abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 november 2020 @ 20:28:58 #151
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_196324757
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 20:20 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Deze zin loopt niet zo lekker, hoor je dat zelf niet?
Net zoiets als "Die meisje".

Dat dorp dat nu boos is.
:+
pi_196324773
De Eindhovense politiek is tegen een demonstratie van KOZP in verband met covid maatregelen.

https://www.ed.nl/eindhov(...)oronavirus~aa376b35/

Een verbod is hier wel op z'n plaats. Het zal toch hoe dan ook uitlopen op rellen.

Ik ga sowiezo niet, moet inkopen doen voor Sinterklaas (en Zwarte piet) :s)



[ Bericht 13% gewijzigd door spectrumanalyser op 20-11-2020 12:06:02 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_196324796
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 19:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zijn we aan het dementeren? Jij bent echt de enige die dit aanzwengelde in dit topic.
Hij wil het heel graag zodat hij zich kan verkneukelen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196324919
Toch snap ik 1 ding niet. Je komt naar Nederland vanuit een Afrikaans land. Je slurp tonnen euros binnen met matige rap liedjes. Ik zou dan denken...ben dankbaar. Maar nee we gaan de mensen aanvallen en hun tradities als dank. Ik zie dit verschijnsel bij heel veel allochtonen.
  donderdag 19 november 2020 @ 20:42:33 #156
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_196324951
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 14:14 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Oh dat dorp die nu boos is omdat ze de buurt niet blank mochten houden
Lijken wel Molukkers die geen autochtonen in hun wijk willen. 8-)

Overigens, als je Nederlands wilt schrijven moet het 'Het dorp, dat' zijn. Niet 'Dat dorp, die'.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_196325139
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 20:39 schreef Duveldrinker het volgende:
Toch snap ik 1 ding niet. Je komt naar Nederland vanuit een Afrikaans land. Je slurp tonnen euros binnen met matige rap liedjes. Ik zou dan denken...ben dankbaar. Maar nee we gaan de mensen aanvallen en hun tradities als dank. Ik zie dit verschijnsel bij heel veel allochtonen.
Dat is ook het grote probleem. Ze hechten ook meer waarde aan hun eigen idealen dan die van Nederland. Ze hebben kansen gekregen en als dank kotsen ze op het land. Ik had het wel geweten: meteen terug.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196325956
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 19:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zijn we aan het dementeren? Jij bent echt de enige die dit aanzwengelde in dit topic.
Gefeliciteerd man, en nu?
West-Melanesia
pi_196325991
De taalpolitie wordt erbij gehaald om zwarte piet terug te krijge en te verdedige _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door Oceanier op 19-11-2020 21:45:14 ]
West-Melanesia
pi_196326012
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 20:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Lijken wel Molukkers die geen autochtonen in hun wijk willen. 8-)

Overigens, als je Nederlands wilt schrijven moet het 'Het dorp, dat' zijn. Niet 'Dat dorp, die'.
Alleen Molukkers krijgen wel voorrang in die dorp
West-Melanesia
pi_196326030
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2020 20:35 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het lijken wel Molukkers... _O-
Nee Molukkers, gemeente, burgemeester, politie en woningbouw werken samen. Lijkt totaal niet op duindorp.
West-Melanesia
pi_196326202
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 20:39 schreef Duveldrinker het volgende:
Toch snap ik 1 ding niet. Je komt naar Nederland vanuit een Afrikaans land. Je slurp tonnen euros binnen met matige rap liedjes. Ik zou dan denken...ben dankbaar. Maar nee we gaan de mensen aanvallen en hun tradities als dank. Ik zie dit verschijnsel bij heel veel allochtonen.
Wat heeft zijn carrière nou weer met zwarte piet of “zijn” strijd tegen racisme te maken? Omdat je dankbaar moet zijn moet je racisme toestaan?
West-Melanesia
pi_196326271
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:51 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Wat heeft zijn carrière nou weer met zwarte piet of “zijn” strijd tegen racisme te maken? Omdat je dankbaar moet zijn moet je racisme toestaan?
Hij profiteert van iets waar tegen hij protesteert om nog meer geld binnen te harken.

Daarmee sleept hij dingen mee die totaal niet relevant zijn voor de gemiddelde Nederlander.
pi_196326285
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:38 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Gefeliciteerd man, en nu?
Nu hebben we vastgesteld dat je uit je nek zit te zwetsen en het zelf niet eens in de gaten hebt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_196326326
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:51 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Wat heeft zijn carrière nou weer met zwarte piet of “zijn” strijd tegen racisme te maken? Omdat je dankbaar moet zijn moet je racisme toestaan?
Nou, dan moet je er vooral niet zelf aan bijdragen lijkt me.

Dat moet natuurlijk verder niet maar het zou hem sieren als hij niet zo zwart/wit zou denken.
Conscience do cost.
pi_196326517
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:56 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nu hebben we vastgesteld dat je uit je nek zit te zwetsen en het zelf niet eens in de gaten hebt.
Duh ik ga niet serieus doen tegen mensen die serieus ingaan op iets wat bij wijze van spreke was. Jullie kunnen allemaal zo circus renz in.
West-Melanesia
pi_196326557
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:58 schreef ems. het volgende:

[..]

