap wel.

Overigens was het aantal stembiljetten met slechts een keuze ingevuld percentueel veel kleiner dan in 2016, maar goed.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196332234
Wat doen ze trouwens als het totaal op 0.25, 0.50 of 0.75 votes nauwkeurig eindigt?

Hoe wordt dat afgerond?

:D
pi_196332382
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Een klein kind wat vroeger 1 regel in QBasic heeft geprogrammeerd snapt nog dat het zo niet werkt. :D
[..]

Oh, nou gaat het weer over verkeerd ingevulde biljetten? Zijn we het 0.75x-factor-Chavez-systeem alweer vergeten? Of is het een soort samenwerking?

Mensen die dit geloven. :')

Respecteer jezelf, en kom met iets geloofwaardigs.
Verkeerd ingevulde biljetten? Dat staat nergens.
pi_196332398
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ok, en dat alles is gebeurt zonder dat er zelfs maar een schijn van bewijs voor is? Heel knap wel.

Overigens was het aantal stembiljetten met slechts een keuze ingevuld percentueel veel kleiner dan in 2016, maar goed.
Nou nee, ze beweren dus dat er wel degelijk bewijs voor is. En dat dat bewijs tzt volledig in de rechtbank zal worden gepresenteerd. Niet van tevoren aan de MSM.
pi_196332481
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:16 schreef illusions het volgende:
Wat doen ze trouwens als het totaal op 0.25, 0.50 of 0.75 votes nauwkeurig eindigt?

Hoe wordt dat afgerond?

:D
Dat vroeg ik mezelf ook af.
  vrijdag 20 november 2020 @ 11:37:26 #142
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196332569
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nou nee, ze beweren dus dat er wel degelijk bewijs voor is. En dat dat bewijs tzt volledig in de rechtbank zal worden gepresenteerd. Niet van tevoren aan de MSM.
En hoe heeft dat uitgepakt tot dusver?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 20 november 2020 @ 11:49:59 #143
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_196332753
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

De hypothese is als volgt: er zijn een heleboel (honderdduizenden) biljetten met alleen "Biden". Geen enkele andere kandidaat.

Waarom? Omdat er zovee extra biljetten moesten worden geproduceerd om de achterstand in te halen, dat er simpelweg geen tijd was om alle zes de vakje in te vullen. De telling werd stopgezet toen bleek dat de voorsprong van Trump te groot was, en er werden massaal biljetten geproduceerd.

Dus om tijd te winnen, werd alleen 'Biden' ingevuld. Die biljetten werden midden in de nacht via busjes geleverd. En de volgende dag verloor Trump ineens overal zijn voorsprong voor presidentskandidaat.

Dat is dus de hypothese van het legal team, niet mijn persoonlijke standpunt want ik weet er net zo veel van als jij.
Een hypothese die zo gecontroleerd kan worden, en onzin blijkt.

Neem bijvoorbeeld Allegheny County, in Pennsylvania, daar was de uitslag als volgt voor de presidentsverkiezingen:



In totaal zijn daar dus 722.493 stembiljetten voor ingeleverd.

Kijken we dan naar de stemming voor de attorney general, dan zien we dit:



Voor de attorney general zien we dus dat er nauwelijks minder stemmen zijn uitgebracht dan voor de presidentsverkiezingen. Sterker nog, er zijn méér stemmen uitgebracht op de democratische attorney general-kandidaat Shapiro dan dat Biden heeft gekregen.

Als het al zo is dat er opvallend veel stembiljetten in het democratische Allegheny county zijn ingeleverd waar maar één vakje is 'ingekleurd', dan zou het veel logischer zijn dan dat door de Republikeinen is gebeurd. Immers, de republikeinse kandidaat Heidelbaugh kreeg ruim 36.000 stemmen minder dan Trump.
pi_196332757
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Verkeerd ingevulde biljetten? Dat staat nergens.
Bijgeprint en frauduleus ingevuld dan.

Hebben ze nou het Chavez-systeem nodig gehad of nepbiljetten? Of allebei? Wat deden ze met 0.25 stemmen die overbleven?
pi_196332937
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Bijgeprint en frauduleus ingevuld dan.

Hebben ze nou het Chavez-systeem nodig gehad of nepbiljetten? Of allebei? Wat deden ze met 0.25 stemmen die overbleven?
Ik heb dat toch duidelijk uitgelegd volgens mij.

Het algoritme wat ze gebruikten was niet voldoende om de uitslag in het voordeel van Biden te krijgen, omdat het aantal stemmen voor Trump zo groot was.

Dus toen is de telling op bepaalde plekken stopgezet om nieuwe biljetten te produceren, die 's nachts werden geleverd.

Omdat het aantal extra biljetten dat moest worden gemaakt zo groot was, werden er slordige fouten gemaakt, waardoor bijv. mensen busjes vol biljetten zagen, biljetten alleen voor Biden zagen, er mensen werden weerhouden om te controleren enz.

Dit is de laatste post die ik hierover plaats. Als je het precies wil weten kijk je die video's maar.
pi_196332957
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:49 schreef Zelva het volgende:

[..]

Een hypothese die zo gecontroleerd kan worden, en onzin blijkt.

Neem bijvoorbeeld Allegheny County, in Pennsylvania, daar was de uitslag als volgt voor de presidentsverkiezingen:

[ afbeelding ]

In totaal zijn daar dus 722.493 stembiljetten voor ingeleverd.

Kijken we dan naar de stemming voor de attorney general, dan zien we dit:

[ afbeelding ]

Voor de attorney general zien we dus dat er nauwelijks minder stemmen zijn uitgebracht dan voor de presidentsverkiezingen. Sterker nog, er zijn méér stemmen uitgebracht op de democratische attorney general-kandidaat Shapiro dan dat Biden heeft gekregen.

Als het al zo is dat er opvallend veel stembiljetten in het democratische Allegheny county zijn ingeleverd waar maar één vakje is 'ingekleurd', dan zou het veel logischer zijn dan dat door de Republikeinen is gebeurd. Immers, de republikeinse kandidaat Heidelbaugh kreeg ruim 36.000 stemmen minder dan Trump.
Geloof wat je wil geloven. Ik denk niet dat wij voldoende en betrouwbare gegevens hebben om dit allemaal exact te analyseren. Dit is 1 county, het gaat om meerdere staten. Gold voor deze county dat er 's nachts biljetten zijn geleverd? Dat ging meer om enkele grote steden, zoals Philadelphia en Detroit. Ik weet niet of Pittsburgh daar ook bij hoorde.
  Beste debater 2022 vrijdag 20 november 2020 @ 12:10:09 #147
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196333039
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 12:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Geloof wat je wil geloven. Ik denk niet dat wij voldoende en betrouwbare gegevens hebben om dit allemaal exact te analyseren. Dit is 1 county, het gaat om meerdere staten. Gold voor deze county dat er 's nachts biljetten zijn geleverd? Dat ging meer om enkele grote steden, zoals Philadelphia en Detroit. Ik weet niet of Pittsburgh daar ook bij hoorde.
Dat is de standaard go-to line voor elke complotdenker. Gegevens ontbreken, of ze zijn niet compleet en betrouwbaar. Verder is elke hersenscheet op internet wel weer een solide feit.

Hoe lang gaat dit circus nog duren, denk je?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196333058
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 12:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat is de standaard go-to line voor elke complotdenker. Gegevens ontbreken, of ze zijn niet compleet en betrouwbaar. Verder is elke hersenscheet op internet wel weer een solide feit.

Hoe lang gaat dit circus nog duren, denk je?
Ja, want een paar willekeurige omhooggevallen fokkers zijn geloofwaardiger dan het juridische team van de president van de Verenigde Staten als het op de rechtszaak die ze zelf aanspannen komt. Lol.
  Beste debater 2022 vrijdag 20 november 2020 @ 12:12:52 #149
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196333076
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 12:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja, want een paar willekeurige omhooggevallen fokkers zijn geloofwaardiger dan het juridische team van de president van de Verenigde Staten als het op de rechtszaak die ze zelf aanspannen komt. Lol.
Volmondig ja. Gezien wie de president thans is, en hoe zijn rechtszaken allemaal verworpen worden.

(Wat natuurlijk weer niet ligt aan gebrek aan bewijs om naar de rechtszaal te gaan, maar omdat duistere machten het hele proces corrumperen om paap Biden in het Witte Huis te krijgen).
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 20 november 2020 @ 12:22:34 #150
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196333205
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 12:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja, want een paar willekeurige omhooggevallen fokkers zijn geloofwaardiger dan het juridische team van de president van de Verenigde Staten als het op de rechtszaak die ze zelf aanspannen komt. Lol.
Ik ben ook geen expert..
Maar eerst schreeuwen dat er volop bewijs is en dan pas gaan zoeken is niet een normale gang van zaken toch?
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')