Nou, dan moet je er vooral niet zelf aan bijdragen lijkt me.

Dat moet natuurlijk verder niet maar het zou hem sieren als hij niet zo zwart/wit zou denken.
Akwasi doet geen vlieg kwaad. Ik zou me meer druk maken om een groeppie zwart wit denkende personen van de tegenpartij die met eieren gooiden en agenten in hun gezicht spugen
West-Melanesia
pi_196326581
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:55 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Hij profiteert van iets waar tegen hij protesteert om nog meer geld binnen te harken.

Daarmee sleept hij dingen mee die totaal niet relevant zijn voor de gemiddelde Nederlander.
Hij protesteert tegen zwarte piet. Hoe profiteert hij van zwarte piet?
West-Melanesia
pi_196326854
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 22:11 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Akwasi doet geen vlieg kwaad. Ik zou me meer druk maken om een groeppie zwart wit denkende personen van de tegenpartij die met eieren gooiden en agenten in hun gezicht spugen
Laatste keer dat ik checkte deed hij oproepen tot geweld. Hij is echt niet beter dan de tokkies. Ook insinueert hij te spreken voor de zwarte medemens, alsof die een soort centraal bewustzijn hebben en over alles hetzelfde denken.

Prima als je voor of tegen ZP bent maar Akwasi draagt echt exact niets positiefs bij.
Conscience do cost.
pi_196326974
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 22:28 schreef ems. het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik checkte deed hij oproepen tot geweld. Hij is echt niet beter dan de tokkies. Ook insinueert hij te spreken voor de zwarte medemens, alsof die een soort centraal bewustzijn hebben en over alles hetzelfde denken.

Prima als je voor of tegen ZP bent maar Akwasi draagt echt exact niets positiefs bij.
Nou een uitspraak dat voortkwam uit emotie. 90% van de jongeren gebruikt het woordje kanker te pas en on te pas. Dat vind ik nog veel erger dan roepen “ik trap zwarte piet in z’n gezicht”. M.a.w., boeiuh! Die piet verdedigers zijn alleen maar aan het zoeken naar onzin. Net als hoe se hier bij mij doen met me sogenaamde taalfoutjes. Nou daar kwijgen we zwarte piet mee terug hoor wat een afgang allemaal
West-Melanesia
pi_196327028
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 22:35 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Nou een uitspraak dat voortkwam uit emotie.
Vanzelfsprekend. Net als de uitspraken van de felle pro-pieters.
quote:
90% van de jongeren gebruikt het woordje kanker te pas en on te pas. Dat vind ik nog veel erger dan roepen “ik trap zwarte piet in z’n gezicht”.
Persoonlijk vind ik allebei niet zo erg. Het staat alleen zo dom.
quote:
Die piet verdedigers zijn alleen maar aan het zoeken naar onzin. Net als hoe se hier bij mij doen met me sogenaamde taalfoutjes. Nou daar kwijgen we zwarte piet mee terug hoor
Kwestie van perspectief. De argumentatie van de anti-pieters vind ik vooralsnog eigenlijk ook zwak en, zoals eerder opgemerkt, pure emotie.

Daarom blijft het de beste oplossing om iedereen zelf te laten bepalen hoe ze invulling geven aan het sinterklaasfeest. Iedereen blij.
Conscience do cost.
pi_196327117
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 22:38 schreef ems. het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend. Net als de uitspraken van de felle pro-pieters.
[..]

Persoonlijk vind ik allebei niet zo erg. Het staat alleen zo dom.
[..]

Kwestie van perspectief. De argumentatie van de anti-pieters vind ik vooralsnog eigenlijk ook zwak en, zoals eerder opgemerkt, pure emotie.

Daarom blijft het de beste oplossing om iedereen zelf te laten bepalen hoe ze invulling geven aan het sinterklaasfeest. Iedereen blij.
Ja ik zie het hier man die invulling, geweldig. Geweld en rellen “top” noemen enzo.
West-Melanesia
pi_196327248
Iedereen hier walgt van Akwasi.
De uitspraak op de dam heeft ie nooit teruggenomen. Zelfs zijn eigen vader vond dat hij de uitspraak moest terugnemen en dat deed hij niet. Pas toen de Officier van Justitie aangaf dat hij vervolgd zou worden, kwam er een berichtje - waar hij volgens mij helemaal niet achter staat, maar het moest om onder straf uit te komen.
Deze Ghanees zit al tig jaar vol woede en afkeer naar Nederlanders. zijn teksten gaan daar over en z'n schrijfsels gaan er over.

Louter negatieve energie.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_196327409
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 22:42 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Ja ik zie het hier man die invulling, geweldig. Geweld en rellen “top” noemen enzo.
Is emotie jonge.
Conscience do cost.
pi_196327654
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 22:56 schreef ems. het volgende:

[..]

Is emotie jonge.
Dat bedoel ik ;)
West-Melanesia
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')